Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reparare pompa submersibila
Last Updated: Jan 20 2020 23:32, Started by
vdingo11
, Sep 08 2013 17:13
·
0
#1
Posted 08 September 2013 - 17:13
Salutare tuturor.
Am o pompa submersibila care din pacate a cedat ieri. Problema este ca daca o bag in priza se aude un bazait (eu zic ca mai sunt sanse cu ea) Am desfacut-o pana la acel ax central si am observat ca pompa nu mai poate invarti acel ax central. L-am invartit manual dupa care am pus din nou in priza. A facut cateva rotatii si iar s-a blocat. Clar este o chestie mecanica dar nu stiu cum sa desfac mai departe pompa. Am atasat niste imagini cu pompa desfacuta de mine si poate imi spuneti cum pot sa continui. Am incercat sa dau si cele dou suruburi din partea de sus jos, dar imi iese lichid prin partea centrala a axului si mi-a fost frica sa continui. Prin desfacerea surubului din partea posterioara stiu ca se pune ulei (deci banuiesc ca acela nu ajuta) iar in partea de sus pare ca si cum ar fi turnata. Sa fie incapsulata si sa nu se ajunga mai departe la celelalte elemente? Poate am sansa sa o salvez cumva. Multumesc. Attached FilesEdited by vdingo11, 08 September 2013 - 17:32. |
#3
Posted 08 September 2013 - 17:27
Ma indoiesc ca e capsulata. In poza 2 se vad doua suruburi. Jos cu ele !
|
#4
Posted 08 September 2013 - 17:36
Plicea, on 08 septembrie 2013 - 17:27, said:
Ma indoiesc ca e capsulata. In poza 2 se vad doua suruburi. Jos cu ele ! Eu cand am cumparat-o pe la surubul din partea de jos am pus ulei (asa mi s-a recomandat) Cand am incercat sa desfac unul din cele 2 suruburi hexagonale prin partea centrala a axului a inceput sa imi iasa un lichid si m-am gandit ca va elimina uleiul si m-am oprit. Am zis intai sa intreb si apoi sa continui. ( eu mai am una asemanatoare in care a intrat apa si aceea are un singur buton in partea de sus, pare ca ar fi demontabila dar nu am reusit) Acel rotund in care sunt prinse suruburile este ca si turnat cu acel cilindru exterior - am scrijelit pe marcine su o surubelnita. Banuiesc ca ar trebui sa iasa in sus. Sa fie oare prin filet? Edited by vdingo11, 08 September 2013 - 17:37. |
#5
Posted 08 September 2013 - 17:42
Daca nu este infasurarea de pornire este sigur condensatorul. Recomand sa-l schimbi primul pe acesta. din ceea ce se vede este o pompa cu surub. motorul se afla in partea de jos si este imersat in ulei.. Cele doua suruburi lungi cu cap de 10 desfac ansamblul. Nu se desface usor. Trebuie multa rabdare. Mai intai desfaci surubul scurt de la baia de ulei si scoti uleiul afara. atentie la garniturile de etansare (o-ring)
Edited by keta, 08 September 2013 - 17:46. |
#6
Posted 08 September 2013 - 17:45
keta, on 08 septembrie 2013 - 17:42, said:
Daca nu este infasurarea de pornire este sigur condensatorul. Recomand sa-l schimbi primul pe acesta. Nu inteleg ce este infasurarea de pornire. Repet: pompa in priza bazaie ca si sum s-ar forta. Acel ax central este blocat. Ma chinui cu el, il deblochez si apoi il invarte un pic si iar se blocheaza. Din nou acel bazait. Cate o data se blocheaza de nu il pot roti nici cu mana, asa de tare se blocheaza. |
#7
Posted 08 September 2013 - 17:48
Daca axul central (melcul) este blocat de nu se mai poate invarti cu mana, este problema mecanica, respectiv, centrare din prinderi, suruburi, sau rulment stricat, Verificarea se face in gol cu pompa scoasa din priza. daca totul merge OK si usor nu este mecanica. Daca la conectarea la priza face probleme o ajutai cu mana sa porneasca intr-un sens sau altul. Daca pleaca in ce sens rotesti tu este condensatorul defect.
Edited by keta, 08 September 2013 - 17:51. |
#8
Posted 08 September 2013 - 18:26
la partea de jos are filet (o prinzi in menghina foarte bine si improvizezi o cheie si acolo se afla condensatorul ) ulei NU trebuie acolo ,acel surub este pentru golire de apa ,daca intra accidental .am avut si eu acest model P.R.C .si acelasi simptom a avut dar nu a fost de la condensator ,are 2 infasurari si una a fost intrerupta.
Edited by doru700, 08 September 2013 - 18:27. |
#9
Posted 08 September 2013 - 20:07
keta, on 08 septembrie 2013 - 17:42, said:
Daca nu este infasurarea de pornire este sigur condensatorul. Recomand sa-l schimbi primul pe acesta. din ceea ce se vede este o pompa cu surub. motorul se afla in partea de jos si este imersat in ulei.. Cele doua suruburi lungi cu cap de 10 desfac ansamblul. Nu se desface usor. Trebuie multa rabdare. Mai intai desfaci surubul scurt de la baia de ulei si scoti uleiul afara. atentie la garniturile de etansare (o-ring) Si dupa ce desfac surubul de la baia de ulei si cele doua hexagonale de sus se desfileteaza sau care este modalitate de desfacere? Sa nu trag aiurea de ea si sa o stric mai tare. |
#10
Posted 08 September 2013 - 23:39
Iti spun din proprie experienta ca nu o mai poti repara. Pompa ta a tras cumva nisip fin de-a lungul timpului care i-a uzat mecanismele in interior. Si eu am patit la fel cu una, am desfacut-o foarte greu, daca nu ma insel suruburile sunt invers, avea rulmentii stricati, aparuse joc intre ax si nu mai stiu ce ghidaj etc. Motorul cred ca mai mergea si la mine, dar nu am mai pastrat-o. La 250 lei cit a costat, eu m-am declarat multumit ca mi-a tinut santierul aproape un an. Incearca o alta clasa de pompe, Grundfos, spre exemplu, si o sa vezi ca perioada de functionare va fi mult mai lunga.
|
|
#11
Posted 09 September 2013 - 20:30
Nu stiu cum naiba sa o desfac.
Am scos cele 2 suruburi de sus dar nu ajuta la nimic. doru700, on 08 septembrie 2013 - 18:26, said:
la partea de jos are filet (o prinzi in menghina foarte bine si improvizezi o cheie si acolo se afla condensatorul ) ulei NU trebuie acolo ,acel surub este pentru golire de apa ,daca intra accidental .am avut si eu acest model P.R.C .si acelasi simptom a avut dar nu a fost de la condensator ,are 2 infasurari si una a fost intrerupta. Partea aceea negra unde este surubul pentru ulei se desurubeaza? |
#12
Posted 10 September 2013 - 21:14
Am reusit sa desfac si partea de jos (cu ajutorul unei menghine si desfiletare) dar acum m-am blocat din nou. Cum pot sa desfac acel capac unde se afla condensatorul?
Partea de sus este clar turnata. Attached Files |
#13
Posted 11 September 2013 - 15:43
vdingo11, on 10 septembrie 2013 - 21:14, said:
Am reusit sa desfac si partea de jos (cu ajutorul unei menghine si desfiletare) dar acum m-am blocat din nou. Cum pot sa desfac acel capac unde se afla condensatorul? Partea de sus este clar turnata. Eu am o pompa sumersibila la care huruie rulmentii, am incercat sa o desfac dar e capsulata asa ca am montat-o la loc, mai merge inca asa de aproximativ un an, cand o sa crape imi iau alta ca nu am putut sa o desfac. Probabil ca si la a ta s-au dus rulmentii (s-au gripat) si din cauza asta merge greu. |
#14
Posted 13 September 2013 - 07:07
Ieri mi-am luat alta pompa submersibila (tot ceva in genul celei vechi) si nu stiu daca se pune ulei sau nu pe la acel surub din partea de jos unde este condensatorul (am desfacut surubul si nu are gram de ulei. Ma gandesc ca daca din fabrica nu i-au pus poate nu trebuie)
Plus ca ma sus doru700 a spus ca acel orificiu este pentru evacuare apa nu pentru ulei. Deci se pune sau nu ulei la pompele submersibile? |
#15
Posted 13 September 2013 - 07:53
Si eu am desfacut vreo 2 pompe sa schimb condesatorul si aveau ulei in partea de jos, dar daca de noua nu are nu trebuie sa pui.
|
|
#16
Posted 13 September 2013 - 09:29
Nu toate`s cu "perna" de ulei.
Acuma si daca pui cred ca cea mai mare problema ar fi sa scoata un pic de cafea cu lapte da` fara caimac! (Citatul e de pe motocultoare, @scaiba) Mai bine sa astepte un pic ,poate da si @keta un raspuns avizat. Grig |
#17
Posted 13 September 2013 - 20:19
In general cam toate tipurile de pompe ce au acel (dop) cu cap hexagon la baza au motoare cu racire in baie de ulei si acolo ar fi normal sa existe ulei. Nu se pune plin, se lasa un gol de aer. Se poate umple si apoi se extrage cu o seringa cam 1 cm sub nivelul capacului. Eu am folosit ulei de transformator . Nu stiu cum a disparut uleiul de acolo, daca nici macar nu a fost folosita. Se vad macar urme de ulei ? sau nici macar nu au pus ulei, s-au gandit ca se va murdari pe transport.
|
#18
Posted 14 September 2013 - 09:50
keta, on 13 septembrie 2013 - 20:19, said:
In general cam toate tipurile de pompe ce au acel (dop) cu cap hexagon la baza au motoare cu racire in baie de ulei si acolo ar fi normal sa existe ulei. Nu se pune plin, se lasa un gol de aer. Se poate umple si apoi se extrage cu o seringa cam 1 cm sub nivelul capacului. Eu am folosit ulei de transformator . Nu stiu cum a disparut uleiul de acolo, daca nici macar nu a fost folosita. Se vad macar urme de ulei ? sau nici macar nu au pus ulei, s-au gandit ca se va murdari pe transport. Am desfacut doar acel surub din partea de jos (la mine este rotund ca in imaginea 3 din postul 1) si nu avea pic de ulei. Acum eu nu inteleg urmatorul lucru: daca pun ulei prin locul acelui surub lasand 1cm gol, cand pompa sta in apa, uleiul se lasa spre baza si singura componenta care ramane in ulei este este acel condensator (banuiesc ca este acel cilindru prins de firele din postul 12 poza 2) 1. La ce ajuta daca acel condensator sta sau nu in ulei.? Eu am uleiul de la vechea pompa (este ulei de motor de masina) si il pot pune pe acela dar ma gandesc de ce nu s-a prelins nici o picatura pe acel surub (clar nu avea nimic) 2. Si inca o rugaminte keta: uitandu-te la imaginile din postul 12 crezi ca mai pot desface pompa veche mai departe? Multumesc. Edited by vdingo11, 14 September 2013 - 09:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users