Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Ultima postare: iul 25 2021 17:09, Inițiat de
Topp
, mai 14 2013 20:03
·
0
#182
Publicat: 03 aprilie 2014 - 20:19
Nu stiu cum e la voi dar la pasquali, cheita de la pompa de injectie de unde al opresti/pornesti la mine nu intra singura inapoi, dupa pornire trebuie ajutata/impinsa.Altfel functioneaza defectuos (ca si un benzinar cu socul tras)adica rateuri si accelerari defectuoase.Bagata inapoi merge perfect.
Zic asta pentru ca am si un goldoni 140 si la ala intra singura inapoi.(pornire electrica) |
#184
Publicat: 27 aprilie 2014 - 20:14
Am ramas dator la voi cu niste poze cu al meu tractoras , pe scurt :
1.Schimb ulei cutie + filtru ulei(a intrat 2L). 2.Am scos jumatate din uleiul din motor si am complet apoi cu unul nou ce imi ramasese de la masina (nivelul uleiului dupa cum se vede si pe joja este peste maxim asa a venit din fabrica). 3.Am gasit si locul unde este amplasat filtrul ulei motor , in poza cu surubelnita . Prima data cand vad un filtru incastrat in motor va urma si schimbarea acestuia + 2 L de ulei motor 10w40. 4.Spalare filtru de aer dupa fiecare folosire . Inca 13-14 ore de lucru in nici doua zile...m-a zapacit , are animalul in jur de 140-150 de kg (scrie pe el:motor-cutie 108 kg + cutite-aparatoare 40kg) si eu am putin peste 60 kg . A papat cam 12-13 litri de motorina (lucrez cu el la turatie maxima), a rupt cateva cioate de copac + multe pietre scoase la suprafata . Cand o sa am timp vreau sa ma uit cum sta treaba cu rulmentii de la freza eventual sa ii gresez.Am inceput sa bag ulei de motor in 2T , cam 25-30 de ML la 5 L de motorina.Vreau sa ii construiesc si o platforma cu doua roti pentru a-l transporta . Cateva poze + un mic video . http://postimg.org/g...x2ra2/1f69f01a/ [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OLziMBIAL-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#189
Publicat: 27 aprilie 2014 - 22:55
Pai in interior are arc...da nu sunt sigur,da desfa capacul efectiv ala unde e surubul..vezi ca merge desfacut cu mana sau asa ar trebui.
Uite/te mai atent la el vezi ca are deformarea aia specifica busoanelor. Da pe unde ai bagat ulei? ManoleMarius, ziceai ca vrei sa gresezi rulmentii de la freza dar eu cred ca freza e in baie de ulei sau valvolina...sau poate gresesc Editat de ddaannii, 27 aprilie 2014 - 22:47. |
#190
Publicat: 27 aprilie 2014 - 23:04
ManoleMarius, on 27 aprilie 2014 - 20:14, said:
...Cand o sa am timp vreau sa ma uit cum sta treaba cu rulmentii de la freza eventual sa ii gresez.... Fiindcă oricât de bune ar fi simeringurile, lucrează totuşi sub pământ. |
|
#191
Publicat: 28 aprilie 2014 - 06:57
nicumavro, on 27 aprilie 2014 - 22:33, said:
am sa verific si nivelul pentru ca am scos 2,3 l si am bagat 2,5 l ,e mult ? .. dar am incercat sa desfac capacul cel cu esso scris.si surubul se invarte in gol. de ce nu se poate desface? capacelul pe care scrie esso, nu il desfaci asa simplu, il desfaci cu totul dopul. doar pe acolo ai pus ulei. Respectiva piesa din aluminiu pe care ai busonul/dopul e carcasa ce acopera supapele, si e conceput dopul sa poata elibera o parte din presiune ce se formeaza cand lucreaza motorul, respectiv supapele. Nu cred ca iti scapa ulei pe acolo, ci in timpul functionarii pufaie cu gaze calde, fierbinti. E ceva normal ca si la motorul meu. ( 6LD400, deci apropiate ca si cc ) . Totusi , ai cautat pe net un manual? Te intreb caci la mine intra 1,2 litri de ulei, la tine 2,5??? de asta zic sa cauti manual. Plus ca verifica uleiul la joja. |
#192
Publicat: 28 aprilie 2014 - 08:51
nicumavro, on 27 aprilie 2014 - 21:54, said:
Am achizitionat un lombardini, si am schimbat uleiul cu castrol magnatec. dupa ceva timp de functionare am observat ca scapa ulei pe la surubul din foto 2. stie cineva cauza? |
#193
Publicat: 28 aprilie 2014 - 20:24
,,Am achizitionat un lombardini, ...dupa ceva timp de functionare am observat ca scapa ulei pe la surubul din foto 2. ....."
Det.completare ulei.JPG 79,31K 149 download-uri Grupa 3-motoare Lombardini.jpg 47,44K 136 download-uri Pentru modelul tau de motor e valabil manualul de la pag 5 postarea #77... http://forum.softped...re/page__st__72 Editat de cristian68n, 28 aprilie 2014 - 20:31. |
#194
Publicat: 28 aprilie 2014 - 21:57
bogdanhbc, on 27 aprilie 2014 - 21:31, said:
De ce adaugi ulei 2t in motorina?la ce ajuta? Cat despre lucru la turatie maxima eu unul zic ca nu-i bine. Iti dai seama ce se incalzeste si totusi e un motor cu racire pe aer. Eu asa am reusit sa-i frec injectorul. |
#195
Publicat: 28 aprilie 2014 - 22:19
eu am scos surubul de sub motocultor pe unde a curs 2,3 litri ulei dupa care am scos joja si cu o palnie am pus 2,5 litri ulei castrol magnatec 10w40,am dat cu freza vreo jumatate de ora dupa care a inceput sa scoata fum pe deasupra din cauza uleiului care iesea pe la surubul cu hexagon din margine ,am incercat sa- strang dar tot de geaba asa ca am vrut sa desfac surubl de la capacul din mijloc sa vad daca are vreo garnitura naspa sau altceva dar nu am putut sal desfac ...
|
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi