Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Digi Online.
Last Updated: May 04 2024 12:00, Started by
Cipry7
, Oct 08 2013 15:26
·
102
#1873
Posted 30 August 2015 - 18:15
Mai sterge din Digicare din device-uri si o sa-ti mearga.
|
#1874
Posted 30 August 2015 - 22:35
Irelevant. Daca a sters cookies sau update la firefox, o ia de la capat.
|
#1875
Posted 31 August 2015 - 02:39
Ce nu-mi place la acest serviciu: imi cere de fiecare data userul si parola cand intru din Chrome. E stresant sa nu le pot salva cumva...
De cateva zile anumite canale functioneaza prost: travel, digi life. Mai precis, se blocheaza imaginea cateva secunde dupa ce a facut un fel de fast forward si in acelasi timp sunetul merge inainte. Apoi isi revine... Dupa schimbarea graficii playerului observ si o scadere a calitatii streamului HQ la toate canalele. Era o rezolutie mai buna inainte... |
#1876
Posted 31 August 2015 - 10:15
#1877
Posted 31 August 2015 - 10:17
Cand treceti si voi la HTML? Flash-ul numai probleme face de cateva saptamani.
|
#1878
Posted 31 August 2015 - 11:16
Digi Online merge fara flash in Edge pe Windows 10 si in Safari pe OS X / iOS, testat personal. Ma gandesc ca foloseste HLS.
|
#1879
Posted 31 August 2015 - 11:54
Da merge doar in EDGE, In chrome si FF pe fullscreen merge cu 4-5 fps. Idem Twitch. Asta de cateva zile se intampla.
|
#1880
Posted 31 August 2015 - 17:33
pykko, on 31 august 2015 - 02:39, said:
Ce nu-mi place la acest serviciu: imi cere de fiecare data userul si parola cand intru din Chrome. E stresant sa nu le pot salva cumva... wolfynwo, on 31 august 2015 - 10:17, said:
Cand treceti si voi la HTML? Flash-ul numai probleme face de cateva saptamani. |
#1881
Posted 31 August 2015 - 17:39
Atunci raspunde-mi mie, smechere: Cand treceti si voi la HTML? Flash-ul numai probleme face de cateva saptamani.
Ca poate or mai fi alti prosti pe aici care ar vrea sa citeasca un raspuns decent, nu flituiala. |
#1882
Posted 31 August 2015 - 17:42
Dar vorbeste frumos, "Mike Tyson". Il iei la misto sau cum?
Edited by cristinel07, 31 August 2015 - 17:42. |
|
#1883
Posted 31 August 2015 - 18:42
catalinman, on 31 august 2015 - 17:33, said:
Iti recomand sa folosesti aplicatia dedicata Digi Online, in aplicatie te logheaza automat. Valabil daca folosesti Windows 8, Windows 8.1 sau Windows 10. Pai tu de ce iti mai faci griji ? Daca ai reziliat CATV oricum nu o sa mai ai acces la Digi Online incepand de maine. @taxon. Iarta-l. E baiat bun . Edited by wolfynwo, 31 August 2015 - 18:44. |
#1884
Posted 01 September 2015 - 06:23
#1885
Posted 01 September 2015 - 09:55
yanni17, on 24 august 2015 - 15:58, said:
La accesarea oricărui canal pe DigiOnline, versiunea Windows (10) îmi apare mesajul „Nici un video disponibil”. Cum rezolv? catalinman, on 24 august 2015 - 16:10, said: Incearca in felul urmator, intra in aplicatie si da delogare, sterge din Digi Care dispozitivul cu Windows 10 si pe urma stergi si aplicatia Digi Online. Peste 24 de ore reinstaleaza din Windows Store aplicatia si te loghezi din nou. Nu reușesc să găsesc problema... Cred că este de la Windows, dar nu știu care-i cauza. Doar am mai folosit aplicația pe Windows și a funcționat... |
#1886
Posted 02 September 2015 - 07:06
am si eu o intrebare,
la fiecare program exista un buton de raportare erori,tine cineva cont de bugurile raportate prin aplicatia digi online? azi am raportat 3 programe care le puteti verifica si voi. 1. disney chanel apar intreruperi dese si patratele pe imagine... 2. kiss tv aceeasi problema ca mai sus 3. minimax aceeasi problema ca mai sus Cred ca la toate programele exista aceasta problema. Si inca un bug de cand cu noul update si noua interfata meniul de la program tv merge foarte greu si se blocheaza. |
#1887
Posted 02 September 2015 - 08:44
@VladutzU2013
Am testat acum cu un Sony z3 iar concluziile sunt: Disney Channel, Minimax, Kiss TV - se vad normal. Meniul de la Program TV se incarca instant fara lag si functioneaza corect. Am testat pe Digi 3G iar ca si calitate am selectat atat MQ cat si HQ. |
|
#1888
Posted 02 September 2015 - 08:48
Eu am testat de pe un Samsung Galaxy S3 mini.
Si o sa mai testez azi de pe telefonul meu. Ieri am testat si de pe Nokia Lumia 530 si mergea in regula dar cred ca e un bug totusi pe android. Cat timp ai testat in jur de 10 minute minim trebe sa stai sa vizualizezi.... |
#1889
Posted 02 September 2015 - 12:59
Ce ciudat... Am activat Digi.Play și acum funcționează și aplicația Digi.Online pe Windows.
Edited by yanni17, 02 September 2015 - 12:59. |
#1890
Posted 02 September 2015 - 13:15
Same here. Nu stiu cum si-a revenit.
@DIGI_Helper Verificati poate are vreo legatura si puteti rezolva problema si la alti useri. Si pe cand un update la aplicatia din Windows? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users