Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...
 Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Ce abonamente aveți?
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1253 răspunsuri în acest subiect

#181
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
Arata bine, suna bine dar si mie mi se pare un pic cam turat. Probabil proaspat pornit.
Asteptam un video cu el in actiune.

#182
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.804
  • Înscris: 26.04.2011
Nu stiu cum e la voi dar la pasquali, cheita de la pompa de injectie de unde al opresti/pornesti la mine nu intra singura inapoi, dupa pornire trebuie ajutata/impinsa.Altfel functioneaza defectuos (ca si un benzinar cu socul tras)adica rateuri si accelerari defectuoase.Bagata inapoi merge perfect.
Zic asta pentru ca am si un goldoni 140 si la ala intra singura inapoi.(pornire electrica)

#183
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 102
  • Înscris: 08.09.2008
https://onedrive.liv...96ECFD561F!3774

#184
ManoleMarius

ManoleMarius

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 03.04.2014
Am ramas dator la voi cu niste poze cu al meu tractoras , pe scurt :
1.Schimb ulei cutie + filtru ulei(a intrat 2L).
2.Am scos jumatate din uleiul din motor si am complet apoi cu unul nou ce imi ramasese de la masina (nivelul uleiului dupa cum se vede si pe joja este peste maxim asa a venit din fabrica).
3.Am gasit si locul unde este amplasat filtrul ulei motor , in poza cu surubelnita . Prima data cand vad un filtru incastrat in motor va urma si schimbarea acestuia + 2 L de ulei motor 10w40.
4.Spalare filtru de aer dupa fiecare folosire .
Inca 13-14 ore de lucru in nici doua zile...m-a zapacit , are animalul in jur de 140-150 de kg (scrie pe el:motor-cutie 108 kg + cutite-aparatoare 40kg) si eu am putin peste 60 kg :). A papat cam 12-13 litri de motorina (lucrez cu el la turatie maxima), a rupt cateva cioate de copac + multe pietre scoase la suprafata . Cand o sa am timp vreau sa ma uit cum sta treaba cu rulmentii de la freza eventual sa ii gresez.Am inceput sa bag ulei de motor in 2T , cam 25-30 de ML la 5 L de motorina.Vreau sa ii construiesc si o platforma cu doua roti pentru a-l transporta .
Cateva poze + un mic videoPosted Image  .
http://postimg.org/g...x2ra2/1f69f01a/
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OLziMBIAL-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#185
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
De ce adaugi ulei 2t in motorina?la ce ajuta?

Cat despre lucru la turatie maxima eu unul zic ca nu-i bine. Iti dai seama ce se incalzeste si totusi e un motor  cu racire pe aer. Eu asa am reusit sa-i frec injectorul.

#186
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 27.04.2014
Am achizitionat un lombardini, si am schimbat uleiul cu castrol magnatec.
dupa ceva timp de functionare am observat ca scapa ulei pe la surubul din foto 2. stie cineva cauza?

Fișiere atașate



#187
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.804
  • Înscris: 26.04.2011
Pai daca nu ma insel acolo are o valva,in timp motorul se uzeaza si scapa compresie...lasa/l asa.
Sau poate ai bagat prea mult ulei.

Editat de ddaannii, 27 aprilie 2014 - 22:04.


#188
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 27.04.2014
am sa verific si nivelul pentru ca am scos 2,3 l si am bagat 2,5 l ,e mult ?

.. dar am incercat sa desfac capacul cel cu esso scris.si surubul se invarte in gol.
de ce nu se poate desface?

#189
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.804
  • Înscris: 26.04.2011
Pai in interior are arc...da nu sunt sigur,da desfa capacul efectiv ala unde e surubul..vezi ca merge desfacut cu mana sau asa ar trebui.
Uite/te mai atent la el vezi ca are deformarea aia specifica busoanelor.
Da pe unde ai bagat ulei?

ManoleMarius, ziceai ca vrei sa gresezi rulmentii de la freza dar eu cred ca freza e in baie de ulei sau valvolina...sau poate gresescPosted Image

Editat de ddaannii, 27 aprilie 2014 - 22:47.


#190
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 12.602
  • Înscris: 03.11.2006

View PostManoleMarius, on 27 aprilie 2014 - 20:14, said:

...Cand o sa am timp vreau sa ma uit cum sta treaba cu rulmentii de la freza eventual sa ii gresez....
Excelentă programarea pentru verificare, cel puţin odată pe sezon trebuie făcut lucrul ăsta.
Fiindcă oricât de bune ar fi simeringurile, lucrează totuşi sub pământ.

#191
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013

View Postnicumavro, on 27 aprilie 2014 - 22:33, said:

am sa verific si nivelul pentru ca am scos 2,3 l si am bagat 2,5 l ,e mult ?

.. dar am incercat sa desfac capacul cel cu esso scris.si surubul se invarte in gol.
de ce nu se poate desface?


capacelul pe care scrie esso, nu il desfaci asa simplu, il desfaci cu totul dopul. doar pe acolo ai pus ulei.
Respectiva piesa din aluminiu pe care ai busonul/dopul e carcasa ce acopera supapele, si e conceput dopul sa poata elibera o parte din presiune ce se formeaza cand lucreaza motorul, respectiv supapele.

Nu cred ca iti scapa ulei pe acolo, ci in timpul functionarii pufaie cu gaze calde, fierbinti. E ceva normal ca si la motorul meu. ( 6LD400, deci apropiate ca si cc ) .

Totusi , ai cautat pe net un manual? Te intreb caci la mine intra 1,2 litri de ulei, la tine 2,5??? de asta zic sa cauti manual. Plus ca verifica uleiul la joja.

#192
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.804
  • Înscris: 26.04.2011

View Postnicumavro, on 27 aprilie 2014 - 21:54, said:

Am achizitionat un lombardini, si am schimbat uleiul cu castrol magnatec.
dupa ceva timp de functionare am observat ca scapa ulei pe la surubul din foto 2. stie cineva cauza?
Umbla vorba pe aici ca o poza face cat 1000 de cuvinte,langa surubul ala cu esso ai o gaura asa cat sa intre degetu,vezi ca aia trebuie sa aiba un dop de cauciuc,aia duce direct in galeria de admisie si o sa ai probleme ca trage praf,umezeala si altele daca nu mai ai dopul faci unu.

#193
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 973
  • Înscris: 01.06.2012
,,Am achizitionat un lombardini, ...dupa ceva timp de functionare am observat ca scapa ulei pe la surubul din foto 2. ....."
Fișier atașat  Det.completare ulei.JPG   79,31K   149 download-uriFișier atașat  Grupa 3-motoare Lombardini.jpg   47,44K   136 download-uri
Pentru modelul tau de motor e valabil manualul de la pag 5 postarea #77...
http://forum.softped...re/page__st__72

Editat de cristian68n, 28 aprilie 2014 - 20:31.


#194
ManoleMarius

ManoleMarius

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 03.04.2014

View Postbogdanhbc, on 27 aprilie 2014 - 21:31, said:

De ce adaugi ulei 2t in motorina?la ce ajuta?

Cat despre lucru la turatie maxima eu unul zic ca nu-i bine. Iti dai seama ce se incalzeste si totusi e un motor  cu racire pe aer. Eu asa am reusit sa-i frec injectorul.
Uleiul 2t in motorina ajuta la ungere ...cauta pe google :D .Daca lucrez 75-80% din turatie se misca greu , cat te-a costat reparatia injectorului?

#195
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 27.04.2014
eu am scos surubul de sub motocultor pe unde a curs 2,3 litri ulei dupa care am scos joja si cu o palnie am pus 2,5 litri ulei castrol magnatec 10w40,am dat cu freza vreo jumatate de ora dupa care a inceput sa scoata fum pe deasupra din cauza uleiului care iesea pe la surubul cu hexagon din margine ,am incercat sa- strang dar tot de geaba asa ca am vrut sa desfac surubl de la capacul din mijloc sa vad daca are vreo garnitura naspa sau altceva dar nu am putut sal desfac ...

#196
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.804
  • Înscris: 26.04.2011
Mai scoate din ulei si vezi nivelul la joja, lasa busonul ala asa cum e.
Si pune dop la gaura aia.

Editat de ddaannii, 28 aprilie 2014 - 22:38.


#197
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 27.04.2014
intradevar nu curgea  ulei masiv iesea cate putin si se pulveriza si din cauza fierbintelei iesea fum ,obilgat ca m-am panicat...dar am sa mai scot din ulei si am sa pun un dop la acea gaura si o sa va spun ce am rezolvat .Va multumesc anticipat...

#198
astragot

astragot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 53
  • Înscris: 29.08.2013
gasesti si prista ulei10w40 17lei litru

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate