Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Produse resigilate Emag.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#37
3l3v3s

3l3v3s

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.07.2018
Acest topic pare abandonat de ceva timp.
Totusi vreau sa va semnalez urmatoarea problema:
Am cumparat de la Emag o tableta resigilata, respectiv:
Tableta Allview Ax4 Nano Plus, 7'', Dual-Core 1.30GHz, 512MB RAM, 8GB, 3G, Black
la pretul de 129.99 ron.
M-a atras in special faptul ca avea slot de sim.
M-am gindit ca, probabil are vreo zgirietura pe carcasa, vreo 2-3 pixeli morti, etc. Lucruri estetice, care, sincer, nu m-ar fi deranjat.
Surprize! Surprize!
La desfacerea pachetului am constatat ca bateria este "low". Nu mi-am facut vreo problema, stiind faptul ca din fabrica nu este complet incarcata, si ca isi atinge maximul de potential abia dupa 3 cicluri complete incarcare/descarcare.
Dar si dupa cele 3 cicluri, bateria tinea maxim 20 de minute, chiar si cu wireless inchis. Ba se mai si stingea brusc, fara vreun avertisment, cind arata in jur de 70%, si nu mai repornea decit cu cablul de incarcator conectat, si arata ceva de genul 2-3%.
Dupa stiinta mea aceasta este o problema de acumulator. ( Am presupus ca a fost expusa in vreun showroom, si de aceea este defect acumulatorul. )
Am trimis tableta la service si am asteptat cumintel.
Mi-a venit si un mesaj de la service ca au primit-o, si ca au comandat piesele necesare pentru ea.
Si dupa alte citeva zile, vine un mesaj de genul: "situatie finalizata cu statusul: stornare la client".
Nici nu mi-am dat seama initial, am crezut ca in citeva zile o voi reprimi.
Ca sa aflu apoi, ca, de fapt, nu s-a putut repara, si vor sa-mi restituie contravalorea.
Dar eu nu accept contravaloarea, vreau un produs similar ( adica sa aibe slot de sim ), la aceiasi bani.
Voi ce parere aveti, procedeaza corect magazinul?

#38
gykanes

gykanes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 06.06.2010
Bineînțeles! Dacă nu mai pot sa o repare si nu mai au asa ceva în stoc cu ce vrei sa ti-o înlocuiască? Ti-au dat banii, alții iti anulau garanția si te lăsau cu ochii în soare!
Ps: am luat cu 150 lei tableta vonino noua cu 1 gb ram și 4G de la orange -se misca binișor.

#39
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Păi de ce sa vrei un produs similar,că doar ai cumpărat ceva anume, nu ceva generic...
Dacă tu comandai un Samsung și ei îți trimiteau un LG similar în specificații făceai scandal monstru.
Ți au dat banii,ce mai vrei ? Comandă alta.

#40
3l3v3s

3l3v3s

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.07.2018
Multumesc de feed-back.
Problema era urmatoarea:
Ei au vindut un produs defect, care, teoretic, a fost verificat la service, si era declarat "functional".
Oricum, intre timp s-au mai gindit si mi-au schimbat cu o tableta similara fara diferenta de cost.
Deci din punctul meu de vedere s-a rezolvat, doar ca a trebuit sa am un schimb de e-mail-uri cu ei.
Toate cele bune!

#41
air_kidlee

air_kidlee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.10.2008
Sunt foarte marlani, am trimis un PS4 resigilat la Depanero pe garantie, iar ei nici nu l-au evaluat pentru a vedea ce problema are. Mi-au spus ca imi dau banii, insa eu vreau sa-l inlocuiasca. Apoi inca ceva, spun ca produsul este resigilat si din acest motiv nu poate fi inlocuit. Insa in cert de garantie nu scrie nicaieri asta!
Sa vedem ce va iesi, inca sunt in discutii pe mail cu ei. Dar abordarea pe care o au este una foarte proasta.
Client service este ZERO, si nu ma refer la Depanero, ma refer la Emag, pentru ca ei sunt cei care negociaza procedurile cu Depanero.

#42
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 02.10.2010
Si eu am trimis un xiaomi redmi note 5 pro la depanero, luat resigilat acum un an.Ce mi-as dori sa imi storneze bani,sa-mi cumpar un telefon mai nou.Cu diferenta de la mine.

Edited by khristy36, 12 May 2020 - 19:02.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate