Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum reuseste Audi sa-si strice imaginea: A7 de peste 100.000 de Euro plin de probleme din fabricatie
Ultima postare: ian 13 2014 18:22, Inițiat de
polizei
, apr 11 2013 15:33
·
0
#1
Publicat: 11 aprilie 2013 - 15:33
Avem un client cu o stare financiara decenta. Isi cumpara de la Porsche Leasing o masina din show-room, dar rulata putin, fosta masina de prezentare. Pretul acestui autoturism de nou sarea de 100.000 Euro.
Insa, pana sa ajunga la 37.000 de km la bord, acest Audi A7 a suferit de: 4 cutii de viteze stricate, scurgeri masive de ulei, rola intinzatoare sparta, navigatie stricata, sistem audio stricat, lumini usi si manere arse, haion stricat, perne de aer inlocuite, amortizoare schimbate, probleme caseta de directie si coloana, probleme faruri xenon, etc. Vorbim de o masina relativ noua, care a apartinut reprezentantei, cu service facut numai la ei. Care sa fie problema? Avem o masina scumpa, model nou, cu 11.000 de km efectuati numai de dealer, fiind masina de show-room. Clientul cumpara masina aceasta si merge cu ea pana la 37.000 km, durata de functionare in care s-au intamplat o gramada de probleme. De aici putem trage doua concluzii: ori fabrica Audi din Germania trimite reprezentantilor din Romania masini cu defecte de fabricatie de care stiu, ori dealerul din Romania face service defectuos si mecanicii carpesc in loc sa repare si sa inlocuiasca, bagand in buzunar piesele noi (problema tipica si des intalnita la service-urile autohtone). Iata mai jos scrisoarea pe care clientul a trimis-o importatorului oficial in Romania, Porsche Romania: Quote "Buna ziua, Numele meu este Rusescu David George, sunt administrator al societatii RM Motors Company si utilizator al unui autoturism Audi A7 cu numar de inmatriculare B-770-ATS, serie caroserie WAUZZZ4G1BN001055. Am achizitionat acest autoturism in urma cu aproape doi ani de zile ,acesta fiind second hand, avand o vechime de aproximativ sase luni de la data primei inmatriculari, circa 11500 km rulati, fiindumi prezentat ca masina ce a fost expusa in Romania la lansarea modelului A7 ,ca nu are nici o problema tehnica si ca oricum mai beneficiaza de garantia data de producator de aproximativ 18 luni de zile. Inca din primii km rulati cu acest autoturism am sesizat un sirenaj la cutia de viteze in treapta a 7 si zgomote la rotile din fata sub forma de tupanituri. M-am deplasat cu ea la reprezentanta Serpico din Craiova, le-am semnalat problemele, am efectuat o proba de drum impreuna cu dansi, mi-au explicat ca intradevar problemele semnalate sunt reale dar ca trebuie sa mai rulez acest autoturism pt a putea fi facuta o diagnosticare corecta. Am inteles acest lucru, am fost de acord cu dansii intrucat ma lovesc si eu frecvent de aceleasi probleme in cadrul firmei mele care are acelasi obiect de activitate. Am plecat de la dansii relativ linistit ,fara sa banuiesc ce o sa ma astepte in lunile urmatoare cu acest autoturism. Incerc sa va relatez si dumneavoastra si sa argumentez, in acelasi timp, faptul ca sunt indreptatit de a intreprinde actiuni impotriva fabricii Audi si a produsului de o foarte proasta calitate ce mi-a fost vandut . Primul drum cu aceasta masina l am facut in concediu in Italia, unde am ramas fara navigatie, fiind fortat sa innoptez intr-o anumita localitate intrucat nu aveam harti si se intunecase,,,,acest lucru poate fi verificat prin rezervarea facuta pt 7 zile in Croatia, pe numele meu, plecand pt o zi de aici catre Italia am fost nevoit sa fac un popas de o noapte in localitatea Sirmione . Aceasta problema a navigatiei fusese semnalata catre Serpico la14135km pe bord, impreuna cu lumini avertizare usi arse si deasemenea lumini manere exterioare usi arse. Intrucat problema cu navigatia era aleatoare, am acceptat explicatia celor de la service ca asteapta o informare de la fabrica pt rezolvarea acestei probleme. Am parcurs circa 10000km in afara tarii dupa care am revenit la sevice, intucat autoturismul tupanea foarte rau pe puntea fata, cutia de viteze avea un sirenaj asurzitor, luminile la usi erau arse, navigatia facea probleme permanente, nu mai functiona nici sistemul audio, haionul facea zgomot la actionare. La 25809km pe bord am deschis contract de service la Serpico pt remedierea problemelor mentionate mai sus. Dupa aproximativ trei saptamani de zile am ridicat masina cu cutie viteze inlocuita, perne aer impreuna cu amortizoare inlocuite, cablaj navigatie inlocuit, lumini exterioare usi inlocuite. Spre surprinderea mea cutia de viteze nu mai avea sirenaj dar avea intreruperi, zbiceli in timpul functionarii. Cei de la service mi au explicat ca trebuie sa parcurg 500km cu aceasta si ca totul va revenii la normal. Asa am si facut,am plecat cu autoturismul spre Sibiu, ca sa isi invete mersul, crezand ca isi face rodajul mult mai bine in exterior. Abia m am intors cu masina in Craiova,,,,cutia de viteze trosnea, avea socuri mari la schimbarea treptelor si mai mult de atat , cand doream sa o opresc pe loc, cutia ramanea cuplata in treapta 3 sau 2, tendinta masinii oricat as fi calcat frana era sa mearga inainte. Revenit la Serpico, acestia mi au spus ca o sa-mi faca inca odata setari de baza si ca exista si o informare despre aceste probleme si ca totul o sa fie rezolvat. Mi-au dat o inapoi dupa citeva zile si mi au spus ca sa merg din nou cu ea ca trebuie iar sa si invete mersul. Asa am si facut pt cateva saptamani ,dar problemele se inmulteau: cutia tot asa zbicea, la franare fata spate trosneau rotile, coloana de volan troncanea, luminile pe timp de noapte nu erau eficiente. Am dus o iar la service. Spre surprinderea celor de la Serpico pe langa toate cele reclamate de mine, dansii au constatat si scurgeri de ulei la cutia de viteze ce fusese schimbata. Masina a mai stat cateva saptamani in service pana s-a luat decizia de a fi dusa la PBN, lucru cu care am fost de acord, chiar am dus-o personal. Dupa trei saptamani de stat acolo, problema principala, cea cu cutia de viteze cu smucituri si cu pierderi de ulei a fost rezolvata. Trosniturile la roti au fost remediate pt cateva sute de km, asa fusese informarea fabricii, haionul nu era rezolvat dar nu era o problema majora pt mine, trosniturile fata spate se mentineau, dar nu le am mai luat in seama, important era ca merge cutia de viteze. Toate acestea se petreceau cind masina avea pe bord 32559km! Ca sa nu va spun ca inainte de a pleca cu ea spre PBN a crapat o rola de la cureaua de accesorii motor, era intro zi de simbata dupa ora 14, rola pe care am platit-o iar prin amabilitatea celor de la Serpico aceasta a fost inlocuita de catre dansii dupa orele de program in acea zi. Tot anul trecut,in data de 01 11 2012 m am intors cu autoturismul in Bucuresti in PBN, unde la dorinta mea mi au fost facute setari de baza pe faruri si reglajele acestora, lucrari pe care le am achitat, fiind satul de maniera de abordare a fabricii care de fiecare data te pune sa astepti o informare sau orice altceva. Problema cu farurile s-a remediat. Pe perioada iernii aceasta masina a stat in garaj ca sa fie protejata. Acum doua saptamani cand am scos o la plimbare am constatat cu stupoare pete de ulei sub ea. La 37824km cat are acum masina este din nou in service de doua saptamini la Serpico. Autoturismul este iesit din garantie de aproape patru luni de zile,iar acum fabrica le transmite celor de la Serpico ca accepta post garantie inlocuirea catorva suruburi si a unei garnituri de la cutia de viteze iar manopera o plateste clientul. Apreciez bunavointa celor de la Serpico care mi au transmis ca suporta dansii manopera, nu am nimic sa le reprosez nici lor nici celor din PBN, dar nu mi a venit sa cred ca asta este solutia fabrici Audi in rezolvarea unei probleme pt care un autoturism de peste 100000 euro nu a functionat corespunzator pe perioada garantiei mai bine de 10 luni de zile, astat in reparatie in reprezentantele acreditate de catre dansii mai bine de trei luni de zile, a iesit din garantie cu multiple probleme reclamate de catre client si nerezolvate de catre dansii sub pretext ca nu exista momentan solutie tehnica. Va aduc la cunostiinta ca doresc sa refuz acest produs,sunt cetatean european si am drepturi precum au si cetatenii Germaniei,de saptamana viitoare o sa apelez la un translator pt a trimite acest e-mail si catre fabrica Audi si mai mult decat atat o sa mi instiintez firma de avocatura de intentiile mele. Totodata masina va fi adusa si plimbata prin Bucuresti pe o platforma, avand inscriptionate pe ea mare parte din problemele semnalate. Va fi informata toata mass-media, voi transmite pe toate retelele de socializare filmulete cu aceasta masina si cu problemele ei. Voi continua acest demers cu masina pe platforma in marile orase ale tarii. Incerc respectuos sa va fac sa intelegeti ca nu am nimic, nicio nemultumire pe care sa doresc sa mi o manifest fata de cineva din Romania, vreau in schimb sa iau atitudine fata de fabrica Audi, care pe noi romanii ne considera probabil prostii Europei. Atat cat o sa pot eu sa fac o sa fac, probabil sa le diminuez vanzarile in Romania macar cu cateva procente,dar nu este posibil ca aceleasi probleme de garantie in Germania sa fie rezolvate asa cum trebuie,iar in Romania sa si bata joc dar in schimb sa le explice romanilor ce standarde ridicate trebuie sa existe de la parte de vanzari pana la service. Si dumneavoastra daca ati fi avut atatea neplaceri din cauza unui produs foarte prost dar foarte scump, probabil ati fi avut aceeasi atitudine fata de ceea ce se intimpla. Am asteptat doua saptamini un raspuns de la fabrica cu care sa fiu de acord. Va multumesc frumos, RUSESCU DAVID GEORGE." Mai jos este raspunsul celor de la Porsche Romania: Quote
Stimate domnule Rusescu, Am primit mesajul dumneavoastra si am luat la cunostinta solicitarea pe care cu mare amabilitate ati inaintat-o. Prin prezenta, va comunicam ca regretam situatia despre care ne informati si in acest sens dorim sa va aducem la cunostinta faptul ca atat dealer-ii autorizati Audi indicati in mesajul inaintat, cat si Porsche Romania (prin asistenta tehnica oferita retelei de service-uri Audi), au efectuat toate demersurile necesare in ceea ce priveste diagnosticarea si remedierea in acord cu prevederile fabricantului dar si a relatiilor contractuale asumate cu referire la garantie, a tuturor solicitarilor inaintate cu referire la autoturismul dumneavoastra. In momentul de fata, neconformitatea despre care ne informati are ca solutie tehnica data de fabricant ce consta in etansarea suprafetelor asa cum v-a fost descris si de catre dealer-ul Serpico. In ceea ce priveste aceasta reprocedura apreciem ca dealer-ul Serpico este in masura sa efectueze o astfel de interventie care, conform standardului fabricantului, reprezinta solutia pretabila situatiei prezente. Adoptarea unei alte solutii in afara celei propuse de catre fabricant nu poate face obiectul unei decontari sub incidenta gestului comercial care a fost propus. Va multumim pentru solicitare, iar pentru oricare alta situatie de interes comun va rugam sa nu ezitati sa contactati dealer-ul dumneavoastra Audi. Cu deosebit respect, Radu PETRICA Customer Care - technical adviser Departament Tehnic PORSCHE Romania S.R.L. Tel.: +40 21 208 37 58 Fax.: +40 21 203 29 22 Concluzie E clar ca un om care are bani sa-si cumpere o astfel de masina, nu are chef sau timp sa se joace cu glume sau cu povesti fictive. Deci cazul este fara indoiala real. Nu putem spune nici ca masinile Audi sunt proaste sau duc lipsa de fiabilitate. Insa cazul acestui om ne duce cu gandul la cele doua variante mentionate mai sus: ori cei de la Audi trimit in Romania masini cu probleme, fabricate mai prost, ori cei din service-ul romanesc profita ca e vorba de o masina de showroom si isi bat joc de servisarea ei. http://www.4tuning.r...atie-18115.html Fișiere atașate |
#6
Publicat: 11 aprilie 2013 - 15:52
Incet, incet, isi fac oamenii curaj si incep sa reclame probleme pe care le au multe masini scumpe.
Pana acum era rusinos sa te plangi, plus ca nici nu mai luai pret bun pe masina daca se auzea ca ai avut probleme. Hotia cea mai mare se face la masini scumpe. Dupa parerea mea, cele mai serioase masini din prezent sunt utilitarele. Nu prea isi permit producatorii sa livreze flote de mizerii cu roti. |
#8
Publicat: 11 aprilie 2013 - 15:58
Cred că și individul exagerează unele dintre probleme (am văzut mulți oameni d-ăștia care dacă aud un scârțâit sau trosnet duc mașina la expertiză tehnică criminalistică și apoi la popă să îi facă sfeștanie) dar nu are de ce să pice o cutie automată în atâția kilometri. Și el zice că a avut 4 cutii mașina aia.
Cu atât mai puțin nu are de ce să se spargă o rolă de ghidaj sau întinzătoare în kilometrii ăia. Este absolut nescuzabil. Dar asta e când faci outsourcing nesimțit la furnizori din China și Turcia și vinzi la fraieri mașină nămțască premium, frate! Editat de Pejeu, 11 aprilie 2013 - 15:59. |
#11
Publicat: 11 aprilie 2013 - 16:06
_Smiley_, on 11 aprilie 2013 - 15:52, said:
n-a nimerit nimic, pur si simplu si-a cumparat o masina de drive-test, plina de probleme dar mai ieftina decat una noua Cine a fost la un drive test stie cu ce se mananca. probabil toti km ei au fost facuti incepand cu motorul rece si acceleratii la podea sa faca cutia "kick down". Nu e de mirare ca s-a stricat. |
#12
Publicat: 11 aprilie 2013 - 16:07
DarkAngelBv, on 11 aprilie 2013 - 16:06, said:
Cine stie cati km o fii avut masina aia Cine a fost la un drive test stie cu ce se mananca. probabil toti km ei au fost facuti incepand cu motorul rece si acceleratii la podea sa faca cutia "kick down". Nu e de mirare ca s-a stricat. |
#13
Publicat: 11 aprilie 2013 - 16:16
Cu alte cuvinte, s-a furat tot ce s-a putut de pe masina ca are nevoie nasu de o cutie nou la A6, ca are cumnatul nevoie de o navgatie noua si asa mai departe dupa care s-a vandut de buna respectivului. Se practica dar nu atat de temeinic.
Dupa care, repeat. Daca au gasit clienti pt 4 cutii, s-a stricat e 4 ori. Puteau sa fie baieti buni si sa-i puna si lui una noua dar probabil ca pierdeau. Ce sa zic, naspa situatie. Eu am mai scris treaba asta. Nu mai cumparati din Romania masini second de la reprezentanta marcii respective. Vrei Pejo, ia-l de la Apan, vrei Fiat, ia-l de la Welt. Editat de undercoverbrother, 11 aprilie 2013 - 16:19. |
#16
Publicat: 11 aprilie 2013 - 16:20
undercoverbrother, on 11 aprilie 2013 - 16:16, said:
Cu alte cuvinte, s-a furat tot ce s-a putut de pe masina ca are nevoie nasu de o cutie nou la A6, ca are cumnatul nevoie de o navgatie noua si asa mai departe dupa care s-a vandut de buna respectivului. Se practica dar nu atat de temeinic. Dupa care, repeat. Daca au gasit clienti pt 4 cutii, s-a stricat e 4 ori. Puteau sa fie baieti buni si sa-i puna si lui una noua dar probabil ca pierdeau. Ce sa zic, naspa situatie. Eu am mai scris treaba asta. Nu mai cumparati din Romania masini second de la reprezentanta marcii respective. Vrei Pejo, ia-l de la Apan, vrei Fiat, ia-l de la Welt. Am dat like acestui mesaj pentru ca e cel mai aproape de adevar. |
#17
Publicat: 11 aprilie 2013 - 16:29
Pe platforma cu jegul
Platesti un angajat de-al tau sa o plimbe si sa o parcheze in fata la dealeri cu niste brosuri in care scrii ce ai scris mai sus Televiziunile sa vina cu gramada ca si asa nu au ce face Dai si in judecata Fa tot ce poti face ca sa fii auzit Multa bafta iti doresc in demersul tau si sper sa iti schimbe jegul ala de masina sau alta in loc Daca ai avea pe cineva in germania sa io dai si lui ala sa o plimbe ar fi perfect Sa scrii si anul fabricatiei pe masina si cati cato bani costa un jeg dasta |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi