Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme Audi A4
Last Updated: Aug 11 2012 10:09, Started by
HaCkErS
, Jul 25 2012 19:29
·
0
#1
Posted 25 July 2012 - 19:29
Buna ziua.
Am urmatoarea problema la un Audi A4 1.9 tdi, din 2003, 131 CP: in momentul in care ajung la viteza de 140 km/h mi se blocheaza turbo. Masina efectiv nu mai trage deloc, daca mentin pedala la maxim nu trece nici moarta de 140 km. Problema nu e asta cea mai mare ci ca in momentul in care se blocheaza nu isi mai revine decat dupa ce opresc motorul, fie ea si in treapta intai de viteze tot nu actioneaza turbo. Acum sa va spun si de cand am depistat aceasta problema: Anul trecut masina a stat aproximativ 3 luni de zile fiind pornita o singura data, deoarece eu am fost plecat din tara, iar cand m-am intors i-am schimbat distributia, filtre, ulei. De atunci a mai durat cateva luni pana sa am ocazia sa prind acea viteza (deci sa descopar problema), insa inainte de cele 3 luni, in care nu prea a fost pornita, nu am avut probleme de genul asta. Problema nu am observat sa apara in trepte mai mici (deci sa fie de la turatii), insa am sa verific maine mai exact. Eroare in bord nu am vazut sa dea sau sa se arpinda vre-un bec.... Stie cineva de la ce ar putea fi sau macar ce ar trebui verificat? Sa incerc sa merg la un service sa faca o diagnosticare? Ce fel de diagnosticare ar trebui sa cer? Exista un limitator de viteza care ar putea face asta? (pt ca ar putea incerca cineva apropiat sa ma "ocroteasca", punandu-mi asa ceva fara sa stiu, desi mai mult m-ar incurca in cazul in care Doamne fereste am nevoie de o depasire). Va multumesc! Edited by HaCkErS, 25 July 2012 - 19:31. |
#2
Posted 25 July 2012 - 20:38
Ai un senzor/sonda de la evacuare defect. Nu vorbesc , ca un expert ci ca unu patit. O masina tot din grupul VAG cu aceleasi simtome
Edited by prosopel, 25 July 2012 - 20:41. |
#3
Posted 25 July 2012 - 23:39
HaCkErS, on 25th July 2012, 20:29, said: Buna ziua. Am urmatoarea problema la un Audi A4 1.9 tdi, din 2003, 131 CP Stie cineva de la ce ar putea fi sau macar ce ar trebui verificat? Sa incerc sa merg la un service sa faca o diagnosticare? Ce fel de diagnosticare ar trebui sa cer? Exista un limitator de viteza care ar putea face asta? (pt ca ar putea incerca cineva apropiat sa ma "ocroteasca", punandu-mi asa ceva fara sa stiu, desi mai mult m-ar incurca in cazul in care Doamne fereste am nevoie de o depasire). Va multumesc! de obicei cauza este depunere din turbina de la mecanismul vanelor. - masina a intrat in limp mode - debitmetrul nu mai functioneaza - probleme cu EGR-ul - probleme cu turbina Obligatoriu test cu VAG-COM.(efectuare a unui log in mers) M-ai multe gasesti pe forumul monomarca(vw....) Edited by cristy67, 25 July 2012 - 23:51. |
#4
Posted 31 July 2012 - 11:49
Trebuie sa faci un log in mers cu vag-com.
Uite cum trebuie sa procedezi Log in mers VagCom/VCDS: Main screen > select control module > 01 - Engine > Measuring blocks (meas.blocks) > Pe prima linie selectezi: group 003. Pe a doua linie selectezi: group 010. Pe a treia linie selectezi: group 011. Apoi > Log. Link ajutor: http://www.ross-tech...ur/logging.html Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul. 1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul cald (temp. lichid racire 90*). 2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a si a 4-a. 3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti trebuie un drum liber si unde sa poti ; sa dai in ea fara frica si fara stresul traficului si al celorlalti participanti la trafic. La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi si asupra drumului si asupra laptopului. 4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm. 5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa descifreze log-ul avand toate vitezele afisate acolo. 6.Cand ajunge la 4000 rpm da-i save (done, close) si .. asta este 7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 4-a (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm). 8. Log-ul se va salva in format .csv Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft excel si ca sa poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina. |
#5
Posted 02 August 2012 - 11:47
Va multumesc pentru informatii...imi voi cumpara un vag com si am sa incerc sa fac eu operatiunea. Am fost in weekend pana in Bicaz, iar in drumul spre bicaz s-a blocat, insa la intoarcere nu am mai avut probleme....a mers si cu 170. Cu toate astea oricum o sa ii fac un test cu vag com sa vad ce spune, si eventual am sa curat si turbina pentru orice eventualitate. Va multumesc inca odata pentru tot!
|
#6
Posted 02 August 2012 - 14:57
E posibil ca actuatorul de la turbina sa nu-si mai faca bine treaba.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users