Detectoarele radar vor deveni ilegale
Last Updated: May 23 2013 12:52, Started by
Ahasverus
, Apr 16 2013 09:27
·
0
#19
Posted 16 April 2013 - 12:07
_Smiley_, on 16 aprilie 2013 - 11:48, said:
dar tu l-ai citit? si daca da, ti se pare ca poza respectiva are vreo legatura cu articolul? nu de alta, dar eu nu vad in poze acele "numeroase gropi" de care se vorbeste in articol. AlexIP, on 16 aprilie 2013 - 10:26, said:
Citiți articolul de mai sus alături de următorul: http://www.romaniali...n-7-298744.html AlexIP, on 16 aprilie 2013 - 10:26, said:
Adică pe un drum ca ăsta de mai jos limită de 30 km/h. Treci de 70 km/h pe el, nasol, îți luăm permisul, ia și vreo 3000 de lei amendă. Cred că jubilează toate gărcile... [ http://www.varadia-de-mures.ro/wp-content/uploads/2013/02/de-selectat-390-300x200.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum ai inteles?! Nu ma pune sa-ti desenez ca nu ma pricem la desen! |
#20
Posted 16 April 2013 - 12:21
De obicei detectoarele sunt detectabile. Alea ieftine se si saluta intre ele cand se intalnesc.
Probabil ca astia merg pe principiul cer mai mult decat vreau ca sa am de unde sa las. Eu cel putin nu am mai folosit detector de cand cu MCVurile. Decat sa fiu atent la dracia aia mai bine vad semne din trafic gen trafic adunat pe contrasens fara masini iesite din linie sa se asigure (cand e coloana ca merge unul incet, tot vezi prin spatele lui masini care ies sa se asigure) masini parcate dubios, zone cu risc si asa mai departe. Plus ochii pe stopurile aluia cu antena aflat ceva mai in fata si pastrat distanta pe cat posibil. Singura amenda (platita cash pe loc ca era vb si de permis) am luat-o cand nu era trafic deloc nici pesensul meu nici din fata, noapte. Astq de vreo 4 ani incoace. S-a intamplat anul asta. |
#21
Posted 16 April 2013 - 12:49
_Smiley_, on 16 aprilie 2013 - 11:48, said:
dar tu l-ai citit? si daca da, ti se pare ca poza respectiva are vreo legatura cu articolul? nu de alta, dar eu nu vad in poze acele "numeroase gropi" de care se vorbeste in articol. Nu, poza e de mai demult. Cumva, când am trecut pe acolo (înainte de flegma asta cu 30-40-50 km/h) recent eram ocupat să încalec gropile, dar e una din singurele imagini pe care le-am găsit de pe unul din tronsoanele menționate mai devreme. |
#22
Posted 16 April 2013 - 13:00
Corect, de cand cu MCV-urile "meseriasii" au trecut pe statii, asa ca masura cu interzisul detectoarelor e oarecum expirata.
Foarte bine ca nu mai ai voie cu ATV-ul decat pe drum comunal dar din pacate la noi mai vezi frecvent inca carute pe drumuri europene si chiar pe autostrada. Amenzile progresive pt. viteza excesiva sunt bine venite, nu avem autostrazi pt. asa ceva ! De ce nu avem, unde s-au dus si se duc banii e alta poveste. Sigur e discutabil si cum se va traduce in lege aspectul acesta de progresiv, vom vedea, dar eu consider ca unu care ajunge la 200km/h pe aleile patriei trebuie sa plateasca o amenda serioasa si sa stea vreun an fara permis ! Edited by MD, 16 April 2013 - 13:15. |
#23
Posted 16 April 2013 - 13:06
Voi chiar nu ati inteles. Cand o sa avem autostrazi NU VA MAI FII NEVOIE sa depasim limita legala.
Ultimul drum lung facut dintr-o bucata in RO (Brasov - Darabani) l-am facut in 4 ore si 45 de minute incalcand orice limita de viteza. Oare in cat timp il faceam daca mergeam legal? mai ales ca pe oituz sunt o groaza de sate cu limitare de viteza aberanta? Este adevarat, era noapte, soseaua cat de cat libera si am intalnit si soferi de bun simt, care se dadeau mai pe margine cand vedeau ca vin, care-mi faceau semn din semnalizare cand nu venea nimeni din fata. Mi-as dorii sa intalnesc doar astfel de OAMENI pe strazi, nu toti frustratii care comenteaza cand ei merg cu 20 Kmph si tu-i depasesti cu 60 in oras. |
#24
Posted 16 April 2013 - 13:21
#25
Posted 16 April 2013 - 13:31
@undercover Al meu e nedectabil Si mi-a fost de folos, m-a scapat de o gramada de ori.
@MD sunt tare curios de ce e bine sa interzica ATV-urile pe drumurile publice? @Dark de acord cu tine, daca azi trebuie sa ajungi la TM si a doua zi de dimineata trebuie sa fii inapoi in Buc, nu ai ce face decat sa ii dai talpa. |
#26
Posted 16 April 2013 - 13:45
EU sunt curios cum vor proceda la "interzicea locatiilor cu radare fixe de pe GPS". Te opreste garcea, si o sa iti ia GPS ul la verificat?
abunea, on 16 aprilie 2013 - 13:31, said:
@undercover Al meu e nedectabil Si mi-a fost de folos, m-a scapat de o gramada de ori. @MD sunt tare curios de ce e bine sa interzica ATV-urile pe drumurile publice? @Dark de acord cu tine, daca azi trebuie sa ajungi la TM si a doua zi de dimineata trebuie sa fii inapoi in Buc, nu ai ce face decat sa ii dai talpa. |
#27
Posted 16 April 2013 - 13:45
La noi de obicei regulamentar la o deplasare media de viteză este undeva la 50km/h. Și cine face niște calcule simple vede că se cam aplică. Atenție, e la modul ideal, când nu stai după căruță pe DN (eu chiar am fost oprit de poliție să las căruțele să intre pe DN2 pentru ca apoi să merg după ele pentru că era linie continuă deși vedeam în față 2km). După ce mergi în ritmul ăsta o vreme, dă-i 90, dă-i 50, dă-i 30, dă-i căruță etc., este evident că cedezi și faci greșeli. Nu funcționează.
Afară din ce am observat eu, mers 100% în limita indicatoarelor, viteza media era undeva la 100-120km/h. Deci dublu sau mai mult față de România. Fără riscuri inutile, fără depășiri, fără căruțe, fără linii puse aiurea ca să fie (eu în Franța mă uitam ca boul cum limita de viteză era 110 - deci de drum expres - și linia continuă nu exista nici măcar în virajele mai strânse și lipsite de vizibilitate pentru că depășești când poți să te asiguri și vezi, că dacă ești bou, nici o linie nu te mai oprește, pot fi 2-3 cum am văzut că se poartă mai nou pe la noi). Nu aduc în discuție cazul particular al nemților care și-au dat seama de prin 1900 toamna că n-are sens să freci menta pe drum și au început să facă autostrăzi. Acolo 5-600 de km pot fi abordați în câteva ore și eram surprins cum seara mai toți mergeau cu 200, presupun spre casă. Păi eu dacă aș lucra la Focșani, mi-ar lua juma' de zi numai să ajung acolo. Trebuie să ignor tot ca să scot o medie mare. Și nemții încă fac autostrăzi. Cu toate MCV-urile lor, detectoarele încă funcționează, aici e buba. De asta vor să le interzică. Eu cu detector n-am nici o amendă, fără am luat vreo 3. Așa că a fost cam fail investiția lor în marile radare nedetectabile. Stațiile s-ar putea să fie următoarele pe lista chestiilor interzise. Oricum nu cred că-s legale în toată UE. Flash-uri și așa n-ai voie să faci aiurea, dacă vrea te poate opri și începe o discuție imbecilă pe această temă. Da, pe afară poliția are dreptul de a verifica echipamentele GPS și chiar se poate reține dacă este posibil. Dacă nu, nu știu ce proceduri sunt. |
#28
Posted 16 April 2013 - 13:54
dorin_2k, on 16 aprilie 2013 - 13:21, said:
Cat tine acumulatorul? De obicei il incarc dupa fiecare drum lung (dus-intors), insa cert minim 20 ore. Are baterie solara (ma rog, se incarca de la lumina), insa nu pun mare baza pe asta (desi lasat pe bord 3 zile in soare m-a tinut fara probleme din Vama pana in Bucuresti). |
|
#29
Posted 16 April 2013 - 13:54
tfmercedez, on 16 aprilie 2013 - 13:45, said:
EU sunt curios cum vor proceda la "interzicea locatiilor cu radare fixe de pe GPS". Te opreste garcea, si o sa iti ia GPS ul la verificat? Sau avion, sau tren cuseta. NU tin cu ursul, dar si un dus intors TM-Buc, inseamna peste 1000km, inseamna oboseala la volan, inseamna risc in plus pentru alti soferi. De acord cu tine, insa cu avionul s-ar putea sa nu se nimereasca programul, iar cu trenul recunosc ca nu am mai fost de ceva timp, insa cred ca dureaza ceva sa ajungi pana acolo, la halul in care e infrastructura la noi. Deci ce poti face? Iti asumi niste riscuri si ii dai talpa. Nu zic ca e bine, insa alta solutie realista in mom de fata nu prea exista |
#30
Posted 16 April 2013 - 13:57
Pai pe scurt cu respectarea limitelor de viteza: Bucuresti-Suceava: mers regulamentar 8 ore; mers in ritm propriu 5 ore. Drum facut de zeci de ori, daca adunam diferenta de ore imi dadea un concediu pierdut.
|
#31
Posted 16 April 2013 - 14:01
#32
Posted 16 April 2013 - 14:02
Eu am observat un lucru. E mai important'cat si de'cate ori stai pe drum decat sa mergi cu 20-30 la ora in plus ca viteza de croaziera viteza care rar iti ridica media cu mai mult de 10km/h. Am observar ca mergand relativ incet'nu cobor sub 70 media iar ca sa'trec'de' 80 chiar trebuie sa merg tare iar diferenta de consum intre 70 si 80 trece de 1 litru daca nu chiar de 1.5 litri. Prefer pauzele mai scurte si mai rare. Ajung mai repede'mergand mai incet chiar daca trebuie sa depasesc masini care merg cu doar 10 km/h mai incet decat mine. Merg de obicei la averismemt adica 109 afara si 69 in localitate
|
#33
Posted 16 April 2013 - 14:04
tfmercedez, on 16 aprilie 2013 - 13:45, said:
EU sunt curios cum vor proceda la "interzicea locatiilor cu radare fixe de pe GPS". Te opreste garcea, si o sa iti ia GPS ul la verificat? tfmercedez, on 16 aprilie 2013 - 13:45, said:
Sau avion, sau tren cuseta. NU tin cu ursul, dar si un dus intors TM-Buc, inseamna peste 1000km, inseamna oboseala la volan, inseamna risc in plus pentru alti soferi. Trenul este si el ok, doar ca dureaza o eternitate pana ajungi undeva. Bucuresti - Oradea face ~12-13h, Bucuresti - Timisoara ~8h si tot asa. Iar preturile sunt extrem de mari daca vrei sa calatoresti confortabil (la vag. de dormit). Insa, din punctul meu de vedere, sunt variante de luat in calcul, in functie de context. |
|
#34
Posted 16 April 2013 - 14:05
#35
Posted 16 April 2013 - 14:05
Daca nu ai avertismente sau amenzi de obicei scapi cu 69 in localitate (mai putin cateva localitati pe care le stiu toti) si cu 109 pe'DN sau cu 119 pe DE.
|
#36
Posted 16 April 2013 - 14:12
c6t9, on 16 aprilie 2013 - 13:45, said:
La noi de obicei regulamentar la o deplasare media de viteză este undeva la 50km/h. Și cine face niște calcule simple vede că se cam aplică. Atenție, e la modul ideal, când nu stai după căruță pe DN (eu chiar am fost oprit de poliție să las căruțele să intre pe DN2 pentru ca apoi să merg după ele pentru că era linie continuă deși vedeam în față 2km). După ce mergi în ritmul ăsta o vreme, dă-i 90, dă-i 50, dă-i 30, dă-i căruță etc., este evident că cedezi și faci greșeli. Nu funcționează. Afară din ce am observat eu, mers 100% în limita indicatoarelor, viteza media era undeva la 100-120km/h. Deci dublu sau mai mult față de România. Fără riscuri inutile, fără depășiri, fără căruțe, fără linii puse aiurea ca să fie (eu în Franța mă uitam ca boul cum limita de viteză era 110 - deci de drum expres - și linia continuă nu exista nici măcar în virajele mai strânse și lipsite de vizibilitate pentru că depășești când poți să te asiguri și vezi, că dacă ești bou, nici o linie nu te mai oprește, pot fi 2-3 cum am văzut că se poartă mai nou pe la noi). Nu aduc în discuție cazul particular al nemților care și-au dat seama de prin 1900 toamna că n-are sens să freci menta pe drum și au început să facă autostrăzi. Acolo 5-600 de km pot fi abordați în câteva ore și eram surprins cum seara mai toți mergeau cu 200, presupun spre casă. Păi eu dacă aș lucra la Focșani, mi-ar lua juma' de zi numai să ajung acolo. Trebuie să ignor tot ca să scot o medie mare. Și nemții încă fac autostrăzi. Cu toate MCV-urile lor, detectoarele încă funcționează, aici e buba. De asta vor să le interzică. Eu cu detector n-am nici o amendă, fără am luat vreo 3. Așa că a fost cam fail investiția lor în marile radare nedetectabile. Stațiile s-ar putea să fie următoarele pe lista chestiilor interzise. Oricum nu cred că-s legale în toată UE. Flash-uri și așa n-ai voie să faci aiurea, dacă vrea te poate opri și începe o discuție imbecilă pe această temă. Da, pe afară poliția are dreptul de a verifica echipamentele GPS și chiar se poate reține dacă este posibil. Dacă nu, nu știu ce proceduri sunt. Cat despre etilotestele cu care vor fi dotate masinile prin Franta, se stia asta de vreo 3 ani parca. Macar acuma o sa-i vada pe aia care conduc cu capul pe geam.. Edited by tfmercedez, 16 April 2013 - 14:13. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users