Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract telefonie mobila
Last Updated: Dec 09 2015 17:07, Started by
oauzor
, Nov 07 2013 18:30
·
0
#19
Posted 14 November 2013 - 15:19
Operatorii cer, scopul afaceriilor e profitul. O factura emisa nu inseamna automat o obligatie de plata, orice justa despagubire trebuie... justificata.
Ei nu vor accepta niciodata pur si simplu incheierea contractului imediata si unilaterala din partea clientului. Ei pot rezilia unilateral contractul imediat, fara despagubiri, iar clientul (teoretic) in 30 de zile, cu (injuste) despagubiri. Astea nu sunt clauze abuzive ce creaza un dezechilibru intre drepturile si obligatiile partilor? In concluzie, citind justificarile judecatorilor din procesele cu operatorii de telefonie mobila, parerea mea e ca ai toate sansele sa scapi de asa-zisa justa despagubire, chiar daca reziliezi(prin portare de exemplu) dupa prima luna de contract,si chiar daca ai luat terminal la pret redus(desi asta nu e etic si corect fata de operator). Edited by Getodacul, 14 November 2013 - 15:21. |
#20
Posted 14 November 2013 - 17:19
Salut nu am luat nimica cu pret redus , am luat modem pentru net pentru laptop atata tot. Am depus cerere de inchidere a contractului pe motiv ca nu si-au ineplinit obligatiile contractuale adica furnizarea non stop a internetului.
Ce sanse sunt pe o scara de la 1 la 10? Judecata prin cine o voi face? Prin ANPC sau prin avocat propriu? De gat cu ei la tribunal |
#21
Posted 14 November 2013 - 19:13
Fă o plângere la ANPC, e important, în ipoteza că ajungi la proces, să existe la dosar și punctul lor de vedere.
|
#22
Posted 14 November 2013 - 21:26
Acuma astept si cuget insa de ce le e frica nu scapa
|
#23
Posted 26 November 2013 - 20:43
Salut prieteni ,
Doresc sa va aduc la cunostinta urmatoare aspecte : Pe acest forum din pacate domneste cenzura . Motive : Am deschis pe sectiunea Poiana lui Iocan un topic despre cursuri psihotronice fiind interesat de un astfel de subiect . In mod brutal si militienesc un anume tomaso si-a permis sa inchida topicul motivand ca aici se dischiuta doar politica si ca atare topicul nu are ce cauta , ori eu din cate am vazut acolo se dezbat o serie de teme dintr-o plaleta cat mai vasta de subiecte . Revoltat , logic i-am solicitat sa deblocheze topicul insa nu a purces la fapte . Motiv pentru care in semn de protest am deschis un topic in care am cerut instructiuni despre cum sa imi dezactivez profilul in semn de protest pentru a parasi aceasta comunitate . Surpriza a fost si acesta in mod brutal si militienesc . Avand in vedere acestea eu nu am sa mai activez pe acest forum unde se practica tehnici de militieni care cenzureaza mesajele dupa bunul blac , iar in cateva zile o sa ma mut cu subiectele mele cu tot pe alt forum . In cazul in care sunteti interesati sa ne mai auzim va invit sa aderati la comunitatea virtuala pe care incerc sa o cladesc cu scopul de a identifica : clauze abuzive in prima casa si mai mult decat atat : https://www.facebook...buziveprimacasa . Cu alte cuvinte , venit , vazut , plecat , Va pup! |
#24
Posted 26 November 2013 - 22:22
Nu,omule,nu pleca,te rugam,ramai cu noi,nu ne parasi,forumul e pustiu fara tine...
|
#25
Posted 27 November 2013 - 08:19
oauzor, on 10 noiembrie 2013 - 13:32, said:
Esti total pe langa subiect. Daca inca nu ai aflat la toate companiile de telefonie mobila daca vrei sa faci un abonament nou te obliga sa platesti o garantie si abonamentul in avans pe x luni. In cazul asta, de ce te mai obliga sa platesti o taxa uriasa in cazul in care vrei sa reziliezi? Daca tie iti place sa stai la mana companiilor si sa te oblige sa ramai clientul lor, e strict problema ta. Asta nu iti da dreptul sa ii jignesti pe restul, care sunt cu capul pe umar si considera aceste taxe abuzive. Repet, iti place sa fii la mana lor, nu misca un deget. Si ar trebui sa multumesti celor ca mine si ca altii care au postat aici, pentru ca luptam si pentru drepturile tale. Ousor, tati, nu eu sunt pe langa, dumneata esti pe langa, in primul post afirmi urmatoarele:"Daca am prelungit in iulie 2013 doua abonamente la Cosmote, beneficiind de discount la noul telefon, pot rezilia daca mai am aprox 21 luni din abonament?" Pai domnule Ousor, tu te duci la Cosmote, iti dau aia ditamai Iphone 5, sau vreun S3, S4, iti fac discount la pretul telefonului, nu stim ce discount ti-au aplicat, si ce telefon ai achizitionat, si tu vii si imi spui mie ca sunt pe langa? Pai in viziunea dumitale, daca veneau 2-300 de mii de tineri si nelinistiti, isi faceau abonamente cu telefoane smechere incluse, si apoi reziliau, ce afacere facea Cosmote? Care este abuzul aici ? Cine te abuzeaza domnule Ousor? |
#26
Posted 27 November 2013 - 16:30
Plantoane, esti pe langa, ca de obicei.
Nu stii toata povestea. Telefonul pe care l-am luat de la ei a stat vreo doua luni in service, si au incalcat pe langa legea privind garantiile, si contractul de conectare pe care l-am semnat. |
#27
Posted 27 November 2013 - 16:39
oauzor, on 27 noiembrie 2013 - 16:30, said:
Plantoane, esti pe langa, ca de obicei. Nu stii toata povestea. Telefonul pe care l-am luat de la ei a stat vreo doua luni in service, si au incalcat pe langa legea privind garantiile, si contractul de conectare pe care l-am semnat. Da ma, si cu ce te-a abuzat Cosmote? A facut Cosmote telefonul ? Sau telefonul te abuzeaza? Mai departe, personal nu cred ca au incalcat legea cu privire la garantii, probabil ca ti se va prelungi garantia cu perioada efectiva cat aparatul a stat in service, si daca nu se poate repara, probabil vei primi alt telefon, nou nout, si cred ca asta te va consola pentru cele 20 de luni de plata ramase, iar in ce priveste serviciul el a functionat, punei cartela in alt aparat si sunt sigur ca puteai sa il folosesti. Daca tii mortis o sa caut legea aia pentru tine si discutam pe marginea ei, dar trebuie sa intelegi ca nu se aplica daca primesti discounturi si gratuitati, pentru ca altfel l-ar discrimina pe operator. |
#28
Posted 27 November 2013 - 16:46
Sezi bland, ca iar vorbesti prostii.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, și fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Daca ti se strica televizoru, telefonu, frigideru sau orice obiect indispensabil si il tine 2 luni in garantie nu te deranjeaza, ca oricum iti extinde perioada de garantie? |
|
#29
Posted 08 December 2013 - 13:57
Salut
Am dorit sa reziliez contractul cu orange, ei m-au sunat si mi-au oferit un alt abonament cu care pe moment am fost de acord, ulterior am constatat ca fiind un abonament cu pret mic, mi-au taiat bonusul de vechime in retea. Toata treaba s-a derulat telefonic si mi-au spus ca convorbirea e inregistrata si daca-mi dau acordul ptr inca 12 luni de contract. Ce valoare are aceasta inregistrare daca cer rezilierea contractului dupa prima luna, si ce sansa de reusita am, nu am semnat nimic cum am spus, si nici n-am beneficiat de vreun telefon sau alte bonusuri. |
#30
Posted 08 December 2013 - 18:16
sosow, on 08 decembrie 2013 - 13:57, said:
Salut Am dorit sa reziliez contractul cu orange, ei m-au sunat si mi-au oferit un alt abonament cu care pe moment am fost de acord, ulterior am constatat ca fiind un abonament cu pret mic, mi-au taiat bonusul de vechime in retea. Toata treaba s-a derulat telefonic si mi-au spus ca convorbirea e inregistrata si daca-mi dau acordul ptr inca 12 luni de contract. Ce valoare are aceasta inregistrare daca cer rezilierea contractului dupa prima luna, si ce sansa de reusita am, nu am semnat nimic cum am spus, si nici n-am beneficiat de vreun telefon sau alte bonusuri. salut. Prin faptul ca ti-ai exprimat acordul,chiar si verbal, inseamna ca ti-ai dat consimtamantul pentru incheierea noului contract. operatorul a venit cu oferta,iar tu ai acceptat-o,nefiind necesar sa semnezi ceva, deoarece aveam de-a face cu un contract de furnizare de servicii la care se aplica conform art. 1771 din Ncc. dispozitiile de la vanzare atunci cand nu avem de-a face cu o reglementare speciala, iar vanzarea se incheie de regula prin simplul acord de vointa. Ma tem ca nu prea ai ce face, mai ales in ipoteza in care tu ai fost incunostiintat despre oferta, pe care ulterior ai acceptat-o, si ce presupune aceasta. Referitor la faptul ca nu ai primit niciun bonus sau telefon, daca aceste lucruri nu au fost stipulate in contract,aici ma refer la discutia voastra inregistrata, de asemenea nu prezinta importanta. referitor la faptul ca nu mai beneficiezi de bonusul de vechime ,dar daca ti-au fost aduse la cunostinta noile elemente ale viitorului contract, cred ca echivaleaza cu o renuntare tacita din partea ta a acelui beneficiu. aceasta este parerea mea..astept si alte opinii. Edited by Y0n3l, 08 December 2013 - 18:17. |
#31
Posted 08 December 2013 - 18:58
sosow, on 08 decembrie 2013 - 13:57, said:
Salut Am dorit sa reziliez contractul cu orange, ei m-au sunat si mi-au oferit un alt abonament cu care pe moment am fost de acord, ulterior am constatat ca fiind un abonament cu pret mic, mi-au taiat bonusul de vechime in retea. Toata treaba s-a derulat telefonic si mi-au spus ca convorbirea e inregistrata si daca-mi dau acordul ptr inca 12 luni de contract. Ce valoare are aceasta inregistrare daca cer rezilierea contractului dupa prima luna, si ce sansa de reusita am, nu am semnat nimic cum am spus, si nici n-am beneficiat de vreun telefon sau alte bonusuri. Este o prelungire abuziva. Ei se bazeaza pe necunostinta clientilor si pe nepasarea acestora. Du-te la ei in magazin, fa-le scandal. Printeaza de pe net o cerere de reziliere si nu pleca de acolo pana nu trece angajatul numele pe declaratie, semnatura si numar de inregistrare. Ameninta-i cu OPC, zi-le ca nu le platesti. |
#32
Posted 08 December 2013 - 19:42
nu e o prelungire abuziva, ci e doar o simpla contraoferta. ai putea totusi sa incerci sa ceri daune interese, daca dovedesti ca operatorul nu ti.a comunicat in mod intentionat faptul ca nu mai beneficiezi de acel bonus,dar daca ,repet: ti.a zis ce contine noua oferta( spre ex. 10 min nationale, 10 sms,10 mm) atunci nu vei putea cere nici macar atat
|
#33
Posted 20 December 2013 - 23:46
Citește actul adițional. După ce ti se activează noul abonament, ai 14 zile in care poți să renunți la el. Cel puțin la Orange.
Asa mpatit eu. Aveam abonament de 8 euro + 10 euro optiune, și m-am gândit sa-mi fac un abonament de 18 euro, cu minute nelimitate in retea, sms, minute naționale, net, etc. Problemaa fost când mi-am dezactivat optiunea, imi zice nenea de la Orange, avem optiune de 5 euro cu trafic nelimitate (era opțiune de net mobil). Stau și fac un calcul, 8+5= 13, nu 19. Am sunat și acum astept telefon,in maxim 5 zile,de la serviciul de rezilieri. De abia atunci incepe meciul ... |
|
#34
Posted 22 December 2013 - 01:24
Quote 3. Denunţarea unilaterală de către Client 3.1. În conformitate cu prevederile art. 55 din O.U.G. nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice, Clientul are dreptul de denunţare unilaterală a actului adiţional fără a fi obligat la plata vreunor penalităţi în termen de 14 zile lucrătoare de la data transmiterii prezentului document. Dreptul de denunţare se poate exercita prin apel către Serviciul Relaţii Clienţi – xxxxx. Denunţarea unilaterală va opera de la momentul la care aceasta a ajuns la cunostinţa Operator XXX. 3.2. În cazul în care clientul işi exercită dreptul de denunţare unilaterală a actului adiţional încheiat prin mijloace de comunicare la distanţă, Clientul va reveni la condiţiile contractuale anterioare. 3.3. În cazul în care clientul denunţă unilateral actul adiţional conform punctului 3.1. de mai sus şi a utilizat serviciile care fac obiectul acestuia până la momentul la care operează denunţarea, va fi obligat la plata acestora. 3.4. Cu excepţia situaţiei menţionate la pct. 3.1, în cazul denunţării unilaterale a actului adiţional în timpul perioadei minime contractuale, Clientul va datora Operatorului XXX despăgubiri constând în contravaloarea abonamentului lunar (cuprinzând suma taxei lunare şi a taxelor de SIM pentru cartelele active în momentul solicitării denunţării) înmulţit cu numărul de luni rămase până la expirarea perioadei menţionate anterior. Ceva neclar ? Eu am primit actul adițional de 14, și pe 20 am sunat să-l denunț. Mi-au înregistrat cererea, și mi s-a comunicat că în termen de maxim 5 zile lucrătoare, o să fiu contactat de Serviciul de Reziliere ... Încă aștept ! Cine a depășit termenul de 14 zile lucrătoare, e bun de plată ! Spor ! Edited by cain2k, 22 December 2013 - 01:26. |
#35
Posted 24 December 2013 - 12:49
Am revenit cu informații noi. Dacă faci cerere de reziliera în 14 zile lucrătoare, revii automata la vechiul abonament. Așa am făcut eu, am sunat, am spus că vreau să revin la vechiul abonament, am fost sunat de Serviciul de Rezilieri, am explicat care cum, iar din acea zi efectiv am revenit la vechiul abonament, cu toate opțiunile active, minute de fidelitate, TOT !
Sper că v-a fost de folos informația ! |
#36
Posted 05 January 2014 - 19:21
La multi ani!
Vad ca ai primit un act aditional, eu nu am asa ceva, la mine s-a derulat telefonic si nu mi s-a specificat ca as putea renunta la abonament in 14 zile daca doresc. Cam asta e la mine, nu am semnat nimic, nu am hartii, doar o inregistrare telefonica la ei cum ca mi-am dat acordul... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users