Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Mercedes CLA 2013

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
Kidu

Kidu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,092
  • Înscris: 19.10.2003
Puiul marelui CLS este deja disponibil pentru comanda in Romania, Mai scurt cu 31 de cm si mai ingust cu 11 cm decat taticul lui, CLAcred ca va fi o varianta excelenta pentru amatorii unui design frumos si o pozitionare intre clasele C si E.

Preturi in Romania
CLA 180 benzina - 24.200 euro +TVA
CLA 220 motorina - 31.500 euro + TVA

Cateva filmulete: CLA la Detroit, CLA 250, Super Bowl Commercial.
Cateva foto.

Attached Files



#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
[ http://s1.aecdn.com/images/gallery/720/MERCEDESBENZCLA-C117--4714-720p-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Specificatii Mecedes CLA


Doar un diesel? Romanii nu vor fi fani :)

#3
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,554
  • Înscris: 15.06.2007
Comparatia lui cu CLS ul e cam la fel ca si cum ai compara SLK ul cu SLS ul...  Adica nu prea se compara. Este un C class mai smecher, dar parca trage spre B si A class, prin faptul ca a renuntat la aerul sobru de la C-class.
Este echivalentul GLK-ului intre suvuri, daca e sa le compari GLK cu GL  si ML.

 Adm, on 18 februarie 2013 - 17:51, said:

[ http://s1.aecdn.com/images/gallery/720/MERCEDESBENZCLA-C117--4714-720p-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Specificatii Mecedes CLA


Doar un diesel? Romanii nu vor fi fani Posted Image
Oricum motoarele se pare ca vor fi mici. Se vrea o masina economica, Cine vrea musai "muschi" poa' sa ia C-AMG, CLS-AMG,  CL- AMG , s.a.m.d.

 Kidu, on 18 februarie 2013 - 16:22, said:

Puiul marelui CLS este deja disponibil pentru comanda in Romania, Si , lumea comanda, asa , pe ne ve? Fara sa vada , pipaie masina? Sau deja a aparut prin showroomuri?
Preturi in Romania
CLA 180 benzina - 24.200 euro +TVA  Pe site la Mercedes nu am gasit nici un fel de pret.
CLA 220 motorina - 31.500 euro + TVA


Cateva foto.

Exact cum banuiam , din ce se simte prin design-> se bazeaza pe platforma A class si B-class. Si se produce in Ungaria. http://en.wikipedia....-Benz_CLA-Class

#4
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

 Kidu, on 18 februarie 2013 - 16:22, said:

si o pozitionare intre clasele C si E.
da de unde... nici macar clasa C... :)

 tfmercedez, on 19 februarie 2013 - 15:24, said:

Exact cum banuiam , din ce se simte prin design-> se bazeaza pe platforma A class si B-class. Si se produce in Ungaria. http://en.wikipedia....-Benz_CLA-Class
exact!

 tfmercedez, on 19 februarie 2013 - 15:24, said:

Cine vrea musai "muschi" poa' sa ia C-AMG, CLS-AMG,  CL- AMG , s.a.m.d.
o sa fie si un CLA AMG 45 cu 4matic si un motor de vreo 330 de cai (2 litri turbo :lol:)
http://carscoop.blog...-amg-with.html#

#5
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,514
  • Înscris: 06.01.2012
In general in imi plac Mercedesurile dar asta parca seamana cu VW Passat ...

#6
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
nu seamana cu pasatul, asta chiar e un Mercedes dragut.

#7
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,554
  • Înscris: 15.06.2007

 kim1, on 19 februarie 2013 - 22:21, said:

nu seamana cu pasatul, asta chiar e un Mercedes dragut.
La mercedes (si la BMW) designul a cantarit greu , mai ales in ultimii 20 de ani. Mai toate modelele noi, la lansare, aveau un puternic impact "psihologic" , de must have, o aparitie placuta ochiului. Mi-aud aminte ce mult mi-a placut cand am vazut a doua generatie CLS, mi se parea absolut superba masina, dar acuma pare mai "banal" dupa ce a urmat restilizarea asemanatoare la A class si B class. Sa vedem ce o sa iasa din urmatorul S classe. Sper ca totusi nu va fi cu faruri patrate ca la E-class.  
Recent am vazut pe strada un CL-AMG parcat.. arata ... eye candy. Crad ca mi-ar placea sa am si o replica din carton frumos vopsita, plantata in curte, doar ca sa o vad dimineata cand trec pe langa ea...

Ar fi misto un film documentar , despre studiourile de design de la mercedes, ce schite si prototipuri au aia in lucru, cand le sculpteaza in lut.

Edited by tfmercedez, 21 February 2013 - 15:42.


#8
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
totusi nu au scapat de linia aia de pe usi si aripa spate, o urasc!! e pt seici, pt rolls de seici...in rest nu are sens, mai ales pe modele ca acestea care par sportive sau chiar sunt.

#9
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006

 tfmercedez, on 21 februarie 2013 - 15:40, said:

Sper ca totusi nu va fi cu faruri patrate ca la E-class.

Incepand cu 2013, E-ul a renuntat la farurile patrate, doar forma DRL-urilor aminteste de acestea  Posted Image

Attached File  E 400.jpg   271.1K   47 downloads

Edited by rexkroki, 22 February 2013 - 23:58.


#10
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Bai, imi place. E primul dintr-asta mic de la ei care imi place. Tractiune fata?

ps. Da.
Iar motoarele sunt suraalimentate.

Presimt ca va avea succes.

#11
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Personal nu, nu-mi place, cel putin la prima vedere ! Clasa C ramane preferata mea de la Mercedes, pana o strica si p-aia.
Nu inteleg de ce trebuie ca o masina sa aiba un design agresiv, mai ales cand nici macar nu are capabilitati de circuit, la naiba, nici macar un drift nu poti face cu ea ! :)

Spatele e urat rau, concureaza cu Dusterul :), da stiu, aerodinamica, sa fim seriosi, rotile par prea inguste, masina nu mai este supla, pare un porculet nervos si neputincios.

#12
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,554
  • Înscris: 15.06.2007

 rexkroki, on 22 februarie 2013 - 23:56, said:

Incepand cu 2013, E-ul a renuntat la farurile patrate, doar forma DRL-urilor aminteste de acestea  Posted Image

E 400.jpg
Tu vorbesti la prezent/ trecut. Adica deja s-a renuntat?  Ma mir sa aflu tocmai de aici... Probabil ca e proaspata schimbarea, face-liftul...  Wikipedia este mult pe langa... dezamagitor

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pfVJGuwT3Gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Oricum inca nu este de vanzare... Au bagat astia de la Mercedes LED uri oriunde au putut incape. Cam asa cum faceau chinezii cu casetofoanele prin anii '90. Cat mai multe ...  AU pus si pe G-clas, ca sa nu mai zic ca S-classu' e la limita cu ţigănia de leduri


Trebuie sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului: Audi i-a batut la curu gol si pe BMW si pe Mercedes, cand au scos farurile LED, mai ales la noile game, A8, A6...  Mercedes a trebuit sa isi redeseneze farurile la toate modelele.. Si parca tot nu au originalitatea Audi.

Edited by tfmercedez, 25 February 2013 - 11:22.


#13
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Presimt ca desi e mai mic o sa aiba mai mult spatiu decat clasa C.
Motorul e transversal, nu?
Motoarele longitudinale mananca mult din ampatament. Uitati-va la masinile cu motare longitudinale, eventual tractiune spate ce distanta au intre roata din fata si usa din fata si uitati-va si la cele cu motor transversal din aceeasi clasa.
Diferenta aia dintre ele este spatiu pierdut la acelasi ampatament pentru ca rotile fata sunt mai in fata iar distanta de la rotile fata pana la pedale e mai mare iar de la pedale pana la roata spate e mai mic fata de motoare transversale pe masini cu acelasi ampatament.

Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 13:46.


#14
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Nu te supara, insa nu sunt de acord cu afirmatia de mai sus. Dimpotriva, la motoarele dispuse longitudinal roata poate fi impinsa inspre botul masinii (nu mai trebuie aliniata cu motorul) si ampatamentul creste. Motorul este astfel mereu asezat intre punti nu deasupra puntii fata/inaintea puntii fata.
Scaderea spatiului din habitaclu este data de faptul ca habitaclul este "impins" inapoi ca sa faca loc motorului (mare) dispus longitudinal.

Cum era de asteptat, la CLA ampatamentul este mai mic (2699 mm vs 2760mm) la o lungime mai mare a masinii (4630 vs 4591), chestie in urma careia are de suferit confortul si tinuta de drum a masinii, inclusiv comportamentul ei in conditii de utilizare sport.
De mentionat ca trecerea de la motor longitudinal la motor transversal nu are nici un efect benefic pentru pasageri, habitaclul fiind cam la fel de mare, in conditiile in care compartimentul motor al CLA-ului poate gazdui un motor de maxim 2.2l iar cel al C-ului poate gazdui un motor de 6.0l.

Edited by closchkutza, 25 February 2013 - 15:16.


#15
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pai esti de acord ca nu ma contrazici nicaieri.
Eu spuneam ca la acelasi ampatament spatiul este mai mare la ceva cu motor transversal iar tu zici ca roate poate fi mai in fata iar ampatamentul mai mare. Ok compara cu alta la care ampatamentul cat asta cu roata si mai in fata.
Pastrandu-se ampatamentul, daca cea din fata e mai in fata  si cea din spate e mai mai in fata deci spatiu mai mic.
Fiind roata fata mai in fata, habitaclul nu ocupa tot ampatamentul iar la acelasi ampatament, spatiu e mai mic. Adica la transversal ai la dispozitie tot spatiul dintre roti iar la longitudinal doar o parte din el.

Cei 6cm in plus ai C-ului sunt prea putini pentru a oferi acelasi spatiu pe lungime.

Ia uita-te cat se foloseste din ampatament la CLA si cat se pierde la C in fata (intre roata si usa) si cat mai ramane. Stiu ca mai e spatiu si in fata usii din fata pt picioare dar e cam al fel la ambele.

Asta foloseste tot ampatamentul
http://farm9.staticf...ca28c578c_b.jpg

Asta doar o parte
http://image.motortr...s+side_view.jpg

Uita-te la partea de jos a usilor sa vezi ce mici sunt.

Uita-te ce distanta mica e de la stalpul din mijloc, dintre usi, pana la roata din spate.

Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 15:58.


#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
In cazul de fata nu s-a castigat nimic insa s-a pierdut pe alte parti. Habitaclul a ramas in principiu la fel iar rotile fata au fost aduse mai in spate.
Ca si contraexemplu, masina personala, care are un ampatament de 2700mm(1mm in plus fata de CLA) la o lungime totala de 4645mm (15mm in plus fata de CLA). Spatiul interior la mine este urias fata de spatiul pe care il are CLA-ul, care este identic cu cel din C-ul normal (si in C si in CLA tot cu genunchii la gura stai in spate).

Edited by closchkutza, 25 February 2013 - 16:16.


#17
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Iar intr-un Verso pui 5 randuri de scaune in picioare Posted Image
Conteaza si configuratia scaunelor. Cu cat sunt mai inalte si mai drepte cu atat ai genunchii mai departe de gura.

Sa vedem totusi masina.

Poate nu am fost explicit pana la capat.
La ceva cu motor transversal ai mai mult spatiu disponibil pe lungime fata de ceva cu motor longitudinal si acelasi ampatament.
Ce faci cu spatiul ala si cum asezi scaunele poate utiliza mai bine sau mai rau spatiul ala in plus.

Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 16:23.


#18
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Este irelavanta inaltime scaunelor fata de podeaua masinii, in cazul de fata. Este pur si simplu mai mult spatiu in masina, intre scaunele din fata si cele din spate, habitaclul este mai mare.
Crede-ma cand iti zic ca diferentele sunt minore intre habitaclul C-ului si habitaclul CLA-ului. Tot ceea ce au facut la CLA a fost sa mute rotile din fata mai in spate si nu sa lungeasca habitaclul, pastrand rotile din fata la locul lor (nici nu aveau cum, este necesar ca la CLA puntea fata sa fie mutata mai in spate decat la C pentru a gazdui motorul).

Uite o analiza facuta de baietii de la auto-build:
Attached File  2013-02-25 16.28.58.jpg   1.07MB   71 downloads

Cum se sta in spate la fiecare masina (cu genunchii in dinti):
C:
Attached File  2013-02-25 16.29.11.jpg   1.03MB   79 downloads

CLA:
Attached File  2013-02-25 16.29.37.jpg   1.16MB   74 downloads

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate