Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Combina frigorifica stricata dupa...

Considerati muzica de dj muzica?

Unde gasesc Word Viewer 2003 Serv...
 Radiere masina care nu a fost inm...

Poate un motor acționa ca sa...

La multi ani @Mike1alike!

La multi ani @danghetau!
 Golf IV sau Mini Cooper R50

Cum sa trec peste prima mea relat...

Schema amplificator Awaline - ILX...

This app can not run on pc
 Caut apartament cu 3 camere Pta R...

Emisiuni pentru tineri in Romania...

Reviste pentru tineri in Romania ...

Achizitie televizor Philips 43PUS...
 

Mercedes CLA 2013

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#19
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Deci imi dai dreptate. Desi ampatamentul e mai mic, si clasa mai mica, in CLA se sta la fel ca in C. Daca ar fi avut acelasi ampatament s-ar fi stat mai bine Posted Image

Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 17:12.


#20
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,287
  • Înscris: 05.06.2006
Cati cm are nenea ?! Mi se pare ca se chirceste intentionat ,iar poza nu este foarte concludenta...

Frumoasa masina , pacat ca nu ma interseaza Mercedes.

Edited by polizei, 25 February 2013 - 17:14.


#21
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 08.12.2006

View Postundercoverbrother, on 25 februarie 2013 - 13:45, said:

Presimt ca desi e mai mic o sa aiba mai mult spatiu decat clasa C.
Motorul e transversal, nu?
Motoarele longitudinale mananca mult din ampatament. Uitati-va la masinile cu motare longitudinale, eventual tractiune spate ce distanta au intre roata din fata si usa din fata si uitati-va si la cele cu motor transversal din aceeasi clasa.
Diferenta aia dintre ele este spatiu pierdut la acelasi ampatament pentru ca rotile fata sunt mai in fata iar distanta de la rotile fata pana la pedale e mai mare iar de la pedale pana la roata spate e mai mic fata de motoare transversale pe masini cu acelasi ampatament.

View Postundercoverbrother, on 25 februarie 2013 - 17:12, said:

Deci imi dai dreptate. Desi ampatamentul e mai mic, si clasa mai mica, in CLA se sta la fel ca in C. Daca ar fi avut acelasi ampatament s-ar fi stat mai bine Posted Image

Eu asta am contrazis:
1. nu este mai mic (este mai lung putin CLA-ul);
2. Trecerea la motor cu dispunere transversala nu a adus nici un avantaj in ceea ce priveste spatiul interior (nici nu ar fi avut cum, ampatamentul mare la dimensiunile respective este o rezultanta a motorului dispus longitudinal, fara impact real asupra habitaclului).

3. Se sta la fel de bine/rau ca si in C klasse, cu mentiunea ca e mai nasol de cei peste 1.75 pe locurile din spate la CLA(din motive legate de design, linia de coupe).
Nu am cu ce sa-ti dau dreptate aici, avand in vedere ca tu te asteptai ca odata cu trecerea la motor amplasat transversal sa creasca si spatiul interior.
Asta ti-am zis de la inceput, trecerea asta a adus doar dezavantaje pentru cumparator (si un cost mai mic de productie pentru Merc).

View Postpolizei, on 25 februarie 2013 - 17:12, said:

Cati cm are nenea ?! Mi se pare ca se chirceste intentionat ,iar poza nu este foarte concludenta...

Frumoasa masina , pacat ca nu ma interseaza Mercedes.
Dupa cum sta cu picioarele, pare sa aiba pe la 1.80, maxim 1.85. Eu am tot cam atat si cam la fel stau cu picioarele in C Klasse.
De asemenea, nu pare sa se cocoseze singur, judecand dupa linia geamului de dupa individ. Intr-adevar, unghiul din care este facuta poza este cam nefericit.

View Postundercoverbrother, on 25 februarie 2013 - 15:58, said:

Ia uita-te cat se foloseste din ampatament la CLA si cat se pierde la C in fata (intre roata si usa) si cat mai ramane. Stiu ca mai e spatiu si in fata usii din fata pt picioare dar e cam al fel la ambele.

Asta foloseste tot ampatamentul
http://farm9.staticf...ca28c578c_b.jpg

Asta doar o parte
http://image.motortr...s+side_view.jpg

Uita-te la partea de jos a usilor sa vezi ce mici sunt.

Uita-te ce distanta mica e de la stalpul din mijloc, dintre usi, pana la roata din spate.

Corect, insa CLA-ul nu are nici un avantaj aici (altul decat ca are usile mai mari). Spatiul e cam la fel iar C-ul are avantajul unei mai bune distributii a maselor si a unui ampatament mai mare.

Edited by closchkutza, 25 February 2013 - 18:07.


#22
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Deci imi dai dreptate :)
Nu am zis ca e mai mic CLA-ul ci ca e clasa mai mica (bazat pe clasa A si clasa B) si are ampatament mai mic.

Ma bucur ca am reusit sa ne punem de acord :)

Nu stiu de ce dar parca vad ceva de la Renault in el si nu pot sa-mi dau seama ce.

#23
FlorinC

FlorinC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 03.01.2006
E ceva dubios in pozele alea. Eu la 1.83, pot sta chiar comod in c class,in spate. Nu ating nimic, nici cu capul, nici cu genunchii. Scaunul din fata, reglat pentru mine.

#24
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 08.12.2006
Nu stiu cum reusesti tu chestia asta, eu n-am reusit niciodata. Intr-adevar, cu capul nu ating de plafon insa loc de picioare nu prea este.

View Postundercoverbrother, on 25 februarie 2013 - 23:48, said:

Deci imi dai dreptate Posted Image
Nu am zis ca e mai mic CLA-ul ci ca e clasa mai mica (bazat pe clasa A si clasa Posted Image si are ampatament mai mic.

Ma bucur ca am reusit sa ne punem de acord Posted Image

Nu stiu de ce dar parca vad ceva de la Renault in el si nu pot sa-mi dau seama ce.

Tu ajungi sa te contrazici singur numai pentru a avea, in final, dreptate!
Cica este incadrat la aceeasi categorie, compact executive car (segment D) chiar daca este bazat pe o platforma modificata folosita pentru A Klasse - small family car (secgment C), de altfel singura platforma pe care o au pentru tractiune fata.

Edited by closchkutza, 26 February 2013 - 11:23.


#25
FlorinC

FlorinC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 03.01.2006
Tine de modul in care este reglat scaunul din fata. Acum vad ca cel din poza, este dat cam mult in spate, la mine nu depaseste stalpul.

#26
Kidu

Kidu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,092
  • Înscris: 19.10.2003
CLA a devenit disponibil la configurator pe Mercedes.ro

#27
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,896
  • Înscris: 15.06.2007
L-am vazut in tabla si oase.. cum se zice, expus la Iulius Mall. Arata interesant, dar nu pe alb, cum era modelul expus. Rosu, albastru orice alta culoare, l-ar prinde mai bine.
Avea si pret, sinistru: la un avans de "doar" 10200 euroi, mai ramaneau de plata nici mai mult nici mai putin de 60 de rate x 599euro, cu CASCO inclus. Dar nu zicea nimic de TVA!?  Dobanda era de 4,95%
Practic 10200 avans + 36000 de euro rate (defapt nu stiu ce suma rezulta dupa ingineriile bancare cu dobanda de ~5%) .
Sa zicem grosso modo duce spre 50.000 de euro , si nici macar nu era versiunea de top.
Modelul expus: CLA200 cu motorasul de 15xx cmc,  (adica de 1,6L) pe la vreo 150 CP parca.

Prevad ca o sa vedem pe strazi, inmatriculat, cam in 2-3 ani, dupa ce scade pretul la SH, pe dincolo.

View PostKidu, on 26 martie 2013 - 14:10, said:

CLA a devenit disponibil la configurator pe Mercedes.ro
AM consultat si preturile de pe site, si totusi nu pusca preturile. Sa fi avut asta dotari de 15000 de euro peste versiunea de baza? Nu mi-a sarit nimic in ochi.

Am reusit sa configurez un CLA200 sa sara pretul de 53000 Euro. Dar asta inseamna lumini de cele mai smechere, pachet design  AMG, jantele cele mai scumpe, navigatia cea mai scumpa, distronic plus si alte maruntisuri scumpe.

Edited by tfmercedez, 22 April 2013 - 15:05.


#28
Kidu

Kidu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,092
  • Înscris: 19.10.2003
faza de kkat marca Autoklass(chitila) vad reclamele la tv, sun, daaaa avem noul cla. perfect, aveti program sambata, daaaa... ok. ma duc sambata, vine o domnita fericita sa ma salute... unde e noul cla? Pai... sa vedeti, e la test drive. ok, cat dureaza? Pai vine luni... Poftim? Da, l am dat in testdrive 3 zile. Si e singura dvs masina? Da.

Deci cat de retarzi angajati sa ai, tu sa incepi sa ti faci reclama ca ai adus modelul si singurul tau exemplar il dai in teste 3 zile. Ca sa nu mai zic ca as fi inteles sa lasi un testdrive indelung pentru un model de 150k euro, ca sa se decida clientul, dar nu unul din modelele ieftine.

#29
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,287
  • Înscris: 05.06.2006
L-am vazut si eu acum 3 zile in Napoli . Arata mult mai bine decat in poze....

Nu prea mi-a placut linia de imbinare a capotei....

Attached Files


Edited by polizei, 23 April 2013 - 16:26.


#30
Kidu

Kidu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,092
  • Înscris: 19.10.2003
in sfarsit, am fost la tiriac, pe expozitiei si am vazut un model pe argintiu in showroom, afara aveau si edition 1 ( black ) dar nu e pe gustul meu. pe scurt:
- portbagaj decent ( ma interesa )
- loc arhisuficient fata spate, chiar si cu mine la volan ( sunt xxl )
- access incofortabil in spate pentru o persoana mare, la .1.85 m stau cu capu proptit in tavan
- kit amg este un must, diferentele sunt enorme.
- ecranul lcd pe mijloc arata ca un kur, luati navigatie doar daca va crapa.
- portierele fara rama si in fata si in spate arata super misto cu geamurile lasate :)

Raman la convingerea ca este o oferta foarte buna. Astept niste teste cu masina prin curbe, avand in vedere ca este un sedan pe platforma clasei A sper sa nu aiba tinuta naspa.

#31
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,896
  • Înscris: 15.06.2007
Cu o luna inainte de deschiderea topicului, deja CLA circula prin Europa: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D0nh_HfJj8E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OMMCVON1I_U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#32
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
L-am vazut si eu in trafic, din spate, din pacate mare deziluzie !
Uneori am impresia ca unii designeri auto sunt niste hedonisti metrosexuali gay ! No offence !

Poate din fata l-oi vedea mai frumos, desi din poze pare un mic penibil agresiv nereusit !

Edited by tavktm, 12 May 2013 - 23:12.


#33
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,896
  • Înscris: 15.06.2007
Daca concureaza la pret si la ifose cu A classe & B classe, atunci nu-i mare branza.. Probabil ca se adreseaza tocmai detinatorilor de A si B, care poate vor un upgrade, dar "nu isi permit" un C classe. Ca oricum nu cred ca cineva care are deja C classe ar trece la CLA..

#34
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,202
  • Înscris: 02.10.2009

View Posttfmercedez, on 13 mai 2013 - 01:23, said:

Daca concureaza la pret si la ifose cu A classe & B classe, atunci nu-i mare branza.. Probabil ca se adreseaza tocmai detinatorilor de A si B, care poate vor un upgrade, dar "nu isi permit" un C classe. Ca oricum nu cred ca cineva care are deja C classe ar trece la CLA..

Unii oameni cumpara masini pentru anumite calitati dorite, pretul sau consumul fiind probleme mai putin importante. A nu se intelege gresit ca insinuez ca nu conteaza alea doua, doar ca nu sunt pe primul plan, cel putin odata ce cumparatorul si-a stabilit un anumit nivel aproximativ in care sa se incadreze.
Ca posesor de B Classe (model 2010, mult mai buna decat m-am asteptat) nici nu-mi trece prin cap sa cumpar o jucarie ca CLA, desi o gasesc simpatica, desteapta, agila si (probabil) mult mai buna decat alte masini (mai ieftine, desigur). De ex intentionez, si inca repede, sa schimb B-ul pe modelul nou B sau pe un GLK, nu mai vechi de 2010-2011.
Asa cum sunt destui cumparatori pentru BMW clasa 100 sau Audi A3 (si aratarea aia recenta a lor) tot asa se vor gasi cumparatori si pentru CLA.  Faptul ca mie sau altuia nu ne place este relativ putin important, producatorii nu arunca chiar asa cu banii, fara oarecare informare prealabila. Adevarat ca uneori gresesc penibil (de ex masca de la Mazda 3...) si platesc pentru asta dar in general nu gresesc.

#35
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,813
  • Înscris: 25.04.2006
l-am vazut in trafic in Bucuresti. Hidos din spate, arata ca si cum trebuiau sa termine repede o masina care incepe frumos. Per ansamblu imi place forma, dar chiar nu imi imaginez ce loc poti avea in spate la o masina cu fo care se termina atat de brusc.

#36
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,255
  • Înscris: 19.12.2012

View PostKidu, on 24 aprilie 2013 - 17:03, said:

Raman la convingerea ca este o oferta foarte buna. Astept niste teste cu masina prin curbe, avand in vedere ca este un sedan pe platforma clasei A sper sa nu aiba tinuta naspa.

Nu te astepta la cine stie ce performante dinamice, are tractiune fata. O sa ma duc si eu sa il vad daca zici ca il au deja in showroom, arata foarte bine, dar e masina de gagica CLA-ul.

Edited by emil_sv, 16 May 2013 - 12:32.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate