Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum vă merge net-ul Vodafone, Partea a II-a.
Ultima postare: apr 05 2024 18:07, Inițiat de
RODigitalum-megafanro
, aug 29 2013 01:47
·
41
#15376
Publicat: 05 octombrie 2021 - 14:12
Nu știu dacă se vede clar pe tru ca aici se comprima fotografiile uploadat , dar cele albastre au -7,5 pe ieșiri iar cele roșii 8,3 și 4,5 fără minus in fata
Eram agent de vanzari la upc dar aveam de unde sa iau … nu știam dacă mai am ca am tot împărțit pe la cine a avut nevoie Explica-ne tu diferența dintre ele , te rog . Eu am vrut doar sa va zic ca existau 2 tipuri de splittere in mașinile celor de la Instalari . Aveau câte 2 cutii de splittere cu ei , unele albastre , altele roșii . Ce am presupus eu , a fost ca se folosesc in funcție de semnal slab sau prea puternic . Editat de costywinner, 05 octombrie 2021 - 14:12. |
#15379
Publicat: 05 octombrie 2021 - 14:18
Znevna, on 05 octombrie 2021 - 14:08, said:
Si cand lucrai la UPC puneai din alea de jos pentru amplificare?.. cred ca stim de ce e la trecut. La ei nu mai lucrez pt ca am vrut sa evoluez și am țintit ceva mai sus , ca idee . baribalu, on 05 octombrie 2021 - 14:12, said:
Ambele splitere au atenuare. Daca ai lucrat cu ele, pune mana si masoara, o sa vezi cu ochii tai rezultatul. Da probabil , dar totuși trebuie sa fie o diferența semnificativă între ele . baribalu, on 05 octombrie 2021 - 14:12, said:
Ambele splitere au atenuare. Daca ai lucrat cu ele, pune mana si masoara, o sa vezi cu ochii tai rezultatul. Da probabil , dar totuși trebuie sa fie o diferența semnificativă între ele . baribalu, on 05 octombrie 2021 - 14:12, said:
Ambele splitere au atenuare. Daca ai lucrat cu ele, pune mana si masoara, o sa vezi cu ochii tai rezultatul. Da probabil , dar totuși trebuie sa fie o diferența semnificativă între ele . |
#15380
Publicat: 10 octombrie 2021 - 17:00
Cei mai slabi si cu multe probleme. De cand au preluat UPC in zona Roman, jud. Neamt, saptamanal cade netul. Am trimis cerere de reziliere. Aceeasi retea, cand era UPC nu stiu daca in 6 ani cat am fost pana a fi prelyat daca am avut de vreo 5 ori probleme. Gardul si cu leopardul.
|
#15381
Publicat: 18 octombrie 2021 - 11:50
Eu am probleme de ceva timp cu internetul de la Vodafone (Bucuresti, sector 6). Random, de x ori pe zi nu imi mai merge internet-ul, pe Wi-fi. Isi revine relativ repede (20-30-40 secunde), insa evident este foarte neplacut.
Ce am facut pana acum: 1. Sunat la ei, au verificat, cica totul pare bine, nu sunt pierderi. Evident, in cele 5 minute cat am stat cu ei in telefon, internetul a mers, deci nu s-a vazut nimic. 2. Resetat router-ul Connect Box la factory settings. 3. Sunat din nou la ei, au trimis pe cineva fizic si mi-au inlocuit Connect Box-ul, insa problemele apar si cu noul router. 4. Schimbat canalele de pe Auto pe manual, face la fel. 5. Am reusit intr-un moment in care era picat sa deschid repede o aplicatie pe telefon si sa "inregistrez problema" - atasat signal mapper.jpg 59,1K 100 download-uri Mai pateste careva asa ceva? Mai pot face ceva in afara de a trece pe RDS? Editat de mynameismada, 18 octombrie 2021 - 11:51. |
#15382
Publicat: 18 octombrie 2021 - 12:38
mynameismada, on 18 octombrie 2021 - 11:50, said:
Eu am probleme de ceva timp cu internetul de la Vodafone (Bucuresti, sector 6). Random, de x ori pe zi nu imi mai merge internet-ul, pe Wi-fi. Isi revine relativ repede (20-30-40 secunde), insa evident este foarte neplacut. Ce am facut pana acum: 1. Sunat la ei, au verificat, cica totul pare bine, nu sunt pierderi. Evident, in cele 5 minute cat am stat cu ei in telefon, internetul a mers, deci nu s-a vazut nimic. 2. Resetat router-ul Connect Box la factory settings. 3. Sunat din nou la ei, au trimis pe cineva fizic si mi-au inlocuit Connect Box-ul, insa problemele apar si cu noul router. 4. Schimbat canalele de pe Auto pe manual, face la fel. 5. Am reusit intr-un moment in care era picat sa deschid repede o aplicatie pe telefon si sa "inregistrez problema" - atasat signal mapper.jpg Mai pateste careva asa ceva? Mai pot face ceva in afara de a trece pe RDS? Daca tot face la fel e de la ei si pur si simplu se produce latenta temporara uriasa pe linie si pare ca si picat netul . Pe lan sigur nu se intampla? Desi poti ameninta cu rezilierea daca nu iti schimba connect boxul si asa poate fi o rezolvare . Valorea docsis in meniu la connect box care e? ceilalti care is priceputi pe asa ceva sa iti explice ce si cum pe aici. |
|
#15383
Publicat: 18 octombrie 2021 - 12:56
Mi-au schimbat Connect Box-ul si am aceleasi probleme. Nu stiu ce vrei sa zici cu valoarea DOCSIS - te referi la SNR (dB)? Daca da, este la 36 dB, indiferent de canal.
Pare plauzibila teoria ta cu latenta temporara pe linie. Asta e unul din motivele pentru care am postat aici, pentru ca daca ar fi asa, nu ar trebui sa fiu singurul - mai pateste careva asa? |
#15384
Publicat: 18 octombrie 2021 - 13:37
36dB este o valoare scazuta - proasta! Suna-i si spune-le sa-ti verifice semnalul in casa si sa rezolve problema cu puterea si calitatea acestuia.
Valoarea corecta este de 38 - 39dB pe toate canalele sau pot fi alternante 39 - 38dB. Tu ai desincronizari ale modemului din cauza asta.Vreun amplificator reglat prost pe magistrala,coaxial "copt", retea corectabila... etc. Suna-i sa rezolve ca ai semnal prost la intrarea in modem! Poate vreun splitter cu probleme chiar la tine in casa. Rezolva ei! |
#15386
Publicat: 15 noiembrie 2021 - 10:32
Am modem alb Super Wi-Fi Box si abonament de 500 Mbps iar de black friday am prins o oferta buna la un router TP-Link Archer C80. Doresc sa va intreb cum fac sa opresc Wi fi de la Super Wi-Fi Box sau sa il trec in bridge si sa ies doar cu cablu din el catre routerul nou ?
Editat de minisoferul, 15 noiembrie 2021 - 10:33. |
#15390
Publicat: 15 noiembrie 2021 - 15:56
E mai simplu decat pare, nu trebuie dezactivat nimic din modul router samd, ci:
1. accesezi cu browser adresa http://192.168.0.1/ 2. pe coloana din stanga apesi pe tabul "modem mode" (sau cum i-o zice in romana, e al treilea tab) 3. bifezi "Enable Modem Mode" (automat se debifeaza "Enable Router Mode") 4. reboot (il cere singur) 5. dupa ce activezi astfel modul modem, conectezi la el ce vrei etc *atentie, in modul modem rezultat din procedura de mai sus, accesul nu se mai face la aceeasi adresa ca pentru modul router (cea de la punctul 1), ci la: http://192.168.100.1 |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi