Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Apr 19 2024 09:30, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
125
#11827
Posted 30 August 2022 - 05:02
S-au mai auzit bancuri cu baterii de Dacia-Renault-Nissan defecte in primii 2 ani. Drept pentru care rămân la părerea că tot încărcarea normala e soluția. Daca bateria e bună, o incarca și gata, dar daca bateria e pe duca, de cele mai multe ori "repararea" îi grăbește sfârșitul și e posibil să nu descopere hoțul de curent, cum ii zici tu...
Oricum, și încărcarea ii dă indicii, dacă bateria se încălzește excesiv și ia curent cu nemiluita mult timp (7-8-10 ore), e clar că i s-a făcut de pensionare. |
#11828
Posted 30 August 2022 - 09:25
Am încărcat-o normal, nu am reușit sa dau capacele jos pentru că îmi era frică să nu le deteriorez, am montat-o pe mașină ieri și merge bine. Îmi apare pe display sa bag un cod din 4 cifre, cred ca este codul radioului sau a telecomenzii. Astăzi mă voi duce la Meridian să o verifice un electrician.
La încărcare nu sa încălzit deloc. Edited by bogdangelu, 30 August 2022 - 09:29. |
#11829
Posted 30 August 2022 - 18:23
Vreo altă modificare after market ? Alarmă, instalație audio, etc?
Bateria aia nu se descarcă la 6V de la adierile de vânt... Edited by curentelectric, 30 August 2022 - 18:24. |
#11830
Posted 31 August 2022 - 19:14
Salut! Am un Sprinter care nu incarcă suficient cu consumatorii opriți.
Testerul meu pentru garanții de baterii (magneti marelli) zice că e "low". De la ce ar putea fi? |
#11831
Posted 01 September 2022 - 09:32
curentelectric, on 30 august 2022 - 18:23, said:
Vreo altă modificare after market ? Alarmă, instalație audio, etc? Nimic modificat, nimic în plus față de cum a venit mașina. curentelectric, on 30 august 2022 - 18:23, said:
Bateria aia nu se descarcă la 6V de la adierile de vânt... |
#11832
Posted 01 September 2022 - 12:44
Se da o baterie Moll demontata de pe un Touareg 2006 s-ar parea ca este baterie montata in fabrica, invarte cam un sfert si gata.
Din ce observ fabricata in februarie anul 2006, se poate sa fi tinut 15 ani si ceva, atat de mult ? Attached FilesEdited by iulian_1976, 01 September 2022 - 12:46. |
#11833
Posted 01 September 2022 - 16:54
Da, e Moll original OE , de prim montaj si da tin 10-15 ani fara probleme daca partea de incarcare este perfecta.
Au fost (repet au fost) baterii de exceptie, foarte bune, multi ani pe locul 1 in lume la achipare OE de fabrica si nu numai, inclusiv cele de la raft erau foarte bune dar fusa si se dusa ... Cauta un Banner seria profesional in bac alb si te vei apropia , nu 15 ani dar peste 6 sigur . Daca vrei 15 ani atunci mergi pe Optima orbital (gama de varf Varta) dar costa ... Edited by ldpe, 01 September 2022 - 16:56. |
#11834
Posted 01 September 2022 - 19:03
@ldpe
Yellow, Red sau Blue, care sunt mai bune? Cam inalte, nu? Pentru un "AUDI A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Line 230CP" ... s-ar merita? Recomandare: VARTA AGM OE 92Ah/850A sau Optima orbital(ce amperaj se alege, totusi)? Bateria este in portbagaj si nu stiu daca incape. Vor fi probleme cu codarea sau ar merge cu BEM generic? |
#11835
Posted 01 September 2022 - 20:39
Red - aproximativ ca AGM dar calitate superioara , elementi orbital, folosita l;a majoritatea masinilor
Blue - dedicata pentru ambarcatiuni si vehicule electrice care sunt predispuse la descarcari profunde Yelov - crema ! cea mai mare "comprimare" de amperi/kg Cea care este egal sau + maxim 10 % fata de cea originala la A la -18 Sigur trebuie codata ori cod inscris pe eticheta ori cod generic dar Varta are cod bem atasat pe carcasa plus daca mergi in magazin autorizat ei au bateri, aparatura , redresoare ...etc totul de la Varta . |
#11836
Posted 01 September 2022 - 20:39
ldpe, on 01 septembrie 2022 - 16:54, said:
Da, e Moll original OE , de prim montaj si da tin 10-15 ani fara probleme daca partea de incarcare este perfecta. Au fost (repet au fost) baterii de exceptie, foarte bune, multi ani pe locul 1 in lume la achipare OE de fabrica si nu numai, inclusiv cele de la raft erau foarte bune dar fusa si se dusa ... Cauta un Banner seria profesional in bac alb si te vei apropia , nu 15 ani dar peste 6 sigur . Daca vrei 15 ani atunci mergi pe Optima orbital (gama de varf Varta) dar costa ... Am cumparat o Varta 100Ah/830A VARTA - Réf : 6004020833162, in teorie mai puternica, ar fi ok pentru mine sa functioneze 4-5 ani, codul OM este OK 1J0915105 numai ca la final are un H, pe cea de la Moll este AH, am mai observat si AE la alte modele, ca dimensiune este aceasi. Pe Audi am avut doar Bosch insa nu asa de mare, toate au functionat 6-7 ani. |
|
#11837
Posted 01 September 2022 - 20:41
E ok, la amperaje mari respectiv peste 70 Ah Varta silver sunt ok , la cele mici de 60-70Ah le mai da de gard dar aici blue e superioara .
Ai avut Bosch adica tot Varta dar cu alta eticheta si mai scumpa oleaca |
#11838
Posted 03 September 2022 - 17:58
Se da un Logan din 2010, cu o baterie Rombat Premier de vreo 5 ani vechime care a cedat. A fost inlocuita cu o Caranda, toate bune. La cateva zile dupa eveniment cheia masinii a incetat sa fie recunoscuta de imobilizator. Cu cheia de rezerva merge bine-mersi. Exista vreo legatura intre schimbul de baterii si problema cu cheia? Masina e de noua in familie, nu a avut probleme electrice pana acum. Ce se poate face?
|
#11840
Posted 04 September 2022 - 10:47
Salut. Am un Megane 3 2012 1.6dci 130cp.
În seara asta, am condus-o puțin prin oraș și am parcat-o câteva minute cu motorul oprit cât am vorbit cu un prieten. Când am vrut să o pornesc din nou și să plec, mi-au pâlpâit luminile în bord și după a murit mașina, făcând un zgomot de ticăit. Am luat curent de la un taxi și am reușit să ajung acasă, timp în care toate luminile continuau să pâlpâie, navigația se repornea constant, apărea eroare în bord cu Check Break System. Am mai stat în ea cu motorul pornit vreo 20 de minute în fața casei. Când am oprit motorul, a murit din nou mașina. După căutări pe net înțeleg că e fie bateria fie alternatorul de vină. Am masurat tensiunea bateriei cu motorul oprit (e duminica, n-am pe cine deranja sa o pornesc din cabluri) si e 9.48V. Se poate să moară bateria așa deodată? Până acum (timp de o lună de când o am) nu mi-a făcut probleme. |
#11842
Posted 04 September 2022 - 12:00
Contact imperfect cel mai probabil daca dupa ce ai pornit tot pilpiie becurile/consumatorii..
Verifica bornele, cablu de masa, cabluri forya alternator. La fel de bine poate fi si bareria decedata.,asa brusc, da! |
#11843
Posted 04 September 2022 - 14:58
Demon000, on 04 septembrie 2022 - 10:47, said:
9.48V. Se poate să moară bateria așa deodată? Până acum (timp de o lună de când o am) nu mi-a făcut probleme. Cauta la cineva o baterie , porneste si masoara in functionare voltajul, trebuie sa ai 14 ...14.4 v , daca ai e ok , baterie proasta si o schimba pe garantie . Da, asa pica ele ca avioanele de vanatoare , brusc fara anunt . Edited by ldpe, 04 September 2022 - 14:59. |
#11844
Posted 04 September 2022 - 15:10
Ma bag si eu pe topicul acesta! La un Polo cu motoras de 1.2 ce in 12 ani a parcurs 100 000 de kilometri si la care bateria se schimba la fiecare trei ani poate fi instalata o baterie EFB? Sau plecand de la faptul ca masinuta este din 2009 caracteristicile de incarcare nu vor fi respectate si bateria va muri mai repede decat una clasica? Multumesc anticipat pentru raspuns!
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users