Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Opel Astra H 1.7CDTI

- - - - -
  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#55
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

 cephalophodes, on 29 august 2013 - 20:38, said:

sunt bune la consum.....dar la viteza, peste 140-150 km/h sa nu te astepti...am uitat sa precizez...nu-mi place bordul de nicio culoare....si materialul pare unul ieftin....
acuma zau. Unde mergi in romania cu 140-150 "linistit", din a in b? In germania poate ca reusesti sa parcurgi cu viteza aia cateva sute de km. Dar la noi, iti ia permisul pe 3 luni daca te prinde cu 150km/h. A... cica avem o tzara de hautostrada..
In rest nu apuci viteza aia decat mai rar la o depasire.
Ca sa mergi lejer la 150 kmh iti trebuie musai peste 150cp sub capota.
Cdti ul de 101cp e facut exact pentru consum mic, la viteze legale.

#56
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Consumul optim este la 90 cu a4a si 110 cu a5a .
In ambele situaþii are 2300 rpm.
La 130-140 consumul ajunge pe la 6,5 %.

Consuma mai mult la 90 cu a5a decat cu a4a .

#57
tak30ver

tak30ver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,287
  • Înscris: 16.01.2009
Salut, felicitari pentru masina :) am luat-o cam in acelasi timp cu tine, cam aceleasi dotari :)
referitor la service : si eu am mers la ei la inceput, eu am fost mai ghinionist , ce sa zic. Desi au preturi foarte bune la manopera si piese nu sunt cei mai profi la service. Mie mi-au bulit un montaj la alternator si m-au facut de mi-am luat baterie noua care a fost si aia consumata in 2 saptamani.  Abia dupa ce m-am dus cu scandal au acceptat sa imi rezolva problema free of charge, imi cereau iar bani pe montat si demontat alternator doar pentru ca nu era montat ok de ei de prima oara si imi consumau mie bateriile in draci . +10 pentru Eduard care a fost un om intelegator , baiatul ala care se ocupa de service e cam zeflemist si prefer sa nu mai calc pe acolo daca asta e atitudinea . Pastrati si toate devizele, facturile, bonurile, garantiile, nu stiti cand aveti nevoie de ele, mie mi-au fost de mare folos.  Per total ( am facut ceva intretinere la ei ) au fost f ok , preturi foarte bune , dar recomand sa stai pe langa masina si sa te asiguri ca totul e ok, daca ii vezi pe mecanici ca se panicheaza - nu ii lasa :) Eu unul caut alternativa. La service Opel ( maiandrei) nu merg, au program facut special pentru gravide , preturi mai mari, a fost un prieten ( eu il tot bateam la cap sa mearga acolo ) si i-au rupt nu stiu ce cablu de la baterie de ii facea masina ca pomu` de craciun . E greu cu serviciile de calitate la noi , cu programari de care sa se tina , cu respect .
Referitor la consum : a mea ia cam 5-6 vara la drum intins, BC e mincinos, la un drum de 1000 km intr-o zi de vara, cu AC pornit 80 % din timp, viteza medie de 96 km :))) , a consumat cam 6.3 l/100 km . Un consum ok e pe la 90 -110 km .

#58
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Pai si consumul este ok la 6,3 la suta cand in carte scrie dub 5 daca nu chiar spre 4la suta?
Intradevar, clima consuma cca 0,5-1L mai mult.. dar nu o agreez. Prefer geamul deschis, sau mai bine nu merg in timpul zilei. Cu toata clima din lume, cand afara sunt 38 de grade la umbra, si bate soarele prin parbriz, numa clima imi lipseste sa fac o pneumonie. Mai bine astept sa fie mai spre seara.
Consumul de oras dat de fabricant ar fi cam de  6,5L. Acuma depinde si de asteptari si cu ce comparam.

#59
tak30ver

tak30ver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,287
  • Înscris: 16.01.2009
pai nu stiu ce ai citit tu, eu am mentionat consumul acela la un drum ( in aceeasi zi  ) de 1000 km, daca tu poti sa mergi o zi intreaga vara , cu 150-160 km/h, cu geamul deschis la 35 grade, atunci eu nu sunt normal . Consumul e super ok pentru viteza aia medie, daca mergi la consum scoti si 4.5 l fara probleme .

#60
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 mihai!, on 29 august 2013 - 20:46, said:


Da-i in gura fara mila!  Dupa ce se incalzeste motorul nu schimbi sub 3.000 .


Ideea fiind care?

#61
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

 tak30ver, on 20 martie 2014 - 19:51, said:

pai nu stiu ce ai citit tu, eu am mentionat consumul acela la un drum ( in aceeasi zi  ) de 1000 km, daca tu poti sa mergi o zi intreaga vara , cu 150-160 km/h, cu geamul deschis la 35 grade, atunci eu nu sunt normal . Consumul e super ok pentru viteza aia medie, daca mergi la consum scoti si 4.5 l fara probleme .
dar nu ai zis in postarea aia ca ai mers cu o viteza medie de 96km/h?
Daca zicem 140-150km/h, e bun si 6,3.
Eu cu astra g, o tineam la 100-110, si a iesit consum de 4,2-4,4L/100km. La turatii de peste 3000, deja consuma si un pic de ulei, sa zicem 50ml /1000km.

Nici o idee. La 3000 de ture ai depasit si palierul de cuplu maxim care se situeaza pe la 1700-2700 rpm. Acolo se simte bine motorul. Nu sub nu peste.

#62
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

 tak30ver, on 20 martie 2014 - 15:56, said:

Referitor la consum : a mea ia cam 5-6 vara la drum intins, BC e mincinos, la un drum de 1000 km intr-o zi de vara, cu AC pornit 80 % din timp, viteza medie de 96 km Posted Image)) , a consumat cam 6.3 l/100 km . Un consum ok e pe la 90 -110 km .

 tfmercedez, on 20 martie 2014 - 16:25, said:

Pai si consumul este ok la 6,3 la suta cand in carte scrie dub 5 daca nu chiar spre 4la suta?

1. Daca omul a avut medie de 96 km/ ora fii sigur ca nu a mers cu 110 .
2.La 35 grade afara , AC-ul consuma ~1 litru la ora . Daca l-a folosit 10 ore , i-a papat 10 litri si a ridicat consumul cu 1l/100 de km .
In concluzie , consumul este unul normal.


 tfmercedez, on 20 martie 2014 - 21:33, said:

Eu cu astra g, o tineam la 100-110, si a iesit consum de 4,2-4,4L/100km.

Consumuri de genul 4,2-4,4L/100km ( la pompa ,nu pe cb ) scot si eu insa numai in  anumite conditii .
Mers 110 constant pe autostrada , fara AC , si masina goala .Doar eu cu prietena . Ia si 4% mers constant la 90 km/h in tr.4 .
Insa daca mergi 110, vrei sa faci si tu ceva sprinturi pana la 130-140 , depasiri repetate,  in jur de 5 este este consumul cu 2 persoane si masina goala.
La 4 persoane , bagaje si alergat se duce la 5.5 -5.6 . La 4 persoane , bagaje ,alergat si AC permanent se apropie de 6 % .

 marius87ism, on 20 martie 2014 - 19:59, said:

Ideea fiind care?

Pe langa ca subturatul dauneaza oricarui diesel ( turbina , injectoare ,egr bla-bla) , motorul asta ( Z17DTH) consuma mai mult subturat .
Este un diesel mai ciudat . Are cuplul maxim destul de sus fata de altele .La 2300rpm . Ca sa ramai in turatia de cuplu dupa ce schimbi , trebuie sa schimbi un pic dupa 3000 rpm. Daca schimbi mai sus , mai bine se simte . Posted Image

Edited by mihai!, 20 March 2014 - 23:17.


#63
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Eu am 17DTL cel cu 80cp. Si am facut plinul inainte sa pornesc. In Macedonia, dupa 620km au incaput aproape 26 de litri de motorina. Mers cu a 5-a la 2250rpm vreo 110 kmh cu masina plina.

Vorba aia better later than sorry. Si am mers frumos lejer pe autostrada,fara sa dau sarbilor un motiv de amenda. Nimic mai neplacut decat sa dai 50 de euro spaga in syanga si in dreapta.

#64
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 mihai!, on 20 martie 2014 - 22:48, said:

Pe langa ca subturatul dauneaza oricarui diesel ( turbina , injectoare ,egr bla-bla) , motorul asta ( Z17DTH) consuma mai mult subturat .
Este un diesel mai ciudat . Are cuplul maxim destul de sus fata de altele .La 2300rpm . Ca sa ramai in turatia de cuplu dupa ce schimbi , trebuie sa schimbi un pic dupa 3000 rpm. Daca schimbi mai sus , mai bine se simte . Posted Image

Inteleg, informatie destul de utila, mai ales pentru ceii ce au diesel si schimba viteza la 1900 de ture ca sa nu consume :) read the fucking manual :)

#65
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Acuma nici chiar sub 2000 de ture sa schimbi, dar si daca schimbi la 2500 de ture din a2-a in a 3-a, nu pateste nimic cand scade la 1800 si mai accelerezi usor pana la 2000 ca sa ai 50kmh.  Cuplu este suficient in treapta a 3-a.
Defapt motorul iti transmite singur, cat de bine se simte, dupa cum toarce troncane tachetii sau trepideaza. Cel mai rau ii faci daca ii dai talpa la turatii joase. Atunci vei vedea ca se sufoca. Mai bine accelerezi lin tot timpul, ca sa aibe timp si turbina sa tina pasul, si abia spre 3000 poti sa-i dai pana la podea. Dar dieselurile nu sunt facute pentru dat blana.  Sunt pentru economie de combustibil, cuplu mai bun si drum intins, constant.

Cred ca este euro 4. Cand ii dai talpa, scoate fum negru?

 marius87ism, on 21 martie 2014 - 00:20, said:


Inteleg, informatie destul de utila, mai ales pentru ceii ce au diesel si schimba viteza la 1900 de ture ca sa nu consume :) read the fucking manual :)
La motoare diesel cu cilindree serioasa, 3L , automat, la drum constant motorul are atat de mult cuplu, incat intra in ultima treapta scazand turatia la 1500sau mai jos, pentru a reduce consumul la minim. Cum ai apasat un pic acceleratia, retrogradeaza chiar si 2-3trepte , ca sa aibe vana. Dar repet, sunt motoare cu peste 400Nm.


#66
tak30ver

tak30ver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,287
  • Înscris: 16.01.2009
@tfmeredes : viteza medie este viteza per total a unui autoturism din punctul a in punctul b, 10 min. mergi cu 30 km/h, 2 h cumulat mergi cu 60 km/h ca e localitate, in rest mergi cu 90-100, mai o depasire, mai o coloana mergi iar cu 50 , ai autostrada ii dai 170 si tot asa, per total se face o viteza medie pe km/h. o viteza medie de 96 km/h este cam greu de scos pe bulgaria :) inseamna ca masina a fost cam alergata recte consumul maricel + AC .
Ca idee viteza ta de deplasare in oras este undeva la 20-30 km/h chiar daca tu mergi mai tot timpul cu 50 , se pune si cand stai pe loc ;)
Masina are un consum excelent dupa mine, daca vrei sa mergi la consum cu ea reusesti asta fara probleme. Acelasi lucru valabil si la astra h benzina, la drum lung consuma incredibil de putin, chiar si la mers sprinten.
DTL-ul consuma si mai putin, plecat din ph spre turcia, la iesire din bulgaria spre turcia, chiar in vama, astra g cu acelasi motor , 5 persoane + bagaje dar mers foarte lejer, 80  - 100 km/h, abia daca a luat 20 l de motorina.

#67
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Eu nu mi-am calculat viteza medie.. pentru ca nu are cb. Dar anul trecu am parcurs cei 1150km in 16 sau 18 ore... Din care vreo 2-3 ore am stat numa prin vami, si alte doua ore pe vapor.

Si nu pentru ca am avut Opel. Alti prieteni au venit cu BMW 520 si au facut 20 de ore pe drum..

#68
cephalophodes

cephalophodes

    .★☆ ★☆ ★☆ ★☆.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,493
  • Înscris: 22.09.2011

 DarkAngelBv, on 11 septembrie 2013 - 03:53, said:

Ala este de fapt un motor Fiat. Bun ca motor, prost ca electronica Posted Image


Hai nu zau, merge loganul de 1.5 cu 140 (da, zici ca decolezi la viteza aia, dar merge) si nu merge o masina care in carte are viteza maxima undeva la 190 kmph?

de la 148 km/h deja simti ca o chinui....asta senzatie mi-a dat cand am condus asa ceva......ce-i drept eram 5 insi in masina...

faci si tu niste comparatii de....

la astra conteaza si cp pe care-i are....e o mare diferenta....eu iti zic ce-am simtit==si anume ca peste 150 km masina da semne de oboseala...ca si cum nu are suficienta motorina pt alimentare...

Edited by cephalophodes, 23 March 2014 - 21:05.


#69
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
La 150 km/h masina da semne de oboseala numai atunci cand ceva nu e in regula la motor (injectoare defecte, electrovalva turbo defecta, admisie infundata, EGR murdar etc...).
Pentru consum optim, Z17DTH trebuie sa ruleze la 2900 de rpm. A mea vede treapta a 5-a doar peste 140 de km/h, in rest, numai treapta a 4-a.
Cu treapta a 4-a la 130-140 de km/h, pe autostrada, merg cu un consum de 3,7 - 3,8 l/100km.. La aceeasi viteza dar cu treapta a 5-a merg cu un consum de 5 - 6,5 l/100km.

Ca si exemplu, la un drum Bucuresti - Satu Mare, prin Pitesti, Valcea, Sibiu, Alba, Cluj, Zalau, cu stilul meu de mers, adica tot timpul in jurul valorii de 2900 - 3000 de rpm, am scos un consum de 3,89 l/100km.
Am facut plinul la plecare, la petromul de pe Iuliu Maniu, apoi am facut plinul la petromul din Satu Mare, la iesirea spre Oradea. Au intrat fix 25 de litri de motorina iar in bord era afisata o distanta parcursa de 642 de km.
Concluzia este ca mie imi ajunge un plin de motorina sa fac un drum dus - intors, Bucuresti - Satu Mare, la un regim corect de exploatare al motorului.

Edited by ammazon, 01 April 2014 - 06:54.


#70
cosminnnn

cosminnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 07.04.2008
Revin cu o problema destul de enervanta...acum ceva timp mi-a aparut eroare in bord '' Coolant Level Check '' , m-am uitat si nu parea ca a scazut nivelul antigelului dar tot am completat un pic.

Dupa ce am mai adaugat antigel am scos-o la o plimbare si dupa circa 10 km prin Bucuresti iar a aparut eroarea, pana intr-o zi cand nu a mai aparut ( in timpu asta m-am documentat si am incercat sa scot mufa de la senzoru de sub vas dar nu am reusit si mai mult l-am miscat Posted Image)  )

Aproximativ doua sapt. si ceva km nu a mai aparut eroarea, pana azi. Diferenta e ca acum apare la 5 secunde dupa ce am pornit masina iar inainte aparea dupa cativa km.

PS: Nivelul antigelului nu a scazut deloc !

Edited by cosminnnn, 01 April 2014 - 14:21.


#71
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

 ammazon, on 01 aprilie 2014 - 06:40, said:

Pentru consum optim, Z17DTH trebuie sa ruleze la 2900 de rpm. A mea vede treapta a 5-a doar peste 140 de km/h, in rest, numai treapta a 4-a.
Cu treapta a 4-a la 130-140 de km/h, pe autostrada, merg cu un consum de 3,7 - 3,8

Ca si exemplu, la un drum Bucuresti - Satu Mare, prin Pitesti, Valcea, Sibiu, Alba, Cluj, Zalau, cu stilul meu de mers, adica tot timpul in jurul valorii de 2900 - 3000 de rpm, am scos un consum de 3,89 l/100km.


Hai mai taie din ele da-le dracu.
Inteleg ca minte la greu CB-ul la motoarele astea , dar si tu sa il crezi...
Sau poate ai decalate ceasurile . Mergi cu 80-90 si crezi ca ai 130-140. Numai asa poate rezulta consum de 3.8 .

Edited by mihai!, 01 April 2014 - 16:57.


#72
cosminnnn

cosminnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 07.04.2008
Posted Image  si eu m-am mirat cand am citit... La viteza aia, in treapta a 4-a consuma cam 4.8 - 5 % .

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate