Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme Logan 1.4
Last Updated: Sep 01 2012 20:18, Started by
Shahrukhkhan
, Aug 31 2012 11:48
·
0
#19
Posted 31 August 2012 - 17:34
Pana nu le faci pe toate incearca sa circuli cat mai putin zic eu, daca-ti sare distributia trebuie sa inlocuiesti tot setul motor, ti se intoaie valve, etc.
uite un exemplu la cineva caruia i-a sarit distributia, ce poate pati: In mod sigur vei inlocui: 1 curea distributie + intinzator 2 garnitura chiulasa 3 set prezoane chiulasa (optional insa iti zic ce recomanda cartea) Si daca esti ghinionist vei inlocui in functie de cat de mare a fost pisica neagra : 1 Supapa /supape 2 ax cu came (am intalnit unul rupt chiar in urma cu 1 luna la un ALH) 3 semilagare (la ALH nu are cuzineti la axul cu came) 4 piston spart , zgariat cilindru....chiar nu vreau sa iti stric ziua Mult noroc! Poate ai scapat doar cu supape + garnitura chiulasa si distributie noua . Inlocuieste distributia la Dacia, restul poti sa le faci si in alta parte Placutele de frana le poti inlocui tu singurel daca cauti putin pe youtube niste tutoriale. Filtrele iar se inlocuiesc usor..uleiul nu e greu de schimbat daca ai rampa si uneltele necesare, la chei ma refer. Vezi si tu cum stai cu punga, eventual cel mai bine intri pe forumul dedicat modelului si afli acolo cam tot ce trebuie sa faci de la posesori. |
#20
Posted 31 August 2012 - 18:40
v3lsatis, mai c-am speriat cu ce mi-ai zis, eu am pus accentul pe restul si nu am luat in seama ca trebuie sa schimb acum si distributia. Pff, mersi ca mai avertizat dar totusi nu poti sa iti dai seama cumva ca e pe duca sau aflii numai cand e prea tarziu?
|
#21
Posted 31 August 2012 - 19:05
La distributie se poate uita un mecanic si-ti zice daca e musai sa schimbi sau nu intrucat e destul de scumpa. Orice ai face trebuie sa ajungi pe o macara de service si sa se uite cineva la tot ce poate merge prost.
Daca vrei iti fac niste poze la o curea de distributie de Clio sym 1.4 de 8 ani dar cu kilometraj mic ca nu s-a folosit mult sa vezi cum arata. Edited by andreic, 31 August 2012 - 19:12. |
#22
Posted 31 August 2012 - 19:05
de ce sa sara distributia? aia se schimba dupa carte la 60.000 km.
|
#23
Posted 31 August 2012 - 19:07
Fane, on 31 august 2012 - 19:05, said:
de ce sa sara distributia? aia se schimba dupa carte la 60.000 km. Edited by andreic, 31 August 2012 - 19:11. |
#24
Posted 31 August 2012 - 19:07
#25
Posted 31 August 2012 - 21:05
Distributia se schimba la 60.000 km SAU 4 ani
Asta inseamna care "pica" primul . Daca eu ma iau dupa chestia cu 60k km inseamna ca o voi schimba dupa 15-20 de ani in stilul in care am mers pina acum |
#26
Posted 31 August 2012 - 23:10
gandeste-te ca distributia ta e un plastic de 7 ani cel putin...care trebuie sa se prezinte ok...
uite 2 poze, una cu diferenta intre o curea veche si una noua, iar inca una cu distributia, cureaua adica, plastificata si crapata...cum e posibil sa fie si a ta la 7 ani de la fabricare.E posibil nu stim [ http://shadetreespeedshop.clvr.tv/wp-content/blogs.dir/23/files/random/2010-07-16-12-34-47.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.agcoauto.com/content/images/topics/ready.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by v3lsatis, 31 August 2012 - 23:28. |
#27
Posted 01 September 2012 - 00:55
v3lsatis, on 31 august 2012 - 23:10, said:
gandeste-te ca distributia ta e un plastic de 7 ani cel putin...care trebuie sa se prezinte ok... uite 2 poze, una cu diferenta intre o curea veche si una noua, iar inca una cu distributia, cureaua adica, plastificata si crapata...cum e posibil sa fie si a ta la 7 ani de la fabricare.E posibil nu stim [ http://shadetreespeedshop.clvr.tv/wp-content/blogs.dir/23/files/random/2010-07-16-12-34-47.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.agcoauto.com/content/images/topics/ready.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#28
Posted 01 September 2012 - 14:04
cum ai avut curaj sa pleci cu ea la mare !?) si mai ales sa o urci pana la 140 cand ea saraca la 90 deja era "lesinata"
|
|
#29
Posted 01 September 2012 - 14:10
Ma eu batai in volan aveam de la jenti facute praf (mai era putin si erau ovale), s-ar putea sa fie necesara verificarea lor.
|
#30
Posted 01 September 2012 - 20:18
Al3csutzul, on 01 septembrie 2012 - 14:04, said:
cum ai avut curaj sa pleci cu ea la mare !?) si mai ales sa o urci pana la 140 cand ea saraca la 90 deja era "lesinata" RealThing, on 01 septembrie 2012 - 14:10, said:
Ma eu batai in volan aveam de la jenti facute praf (mai era putin si erau ovale), s-ar putea sa fie necesara verificarea lor. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users