Detectoarele radar vor deveni ilegale
Last Updated: May 23 2013 12:52, Started by
Ahasverus
, Apr 16 2013 09:27
·
0
#199
Posted 26 April 2013 - 14:46
Toti suntem viteji, pana vedem sange de la altul, apoi decartam pe loc. Asa ca trusa aia e mai mult pentru noi, cand ne belim cine stie cum.
|
#200
Posted 26 April 2013 - 17:20
tfmercedez, on 26 aprilie 2013 - 12:24, said:
Chestia cu triunghiu, Nu c-ar avea o legatura, dar poate mai destindem atmosfera ... Mie mi s-a parut amuzanta, cand am citit-o prima data. |
#201
Posted 26 April 2013 - 17:34
daca stii ca vei fi acuzat de omor sau vatamari grave poate ca nu-ti mai vine rau.
in oras ne poate intreba de astea? ca nu ai de ce ne le folosi fiindca intervin serviciile speciale imediat teoretic. |
#202
Posted 26 April 2013 - 17:45
Nu te acuză nimeni de nimic, stai liniștit. Cel mai bun lucru pe care poți să-l faci este să suni la 112 și cam atât. Dar să suni.
|
#203
Posted 23 May 2013 - 09:43
abunea, on 17 aprilie 2013 - 14:54, said:
Ca tot batem apa in piua pe aici, am zis sa fac si o scrisorica catre MT, tinand cont ca proiectul asta e in dezbatare publica. Aveti mai jos continutul, sunt tare curios daca voi primi vreun raspuns "Buna ziua, Va trimit acest punct de vedere din perspectiva unui conducator auto, dupa parcurgerea documentului care detaliaza Strategia de Siguranta Rutiera 2013-2020. Consider ca masurile propuse sunt oportune, cu doua exceptii asupra carora va voi impartasi punctul de vedere argumentat mai jos si asupra carora va solicit si un raspuns. 1. Interzicerea detectoarelor radar Aceasta masura poate parea buna, insa in realitatea marea majoritate a participantilor la trafic vor cauta solutii alternative si problema de baza tot va ramane nerezolvata. Se incearca tratarea efectului si nu a cauzei incalcarii limitelor de viteza. Interzicerea lor nu va duce la scaderea numarului de persoane care incalca limita de viteza maxima permisa, cauza principala pentru aceasta problema este creata de timpul extrem de mare de parcurgere a unor distante de ordinul 400-500km. Singurul efect al acestei interziceri va fi o compromitere suplimentara a imaginii institutiilor publice, opinia publica fiind convinsa ca este vorba doar de cresterea veniturilor din amenzi si nu de preocupari reale pentru siguranta. In tari ca SUA, detectoarele sunt legale si sunt vazute ca un dispozitiv de early-warning (avertizare) putand semnala zone in care se desfasoara lucrari pe partea carosabila, treceri de cale ferata, prezenta unor autovehicule de urgenta (Salvare, Pompieri, etc). Daca doriti sa cresteti siguranta rutiera ati putea promova dezvoltarea unui astfel de sistem si in Romania. In plus, conform celor scrise in document, din 2001 pana in 2010 numarul accidentelor grave a scazut. In acest interval detectoarele au fost legale, apoi scoase in afara legii si apoi reintroduse. Nu ar fi oare relevanta o analiza a perioadelor respective? Pentru ca la prima vedere uzul detectoarelor radar nu a avut nici un efect asupra numarului de accidente. Exista studii pe aceasta tema sau pur si simplu a parut o idee buna si a fost introdusa? 2. Interzicerea circulatiei ATV-urilor pe drumurile publice. Aceasta masura a fost propusa si in trecut, insa in opinia mea si a multor contribuabili este incorecta. In conditiile in care un ATV este omologat RAR pentru circulatia pe drumurile publice, este inmatriculat, are efectuat ITP-ul la timp, are contractat un RCA si necesita carnet de conducere, nu vad cum si de ce ati interzice circulatia acestora pe drumurile publice. Este o masura discriminatorie. Mai mult, majoritatea posesorilor de ATV au platit la momentul achizitiei un pret cu cel putin 1000 Euro mai mare, pentru a putea achizitiona un ATV inmatriculabil. O astfel de masura poate deschide usa pentru un numar destul de mare de procese, asemeni timbrului de mediu. Ce legatura exista intre agresivitatea rutiera si folosirea unui ATV pe un drum public? Exista studii pe aceasta tema? Care este numarul ATV-urilor implicate in accidente rutiere si care este numarul motocicletelor si mopedelor implicate in accidente? Daca se considera ATV-ul un pericol, de ce motocicletele si mopedele nu sunt considerate la fel? Va multumesc si astept un punct de vedere motivat, oficial, care sa raspunda intrebarilor ridicate, din partea Ministerului Transporturilor, mai ales tinand cont ca Strategia nu ofera nici un fel de argumente in sprijinul propunerilor." Raspunsul de la MT: 1. Nu suntem de acord cu punctul de vedere negativ legativ de interzicerea detectoarelor radar. Situatia descrisa de petent ca existenta in SUA este diferita fundamental de cea de pe drumurile publice din Romania, unde s-a constatat ca in multe situatii limitele de viteza impuse legal se respecta doar daca sunt informatii despre prezenta echipajelor de politie. 2. Interzicerea circulatiei ATV-urilor pe drumurile publice, cu exceptia celor comunale, se refera la vehiculele neinmatriculate/neinregistrate. Mi se pare mie sau totusi sunt probleme in modul in care ei gandesc/formuleaza? Adica aia in State respecta regulile tot timpul? Oare de ce mai au nevoie de Politie daca oamenii respecta regulile? In Strategia lor, zic pt ca am citit-o, nu mentioneaza ATV-urile neinmatriculate/neinregistrate ci le baga pe toate la gramada. Edited by abunea, 23 May 2013 - 09:45. |
#204
Posted 23 May 2013 - 12:52
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users