Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Google Hummingbird a înlocuit Google Caffeine

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
TV-Digital-RCS-RDS

TV-Digital-RCS-RDS

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 25.09.2013
Google a schimbat algoritmul care interpretează cererile de căutare ale utilizatorilor. Este o stire foarte importantă pentru cei care detin site-uri, forumuri, bloguri, fiindca noul motor va schimba rezultatele căutarilor si implicit traficul, dar de data aceasta este o stire importanta si pentru utilizatorii obisnuiti.

Noul algoritm , cu nume de cod Hummingbird, este primul schimbare majoră din ultimii trei ani.

Acesta a fost activat silent de aproximativ o lună si afectează deja aproximativ 90% din căutările Google.

[ http://1.bp.blogspot.com/-edbfIpmndIU/UkUwI-GuBJI/AAAAAAAAX7Y/eKsJaTx9e80/s640/Google+Hummingbird.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


La o prezentare de ieri, giganticul motor de căutare Google a spus că Hummingbird este mai eficient pentru interogări mai lungi și mai complexe.

Compania a subliniat că prin noul algoritm utilizatorii vor avea parte de interacțiuni mai naturale și conversaționale cu motorul de căutare Google, inclusiv efectuate cu vocea, atunci când caută informatii folosind telefoane mobil, ceasuri inteligente și alte tehnologii portabile.

Algoritmul Hummingbird este axat mai mult pe o înțelegere mai inteligentă a cererii de căutare, spre deosebire de predecesorul său Caffeine, care a fost orientat mai mult pe un top al raspunsurilor bazat pe o mai bună indexare de site-urilor web.

Hummingbird este mult mai capabil să înțeleagă conceptele și relațiile dintre ele si nu doar cuvinte sau expresii simple, ceea ce duce la interacțiuni mai fluide. În acest sens, Hummingbird este o extensie a "Knowledge Graph" pe care Google l-a introdus anul trecut, in scopul de a face interactiunea mai umană.

Într-un exemplu, un reprezentant Google a efectuat o căutare, solicitand imagini cu Turnul Eiffel. După ce imaginile au apărut, el a întrebat cât de înalt este turnul. După ce Google a oferit din nou răspunsul corect, reprezentantul Google a spus "arata-mi poze ale construcției", moment in care a aparut o lista de imagini.

Un alt exemplu ar fi ca in motorul Caffeine trebuia sa cauti după termenii "inaltimea Turmului Eiffel" pentru a afla inaltima acestuia, iar acum poti sa intrebi pe Google "Ce inaltime are Turmul Eiffel", iar Google iti va raspunde cu linkuri care nu contin expresia "Ce inaltime are Turnul Eiffel", ci care contin doar textul "Inaltimea Turnului Eiffel este...".

Asadar elementul "PageRank" nu mai are importanță ?

Nu. PageRank este unul dintre cele peste 200 de importante "ingrediente" care sunt folosite in rețeta Hummingbird, care tine oarecum cont si de PageRank, principiu ce pozitioneaza mai bine in cautari paginile ce primesc linkuri importante. Dar PageRankul va conta mult mai putin procentual, fiindca noul algoritm tine cont de aceasta alături de și mai multi factori, cum ar fi mai nou si de calitatea textului de a fi exprimat natural, bine structurat, logic si de a contine informatie utilă si originală. Probabil vor fi afectate negativ paginile care obtineau rezultate in afisari doar fiindca websiteul gazda avea un istoric bun ca indexare si vor avea o sansă si paginile cu continut de calitate, dar mai slab indexate după criteriul PageRank. De asemenea, vor avea de castigat trafic in plus paginile care contin texte cu fraze si termeni sinonimi logic cu termenul de cautare solicitat in motorul de cauatare si mai putin paginile care contin "keyword" apropiate de termenul cautat.

Asta înseamnă că SEO este mort?

Nu, SEO nu este mort. De fapt, Google spune că nu e nimic nou sau diferit in SEO, iar editorii nu trebuie să îsi facă griji. Orientarea rămâne același, trebuie ca webmasterii tină cont de trei elemente principale: să aibă conținut, acesta să fie original și de înaltă calitate. Principii care au fost importante în trecut rămân importante si la Hummingbird. Noul algoritm permite mototului de cautare Google să proceseze căutările în moduri noi și, sperăm, mai eficiente.

Dar e posibil ca multe siteuri să-și piardă traficul de la Google?

Dacă nu ați pierdut în ultima lună, atunci e bine, modificarile aduse de Hummingbird pozitionării siteului dvs. in rezultate rămân neatinse. Dacă ar fi creat probleme pentru trafic, ați fi cunoscut deja aceasta.

Trebuie subliniat ca algoritmul Hummingbird, caracterizat de Google ca precis si rapid, nu este un upgrade ale unor algoritmi mai vechi, ci este unul cu totul nou, care doar s-a folosit de experiența pozitivă a unor elemente din algoritmuri mai vechi.

Cu toate acestea, un expert in motoare de căutare a avertizat că este prea devreme pentru a determina impactul noului algoritm de cautare Hummingbird asupra utilizatorilor sau pozitionarii siteurilor in rezultatele căutărilor.

[ http://4.bp.blogspot.com/-lLmZr8qc51U/UkUswzm4z5I/AAAAAAAAX7M/suAU3CkRhKw/s640/Google+Hummingbird.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Vestea a fost anunțată la un eveniment de presa intim dintr-un garaj de pe Silicon Valley, unde fondatorii Serghei Brin și Larry Page a lucrat la crearea motorului de căutare Google, care împlineste astazi 15 ani. In acest sens, Google a lansat si un doodle.

Sursa http://hdsatelit.blogspot.ro/2013/09/google-hummingbird-inlocuit-google.html

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate