Mercedes CLA 2013
#1
Posted 18 February 2013 - 16:22
Puiul marelui CLS este deja disponibil pentru comanda in Romania, Mai scurt cu 31 de cm si mai ingust cu 11 cm decat taticul lui, CLAcred ca va fi o varianta excelenta pentru amatorii unui design frumos si o pozitionare intre clasele C si E.
Preturi in Romania CLA 180 benzina - 24.200 euro +TVA CLA 220 motorina - 31.500 euro + TVA Cateva filmulete: CLA la Detroit, CLA 250, Super Bowl Commercial. Cateva foto. Attached Files |
#2
Posted 18 February 2013 - 17:51
[ http://s1.aecdn.com/images/gallery/720/MERCEDESBENZCLA-C117--4714-720p-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Specificatii Mecedes CLA Doar un diesel? Romanii nu vor fi fani |
#3
Posted 19 February 2013 - 15:24
Comparatia lui cu CLS ul e cam la fel ca si cum ai compara SLK ul cu SLS ul... Adica nu prea se compara. Este un C class mai smecher, dar parca trage spre B si A class, prin faptul ca a renuntat la aerul sobru de la C-class.
Este echivalentul GLK-ului intre suvuri, daca e sa le compari GLK cu GL si ML. Adm, on 18 februarie 2013 - 17:51, said:
[ http://s1.aecdn.com/images/gallery/720/MERCEDESBENZCLA-C117--4714-720p-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Specificatii Mecedes CLA Doar un diesel? Romanii nu vor fi fani Kidu, on 18 februarie 2013 - 16:22, said:
Puiul marelui CLS este deja disponibil pentru comanda in Romania, Si , lumea comanda, asa , pe ne ve? Fara sa vada , pipaie masina? Sau deja a aparut prin showroomuri? Preturi in Romania CLA 180 benzina - 24.200 euro +TVA Pe site la Mercedes nu am gasit nici un fel de pret. CLA 220 motorina - 31.500 euro + TVA Cateva foto. Exact cum banuiam , din ce se simte prin design-> se bazeaza pe platforma A class si B-class. Si se produce in Ungaria. http://en.wikipedia....-Benz_CLA-Class |
#4
Posted 19 February 2013 - 15:38
Kidu, on 18 februarie 2013 - 16:22, said:
si o pozitionare intre clasele C si E. tfmercedez, on 19 februarie 2013 - 15:24, said:
Exact cum banuiam , din ce se simte prin design-> se bazeaza pe platforma A class si B-class. Si se produce in Ungaria. http://en.wikipedia....-Benz_CLA-Class tfmercedez, on 19 februarie 2013 - 15:24, said:
Cine vrea musai "muschi" poa' sa ia C-AMG, CLS-AMG, CL- AMG , s.a.m.d. http://carscoop.blog...-amg-with.html# |
#5
Posted 19 February 2013 - 15:41
#7
Posted 21 February 2013 - 15:40
kim1, on 19 februarie 2013 - 22:21, said:
nu seamana cu pasatul, asta chiar e un Mercedes dragut. Recent am vazut pe strada un CL-AMG parcat.. arata ... eye candy. Crad ca mi-ar placea sa am si o replica din carton frumos vopsita, plantata in curte, doar ca sa o vad dimineata cand trec pe langa ea... Ar fi misto un film documentar , despre studiourile de design de la mercedes, ce schite si prototipuri au aia in lucru, cand le sculpteaza in lut. Edited by tfmercedez, 21 February 2013 - 15:42. |
#8
Posted 21 February 2013 - 19:12
totusi nu au scapat de linia aia de pe usi si aripa spate, o urasc!! e pt seici, pt rolls de seici...in rest nu are sens, mai ales pe modele ca acestea care par sportive sau chiar sunt.
|
#9
Posted 22 February 2013 - 23:56
tfmercedez, on 21 februarie 2013 - 15:40, said:
Sper ca totusi nu va fi cu faruri patrate ca la E-class. Incepand cu 2013, E-ul a renuntat la farurile patrate, doar forma DRL-urilor aminteste de acestea E 400.jpg 271.1K 47 downloads Edited by rexkroki, 22 February 2013 - 23:58. |
#10
Posted 23 February 2013 - 00:54
Bai, imi place. E primul dintr-asta mic de la ei care imi place. Tractiune fata?
ps. Da. Iar motoarele sunt suraalimentate. Presimt ca va avea succes. |
|
#11
Posted 24 February 2013 - 17:58
Personal nu, nu-mi place, cel putin la prima vedere ! Clasa C ramane preferata mea de la Mercedes, pana o strica si p-aia.
Nu inteleg de ce trebuie ca o masina sa aiba un design agresiv, mai ales cand nici macar nu are capabilitati de circuit, la naiba, nici macar un drift nu poti face cu ea ! Spatele e urat rau, concureaza cu Dusterul , da stiu, aerodinamica, sa fim seriosi, rotile par prea inguste, masina nu mai este supla, pare un porculet nervos si neputincios. |
#12
Posted 25 February 2013 - 11:16
rexkroki, on 22 februarie 2013 - 23:56, said:
Incepand cu 2013, E-ul a renuntat la farurile patrate, doar forma DRL-urilor aminteste de acestea E 400.jpg [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pfVJGuwT3Gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oricum inca nu este de vanzare... Au bagat astia de la Mercedes LED uri oriunde au putut incape. Cam asa cum faceau chinezii cu casetofoanele prin anii '90. Cat mai multe ... AU pus si pe G-clas, ca sa nu mai zic ca S-classu' e la limita cu ţigănia de leduri Trebuie sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului: Audi i-a batut la curu gol si pe BMW si pe Mercedes, cand au scos farurile LED, mai ales la noile game, A8, A6... Mercedes a trebuit sa isi redeseneze farurile la toate modelele.. Si parca tot nu au originalitatea Audi. Edited by tfmercedez, 25 February 2013 - 11:22. |
#13
Posted 25 February 2013 - 13:45
Presimt ca desi e mai mic o sa aiba mai mult spatiu decat clasa C.
Motorul e transversal, nu? Motoarele longitudinale mananca mult din ampatament. Uitati-va la masinile cu motare longitudinale, eventual tractiune spate ce distanta au intre roata din fata si usa din fata si uitati-va si la cele cu motor transversal din aceeasi clasa. Diferenta aia dintre ele este spatiu pierdut la acelasi ampatament pentru ca rotile fata sunt mai in fata iar distanta de la rotile fata pana la pedale e mai mare iar de la pedale pana la roata spate e mai mic fata de motoare transversale pe masini cu acelasi ampatament. Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 13:46. |
#14
Posted 25 February 2013 - 15:04
Nu te supara, insa nu sunt de acord cu afirmatia de mai sus. Dimpotriva, la motoarele dispuse longitudinal roata poate fi impinsa inspre botul masinii (nu mai trebuie aliniata cu motorul) si ampatamentul creste. Motorul este astfel mereu asezat intre punti nu deasupra puntii fata/inaintea puntii fata.
Scaderea spatiului din habitaclu este data de faptul ca habitaclul este "impins" inapoi ca sa faca loc motorului (mare) dispus longitudinal. Cum era de asteptat, la CLA ampatamentul este mai mic (2699 mm vs 2760mm) la o lungime mai mare a masinii (4630 vs 4591), chestie in urma careia are de suferit confortul si tinuta de drum a masinii, inclusiv comportamentul ei in conditii de utilizare sport. De mentionat ca trecerea de la motor longitudinal la motor transversal nu are nici un efect benefic pentru pasageri, habitaclul fiind cam la fel de mare, in conditiile in care compartimentul motor al CLA-ului poate gazdui un motor de maxim 2.2l iar cel al C-ului poate gazdui un motor de 6.0l. Edited by closchkutza, 25 February 2013 - 15:16. |
#15
Posted 25 February 2013 - 15:58
Pai esti de acord ca nu ma contrazici nicaieri.
Eu spuneam ca la acelasi ampatament spatiul este mai mare la ceva cu motor transversal iar tu zici ca roate poate fi mai in fata iar ampatamentul mai mare. Ok compara cu alta la care ampatamentul cat asta cu roata si mai in fata. Pastrandu-se ampatamentul, daca cea din fata e mai in fata si cea din spate e mai mai in fata deci spatiu mai mic. Fiind roata fata mai in fata, habitaclul nu ocupa tot ampatamentul iar la acelasi ampatament, spatiu e mai mic. Adica la transversal ai la dispozitie tot spatiul dintre roti iar la longitudinal doar o parte din el. Cei 6cm in plus ai C-ului sunt prea putini pentru a oferi acelasi spatiu pe lungime. Ia uita-te cat se foloseste din ampatament la CLA si cat se pierde la C in fata (intre roata si usa) si cat mai ramane. Stiu ca mai e spatiu si in fata usii din fata pt picioare dar e cam al fel la ambele. Asta foloseste tot ampatamentul http://farm9.staticf...ca28c578c_b.jpg Asta doar o parte http://image.motortr...s+side_view.jpg Uita-te la partea de jos a usilor sa vezi ce mici sunt. Uita-te ce distanta mica e de la stalpul din mijloc, dintre usi, pana la roata din spate. Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 15:58. |
|
#16
Posted 25 February 2013 - 16:16
In cazul de fata nu s-a castigat nimic insa s-a pierdut pe alte parti. Habitaclul a ramas in principiu la fel iar rotile fata au fost aduse mai in spate.
Ca si contraexemplu, masina personala, care are un ampatament de 2700mm(1mm in plus fata de CLA) la o lungime totala de 4645mm (15mm in plus fata de CLA). Spatiul interior la mine este urias fata de spatiul pe care il are CLA-ul, care este identic cu cel din C-ul normal (si in C si in CLA tot cu genunchii la gura stai in spate). Edited by closchkutza, 25 February 2013 - 16:16. |
#17
Posted 25 February 2013 - 16:22
Iar intr-un Verso pui 5 randuri de scaune in picioare
Conteaza si configuratia scaunelor. Cu cat sunt mai inalte si mai drepte cu atat ai genunchii mai departe de gura. Sa vedem totusi masina. Poate nu am fost explicit pana la capat. La ceva cu motor transversal ai mai mult spatiu disponibil pe lungime fata de ceva cu motor longitudinal si acelasi ampatament. Ce faci cu spatiul ala si cum asezi scaunele poate utiliza mai bine sau mai rau spatiul ala in plus. Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 16:23. |
#18
Posted 25 February 2013 - 17:06
Este irelavanta inaltime scaunelor fata de podeaua masinii, in cazul de fata. Este pur si simplu mai mult spatiu in masina, intre scaunele din fata si cele din spate, habitaclul este mai mare.
Crede-ma cand iti zic ca diferentele sunt minore intre habitaclul C-ului si habitaclul CLA-ului. Tot ceea ce au facut la CLA a fost sa mute rotile din fata mai in spate si nu sa lungeasca habitaclul, pastrand rotile din fata la locul lor (nici nu aveau cum, este necesar ca la CLA puntea fata sa fie mutata mai in spate decat la C pentru a gazdui motorul). Uite o analiza facuta de baietii de la auto-build: 2013-02-25 16.28.58.jpg 1.07MB 71 downloads Cum se sta in spate la fiecare masina (cu genunchii in dinti): C: 2013-02-25 16.29.11.jpg 1.03MB 79 downloads CLA: 2013-02-25 16.29.37.jpg 1.16MB 74 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users