Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Last Updated: Oct 12 2017 15:38, Started by
Quantum
, Feb 13 2013 04:15
·
0
#1
Posted 13 February 2013 - 04:15
Postati aici problemele/intrebarile pe care le aveti legate de intretinerea si reparatia Scuterelor si Motocicletelor, indiferent de marca lor (totusi e bine sa mentionati marca pentru a sti despre ce vorbim).
Eu o sa incerc sa va raspund, dar oricine e liber sa intervina pentru a ajuta un alt forumist, sau a-l pune in situatia sa aleaga dintre mai multe pareri. Edited by Quantum, 13 February 2013 - 04:18. |
#2
Posted 13 February 2013 - 06:14
salut !am un piaggio free si as avea o mica problema la el.pe timp rece o ia foarte greu la pedala daca nu il pornesc vreo saptamana .daca il pornesc zilnic o ia mai repede dar tot la pedala .de automat nici nu vrea sa auda.ca sa o ia mai repede dau de cateva ori la pedala dar fara a pune contactul .dupa ce porneste trebuie sa mai stai vreo 5 minute pe langa el ca sa poti pleca.daca vrei sa pleci imediat motoorul da sa moara.in timpul asta de 5 minute cat sta, incepe incet incet sa se tureze ca sa ajunga la turatia normala.se dezamorseaza ceva la el?a incercat si reglajele de aer si relanti dar degeaba .
|
#3
Posted 15 February 2013 - 19:56
maestre cand am vazut ca ai deschis acest topic am crezut ca voi avea si eu un punct de sprijin in tainele scuterelor din partea dumitale.dar pana una -alta,ori ai uitat de el ori e deschis la misto.
as solicita adminului sa mai asteptam inca 24 de ore iar daca initiatorul topicului nu da nici un semn 'de viata' sa se inchida acest subiect. |
#4
Posted 16 February 2013 - 16:23
King-tzapone, ar trebui sa ai putina rabdare, aceste sfaturi sunt gratuite si... eu nu sunt pensionar sau pierde vara care sa sta permanent pe net si iti ofera sfaturi instantaneu.
Revenind la scuterul tau: Trebuia demontat carburatorul si curatat cand ai intrat in iarna, sau pus in el o substanta speciala (se gasesc cate vrei). Nu-l mai lasa iarna cu benzina in el, benzina se strica, iar la temperaturi scazute se poate forma chiar un fel de gel- o mizeri care infunda jijoare, blocheaza cuiul poantou si plutitorul, etc. Daca scuterul il tii la temperaturi joase (nu conteaza marca lui) e normal sa faca ce iti face: el are ambreiaj centrifugal, acolo vaselina sau uleiul se 'congeleaza' daca tu n-ai schimbat din toamna cu unele specifice iernii. Asa trage greu si numai dupa ce-l incalzesti. Concluzie: demonteza carburatorul si curata-l (mergi la un service daca nu te pricepi), incearca sa tii scuterul la peste 8 grade daca nu ai facut pregatirea de iarna. (Ai schimbat uleiul de motor cu unul de iarna?, ai schimbat lichidul de frana la 2 ani?) |
#5
Posted 17 February 2013 - 07:36
ok!scuze ca am fost asa insistent .
sincer nu prea sunt lamurit. adevarat ca nici eu poate de la inceput nu am fost chiar atat de explicit.scuterul este in 2 timpi,deci ulei de motor nu are decat in amestec cu benzina .acum stau si ma intreb ce fac cei cu masini in 2 timpi pe timpul iernii.ca doar nu or da o zi intreaga la manivela.am uitat sa precizez ca si vara daca nu il pornesc cu saptamana tot greu o ia si numai la pedala.cu plecatul de pe loc am inteles ideea si ca atare am sa ma conformez .lichidul de frana il schimb anual cu toate ca nu folosesc scuterul in conditii sportive sa zic asa .revenind la pornire totusi inclin sa cred ca se dezamorseaza ceva pe acolo.sau poate gresesc eu....... ps:carburatorul a fost dat jos,spalat,suflat cu aer de catre cineva mai cunoscator .bujie schimbata . multam de atentie ! |
#6
Posted 28 February 2013 - 22:10
dupa ce zici tu aicea, pare ca n-are benzina destula cand ii dai la automat si-i vine cand dai pedalele
|
#7
Posted 01 March 2013 - 21:39
tsunnami, on 28 februarie 2013 - 22:10, said:
dupa ce zici tu aicea, pare ca n-are benzina destula cand ii dai la automat si-i vine cand dai pedalele de acord cu tine ! si cauza?daca il pornesc si merg cu el sa zic juma de ora si dupa aia iar sta 2-3 ore oprit ,tot greu porneste si doar la pedala .nu le am eu cu mecanica de nota 10 dar totusi cred ca se dezamorseaza ceva pe acolo. |
#8
Posted 03 March 2013 - 20:58
oricum ii multumesc lui QUANTUM care sa scuzat ca nu are timp sa intre pe forum din cauza lipsei de timp cu toate ca vad ca este foarte activ in alte topicuri.eu stiu una si buna:daca am intrat in hora trebuie sa si joc !
|
#10
Posted 05 March 2013 - 21:53
aveam pretentii ........... pacat !
Edited by king_tzapone, 05 March 2013 - 21:53. |
|
#11
Posted 06 March 2013 - 07:55
Ca sa ai pretentii trebuie sa spui de la inceput ce fel de motor ai, ce are, ce i-ai facut, cu ce efecte, etc, nu sa alerg eu dupa tine, mai zi cutare, hai cu tata, te rog frumos, vreau sa-ti repar motorul, fa-mi onoarea asta.
|
#12
Posted 06 March 2013 - 18:36
Salut,
Sunt posesorul unui moped Aprilia rx 50 in 2 timpi Am rezervor aparte de ulei ungere si pompa ulei dar nu este montat si deocamdata fac ungerea in amestec. cum fac legatura cu pompa de ulei ca nu imi dau seama de nici o culoare unde duce furtunul care pleaca din pompa ulei, pe cel care pleaca din vasul de ulei m-am prins ca intra in pompa de ulei(sau cum ii zice) Multumesc mult |
#13
Posted 09 March 2013 - 10:29
Salut!Mi-am achizitionat de curand un scuter Malaguti f12 in 2 timpi si am urmatoarele probleme:in prima zi a mers perfect,pornea la prima pedala,la buton nu porneste pentru ca e slaba bateria,l-am probat,tragea foarte bine,dar l-am adus cu o masina si a curs din el benzina si putin ulei.A doua zi m-am dus si am luat un ulei universal,special pentru motoarele in 2 timpi si am completat rezervorul,am mai pus aprox.100 ml,dupa care l-am pornit dar nu a mai pornit la prima pedala,se mai opreste motorul la relanti,nu tot timpul...plus ca nu mai trage asa de bine,de plecat de pe loc pleaca foarte tare dar mai incolo se inmoaie,chiar si pe loc drept,chiar nu stiu ce sa fie pentru ca aveam demaraj bun si se accelera foarte repede pana la 60 km/h viteza la care este si limitat.Toate astea cred eu dupa ce am pus acel ulei care este de calitate mai buna decat cel pe care l-a pus proprietarul,el mi-a spus ca a pus ulei din acela ieftin la 9 lei bidonul,dar eu am zis sa pun totusi un ulei mai bun.Si o problema ar mai fi ca atunci cand il accelerez are un moment de intarziere,ma gandesc ca poate si din cauza carburatorului,a filtrului de aer sau de benzina ori bujia,chiar nu stiu.Sper sa ma puteti ajuta cu un raspuns concret.Multumesc anticipat.
|
#14
Posted 11 March 2013 - 04:23
Cand cumperi un scuter sau o motocicleta Second Hand ai doua bucurii: cand o iei si cand scapi de ea...
Exista substante care se baga in motor sa ii dea compresie care tin 1-2 saptamani (tu ai inclinat-o in transport si nu le mai are...), apoi trebuie sa schimbi cel putin setul motor, daca vrei sa ai motor care nu te lasa in drum. El ti-a zis chestia ca pune ulei ieftin si gros din motive de uzura mare si de costuri. Tu ai pus un ulei mai bun si mai subtire si nu mai merge trashcaleta... stai sa vezi cand vine vara... o sa-i pui uleiul gros la fiecare pornire daca vrei sa ajungi la destinatie. Momentul de intarziere se rezolva regalnd carburatorul. |
#15
Posted 11 March 2013 - 14:46
Probabil voi schimba setul,am mers si astazi cu el,a pornit bine,la a doua pedala,dar nu mai trage asa de bine,de plecat de pe loc pleaca foarte tare dar peste 20 de metri daca accelerez mai tare imi da in nas,am desfacut carcasa filtrului si era patat de ulei si benzina si am observat multa mizerie in carcasa si in carburator, chiar la imbinarea carburatorului cu furtunul de la carcasa filtrului si ar mai fi si furtunul acela gros care pleaca din carburator spre galeria de admisie,care e cam crapat si cred ca are chiar si o fisura ca se vedea ca e patat de ulei.Nu stiu sa-i fi pus vreo substanta,ca el a pornit si a doua zi dupa ce am pus acel ulei si tragea foarte bine,a pornit mai greu ce-i drept,dar e normal asa cand ramai fara benzina.Oare se merita sa-i schimb setul?Eu am zis ca e mai bine sa-mi iau un sh de firma decat o chinezarie din care curge plasticul dupa ea si dupa 5000 de km o arunci.Se merita oare investitia,cam cat m-ar ajunge setul aproximativ la un malaguti f12 cu racire pe aer?Multumesc!
|
|
#16
Posted 12 March 2013 - 20:59
Inainte sa-i faci setul asigura-te ca ai reglat carburatorul bine, ca-s toate furtunele ok etc. Daca gatul ala dintre carburator si cilindru e crapat nu are cum sa-ti mearga bine motorul.
Asa la o prima impresie, din ce ai povestit tu eu cred ca ai o problema cu nivelul din carburator, daca ai fi avut compresie slaba nu pleca tare de pe loc. Quote daca il pornesc si merg cu el sa zic juma de ora si dupa aia iar sta 2-3 ore oprit ,tot greu porneste si doar la pedala .nu le am eu cu mecanica de nota 10 dar totusi cred ca se dezamorseaza ceva pe acolo. Daca la cald iti porneste usor iar la rece mult mai greu , e tot semn de compresie slaba. |
#17
Posted 13 March 2013 - 13:11
Asa e,de compresie slaba nu poate fi vorba pentru ca el porneste si la prima pedala,acum merge binisor,cam ca inainte,asta pentru ca i-am curatat filtrul de aer si carcasa pe care am etanseizat-o cu silicon pentru ca nu era imbinata bine,bineinteles ca o sa schimb si furtunul acela crapat,acum trage bine,dar trebuie reglat carburatorul pentru ca nu mai sta la relanti,doar ca nu stiu care e surubul pentru reglajul la relanti,la cel de aer m-am uitat si era strans la maximum,daca il mai desfac se opreste.Poate face asa si din cauza benzinei de proasta calitate,am alimentat de la SOCAR.Poate ma puteti ajuta cu reglajul,cel pentru reglajul debitului de aer e in partea stanga a carburatorului,deasupra e cel pentru cablul de acceleratie,dar nu stiu unde e cel pentru relanti.Multumesc pentru raspunsuri!
|
#18
Posted 16 March 2013 - 07:10
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users