Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Nikon D7000 recent achizitionat

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
guttuso

guttuso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 31.03.2010
Am testat K-30 si D7000 la F64.
K-30 zgomot urat la focalizare, pentru a seta iso-ul am nevoie de 3 apasari de butoane diferente de ISO vizibile intre celelate aparate D5200, D90 si D7000. Ceea ce mi-a placut, viteza buna de focalizare si culori mai aproape de realitate, in ceea ce priveste aspectul mai placut la atingere.

Am achizitionat un D7000 cu 18-105mm, dupa 3 zile de la achizitie si 1700 de cadre a murit un pixel pe LCD si a aparut o dunga alba (nu foarte accentuata) care strabate ecranul LCD de la un capat la altul. Conform politicii celor de la f64 in termen de 14 zile de la achizitionarea unui DSLR se poate returna fara motiv cu condita sa nu aiba mai mult de 100 cadre. Totusi daca se depasesc 100 de cadre se pot restitui banii platindu-se de catre cumparator uzura aparatului. Am vb la f64 cu un motiv intemeiat nu vor sa il schimbe, vor sa il trimita in service, de bani inapoi nici vorba. M-a dezamagit profund, este o chinezarie ieftina vanduta scump. Iar cei de la f64 niste neseriosi, promit una si fac alta.

Edited by guttuso, 26 August 2013 - 22:34.


#2
guttuso

guttuso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 31.03.2010

View Postsoarce, on 26 august 2013 - 23:38, said:

Obiectivul de kit de Pentax nu are motor intern de focalizare, din cauza asta face zgomot mai mare decat unul cu motor incorporat.

Acuma un pixel mort pe LCD nu/i un capat de tara, ai garantie la el si o sa/l primesti reparat.

Cei de la f64 au si politica de retur in 14 zile care nu vor s-o respecte, ideea este ca nu vreau aparat cumparat de 3 zile surubarit prin service.

#3
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,907
  • Înscris: 28.12.2006
Daca ai depasit 100 de cadre, cum calculeaza "uzura"? Poate pot/vor sa ti-l schimbe desi in cazul asta schimba lcd-ul mai ales daca are dunga alba. Acum daca intri pe panta depresiei relativ la D7000 as zice sa stai linistit, ai garantie, in plus si la altii se pot intampla lucruri si mai urate, oricum LCD-ul nu e chestie sentiala, n-a picat oglinda/senzorul/shutterul. E nasol ca dupa 3 zile sa iti crape ceva nou, e enervant, insa in ultimul timp mai toti producatorii au transferat controlul calitatii catre clienti, pt. a scadea costurile, asa apar gherle tip stropi, puncte pe senzor (nikon, pentax), lumina in camera oglinzii (canon), etc, etc..

Edited by crokodilu, 27 August 2013 - 11:01.


#4
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View Postguttuso, on 26 august 2013 - 22:33, said:

Am achizitionat un D7000 cu 18-105mm, dupa 3 zile de la achizitie si 1700 de cadre a murit un pixel pe LCD si a aparut o dunga alba (nu foarte accentuata) care strabate ecranul LCD de la un capat la altul. Conform politicii celor de la f64 in termen de 14 zile de la achizitionarea unui DSLR se poate returna fara motiv cu condita sa nu aiba mai mult de 100 cadre. Totusi daca se depasesc 100 de cadre se pot restitui banii platindu-se de catre cumparator uzura aparatului. Am vb la f64 cu un motiv intemeiat nu vor sa il schimbe, vor sa il trimita in service, de bani inapoi nici vorba. M-a dezamagit profund, este o chinezarie ieftina vanduta scump. Iar cei de la f64 niste neseriosi, promit una si fac alta.

Sincer, imi pare rau ca ai avut o experienta atat de neplacuta cu Nikon D7000.
Dar asa cum au spus si colegii, astfel de lucruri se rezolva relativ usor si rapid pe garantie. Daca vrei sa iti recuperezi banii/inlocuiesti produsul, tot asta e cea mai buna metoda (mi se pare ca nu il pot tine mai mult de x zile lucratoare in service).
Parerea mea, rabdare, o abordare calma, dar daca incearca sa faca manarii (cei de la SKIN, importatorul oficial, nu mi-au lasat o impresie extraordinar de buna) pui piciorul in prag.

Legat de F64, din cate stiu, oamenii au avut probleme in trecut cu persoane care achizitionau aparate pentru a le utiliza intensiv pentru un week-end si a le returna. Acesta este motivul pentru care au instituit politica cu 100 de cadre. Din acest punct de vedere, politica lor imi pare cinstita.

#5
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,907
  • Înscris: 28.12.2006

View PostStefanSC, on 27 august 2013 - 11:34, said:

Legat de F64, din cate stiu, oamenii au avut probleme in trecut cu persoane care achizitionau aparate pentru a le utiliza intensiv pentru un week-end si a le returna. Acesta este motivul pentru care au instituit politica cu 100 de cadre. Din acest punct de vedere, politica lor imi pare cinstita.
La obiective se aplica returnarea fara motiv Posted Image ?

Edited by crokodilu, 27 August 2013 - 11:37.


#6
guttuso

guttuso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 31.03.2010

View PostStefanSC, on 27 august 2013 - 11:34, said:

Sincer, imi pare rau ca ai avut o experienta atat de neplacuta cu Nikon D7000.
Dar asa cum au spus si colegii, astfel de lucruri se rezolva relativ usor si rapid pe garantie. Daca vrei sa iti recuperezi banii/inlocuiesti produsul, tot asta e cea mai buna metoda (mi se pare ca nu il pot tine mai mult de x zile lucratoare in service).
Parerea mea, rabdare, o abordare calma, dar daca incearca sa faca manarii (cei de la SKIN, importatorul oficial, nu mi-au lasat o impresie extraordinar de buna) pui piciorul in prag.

Legat de F64, din cate stiu, oamenii au avut probleme in trecut cu persoane care achizitionau aparate pentru a le utiliza intensiv pentru un week-end si a le returna. Acesta este motivul pentru care au instituit politica cu 100 de cadre. Din acest punct de vedere, politica lor imi pare cinstita.

A ramas in service, nu au vrut sa il schimbe. Timp de solutionare: cel mai scurt timp posibil dar nu mai mult de 14zile. Jalnic!!
Politica lor cu 100 de cadre este doar la returul fara motiv, in schimb am mers la ei cu un motiv.

#7
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006
Adevarul e ca era civilizat sa-l schimbe si sa-l repare ei pe garantie. Sa ti se strice ceva in 3 zile nu e deloc placut. Plus ca nu vad cum ar putea fi din vina proprietarului.

#8
nenis

nenis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,877
  • Înscris: 02.01.2009
E se distreaza si ei cu cine nu cunoaste legislatia.Sunt atat de cretini si de inconstienti incat isi permit sa citeze  sau sa faca referire pe certificatul de garantie la legi abrogate acum cativa ani.......Si pe site urile  de produse electronice de la noi sunt scrise pagini intregi de proceduri/ garantie  /service care nu au nicio legatura cu legislatia in vigoare...Sunt obligati sa ti l schimbe cu unul nou si dupa  6-12 luni ,pentru lipsa de conformitate.Aici abuzeaza pt ca stiu ca noi romanii ,nu suntem rigurosi ca sa intelegem exact   ce  e aia lipsa de conformitate si ii aburesc pe cei mai,, civilizati " si mai naivi cu tot felul de povesti cu  service si alte balarii.Pe de alta parte sunt si multi clienti imbecili care se intorc cu produsul degeaba si  asta poate fi un motiv pt care acesti comercianti recurg la tot felul de potlogarii si cu clientii indrituiti sa ceara schimbarea produsului.Pe de alta  parte in 31 de zile poti sa  returnezi .produsul pe motiv ca te ai sucit



Asta e tare acum am vz ,,,Posted Image Posted Image
au instituit politica.....Pai ce domne e dupa ei

Edited by nenis, 29 August 2013 - 19:10.


#9
guttuso

guttuso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 31.03.2010

View Postnenis, on 29 august 2013 - 19:06, said:

E se distreaza si ei cu cine nu cunoaste legislatia.Sunt atat de cretini si de inconstienti incat isi permit sa citeze  sau sa faca referire pe certificatul de garantie la legi abrogate acum cativa ani.......Si pe site urile  de produse electronice de la noi sunt scrise pagini intregi de proceduri/ garantie  /service care nu au nicio legatura cu legislatia in vigoare...Sunt obligati sa ti l schimbe cu unul nou si dupa  6-12 luni ,pentru lipsa de conformitate.Aici abuzeaza pt ca stiu ca noi romanii ,nu suntem rigurosi ca sa intelegem exact   ce  e aia lipsa de conformitate si ii aburesc pe cei mai,, civilizati " si mai naivi cu tot felul de povesti cu  service si alte balarii.Pe de alta parte sunt si multi clienti imbecili care se intorc cu produsul degeaba si  asta poate fi un motiv pt care acesti comercianti recurg la tot felul de potlogarii si cu clientii indrituiti sa ceara schimbarea produsului.Pe de alta  parte in 31 de zile poti sa  returnezi .produsul pe motiv ca te ai sucit



Asta e tare acum am vz ,,,Posted Image Posted Image
au instituit politica.....Pai ce domne e dupa ei

ai un articol din lege de care ma pot agata? imediat le fac o scrisoare.

#10
nenis

nenis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,877
  • Înscris: 02.01.2009
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.
Acilea e smecheria..Anumiti ,,experti" au inceput sa interpreteze legea cum ca   in primul rand repararea si apoi inlocuirea , ceea ce fie vb  intre noi e tot o golanie romaneasca

Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau


Acum fa si tu efortul si cauta legea ca eu citez din memoriePosted Image
inca un articol dragut
Art. 18
Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.


o sa incerce sa te abureasca ca lipsa de conformitate nu e acelasi lucru cu defectul.. ceea ce este evident o tampenie dar daca tine .. de cenu?

Edited by nenis, 31 August 2013 - 18:34.


#11
nenis

nenis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,877
  • Înscris: 02.01.2009
Art. 10. - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14."
4. La articolul 11, alineatele (1), (3) si (4) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

Asta  e modificarea pe care au facut o la cateva luni, pt ca nu care cumva sa se prinda toti romanasii. Adica era prea clara formularea din legea initiala si au  facut o mai relativa nitelus....Evident ca nu puteau schimba dreptul de optiune pt ca incalcau dreptul european.Specific golanilor romani au oferit o portita de aburire vanzatorilor.Daca puteau , scriau ei clar ca vanzatorul are dreptul sa asigure in primul rand repararea.. dar era ilegal..


Asa ca au scris ca ai tu  consumator dreptul sa ceri im primul rand repararea. ca poate nu se prinde cineva. E dreptul tau ,nu al vanzatorului , sa alegi masura reparatorie..In concluzie modificarea nu schimba cu nimic intelesul ci doar ii da lui gigel de la magazin /service prilejul sa te abureasca.

Edited by nenis, 31 August 2013 - 19:56.


#12
tocmaiacum

tocmaiacum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 07.12.2005
Asta e magarie. Ai dat o caciula de bani si poti folosi camera dupa 3 saptamani. Ai dreptate sa nu vrei un aparat surubarit de la cumparare (mai ales de aia care asigura serviceul la camera ta).Mai poti spune despre el ca-i nou? Neumblat in el. E bine ca ai facut publica istoria asta. garantie 100 de declansari. LOL Cred ca emagul nu are scarba asta cu 100 de cadre.

Edited by tocmaiacum, 31 August 2013 - 22:59.


#13
burlan

burlan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 07.06.2006
mie mi-au schimbat bridgeul canon dup[a doua luni,dar mi-au retinut 10% din valoare, nic i asa nu vor? si am cumparat nikonul d5100.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate