Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Orange lansează serviciul de rezervare produse din magazinul online
Last Updated: Jul 03 2013 18:38, Started by
vio73
, Jul 03 2013 12:21
·
0
#1
Posted 03 July 2013 - 12:21
Orange România, cel mai mare operator de comunicații mobile, lansează serviciul de rezervare online care se adresează celor care vor să se asigure că vor găsi în stoc produsul dorit atunci când ajung in Orange shop.
sursa: http://www.economica...line_56435.html Ăştia sunt din ce în ce mai cretini sau e de bine? Edited by vio73, 03 July 2013 - 12:35. |
#2
Posted 03 July 2013 - 12:34
Mie mi se pare o chetie buna. Faci comanda pe net ( cand esti la serviciu) si de ce sa mai platesti transportul cand poti ridica produsul din magazin ( mai repede decat daca ai astepta curierul), mai ales daca e in drumul tau.
|
#3
Posted 03 July 2013 - 13:30
Asta doar la unele magazine Orange. In drumul meu spre casa trec pe langa un Orange Shop si pot numara pe degete de cate ori am vazut anul asta mai putin de 6-7 persoane stand la coada in magazin, desi sunt vreo 4 consultanti, uneori chiar 2 angajati la raionul de accesorii si inca vreo 2 la incasare facturi.
|
#4
Posted 03 July 2013 - 14:53
Apucaturi comuniste... In felul asta se oficializeaza "darea pe sub mana".
Edited by ParapantaFlavia, 03 July 2013 - 14:55. |
#5
Posted 03 July 2013 - 15:05
ParapantaFlavia, on 03 iulie 2013 - 14:53, said:
Apucaturi comuniste... In felul asta se oficializeaza "darea pe sub mana". Si ce anume se da pe sub mana in schimbul a 50 de lei? Uite, eu iti promit ca nu voi folosi niciodata acest serviciu, ca sa ai drepturi egale cu ale mele si ca sa luptam impreuna impotriva coruptiei si a darii de jur imprejurul mainii. |
#6
Posted 03 July 2013 - 17:04
Dacă ar și avea ceva în magazinul online...
Cu 20 de modele de telefon de toate (si scumpe pe deasupra) nu prea mai au treaba cu piata. |
#7
Posted 03 July 2013 - 17:19
Pe linga faptul mentionat ca cel mai probabil nu gasesti nimic rentabil in shop totusi chestia suna super-ok si civilizata.
Evident presupunind ca rezervarea chiar are vreun efect. |
#8
Posted 03 July 2013 - 17:23
Intai sa mai ajusteze preturile pentru fidelizare , care sunt exagerate in 99% din cazuri si sa lanseze ce vor.
|
#9
Posted 03 July 2013 - 18:38
Fidelizare smidelizare.
Sa ofere serviciile normale sau sa se duca la culcare. Toate aberatiile astea cu fidelizarea, cu ofertele la clientii noi (care oricum sint mult mai bune decit la fidelizare) sint doar prostii aburitoare. Poate mergeau in jurul anului 2000 cind un telefon (banal) costa cit citeva salarii si in magazinele normale nu gaseai decit niste second handuri obosite. Dar acum nu mai e cazul. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users