Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Angajat al politiei condus la gro...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?
 Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 

Problema "Check Engine" Fiat Albea 1.4 8V 198_2006

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
TheodorDaniel

TheodorDaniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 22.10.2012
In primul rand as vrea sa va multumesc din suflet celor ce m-au ajutat si in thread-ul anterior cand v-am intrebat ce este de facut cu accidentul meu auto. Acum sa revin on-topic.

Am scos masina din service, reparata, totul ok, pana am vazut in bord aprins beculetul de "Check Engine". Deobicei Check Engine pe o masina atat de banala cum e Fiatul Albea, fara prea multe sisteme si setari inseamna 2 lucruri: Aprindere sau Sonda LAMBDA.

Tin sa precizez inainte sa continui ca dupa impact nu aveam niciun martor aprins in bord cu exceptia problemei de iluminare (farurile fiind sparte ambele). Masina a mers pe rotile ei pana acasa, cu scurte pauze datorita faptului ca numai aveam gram de lichid in sistemul de racire. Masina a mers pe rotile ei, cu motorul ei pana in service, cu pauzele de rigoare, si niciun martor aprins. Apoi cand era reparata full, a aparut martorul minune.

Inainte sa o intorc in service am citit pe diverse forumuri, ca cel mai des este sonda LABDA. Aceasta se manifesta prin consum excesiv de benzina, scuipat de benzina pe toba, probleme cu acceleratia, probleme cu senzorul de temperatura (in cazul Fiat Albea se spune ca sunt conectate). In caz ca ar fi sistemul de aprindere, nu cred ca la temperaturi de -10 grade ar pornii la sfert, si s-ar simtii trepidatii.

Masina mea nu prezinta niciuna din simtomele de mai sus, merge si se comporta ca noua. Am revenit in service, mi-au pus-o pe calculator, si calculatorul indica eroare la senzorul de oxigen. Au resetat-o, si martorul s-a stins, dar cum am miscat masina de pe loc, s-a reaprins. Baiatul din service mi-a spus ca tehnic ar trebui schimbata sonda, dar el considera ca este datorita benzinei de proasta calitate, si datorita faptului ca este posibil ca benzina din rezervor (masina a stat in serivce 1 luna jumate) sa-si fi pierdut din cifra octanica si sa fi dat peste cap senzorul. Nu am avut ocazia sa misc masina prea mult incat sa necesite o realimentare, din motive personale, deci, inca ruleaza pe aceeasi benzina.

Voi ce parere aveti, ce este de facut, cum se poate rezolva? Am curatat si eu si cei din service fiecare mufa si conector de la motor pana la bord. M-ar interesa solutii mai ieftine initial, pareri, si dupa daca este NECESAR sa vorbim si de metode ce implica bani.

V-am incarcat si un fisier video: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4YkCI5-kVa0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca reusiti sa ma ajutati si aici, VA MULTUMESC DIN SUFLET!

Attached Files



#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Poate e doar senzorul de temperatura lichid racire, la fel am patit la Punto - motor asemanator cu cel de pe Albea. Cel mai ok e sa faci o diagnoza la orice service auto mai rasarit nitel si nu mai ai dileme existentiale. Ca idee, merge cu cablu de vag-com si cu FiatEcuScan. ;)

#3
TheodorDaniel

TheodorDaniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 22.10.2012

 Marius3k, on 21 decembrie 2012 - 22:57, said:

Poate e doar senzorul de temperatura lichid racire, la fel am patit la Punto - motor asemanator cu cel de pe Albea. Cel mai ok e sa faci o diagnoza la orice service auto mai rasarit nitel si nu mai ai dileme existentiale. Ca idee, merge cu cablu de vag-com si cu FiatEcuScan. Posted Image

Pai tocmai asta vroiam sa-ti spun. Temperatura este citita optim. Se opreste la jumatate cum ar trebui. Am uitat sa mentionez ca o prietena de-a mea, la aproximativ o saptamana dupa ce mi-a dat mie eroarea, tot la un Punto 1.4 2002 cred, i-a aparut din senin acel martor si pe bord scria Check Engine, dar pur si simplu din senin, si nu mai poate scapa de acel martor nici cu RESET la un service.

Service-ul in care am fost crede-ma ca e ceva de capul lui, sunt baieti de calitate si cum ziceam in scanarea omului ii spunea Oxygen Sensor Error, cel putin asa mi-a spus omul.

Tie cum iti reactiona?

#4
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Pai in cazul asta, la tine e buba cu sonda Lambda.
La mine la Punto se apuca acul de la temperatura sa danseze de cateva ori si apoi cadea aproape de minim urmat de aprinderea Check Engine.

#5
TheodorDaniel

TheodorDaniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 22.10.2012

 Marius3k, on 21 decembrie 2012 - 23:04, said:

Pai in cazul asta, la tine e buba cu sonda Lambda.
La mine la Punto se apuca acul de la temperatura sa danseze de cateva ori si apoi cadea aproape de minim urmat de aprinderea Check Engine.

Pai hai sa-ti zic culmea, ca daca pur si simplu eram sigur ca e sonda, numai spuneam nimic, asteptam sa mai strang un ban, si SIMPLU schimbam sonda. Dar testata de un electrician, mi-a spus ca sonda este OK.

Crezi ca e posibila varianta lui, cu benzina proasta? Benzina a stat 1 luna jumate in rezervor, fara ca masina sa fie pornita, sau rulata.

#6
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Well, ai putea pune niste benzina buna de 100 si poti spera ca-si revine saaaau, poti pune o lambda Bosch de vreo 330 de lei si te convingi.

#7
TheodorDaniel

TheodorDaniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 22.10.2012

 Marius3k, on 21 decembrie 2012 - 23:08, said:

Well, ai putea pune niste benzina buna de 100 si poti spera ca-si revine saaaau, poti pune o lambda Bosch de vreo 330 de lei si te convingi.

Da, as putea sa fac asta, dar tocmai am mentionat ca momentan nu-mi permit, m-a rupt reparatia masinii, si momentan trebuie sa stau pe burta dpdv financiar. Sonda am gasit si mai ieftina, dar crede-ma ca mi-as smulge parul din cap sa vad ca dau un ban, sonda NOU NOUTA si martorul sa fie inca aprins, adica in concluzie, sonda mea sa fie OK si sa fie in alta parte buba (unde ar mai putea fi?).

Iti multumesc de raspuns, chiar as pune in aplicare, dar momentan vreau sa aud o gramada de pareri, oameni care au mai trecut prin asta, inainte sa o iau eu cu capul mare sa schimb ceva sau mai stiu eu ce :).

Iti multumesc din suflet ca ai intervenit! Si mai astept si alti participanti care doresc sa ma ajute! :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate