Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Probleme Audi A4

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
HaCkErS

HaCkErS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.01.2007
Buna ziua.
Am urmatoarea problema la un Audi A4 1.9 tdi, din 2003, 131 CP: in momentul in care ajung la viteza de 140 km/h mi se blocheaza turbo. Masina efectiv nu mai trage deloc, daca mentin pedala la maxim nu trece nici moarta de 140 km. Problema nu e asta cea mai mare ci ca in momentul in care se blocheaza nu isi mai revine decat dupa ce opresc motorul, fie ea si in treapta intai de viteze tot nu actioneaza turbo. Acum sa va spun si de cand am depistat aceasta problema: Anul trecut masina a stat aproximativ 3 luni de zile fiind pornita o singura data, deoarece eu am fost plecat din tara, iar cand m-am intors i-am schimbat distributia, filtre, ulei. De atunci a mai durat cateva luni pana sa am ocazia sa prind acea viteza (deci sa descopar problema), insa inainte de cele 3 luni, in care nu prea a fost pornita, nu am avut probleme de genul asta. Problema nu am observat sa apara in trepte mai mici (deci sa fie de la turatii), insa am sa verific maine mai exact. Eroare in bord nu am vazut sa dea sau sa se arpinda vre-un bec....

Stie cineva de la ce ar putea fi sau macar ce ar trebui verificat? Sa incerc sa merg la un service sa faca o diagnosticare? Ce fel de diagnosticare ar trebui sa cer? Exista un limitator de viteza care ar putea face asta? (pt ca ar putea incerca cineva apropiat sa ma "ocroteasca", punandu-mi asa ceva fara sa stiu, desi mai mult m-ar incurca in cazul in care Doamne fereste am nevoie de o depasire).

Va multumesc!

Edited by HaCkErS, 25 July 2012 - 19:31.


#2
prosopel

prosopel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 18.03.2012
Ai un senzor/sonda de la evacuare defect. Nu vorbesc , ca un expert ci ca unu patit. O masina tot din grupul VAG cu aceleasi simtome

Edited by prosopel, 25 July 2012 - 20:41.


#3
cristy67

cristy67

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 04.04.2010

 HaCkErS, on 25th July 2012, 20:29, said:

Buna ziua.
Am urmatoarea problema la un Audi A4 1.9 tdi, din 2003, 131 CP

Stie cineva de la ce ar putea fi sau macar ce ar trebui verificat? Sa incerc sa merg la un service sa faca o diagnosticare? Ce fel de diagnosticare ar trebui sa cer? Exista un limitator de viteza care ar putea face asta? (pt ca ar putea incerca cineva apropiat sa ma "ocroteasca", punandu-mi asa ceva fara sa stiu, desi mai mult m-ar incurca in cazul in care Doamne fereste am nevoie de o depasire).

Va multumesc!
Vezi ca trebuie sa ai o eroare stocata, cel mai posibil pozitive deviation, ceea ce ai simtit era un limp mode
de obicei cauza este depunere din turbina de la mecanismul vanelor.
- masina a intrat in limp mode
- debitmetrul nu mai functioneaza
- probleme cu EGR-ul
- probleme cu turbina
Obligatoriu  test cu VAG-COM.(efectuare a unui log in mers)  M-ai multe gasesti pe forumul monomarca(vw....)

Edited by cristy67, 25 July 2012 - 23:51.


#4
atahualpa

atahualpa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 19.05.2011
Trebuie sa faci un log in mers cu vag-com.
Uite cum trebuie sa procedezi
Log in mers
VagCom/VCDS:
Main screen >
select control module >
01 - Engine >
Measuring blocks (meas.blocks) >
Pe prima linie selectezi: group 003.
Pe a doua linie selectezi: group 010.
Pe a treia linie selectezi: group 011.
Apoi
> Log.
Link ajutor: http://www.ross-tech...ur/logging.html
Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul.
1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul
cald (temp. lichid racire 90*).
2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a si a 4-a.
3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti trebuie un drum liber si unde sa poti ; sa dai in ea fara frica si fara stresul traficului si al celorlalti participanti la trafic. La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi si asupra drumului si asupra laptopului.
4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la
maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.
5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa descifreze log-ul avand toate vitezele afisate acolo.
6.Cand ajunge la 4000 rpm da-i save (done, close) si .. asta este
7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 4-a (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm).
8. Log-ul se va salva in format .csv
Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft excel si ca sa poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina.

#5
HaCkErS

HaCkErS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.01.2007
Va multumesc pentru informatii...imi voi cumpara un vag com si am sa incerc sa fac eu operatiunea. Am fost in weekend pana in Bicaz, iar in drumul spre bicaz s-a blocat, insa la intoarcere nu am mai avut probleme....a mers si cu 170. Cu toate astea oricum o sa ii fac un test cu vag com sa vad ce spune, si eventual am sa curat si turbina pentru orice eventualitate. Va multumesc inca odata pentru tot!

#6
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
E posibil ca actuatorul de la turbina sa nu-si mai faca bine treaba.

#7
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006
daca esti din Bucuresti cauta-l pe Cipos, gasesti date despre el cu o cautare google
te ajuta cu diagnoza si eventuale reparatii.

eu luam limp la un Passat din 2001( motor de 131CP) si a fost geometria variabila din turbina blocata

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate