Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...
 Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Ce abonamente aveți?
 

Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie

* * * * - 16 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
14780 răspunsuri în acest subiect

#11863
laurstef

laurstef

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 967
  • Înscris: 12.12.2007
Am un Bosch Battmax 8.
Pot face ceva cu el?

#11864
geos

geos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.509
  • Înscris: 04.12.2003

View Postlaurstef, on 07 septembrie 2022 - 12:19, said:


Dumneaei a fost achiziționată în ianuarie 2017, iar data ei de fabricație am înțeles că ar fi prin 2015.

Pregateste-te de alta baterie, foxur nu poate face minuni
Parca ai mondeo mk3 tddi, si ii trebuie baterie buna iarna

#11865
laurstef

laurstef

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 967
  • Înscris: 12.12.2007
De pregătit, sunt psihic pregătit.
De aceea am și întrebat aici, pentru că mă aștept.
Vroiam doar să știu dacă mai sunt șanse (în afară de temperaturile mai crescute iarna în Buc.) să trec sezonul rece cu bateria care prezintă acum caracteristicile prezentate mai sus.

#11866
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.905
  • Înscris: 22.12.2005
nu merita riscul pentru cativa lei.

#11867
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.636
  • Înscris: 08.03.2017

View Postlaurstef, on 07 septembrie 2022 - 21:43, said:

Am un Bosch Battmax 8.
Pot face ceva cu el?
Foarte bun !
Are 1 traf + 1 punte in el , aprope 1:1 Redac , traful difera la amperaj .
Daca ai un voltmetru (un aparat de masura trecut pe tensiune ) ar fi foarte bine sa-l legi de borne sa poti urmari sa nu treaca de 16.5 volti si sa mai pui mana pe bacul de la baterie roata roata sa nu se incinga . Tratamentul il aplici intr-o incapere pe unde nu se circula , aerisit , fara tigari aprinse .

Editat de ldpe, 08 septembrie 2022 - 21:03.


#11868
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Offtopic.
Masina a pornit greu ieri dimineață.Am incarcat bateria.Azi a pornit doar dupa ce am bătut în demaror.Masina e o Suzuki Vitara din 2000.Demaror defect?

#11869
tehtronics

tehtronics

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 409
  • Înscris: 15.07.2006
Contacte "bendix" sau perii.
Dat jos electromotorul si efectuata o intretinere.

#11870
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.512
  • Înscris: 24.02.2017
Dragi colegi de forum, am o baterie AGM (Varta) de 70 Ah folosita.  Sincer nu stiu daca va putea trece iarna si ma gandesc sa o inlocuiesc.  As putea sa o pastrez si sa o lipesc de un UPS care sa imi alimenteze centrala termica pe gaz ?  A facut cineva dintre voi treaba asta ?

#11871
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Mulțumesc,tehtronics!

#11872
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.636
  • Înscris: 08.03.2017

View PostBogotta, on 09 septembrie 2022 - 13:17, said:

As putea sa o pastrez si sa o lipesc de un UPS care sa imi alimenteze centrala termica pe gaz ?  A facut cineva dintre voi treaba asta ?
Daca ai 12,xx volti pe ea merge bine, am montat nu una pe sistem de panouri si merg bine , intradevar nu mai au capacitatea de pe eticheta dar mentin binisor .

#11873
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.241
  • Înscris: 01.12.2007
Salut! Mai are cineva indicatiile pentru resuscitat un acumulator auto? Am un Foxsur care ii dau "repair" la unele baterii dar nu prea reuseste sa le faca. O pun la incarcat si o descarc cu un bec (parca) pana la 11v? Nu mai stiu
Maine revin cu o poza cu un aparat misto.

#11874
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.905
  • Înscris: 22.12.2005
ce baterie? cati ani ?

#11875
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.241
  • Înscris: 01.12.2007
Orice baterie. Mai imi raman pe la garaj după ce le schimb.

#11876
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.905
  • Înscris: 22.12.2005
Daca foxurul nu face mare branza nu mai merit efortul .aparatele "profi" costa banuti grei si bateriile is ieftine.

#11877
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.241
  • Înscris: 01.12.2007
Am înțeles! Am zis să încerc... mi-e milă să le dau la reciclat, cand am cate o baterie mai bună o dau la prieteni în schimbul uneia moarte, dar asta este! Să vedeți ce merg AGMurile obosite de VW de 72ah pe 2.0d fără ss 😀

#11878
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.905
  • Înscris: 22.12.2005
de incercat sau de joaca e foxsur-ul ul. daca ai bani si muulte baterii ( procentul de "Recuperate" dupa ce foxurul a esuat este mic) poti sa treci la scule industriale insa amortizarea (daca nu ai un bussines din asta) si profitul vor mai astepta :)

da, vara si/sau asa de joaca cum ziceam - merg bateriile obosite de n-au treaba. cum a dat nistel racoare cum dau coltul (nenea Murphy sta la panda  si ti o trage fix cand esti pe drum pustiu /noapte etc si atunci moare :)

pentru masini care au nevoie sa fie operationale 24/24 - baterie noua, incarcata/testata/inlocuita corect : la 3 luni/3 luni/cand a dat semne de obo.
la ce pret au bateriile normale nu merita stresul nicidecum

#11879
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.241
  • Înscris: 01.12.2007
Ramai uimit de cati oameni nu platesc 400lei pentru o Varta o data la 4 ani.... cauta baterii la dezmembrări. Eu de cand am descoperit subiectul ăsta mi-am pus pe mașini numai EFB noi sau AGM luate de pomană. Nu mai dau banii pe bateriile pbacid clasice.

#11880
MiaJiro

MiaJiro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.112
  • Înscris: 24.11.2019
Am schimbat Tudorul TK700 dupa 7,5 ani pe Logan si cand intr-o dimineata, dupa stationare de cateva zile pe canicula nu a mai vruta sa porneasca masina. Tensiunea sub 12 V.

Am achizitionat un Exide EK700. Curios din fire am zis sa achizitionez un tester Konnwei 650 (nou si ieftin - 270 lei). Am verificat Exide-ul nou si surpriza! Cu toate ca era incarcat proaspat pe modul AGM, cu toate ca am respectat toti pasii si setarile din instructiunile Konnwei, rezultatul a fost Charge si Retest,  CCA rezultand extrem de mic si SOH-ul tot mic.


Tudorul vechi fusese deja incarcat pe un redresor care l-a adus la peste 16 V si cu o tensiune de 12,9 V dupa cateva zile de la incarcare (15). A fost incercat pe cateva masini (diesel) pornindu-le pe toate la cheie. Am vis-a-vis de mine, la tara, un "service" auto al unui vecin. Pus testerul si pe Tudor. Rezultatul mai prost decat la bateria noua dar cu solutia tot de Charge si Retest.


Ambele baterii au fost testate selectand din meniul Konnwei AGM flat si respectiv standard EN cu 760 A. Conform etichetei.

Am incercat si cateva baterii PbAcid standard, selectand evident tipul respectiv din meniul Konnwei, standardul EN si curentul de pornire mentionat pe baterie. Aici toate testarile au reflectat parca mai aproape de adevar starea pe care o asteptam la bateriile respective.


Cum stiu totusi care este diferenta intre standardele CCA, EN si CA am intrat la banuieli ca este ceva in neregula cu bateria noua. Totusi, aceasta se comporta impecabil pe masina, pastra 12,92 V si dupa 10 zile de statonare iar bateria veche am testat-o dupa doua saptamani de la incarcare pe cateva masini diesel, pornindu-le la sfert si fara sa mai zic ca unele aveau baterii de echipare de 80Ah si peste.

Si am zis ca e posibil sa fie ori bateria noua nascuta moarta fie Konnwei defect sau cu softul incorect.

Asa ca am incercat AGM-urile mele, Tudorul de 7,5 ani si Exideul nou utilizand in setari AGM flat, standardul CA si respectiv 760 A. Rezultatul afisat a fost la ambele baterii GOOD BATTERY. La Exide, CA era de 834 A fata de cei 760 mentionati in setari iar la Tudor de 682 fata de 760 din setari. Desigur ca la EXIDE rezulta un SOH de 100% iar la Tudor de doar 89% cu rezistentele la Exide de 3,73 m Ohm iar la Tudor de 4,56 m Ohm.


Concluzia mea este ca indiferent de cauzele simptomelor descrise, e recomandat sa testasm bateriile (si nu numai) in servce dotat cu aparatura profi si evident cu meseriasi iara nu cu ingineri de "balshoi teatrai" sau amatori. Si totusi, in afara de banuiala ca bateria e "proasta" sau ca testerul este poate incorect softat ma gandesc si ca e posibil ca bateriile sa fie etichetate eronat - supra-apreciate. Doar ca un procedeu de marketing agresiv si necinsit. De! Hotul neprins negustor cinstit si pagubasul cu o mie de pacate...

https://www.roadpro.... DIN to CCA.pdf

Editat de MiaJiro, 11 septembrie 2022 - 10:10.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate