Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Va dorişi revenirea tramvaielor p...

Modificare publici

Alegere laptop dintre variantele ...
 Constructie bicicleta electrica

Exponometru extern si obiectiv de...

Izomeri

Recomandare TV
 Prostamin forte - bun la ceva?

eroare in Windows Server

Creștere testestoron natural

Camere ip aditionale HGNVK48902
 Canon 1300D probleme de focalizare

limitatoare de viteza

Camera auto DVR interior-exterior

Astrologul Minerva angajata la BNR
 

Combinatie de suplimente nutritive

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
ansharai

ansharai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 11.02.2011
Salutare acum cateva zile mam decis sa pun bani deoparte pentru a cumpara cateva suplimente nutritive.Problema este ca nu stiu ce suplimente nutrive sa cumpar.as dori daca puteti sa ma ajutati cu o parere gen da e bine...sau e foarte prost..poti folosi ...etc
As vrea sa cumpar :
ALPHA AMINO PROTOTYPE
http://www.masmuscul...-cps-74713.html
http://www.masmuscul...lette-2022.html
SUPER MASS GAINER
http://www.masmuscul...4-kg-74558.html
sau
DYMATIZE ISO 100 5LB
http://www.masmuscul...2-27kg-492.html

Deci practic vreau sa combin gainer cu creatina si aminoacizi...as putea lua si proteine in loc de gainer ,Sunt foarte indecis si nu vreau sa dau o gramada de bani si sa fac alegerea gresita.:
Multumesc anticipat si scuzati greselile gramaticale.

#2
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 09.09.2003
1. ce vrei sa obtii ? adaus de kg sau pierdere de kg ?
2. ce constitutie esti ?
3. cate mese iti permiti pe zi. suplimentele le iei in completarea mancarii

#3
ansharai

ansharai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 11.02.2011
Scuze ca nu am mentionat ..am uitat pur si simplu
Am 1 77 cm 67 kg vreau sa pun masa muscalara..vreau sa ajung la un 80 de kg.Pe zi imi permit 2 mese dupamiaza la 3 si seara la 8 .La scoala mananc dar foarte consistent.
Si cand mananc o zi mananac mai consistent o zi mai putin...

#4
ansharai

ansharai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 11.02.2011
Poate nu am fost destul de clar
Am 18 ani inaltime 1,77cm ectomorf ,imi permit 2 mese pe zi consistent (dupamiaza pe la ora 3 si seara la 8)asta pentru ca am scoala..dimineata beau un pahar de lapte si mananc ceva dulce de obicei corn rulada...biscuiti,Pe la 11 mananc din nou 2 sandwichuri (1 cu mortadella si altul cu maioneza si crembusti)
Sunt indecis intre gainer creatina si aminoacizi si proteine creatina si aminoacizi..si as vrea sa stiu pareri de la cei care au folosit produse de la dymitize daca sunt bune etc.
asept raspunsuri

#5
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Antrenament nu faci? Sau doar vrei sa mananci sa te ingrasi? Ca n-ai zis nimic.

#6
ansharai

ansharai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 11.02.2011
nu  am zis nimic de antrenamen deoarece am crezut ca nu este important
3 zile pe saptaman in general pe la ora 6 ..40 de min ,luni miercuri si vineri.
Luni piept si triceps
Miercuri spate biceps si antebrat
Vineri umeri si picioare

Edited by ansharai, 29 October 2012 - 18:47.


#7
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Adauga si trapez vineri, pe ala cui il lasi?

Masa de dimineata e ca si cum n-ar fi. Trezeste-te cu 20 minute mai devreme sa ai timp sa-ti faci micul dejun. Ca exemplu clasic ai asa: omleta din 2-3 oua intregi / sau ochiuri (facute fara ulei), cu oatmeal (adica ovaz cca 50 g + 100 ml lapte + pudra proteica in functie de concentratie). Mai iei un mar sa-l mananci pe drum si aia e. Again, sandivsurile alea cu mortadella si cremwurst desi au grasimi multe, proteinele din ele sunt cantitate neglijabila. Stiu ca vei ajunge la un momentdat sa urasti carnea de pui dar trebuie sa te obisnuiesti cu ea. Asadar, sandvisul ai face bine sa-l faci cu pui (sau daca ai bani, cu curcan sau somon afumat), mai pui castravete, ardei si un pic de maioneza intr-o chifla integrala/cu seminte.

Ma rog, astea sunt doar exemple, tu trebuie sa inveti sa mananci cat trebuie si sanatos. Daca ai 67 kg, ai in vedere sa consumi zilnic 150 grame de proteina si 350-400 grame carbohidrati, indiferent de sursa, din mancare sau shake, fa-ti calculul si la ultima masa sa atingi cifrele astea, daca vrei sa cresti. Ca regula, zilnic trebuie sa consumi 2 g proteina si 5-6 g carbo / kilogram-corp, impartit la 5-6 mese (30 g proteina si 70 g carbo per masa).

Ca sa prinzi ideea, iti dau exemplul meu de azi: clatite de-alea americane din faina integrala (am pus si 40 g proteine in compozitie), 50g ovaz cu lapte, 200 g orez, 250 g piept de pui >> insumand cele 3 mese, doua shakeuri, un morcov si doua banane, si am atins 180 grame de proteine si cam 400 grame carbo.

Astea zise ca baza in bodybuilding, ca pe langa proteine si carbo trebuie sa mai mananci si grasimi, vitamine, minerale, bla bla.

Legat de ideea principala a topicului, eu as alege un concentrat proteic de calitate si o creatina de calitate, in functie de buget. Nu sunt de acord cu gainerele pt ca pui repede pe tine si mult, dar in mare parte grasime, nu muschi.


Ah, si nu stiu cum naiba lucrezi tu 2 grupe in 40 minute... Faci 2 serii la fiecare grupa? :lol:

Edited by Loox, 29 October 2012 - 20:25.


#8
vlad29marko

vlad29marko

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,147
  • Înscris: 06.03.2011

 Loox, on 29 octombrie 2012 - 20:14, said:

Ah, si nu stiu cum naiba lucrezi tu 2 grupe in 40 minute... Faci 2 serii la fiecare grupa? Posted Image
Nici eu nu stau mai mult de 50-55 de minute si am timp sa fac tot ce trebuie.

#9
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Hai frate doua grupe inseamna 24-26 de serii... Pauza 2 minute intre serii, pauza 5 minute intre exercitii. E cam la limita de o ora. S'teti prea grabiti voi :D

Edited by Loox, 29 October 2012 - 21:49.


#10
ansharai

ansharai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 11.02.2011
Multumesc pentru raspunsuri.Calitate tocmai cateva idei nu ai?Produsele de la dymitize nu sunt bune?
pai fac 3 exercitii pentru piept si 3 pentru triceps luni de exemplu 3 cu 3 serii cat timp ar trebui sa fac?
Pauza 2 minute fac numai la piept in rest pauza un minut vreau sa lucrez cat mai intens.
Pauza intre exercitii nu o fac.Nu mia mai spus nimeni pana acum

Edited by ansharai, 29 October 2012 - 21:54.


#11
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Eu fac pauza, mi se pare necesar. Altora poate nu. In fine...

Dymatize sunt bune, cred, avand in vedere pretul lor si review-urile strainilor.

Eu daca as avea bani, m-as baga pe Whey Gold Standard si CGT-10 - Optimum Nutrition. Restul de bani... mancare buna . :)

Edited by Loox, 29 October 2012 - 22:02.


#12
vlad29marko

vlad29marko

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,147
  • Înscris: 06.03.2011

 Loox, on 29 octombrie 2012 - 21:49, said:

Hai frate doua grupe inseamna 24-26 de serii... Pauza 2 minute intre serii, pauza 5 minute intre exercitii. E cam la limita de o ora. S'teti prea grabiti voi Posted Image

24 de serii, da. Intre serii 1-1,5 minute sa zic, intre exercitii maximum 2,5. Mi-am adaptat timpul pe program, asa imi permite el. Nici de-as vrea n-as putea sta mai mult, dar, dupa cum ziceam si mai sus, reusesc sa le fac pe toate. Chiar astazi am marit greutatile la cateva exercitii si tot m-am incadrat undeva pe la 55 minute. :D "Scurt si intens" stiam ca-i deviza multora. :P

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate