Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 

1.4 TSI vs 1.6 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
99 replies to this topic

#91
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Eu am vorbit de X5 nu de pilumea muncitoare cu Lada si stai linistit ca-s mult mai multe orase peste Bucuresti, nu mai zic Romania. Si aici ma refer la pilume.

#92
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,692
  • Înscris: 30.01.2006
Poate tu ai fost in Rusia, eu nu am fost, dar am vorbit cu multi rusi, colegi, si am inteles ca Moscova e Moscova, si Rusa e Rusia, cam asa s-au exprimat ei, si au mai spus ca in Sankt petersburg mai e "bine" adica sunt oameni bogati, ca pulimea e vai mama ei oricum, in rest foarte putini. Dar nu bag mana in foc, nu am fost niciodata in "mama" Rusia, si sincer nici nu-mi doresc, e frig si au limba naspa. :P

#93
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,565
  • Înscris: 15.06.2007

View Postvalitudor, on 30 ianuarie 2013 - 18:09, said:

[/size]
Asta pentru ca ai facut exact cum am banuit. Ai citit printre randuri dupa care te-ai apucat de contrazis. Daca citeai doar acest topic te lamureai. Vedeai poze, aflai ca este standard, ca nu functioneaza cu apa, ca ii spune incalzire aditionala, ala de care vorbesti tu se numeste stationara, etc. Pe scurt, erai mai informat Posted Image
Vad ca ai ceva cu mine, sau cel putin atitudinea ta este cel putin ofensiva. BNu mai fi atat de categoric si afectat. Nu ai motiv.  Nu stiu si nici nu ma prea intereseaza in mod particular golfurile. Cat despre incalzirea aia, cum e standard, la benzinare sau la dieseluri? Sau la ambele motorizari?  
Cat despre citit printre randuri, consider  ca discutia este oricum off topic, din moment ce initiatorul dorea doar sa isi faca o ideie ca sa aleaga intre benzinar 1.4 sau diesel 1.6,  si nici decum despre golf, pentru ca se referea la seat .
Eu am expus niste idei principial, fara sa fiu categoric, ca sa vi matale cu aere de a toate stiutor, ca eu fac calcule aiuristice, sa ma iei ca ma contrazic. Nu am facut nici un fel de calcul, pur si simplu am estimat.
Repet, este un forum liber, unde oameni discuta civilizat, in principiu. Oamenii cu principii si bun simt probabil.

View Posttest_driver, on 31 ianuarie 2013 - 10:30, said:

Poate tu ai fost in Rusia, eu nu am fost, dar am vorbit cu multi rusi, colegi, si am inteles ca Moscova e Moscova, si Rusa e Rusia, cam asa s-au exprimat ei, si au mai spus ca in Sankt petersburg mai e "bine" adica sunt oameni bogati, ca pulimea e vai mama ei oricum, in rest foarte putini. Dar nu bag mana in foc, nu am fost niciodata in "mama" Rusia, si sincer nici nu-mi doresc, e frig si au limba naspa. Posted Image


In Rusia prapastia dintre bogati si saraci este cea mai evidenta din lume. Se zice ca in Moscova traiesc peste 100.000 de milionari in euro, si cateva zeci de miliardari (pe langa cei 11 milioane de cetateni de rand din toata zona metropoliana). http://themoscownews.../188717482.html

Edited by tfmercedez, 31 January 2013 - 14:35.


#94
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Ok. Sincer imi pare rau ca te-am suparat si te rog sa ma scuzi daca am fost prea agresiv! Insa in ultimele tale posturi se gasesc niste calcule estimari fara sens (sper sa fie mai bine acum) care ar fi lipsit daca ai fi citit ce au spus "antevrobitorii". Am impresia ca tot de civilizatie tine... Chiar intrebarile din ultimul tau mesaj isi gasesc raspunsurile mai sus...

Golf sau Leon, dvdv al arhitecturii motoarelor este fix aceeasi marie cu aceeasi palarie. Si chiar autorul topicului a amintit de Golf, dar de unde sa stii daca n-ai citit? Posted Image

Edited by valitudor, 31 January 2013 - 15:21.


#95
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postvalitudor, on 31 ianuarie 2013 - 15:19, said:

Golf sau Leon, dvdv al arhitecturii motoarelor este fix aceeasi marie cu aceeasi palarie.
Ca si restul partii tehnice. Difera doar ambalajul.

Edited by sandu bogdan, 31 January 2013 - 15:40.


#96
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Mai e si cutia de viteza care la Leon de obicei e mai scurta si antifonarea mai slaba.

#97
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,565
  • Înscris: 15.06.2007
Cum se situeaza Skoda in raport cu Seat? Chiar daca gama de modele nu pare sa coincida direct in privinta segmentelor de piata?

#98
dox900

dox900

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 13.02.2015
Am Ford Focus diesel. Model vechi din 2003.
Citind acest topic aseara am fost atent azi.
La 5-6 grade afara dupa 2-3 km in oras a incepu sa bage caldura destul de tare chiar daca indicatorul de temperatura era cazut.

#99
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,212
  • Înscris: 26.06.2009

View Posttfmercedez, on 03 februarie 2013 - 01:59, said:

Cum se situeaza Skoda in raport cu Seat? Chiar daca gama de modele nu pare sa coincida direct in privinta segmentelor de piata?
Eu as alege Skoda, nu Seat, dar pana la urma mi se par destul de asemanatoare. Skoda mi se pare mai "clasica" in timp ce Seat pare (doar pare :-) mai "sport/tineresc". In esenta sunt cam tot pe acolo...

#100
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,565
  • Înscris: 15.06.2007

View PostKroghy, on 29 ianuarie 2013 - 21:24, said:


2000W = aproximativ 2.5 cai putere + pierderi = maxim 3 cai putere, iar la relanti ai cel putin 20-30 cai putere de vreme ce trage masina la relati in treapta a 3-a la deal moderat fara sa apesi pe acceleratie
cam ce matematica ai aplicat tu transformand 2000W in 10 cai putere? te-ai uitat de curiozitate cati kw are motorul tau raportat la cati cai putere are?


Si ce sa fac? Sa ma invart in jurul blocului 5km pana cobor copiii si sotia si cand cobor sa ma astepte in frig pana fac tura de bloc? Nu asa se pune problema, eu cobor si incalzesc masina ca atunci cand coboara ei sa fie o temperatura confortabila pentru ei, nu ma intereseaza cat consuma si ce se uzeaza, sanatatea lor este mult mai valoroasa.


416A e exagerat pe 1 singur consumator, dar 100A uite aici, si asta pentru 1 singur consumator
[ http://static.tme.eu/katalog_pics/a/8/3/a83df8233d58b53b0bb7dccae37cc77b/amfma-100a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Rezistenta electrica de la aeroterma masinii mele indica si 80A (exista un meniu secret la climatizarea VAG care arata foarte multi parametri printre care si puterea consumata efectiv de rezistenta de incalzire, de ac, de dezaburire, temperatura motorului, temperatura in condesatorul de ac, presiunea in instalatia de ac, viteza reala, etc, etc)
Alternatorul este de 110A la care adaugi si puterea din baterie, inca 60A.
Aerul conditionat (compresorul) nu este actionat electric ci mecanic prin curea, si poate trece lejer de 2000W.
Degeaba transformi Wattii in cp matematic  dupa formula. Alternatorul e departe de un randament indeal.  Alternatoarele au pierderi foarte mari prin caldura si frecari.  Atat de dlab este randamentul alternatorului , sub 50%. Asta inseamna ca pentru in kW la borna va parazita motorul cu peste 2 kW. Daca calculezi energia incarcata in baterie, mai vine o veste proasta. Si acolo sunt pierderi mari prin caldura, si jumate din energia primita de la alternator se va pierde. Deci pentru fiecare W incarcat in baterie, motorul va fi "parazitat " cu cel putin 3 W de catre alternator.
De aia nici hibridele nu fac minuni. Ca daca cobori de pe un deal, nu incarci bateria in frana de motor nici cat sa urci macar jumatate din distanta coborata.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate