Disc Optic in Catia
Last Updated: Nov 04 2013 14:46, Started by
failb0x
, Nov 02 2013 23:59
·
0
#1
Posted 02 November 2013 - 23:59
Buna seara,
Are cineva idee cum as putea face un disc optic impartit in 864 de casute(biti), de genu,in catia ? Attached Files |
#4
Posted 03 November 2013 - 09:55
Ce vrei tu sa faci e treaba de chinez batran daca te apuci s-o faci in drafting. Mai simplu iti faci modelul 3D si generezi vederea pe baza lui. In principiu faci asa: zonele negre sunt de fapt solidele tale. Daca am numarat bine, ai 9 zone concentrice. Pt fiecare zona iti construiesti un solid caruia ii faci un circular pattern de tip total angle & instances. Absolut toate aceste circular pattern-uri vor avea aceeasi axa de rotatie (poti alege z, ca sa poti obtine modelul tau in xy). Dupa asta iti generezi vederea si mai pui tu cercurile separatoare intre cele 9 zone concentrice (asta daca nu ti le construiesti tu direct din modelul 3D). Treaba de max 10-15 min.
|
#5
Posted 04 November 2013 - 14:46
Functia pattern o sa fie cea mai indicata la ceea ce ai tu de facut.
@Lowrider a dat o idee buna, asa as proceda si eu. Va trebui sa ai mare grije , cand incepi patternul, de unde incepi sa il rotesti, adica prima componenta in pattern, ca si pozitie ma refer, vad ca ai sectoare decalate acolo. Cauta pe youtube dupa Pattern Catia sa vezi cum se foloseste comanda, este destul de complexa dar iti va face treaba. Edited by cuculea, 04 November 2013 - 14:48. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users