Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
1.4 TSI vs 1.6 TDI
Last Updated: Jun 17 2018 23:13, Started by
zuba
, Jan 05 2013 14:07
·
0
#91
Posted 31 January 2013 - 02:09
Eu am vorbit de X5 nu de pilumea muncitoare cu Lada si stai linistit ca-s mult mai multe orase peste Bucuresti, nu mai zic Romania. Si aici ma refer la pilume.
|
#92
Posted 31 January 2013 - 10:30
Poate tu ai fost in Rusia, eu nu am fost, dar am vorbit cu multi rusi, colegi, si am inteles ca Moscova e Moscova, si Rusa e Rusia, cam asa s-au exprimat ei, si au mai spus ca in Sankt petersburg mai e "bine" adica sunt oameni bogati, ca pulimea e vai mama ei oricum, in rest foarte putini. Dar nu bag mana in foc, nu am fost niciodata in "mama" Rusia, si sincer nici nu-mi doresc, e frig si au limba naspa.
|
#93
Posted 31 January 2013 - 14:30
valitudor, on 30 ianuarie 2013 - 18:09, said:
[/size] Asta pentru ca ai facut exact cum am banuit. Ai citit printre randuri dupa care te-ai apucat de contrazis. Daca citeai doar acest topic te lamureai. Vedeai poze, aflai ca este standard, ca nu functioneaza cu apa, ca ii spune incalzire aditionala, ala de care vorbesti tu se numeste stationara, etc. Pe scurt, erai mai informat Cat despre citit printre randuri, consider ca discutia este oricum off topic, din moment ce initiatorul dorea doar sa isi faca o ideie ca sa aleaga intre benzinar 1.4 sau diesel 1.6, si nici decum despre golf, pentru ca se referea la seat . Eu am expus niste idei principial, fara sa fiu categoric, ca sa vi matale cu aere de a toate stiutor, ca eu fac calcule aiuristice, sa ma iei ca ma contrazic. Nu am facut nici un fel de calcul, pur si simplu am estimat. Repet, este un forum liber, unde oameni discuta civilizat, in principiu. Oamenii cu principii si bun simt probabil. test_driver, on 31 ianuarie 2013 - 10:30, said:
Poate tu ai fost in Rusia, eu nu am fost, dar am vorbit cu multi rusi, colegi, si am inteles ca Moscova e Moscova, si Rusa e Rusia, cam asa s-au exprimat ei, si au mai spus ca in Sankt petersburg mai e "bine" adica sunt oameni bogati, ca pulimea e vai mama ei oricum, in rest foarte putini. Dar nu bag mana in foc, nu am fost niciodata in "mama" Rusia, si sincer nici nu-mi doresc, e frig si au limba naspa. In Rusia prapastia dintre bogati si saraci este cea mai evidenta din lume. Se zice ca in Moscova traiesc peste 100.000 de milionari in euro, si cateva zeci de miliardari (pe langa cei 11 milioane de cetateni de rand din toata zona metropoliana). http://themoscownews.../188717482.html Edited by tfmercedez, 31 January 2013 - 14:35. |
#94
Posted 31 January 2013 - 15:19
Ok. Sincer imi pare rau ca te-am suparat si te rog sa ma scuzi daca am fost prea agresiv! Insa in ultimele tale posturi se gasesc niste
Golf sau Leon, dvdv al arhitecturii motoarelor este fix aceeasi marie cu aceeasi palarie. Si chiar autorul topicului a amintit de Golf, dar de unde sa stii daca n-ai citit? Edited by valitudor, 31 January 2013 - 15:21. |
#95
Posted 31 January 2013 - 15:40
#96
Posted 31 January 2013 - 16:22
Mai e si cutia de viteza care la Leon de obicei e mai scurta si antifonarea mai slaba.
|
#97
Posted 03 February 2013 - 01:59
Cum se situeaza Skoda in raport cu Seat? Chiar daca gama de modele nu pare sa coincida direct in privinta segmentelor de piata?
|
#99
Posted 17 June 2018 - 18:39
tfmercedez, on 03 februarie 2013 - 01:59, said:
Cum se situeaza Skoda in raport cu Seat? Chiar daca gama de modele nu pare sa coincida direct in privinta segmentelor de piata? |
#100
Posted 17 June 2018 - 23:13
Kroghy, on 29 ianuarie 2013 - 21:24, said: 2000W = aproximativ 2.5 cai putere + pierderi = maxim 3 cai putere, iar la relanti ai cel putin 20-30 cai putere de vreme ce trage masina la relati in treapta a 3-a la deal moderat fara sa apesi pe acceleratie cam ce matematica ai aplicat tu transformand 2000W in 10 cai putere? te-ai uitat de curiozitate cati kw are motorul tau raportat la cati cai putere are? Si ce sa fac? Sa ma invart in jurul blocului 5km pana cobor copiii si sotia si cand cobor sa ma astepte in frig pana fac tura de bloc? Nu asa se pune problema, eu cobor si incalzesc masina ca atunci cand coboara ei sa fie o temperatura confortabila pentru ei, nu ma intereseaza cat consuma si ce se uzeaza, sanatatea lor este mult mai valoroasa. 416A e exagerat pe 1 singur consumator, dar 100A uite aici, si asta pentru 1 singur consumator [ http://static.tme.eu/katalog_pics/a/8/3/a83df8233d58b53b0bb7dccae37cc77b/amfma-100a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rezistenta electrica de la aeroterma masinii mele indica si 80A (exista un meniu secret la climatizarea VAG care arata foarte multi parametri printre care si puterea consumata efectiv de rezistenta de incalzire, de ac, de dezaburire, temperatura motorului, temperatura in condesatorul de ac, presiunea in instalatia de ac, viteza reala, etc, etc) Alternatorul este de 110A la care adaugi si puterea din baterie, inca 60A. Aerul conditionat (compresorul) nu este actionat electric ci mecanic prin curea, si poate trece lejer de 2000W. De aia nici hibridele nu fac minuni. Ca daca cobori de pe un deal, nu incarci bateria in frana de motor nici cat sa urci macar jumatate din distanta coborata. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users