Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Protectia consumatorului e degeaba. Iata ce raspuns am primit de la ei

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012
@ bogdan_world
Ce trebuia sa intelegi din postarea mea e ca OPC-ul isi face treaba, ca e gresita ideea aia ca daca e firma mare are protectie din partea OPC (vezi reclamatiile mele impotriva lui Deischmann si Orange) si ca OPC-ul nu amendeaza din senin amaratii. Atat.

Craciun fericit si Sarbatori cu bine!

View Postunchiujim, on 26 decembrie 2013 - 09:23, said:

nu tre sa suni! e suficient e-mailul!vorbesc in cunostinta de cauza.
E-mail-ul poate fi considerat tot o reclamatie scrisa. Verba volant, scripta manent!

#20
fezo

fezo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 16.07.2007
OPC, ca multe alte institutii, sunt doar de dragul UE. Din cind in cind mai dau cite-o amenda de ochii lumii, in rest liniste si pace.

#21
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012
Serios?
Ia documenteaza-te si vezi istoricul institutiei! :)

#22
Rhadoo824

Rhadoo824

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 03.03.2006
Si eu am reusit sa rezolv o problema cu RCS&RDS dupa ce am apelat la OPC.

Sunt abonat la Digi.Mobil inca de cand s-a lansat acest serviciu. Acum doua luni de zile mi-am cumparat un telefon care functioneaza cu cartela microSIM. In momentul in care am solicitat operatorului inlocuirea cartelei SIM cu o cartela microSIM mi s-a spus ca aceasta se va taxa cu 5 €.

Iata textul reclamatiei:

Quote

Buna ziua,

Ma numesc Radu G, locuiesc la urmatoarea adresa:  Iasi, si sunt abonat al RCS & RDS conform contractului nr. x din xx.xx.2009 (cod client xxxxxxx). As dori sa reclam urmatoarea situatie:

In luna decembrie a anului 2012 am solicitat RCS & RDS activarea serviciului de roaming pentru telefonia mobila. Atunci cand am semnat actul aditional privitor la aceasta modificare a contractului, mi s-a comunicat faptul ca odata cu activarea optiunii imi va fi inlocuita si cartela SIM (din ratiuni tehnice, care depind in totalitate de furnizor).

In luna noiembrie a anului 2013, ca urmare a faptului ca mi-am achizitionat un nou telefon care utilizeaza un alt tip de cartela, si anume microSIM, m-am prezentat in casieria RCS & RDS si am solicitat inlocuirea vechiului SIM cu o cartela de tip microSIM. Operatorul din punctul de prezenta m-a informat ca in conformitate cu contractul semnat, doar prima inlocuire a cartelei este gratuita, iar incepand cu cea de-a doua, aceasta operatiune se taxeaza cu suma de 5 euro.

Nemultumirea mea provine din faptul ca prima inlocuire a cartelei nu a fost facuta la solicitarea mea, ci din ratiuni tehnice care il privesc in totalitate pe furnizorul serviciului. Solicitarea mea a fost aceea de activare a serviciului roaming si nu de inlocuire a cartelei.
De asemenea, pe actul aditional semnat la primirea cartelei microSIM, la sectiunea „motivul inlocuirii” apare specificat „SIM defect”, ceea ce bineinteles nu este cazul. Compania RCS & RDS nu are o procedura bine pusa la punct legata de acest tip de solicitare si percepe in mod abuziv si arbitrar aceasta taxa de 5 euro in cazul expus.

Mentionez ca am contactat serviciul clienti al RCS & RDS unde am depus o sesizare (nr. xxxxxxxxxxxx/25.11.2013) legata de acest aspect, in urma careia am fost contactat de o persoana din partea companiei, care mi-a reiterat faptul ca in situatia mea este vorba despre o a doua inlocuire, care se taxeaza conform contractului. Argumentele aduse de mine, prezentate de altfel si mai sus, nu au fost luate in considerare, asadar solicitarea de stornare a sumei fiind respinsa.

In aceste conditii, va trimit prezenta reclamatie in speranta ca veti dispune ca furnizorul acestui serviciu, RCS & RDS, sa isi creeze o procedura fara echivoc care sa reglementeze situatia de fata, pentru a se evita reaparitia ei. As dori de asemenea sa dispuneti companiei RCS & RDS stornarea sumei de 5 euro perceputa fara temei in acest caz.

Va multumesc anticipat!

Radu G

27.11.2013

Am trimis aceasta reclamatie catre OPC prin email si in aproximativ o saptamana am primit un raspuns de la RCS&RDS, care m-a informat ca nu va mai fi perceputa acea taxa de inlocuire a cartelei. Asadar, daca considerati ca ati fost nedreptatit de o firma si aveti argumente valide in acest sens, sesizati OPC-ul, si veti avea sanse reale de a va solutiona problema.

#23
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012
Exemplul de mai sus poate adauga RCS-RDS pe lista firmelor mari impotriva carora clientii au avut castig de cauza! Asta ca sa nu mai sufere unii de faptul ca marii comercianti ii corup pe angajatii OPC si acestia din urma nu isi fac treaba.
Pana una-alta, va urez un an nou plin de impliniri si viata lunga fara nevoia de a apela la arbitrajul OPC-ului! Posted Image

Edited by Venboteam, 30 December 2013 - 14:59.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate