Problema administratora Asociatie Locatari
Last Updated: Mar 26 2013 22:57, Started by
alexutzu9210
, Mar 26 2013 18:40
·
0
#1
Posted 26 March 2013 - 18:40
Buna ziua, am o problema cu administratora asociatiei de locatari, mai exact am fost sa platesc intretinerea si am luat la cunostinta ca am o restanta de 97lei din luna octombrie anul trecut, este legala toata treaba asta sa ma anunte ca am restanta dupa 5 luni, neafisand restanta in tabelul de pe casa scarii doar intr-un caiet al ei. Si mai mult in asociatie sunt 2 blocuri, scara A si B la scara A au fost probleme cu tevile la subsol si practic ne-a obligat sa schimbam instalatia si la scara B(unde locuiesc eu), si nenumarate alte cazuri....este posiblil sa apelez la cineva din afara asociatiei si sa verifice toate actele si chitantele administratorei. Sau este vreun "organ" al statului care sa isi faca treaba legat de subiectul asta.
Nu este o suma mare dar nu accept sa fiu calcat in picioare. Multumesc anticipat! |
#3
Posted 26 March 2013 - 19:09
Restanta trebuie anuntata in scris sau pe lista de cheltuieli indiferent cum dar trebuie adusa la cunostiinta locatarului.
Reaparatia la tevi sigur s-a facut in urma unei adunari generale la care deobicei NU participa mai mult de 3-4 familii - ce se hotareste in adunarea generala este lege pentru bloc indiferent citi participa , respectiv cu regula : la prima intrevedere 50+1 la a doua citi sunt si pace , deci pe viitor participati la adunari si spuneti-va oful nu dupa ca nu mai are nici o valoare . In cadrul primariei exista un birou unde se pot depune sesizari si reclamatii cu privire la administrarea blocului inclusiv cererea unui expert contabil care sa verifice tot - atentie ca nu e gratis si costa ceva. Este important ca hirtia sa fie semnata de cit mai multi locatari . |
#4
Posted 26 March 2013 - 19:10
alexutzu9210, on 26 martie 2013 - 18:40, said:
Buna ziua, am o problema cu administratoarea asociatiei de locatari, mai exact am fost sa platesc intretinerea si am luat la cunostinta ca am o restanta de 97lei din luna octombrie anul trecut, este legala toata treaba asta sa ma anunte ca am restanta dupa 5 luni, neafisand restanta in tabelul de pe casa scarii doar intr-un caiet al ei. Si mai mult in asociatie sunt 2 blocuri, scara A si B la scara A au fost probleme cu tevile la subsol si practic ne-a obligat sa schimbam instalatia si la scara B(unde locuiesc eu), si nenumarate alte cazuri....este posiblil sa apelez la cineva din afara asociatiei si sa verifice toate actele si chitantele administratorei. Sau este vreun "organ" al statului care sa isi faca treaba legat de subiectul asta. Nu este o suma mare dar nu accept sa fiu calcat in picioare. Multumesc anticipat! |
#5
Posted 26 March 2013 - 21:39
multumesc de raspunsuri o sa dau o fuga pana la primarie
Clerik, on 26 martie 2013 - 18:46, said:
Păi tu ai sau nu chitanță pentru luna octombrie? Asta e confuzia mea... eu am chitanta pe luna oct , dar mi-a spus ca "listele s-au facut de 2 ori in luna respectiva..." eu fusesem la inceputul lunii iar la sfarsit s-a facut alta si a rezultat o decalre de 97 de lei(Cum?Dumnezeu stie!) hemTT @ ai dreptate la adunarea generala de la blocul meu am fost 2 persoane, si majoritatea fiind de la blocul celelalt...dar nu ar trebui sa platesc pentru prostia vecinilor ca nu se prezinta la adunare, in fine o sa dau pe la primarie sa ma documentez mai bine. Edited by alexutzu9210, 26 March 2013 - 21:43. |
#6
Posted 26 March 2013 - 22:57
Nu o sa te lamureasca primaria asupra restantei pe care ti-o solicita administratora.
Este putin ciudat ca suma nu este afisata ca si restanta pe listele de plata, in mod normal nu se pot incasa sume in afara listei. Este adevarat ca sunt asociatii in care se fac reparatii ”la negru”, fiind mai ieftine, dar sunt de evitat intrucat creeaza suspiciuni. Eu as incepe prin a-i solicita administratorei lista de plata refacuta, cea cu diferenta de 97 de lei, si explicatii de unde provine diferenta. In ceea ce priveste reparatia efectuata, este o opinie gresita ca aceste reparatii trebuiesc aprobate de adunarea generala a proprietarilor. Singurul criteriu este daca acestea sunt, sau nu, necesare iar cel care stabileste acest lucru este comitetul executiv. Administratorul supune aprobarii comitetului oferte de pret iar acesta alege solutia cea mai buna. Daca instalatiile sunt vechi si au pierderi, nu o sa astepte nimeni aprobarea adunarii generale. Legislatia in domeniu este constituita de Legea nr. 230/2007 si normele de aplicare stabilite prin HG nr. 1588/2007 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users