Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Taranu` cu halogenu`!
Ultima postare: nov 18 2005 01:14, Inițiat de
SoSlow
, nov 15 2005 13:18
·
0
#1
Publicat: 15 noiembrie 2005 - 13:18
Nu stiu cati dintre voi au "norocul" sa circule mult noaptea cu masina...O chestiune care ia amploare in ultimii ani este numarul de tarani pe soselele patriei care creste exponential cu tracerea de la caruta/straf la masina. Majoritatea vor sa FIE VAZUTI noaptea, probabil considera ca e estetic!!! si circula cu halogenul (spate) pornit tot timpul, vara/iarna chiar daca nu e pic de ceata. Problema e ca taranii nu sesizeaza cat de iritant pentru globul ocular sunt stopurile halogene. La unii e de inteles, au cules capsuni prin spania 2 - 3 ani si si-au luat o masina "de import" si cum vor sa aprinda farurile de ceata trag de chestie pana la D-zeu si aprind toate halogenele, este insa EXTREM de enervant, respectivele halogene au fost facute pentru CEATA DENSA!!! Nu ca sa chinui globul ocular al celorlalti participanti la trafic. O alta categorie sunt "ubertaranii" cu dacii din toamna lui 1900 care NICI NU ERAU PREVAZUTE cu stopuri de ceata pe spate, dar, taranu` ca nu cumva sa nu-l vezi isi pune 2 - 3 pe bara din spate...de tractor cred, ca sa poata fi vazut si din satelit pe timp de noapte...nu mai rezist...intr-o zi il omor pe unu` .
|
#2
Publicat: 15 noiembrie 2005 - 13:37
SoSlow, pe Nov 15 2005, 13:18, a scris: Nu stiu cati dintre voi au "norocul" sa circule mult noaptea cu masina...O chestiune care ia amploare in ultimii ani este numarul de tarani pe soselele patriei care creste exponential cu tracerea de la caruta/straf la masina. Majoritatea vor sa FIE VAZUTI noaptea, probabil considera ca e estetic!!! si circula cu halogenul (spate) pornit tot timpul, vara/iarna chiar daca nu e pic de ceata. Problema e ca taranii nu sesizeaza cat de iritant pentru globul ocular sunt stopurile halogene. La unii e de inteles, au cules capsuni prin spania 2 - 3 ani si si-au luat o masina "de import" si cum vor sa aprinda farurile de ceata trag de chestie pana la D-zeu si aprind toate halogenele, este insa EXTREM de enervant, respectivele halogene au fost facute pentru CEATA DENSA!!! Nu ca sa chinui globul ocular al celorlalti participanti la trafic. O alta categorie sunt "ubertaranii" cu dacii din toamna lui 1900 care NICI NU ERAU PREVAZUTE cu stopuri de ceata pe spate, dar, taranu` ca nu cumva sa nu-l vezi isi pune 2 - 3 pe bara din spate...de tractor cred, ca sa poata fi vazut si din satelit pe timp de noapte...nu mai rezist...intr-o zi il omor pe unu` . Esti tare nenea Eu vad de astia in fiecare zi !! |
#3
Publicat: 15 noiembrie 2005 - 15:45
SoSlow, pe Nov 15 2005, 14:18, a scris: intr-o zi il omor pe unu` . Maa ' ... Cei cu atata obida asupra lor Lasa mentaliatea asta de boier asupra iobagilor ... Lasa sa le faca politia rutiera ceva, nu tu ... Cine esti tu, de tot dai din gura atat Vreun nenorocit care se sufoca tot, cand vede ca are si bietul taran ceva ... Lasa sa aibe, iar nu stiu daca-ti da mana sa te iei de vreunul, ca asa cum is ei invatati cu munca, daca te apuca in mainile lor, atunci Floreasca o sa te legene vreo 3 luni in brate ... Atunci chiar ca so slow ai sa-ti revii la alte conceptii ... |
#4
Publicat: 15 noiembrie 2005 - 17:32
Din partea mea pot sa aiba si 100, montate chiar si pe bradul de Craciun, au fost insa CREATE pentru a fi utilizate in CONDITII DE CEATA DENSA, nu in conditii de CER SENIN, VARA. Te asigur ca taranul in adevaratul sens al cuvantului e un om cu BUN SIMT care stie ca prin actiunile lui nu trebuie sa creeze probleme altora, poate am folosit incorect termenul de taran caci majoritatea celor care folosesc astfel halogenele sunt fie copii de bani gata cu 8 clase, fie indivizi veniti de la furat de prin Franta. Cat despre "daca pune unu` mana pe tine" nu mi-as face griji te asigur. Eu am alta propunere, da-mi tu mie numarul tau de la masina si spune-mi pe unde te plimbi noapte cu halogenu` aprins si vin eu de ti-l sting ori cu mana ta ori cu bara mea din fata de la masina
|
#10
Publicat: 16 noiembrie 2005 - 00:42
Mai rau e ca pe ceata, intuneric sint foarte multi care nu isi aprind farurile. Cred ca pozitia (denumita in regulament LUMINA DE STATIONARE) e vizibila prin ceata sau intuneric. Dar cum sa avem pretentia de la purtatorii de chipiu sa faca ordine cind ei merg fara centura, cu farurile stinse, vorbind la celular in timp ce conduc, etc.
|
|
#12
Publicat: 16 noiembrie 2005 - 01:13
Comform legislatiei rutiere acestia nu au voie sa circule cu asemenea halogene decat in condiotii extreme... asa ca aici politia romana nu isi face datoria ... de a opri badaranul care nu a fost la cursurile de legislatie rutie + si la cursurile foarte importante de conduita preventiva la volan...
Traiasca Politia Romana Cea mare si corupta de la A la Z! |
#15
Publicat: 16 noiembrie 2005 - 08:54
|
#16
Publicat: 16 noiembrie 2005 - 09:03
#17
Publicat: 16 noiembrie 2005 - 10:23
SoSlow, pe Nov 15 2005, 13:18, a scris: Nu stiu cati dintre voi au "norocul" sa circule mult noaptea cu masina...O chestiune care ia amploare in ultimii ani este numarul de tarani pe soselele patriei care creste exponential cu tracerea de la caruta/straf la masina. Majoritatea vor sa FIE VAZUTI noaptea, probabil considera ca e estetic!!! si circula cu halogenul (spate) pornit tot timpul, vara/iarna chiar daca nu e pic de ceata. Problema e ca taranii nu sesizeaza cat de iritant pentru globul ocular sunt stopurile halogene. La unii e de inteles, au cules capsuni prin spania 2 - 3 ani si si-au luat o masina "de import" si cum vor sa aprinda farurile de ceata trag de chestie pana la D-zeu si aprind toate halogenele, este insa EXTREM de enervant, respectivele halogene au fost facute pentru CEATA DENSA!!! Nu ca sa chinui globul ocular al celorlalti participanti la trafic. O alta categorie sunt "ubertaranii" cu dacii din toamna lui 1900 care NICI NU ERAU PREVAZUTE cu stopuri de ceata pe spate, dar, taranu` ca nu cumva sa nu-l vezi isi pune 2 - 3 pe bara din spate...de tractor cred, ca sa poata fi vazut si din satelit pe timp de noapte...nu mai rezist...intr-o zi il omor pe unu` . Nu exista halogene de ceata pe spate. Nu ar avea sens. Dar sunt ABSOLUT de acord ca farurile de ceata deranjeaza daca sunt utilizate aiurea. A mai fost un thread pe aici cu aceeasi tema si nu am ajuns la nici o concluzie pentru ca era unul care sustinea in mod stupid ca farurile suplimentare de ceata il ajuta noaptea sa vada betivanii si carutele. De para astfel de proiectoare "bat" cat faza lunga. In fine, u prostul nu te pui... |
#18
Publicat: 16 noiembrie 2005 - 10:40
Credeti ca aia au citit vreo data cartea tehnica a masini? Ei cred ca e mai cool sa mergi cu farurile de ceata, dar nu stiu ca becurile lor se ard mai repede si e un chin sa le schimbi, fata de becurile farurilor. Nu isi dau seama ca trebuie sa "invirta" o singura data butonul ca sa aprinda farurile de ceata din fata. Ei invirt pina la capat, de aici problema.
PS Da, becul de ceata din spate este un bec obisnuit, 21W, nu e halogen. Halogenurile se folosesc decit pt faruri. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi