Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Motorul se supraincalzeste?

avarie usoara

Rotoare, statoare și alte ge...
 Achizitie logan nou (ce cutie, ce...

La multi ani @micutu82!

Olivia Newton-John va ramane prin...

Refuz comanda rapida ?!
 Certion - proiecte la mare ș...

Pe Windows 10 am dat o scanare a ...

Nedumerire Bticino Living Now Sma...

personal cloud? Cum si ce?
 Efect advers brahiterapie

Recomandare laptop gaming

One plus 9 Pro sau Realme GT2 Pro

Cum scap de buruieni ?
 

Supliment

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Waxk123

Waxk123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 04.03.2010
Salut, am 15 ani 1,75 m si 55-60 kg.Fac sala de 3 luni in care nu prea am pus masa musculara.Am 6 mese pe zi 3-4 mese contin carne,branza, cascaval dar nu mereu, legume sau paste integrale, orez, dimineata cereale integrale cu lapte si seara inainte sa ma culc beau cam 300-400 ml de lapte.Mai beau 2 sucuri de fructe facute de mine, pun cam 2-3 fructe diferite la un suc.Nu fac exercitii care sa imi puna presiune pe coloana la sala iar cele care le fac nu le fac cu greutati peste putere, fac 8 repetari x 4 seturi, pana acum nu am avut probleme cu oasele iar febra musculara fac putin dupa fiecare antrenament.Intrebarea mea este daca pot lua proteinele Dymatize ISO-100 care contine 24 g proteine si aprox 1 g carbohtidrati.Eu unul zic ca alimentatia e destul de buna iar mai mult de atat chiar nu pot sa mananc.Mentionez ca daca e sa cumpar, voi lua doar odata pe zi.

Edited by Waxk123, 16 November 2012 - 20:50.


#2
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
esti cam varza ca multi/multe alti/altele, ce pot sa zic. Ce naiba atata importanta cum arata corpul domnilor?? Corpul se dezvolta in voia lui cum vrea. Aici unul vrea suplimente cu mangan si zinc si plumb, dincolo altul vrea sa se ingrase, dincolo altul sa slabeasca. Si poti sa stai la sala cat vrei daca in rest la scoala mergi cu masina si nu faci nici 5 minute zilnic de mers ca sa te dezvolti. Si daca manci 6 felul 1 si 6 felul 2 ma mir unde incape? probabil ai si 6 "scaune " zilnice (WC)

Edited by popascu, 16 November 2012 - 20:57.


#3
Waxk123

Waxk123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 04.03.2010
Alerg de cateva ori pe saptamana, am facut si 6 ani fotbal.Am facut box pana acum 3 luni de cand am inceput sala iar la sala mai alerg pe banda 1-2 ori pe saptamana.Iti spun sincer ca nu am probleme cu miscarea.Apropo, la scoala merg pe jos.

Edited by Waxk123, 16 November 2012 - 21:02.


#4
vlad29marko

vlad29marko

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,147
  • Înscris: 06.03.2011
Parerea mea: cei care reusesc sa aiba alimentatia pe care o pretinzi tu (6 mese bune pe zi, corect structurate) + sala pot creste fara nicio problema si fara suplimente. Zici ca n-ai rezultate. Depinde. Tu ce intelegi prin rezultate? Traseaza-ti niste obiective realiste, nu te astepta ca in 3 luni sa bubuie muschii pe tine.
Inregistreaza-ti greutatea dupa 2-3 saptamani si compara cifrele cu cele initiale. Nu te lua doar dupa felul in care arati tu in oglinda.
Daca lucrezi corect la sala si maresti greutatile la timp, imposibil sa nu se observe progrese.

Bineinteles ca acum mai conteaza si ce antrenament ai, ce tip somatic, daca te odihnesti cum trebuie s.a.

Edited by vlad29marko, 16 November 2012 - 21:07.


#5
Waxk123

Waxk123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 04.03.2010
Stiu foarte bine ca progresul se face greu dar in astea 3 luni inafara sa ma definesc putin n-am progresat deloc, in kg mai mult de 1kg nu cred ca am luat.Consider ca imi mai trebuie 20-30 gr proteine pe zi tocmai de aceea vreau sa achizitionez acel produs.

Sunt ectomorf in principal poate putin mezomorf pe la spate.Dorm 9-10 ore.Iar antrenamentul: Luni: Biceps + Spate(Lombar, tot) + Deltoid lateral si posterior , Miercuri: Piept + Triceps + Deltoid anterior , Vineri: Picioare + abdomen si uneori alergat pe banda sau bicicleta.

Edited by Waxk123, 16 November 2012 - 21:11.


#6
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008

View PostWaxk123, on 16 noiembrie 2012 - 20:47, said:

Intrebarea mea este daca pot lua proteinele Dymatize ISO-100 care contine 24 g proteine si aprox 1 g carbohtidrati.Eu unul zic ca alimentatia e destul de buna iar mai mult de atat chiar nu pot sa mananc.Mentionez ca daca e sa cumpar, voi lua doar odata pe zi.

Da, poti, nu e otrava, e supliment, poti sa-l pui si in lapte la sugari. Daca iei o data pe zi, ia dupa antrenament imediat. Cumpara-ti si dextroza (e ieftina) si baga pe langa cupa de proteine si 50 grame de dextroza.

View Postpopascu, on 16 noiembrie 2012 - 20:55, said:

Ce naiba atata importanta cum arata corpul domnilor?? Corpul se dezvolta in voia lui cum vrea.
Ce dracu` cauti aici tu ma? N-ai nimic de zis pertinent, pa!

View PostWaxk123, on 16 noiembrie 2012 - 21:07, said:

Stiu foarte bine ca progresul se face greu dar in astea 3 luni inafara sa ma definesc putin n-am progresat deloc, in kg mai mult de 1kg nu cred ca am luat.Consider ca imi mai trebuie 20-30 gr proteine pe zi tocmai de aceea vreau sa achizitionez acel produs.

Citeste postul asta, asta si asta, poate gasesti niste raspunsuri.

Edited by Loox, 16 November 2012 - 21:19.


#7
vlad29marko

vlad29marko

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,147
  • Înscris: 06.03.2011

View PostWaxk123, on 16 noiembrie 2012 - 21:07, said:

Stiu foarte bine ca progresul se face greu dar in astea 3 luni inafara sa ma definesc putin n-am progresat deloc, in kg mai mult de 1kg nu cred ca am luat.Consider ca imi mai trebuie 20-30 gr proteine pe zi tocmai de aceea vreau sa achizitionez acel produs.

Sunt ectomorf in principal poate putin mezomorf pe la spate.Dorm 9-10 ore.Iar antrenamentul: Luni: Biceps + Spate(Lombar, tot) + Deltoid lateral si posterior , Miercuri: Piept + Triceps + Deltoid anterior , Vineri: Picioare + abdomen si uneori alergat pe banda sau bicicleta.

:)) Mi-a placut mult exprimarea: ectomorf si mezomorf pe la spate.
Oricum, tre' sa bifezi 2 - 2,5 - 3 g proteine X kg/corp pe zi, daca tu crezi ca nu te incadrezi in calcul, poti lua un supliment, dar dupa cum ti-am spus-o si mai sus, dac-as avea timpul tau pentru somn si mancat, as merge asa, fara cheltuieli suplimentare.
Nu uita sa-ti mai schimbi antrenamentul din cand in cand.

#8
Waxk123

Waxk123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 04.03.2010

View PostLoox, on 16 noiembrie 2012 - 21:16, said:

Da, poti, nu e otrava, e supliment, poti sa-l pui si in lapte la sugari. Daca iei o data pe zi, ia dupa antrenament imediat. Cumpara-ti si dextroza (e ieftina) si baga pe langa cupa de proteine si 50 grame de dextroza.

Si eu ma gandisem sa iau imediat dupa antrenament, am citit cate ceva despre dextroza pare buna, daca ma voi hotari sa iau proteinele, voi achizitiona si dextroza.

Popascu, stresat nu sunt sau altceva de genul, cine stie..

Vlad, prin aceea exprimare am vrut sa zic ca la spate m-am definit mai bine si am crescut putin fata de celelalte grupe, si l-am lucrat ca celelalte de bine.
Acum, am eu mesele alea dar nu va ganditi ca la o masa mananc 400 gr de pui, sunt portii medii din care cred ca imi asigur un 1.8 g/kg corp tocmai de aceea m-am gandit sa adaug 25 g proteina din supliment.Cred ca in jur de 350 gr de pui mananc pe zi oricum mai iau proteine si din unele legume, branza, lapte, cu toate ca nu cred sa am 2 g / kg proteina.

Edited by Waxk123, 16 November 2012 - 21:32.


#9
vlad29marko

vlad29marko

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,147
  • Înscris: 06.03.2011

View Postpopascu, on 16 noiembrie 2012 - 20:55, said:

esti cam varza ca multi/multe alti/altele, ce pot sa zic. Ce naiba atata importanta cum arata corpul domnilor?? Corpul se dezvolta in voia lui cum vrea. Aici unul vrea suplimente cu mangan si zinc si plumb, dincolo altul vrea sa se ingrase, dincolo altul sa slabeasca. Si poti sa stai la sala cat vrei daca in rest la scoala mergi cu masina si nu faci nici 5 minute zilnic de mers ca sa te dezvolti. Si daca manci 6 felul 1 si 6 felul 2 ma mir unde incape? probabil ai si 6 "scaune " zilnice (WC)

N-are importanta cum arata corpul? Atunci de ce sa ne mai spalam, de ce sa mai mancam? Ca mai toata lumea cauta "muschi, muschi, muschi", da, e-adevarat, insa e de apreciat un om care are grija de corpul sau si mai ales de sanatatea sa, in definitiv.
Daca tie nu-ti pasa de astea, ce cauti pe ariile astea, ai venit doar sa critici?

Edited by vlad29marko, 16 November 2012 - 21:27.


#10
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008

View PostWaxk123, on 16 noiembrie 2012 - 21:24, said:

Si eu ma gandisem sa iau imediat dupa antrenament, am citit cate ceva despre dextroza pare buna, daca ma voi hotari sa iau proteinele, voi achizitiona si dextroza.

Acum, am eu mesele alea dar nu va ganditi ca la o masa mananc 400 gr de pui, sunt portii medii din care cred ca imi asigur un 1.8 g/kg corp tocmai de aceea m-am gandit sa adaug 25 g proteina din supliment.

Dextroza e carbo cu indice glicemic foarte mare care, bla bla bla alte chestii biologice pe care nu le mai zic => se absoarbe repede proteina.
Nu trebuie sa mananci la o masa 400 grame de pui, dar pe zi ar cam trebui. ;)

#11
aWp_viTal

aWp_viTal

    Romania's Special Operations Forces

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,526
  • Înscris: 06.10.2007
@Waxk123 , in primul rand in acest sport rezultatele nu apar dupa o luna ... teoretic tu cresti in luna respectiva , dar nu se vede la ochi . Tu esti la inceput , incearca sa faci doar exercitiile de baza din acest sport (de exemplu pt piept : impins cu ganterele (drept,inclinat,declinat si fluturari) . Cu alimentatia din ce spui tu stai bine , dar incearca sa ii dai corpului proteine pe toata perioada zilei (nu 500g de piept de pui la o masa si la alta mai deloc) . Si nu in ultimul rand odihna .

O alta regula de baza este sa ACCEPTI daca corpul tau nu se dezvolta la fel de bine ca a prietenului tau , care pe langa asta nici nu tine cont de lucrurile de care tu ai mare grija (alimentatia,antrenamentul...odihna) . Daca esti si ectomorf cu atat mai greu ... mai devreme sau mai tarziu o sa realizezi ca aici nu o sa gasesti solutia pt o dezvoltare buna a masei musculare a corpului tau . Cel mai bine sa porti o discutie cu un specialist cu acte'n regula (ex Cristian Margarit) . Asta daca chiar iti doresti cu adevarat sa faci ceva ... si aici nu ma refer la performanta , ma refer la " sa arati bine" .

Succes

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate