Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
1.4 TSI vs 1.6 TDI
Last Updated: Jun 17 2018 23:13, Started by
zuba
, Jan 05 2013 14:07
·
0
#1
Posted 05 January 2013 - 14:07
Salutare tuturor si la multi ani!
Doresc sa-mi aduc o masina SH de afara si nu ma pot decide asupra motorizarii. In speta ar fi vorba de un Golf 6 sau Leon cu cat mai multe dotari printre care enumar: climatronic, scaune comfort (eventual incalzite), oglinda retrovizoare heliomata automata, volan piele (eventual cu comenzi), cotiera, jante, senzori parcare si altele. Am testat 1.6 TDI CR si ma declar multumit de performantele pe care le ofera la asa o cilindree. Este intr-adevar un diesel de generatie noua, silentios si elastic, mult mai rafinat intr-un cuvant. Consumul de motorina este un mare plus. Pe de alta parte 1.4 TSI ofera un plus de sportivitate si de performanta la un consum de benzina mai mare cu 1.5-2l (mixt). La intretinere din cate am citit dieselul e mai pretentios si mai scump din cauza filtrului de particule (DPF) care necesita ulei si filtru motorina special. DPF este un echipament problema. La TSI din cate am citit pot aparea ceva probleme la distributie care este pe lant. O comparatie la obiect LEON TSI si LEON TDI. Ce ati alege intre cele doua si de ce? Daca aveti si alte informatii, experiente sunt binevenite. V-ascult cu interes. |
#2
Posted 05 January 2013 - 14:21
TDI`ul de generatie noua fara nici cea mai mica indoiala. la noi in tarisoara astea se vand foarte bine, deci o sa-l poti revinde usor. consumul o sa te incante. performantele sunt ok. iar la faza cu dpf`u nu e chiar o avere, vezi si tu la un service cat costa. Plus ca se poate curata nu neaparat inlocui. (ex: http://www.filtrepar...urile-curatarii) si costa 290 ron. Bafta.
|
#3
Posted 05 January 2013 - 14:26
Cam cat timp intentionezi sa tii masina si cam cat mergi anual? Pentru ca cea diesel sigur e ceva mai scumpa. Fa-ti un calcul in cat timp recuperezi diferenta de pret.
Motoarele sunt bune ambele, daca nu ai preferinte intre diesel si benzina atunci singura chestie e pretul si consumul. Edited by sandu bogdan, 05 January 2013 - 14:27. |
#4
Posted 05 January 2013 - 15:03
Minim 3 ani as vrea sa ma folosesc de masina.
Anual cam 20 000km. |
#5
Posted 05 January 2013 - 15:07
3 ani x 20 mii km = 60 mii km, cu o diferenta de 2 litri la suta inseamna 1200 litri castigati, deci undeva pe la 1700 euro.
Daca varianta diesel e cu mai putin de 1700 euro mai scumpa atunci dupa 3 ani o sa iesi pe profit, blochezi acum niste bani dar o sa ii recuperezi in 3 ani si dupa aia mergi pe castig. O alta chestie care poti sa o iei in calcul e ca vei vinde mult mai repede si mai avantajos un motor diesel atunci cand o vei vinde ulterior. Edited by sandu bogdan, 05 January 2013 - 15:08. |
#7
Posted 05 January 2013 - 16:29
E diferenta mai mare de 2 litrii la consum intre 1.4 tsi si 1.6 tdi. Daca mergi mai agresiv si faci depasiri te arde la buzunar 1.4. E un motor bun daca mergi linistit si nu prea mult ~30km/zi
Edited by Blue_Ivy, 05 January 2013 - 16:34. |
#8
Posted 05 January 2013 - 19:01
Astia de la VAG au reusit sa introduca probleme si la distributia pe lant, care. in mod normal, tine cat tine si motorul? Tare..
|
#9
Posted 05 January 2013 - 19:19
risti si castigi
in felul asta se mentin de multi ani cu cel mai bine vandut model din toata Europa mai risca uneori la unele piese dar de cele mai multe ori modele VW sunt un castig per total si locul 1 e destul de semnificativ si daca mai gresesc ceva, repara tot ei, la tata i-au schimbat gratis toate injectoarele pt. ca i s-a stricat unul desi trecuse de mult de perioada de garantie, si i-au schimbat si volanta desi mergea perfect dar cica a fost un lot cu probleme Edited by sandu bogdan, 05 January 2013 - 19:21. |
#10
Posted 05 January 2013 - 20:48
Wow! Du-te si fa-le statuie, nimeni nu a pomenit asa ceva pana acum!
Da, la partea cu riscul ai dreptate: risca si pun piese slabe, poate tin suficient de mult incat sa iasa masina din garantie..ca apoi mai vad ei. |
|
#11
Posted 05 January 2013 - 21:03
Daca folosesti masina predominant in oras recomand TSI-ul, altfel iarna o sa stai mai mult in frig decat la caldurica. Astea pe benzina se incalzesc incomparabil mai repede, si automat se uzeaza mai putin. Acum ramane problema consumului, care la TSI probabil ca va avea mai mult de 2 litri diferenta, depinde si cum conduci. Dar chiar daca te scoti cu un 500-1000 Euro in plus in 3 ani, eu zic ca este acceptabil, mai recuperezi la revizii si la asigurari, impozite, etc. Dar pana la urma e treaba ta. Succes.
|
#12
Posted 05 January 2013 - 21:29
closchkutza, on 05 ianuarie 2013 - 19:01, said: Astia de la VAG au reusit sa introduca probleme si la distributia pe lant, care. in mod normal, tine cat tine si motorul? Tare.. Eu as recomanda varianta TSI, eventual cu DSG. E o combinatie foarte reusita. |
#13
Posted 05 January 2013 - 21:31
Problema tipic romaneasca: vrei masina sa fie fasneata dar sa consume si putin. Nu prea se poate! Plus ca echivalentul benzinar al 1.6 Tdi este 1.2 Tsi care are si consum mai mic decat 1.4 la performante destul de apropiate. Eu recomand benzina de 1.2 daca mergi mai mult in oras si max. 30.000 km/an.
|
#14
Posted 05 January 2013 - 21:35
edi10000, on 05 ianuarie 2013 - 21:31, said:
Problema tipic romaneasca: vrei masina sa fie fasneata dar sa consume si putin. Edited by sandu bogdan, 05 January 2013 - 21:36. |
#15
Posted 05 January 2013 - 21:44
Nu lua cu distribuție pe lanț. A fost un semi eșec și VW a renunțat la ea pe G7 din ce știu eu.
Pe de altă parte nici 1.6 diesel nu e prea reușit. Chiar e riști și vezi tu. O problemă e și cum va fi utilizat. Diesel în oraș pe distanțe mici e nepotrivit. Edited by c6t9, 05 January 2013 - 21:45. |
|
#16
Posted 05 January 2013 - 21:53
Depinde si de distantele mici. Intr-o zi de duminica, de acasa la servici ajung in 5 minute, in total sunt 3km, dar cand ajungi sa le faci in 45 minute, acele distante nu mai sunt asa de mici. Depinde de oras si de trafic.
|
#17
Posted 05 January 2013 - 23:15
Masina o voi folosi pentru deplasari zilnice cam 15 km in afara Ploiestiului, mai putin prin oras si cate un drum saptamanal la brasov.
Pasiunea imi dicteaza sa optez pentru TSI dar ratiunea ma indreapta catre economicul TDI. Si venind de pe un Golf 5 TSI 140cp ma gandesc serios sa-mi iau noul TSI caruia cu un chiptuning sa-i sporesc herghelia la 140+ cai si 240Nm. Mai analizez... |
#18
Posted 06 January 2013 - 00:28
După cum spuneam, nici una dintre cele două nu este o alegere lipsită de riscuri.
Noul G7 e scump. Un 1.4 TSI ACT (parcă așa îi spune) DSG ar fi super. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users