Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
I.T.P.
Last Updated: Aug 11 2017 11:07, Started by
gabicen
, Jul 13 2012 15:39
·
0
#19
Posted 15 July 2012 - 12:59
#20
Posted 15 July 2012 - 21:57
gabicen, on 13th July 2012, 17:55, said: Poate chem si o echipa de la RAR care sa le arate unde este seria motorului la un i10. Sau capotele cum se deschid? Gandeste-te ca sunt jdemii de feluri de masini cu jdemii de motoare diferite...mai ales la chinezariile aparute peste noapte. |
#21
Posted 16 July 2012 - 01:19
#22
Posted 16 July 2012 - 09:32
Si ce se intampla in tara cu apa calda numita germania daca schimbi un motor de 1,6 litri cu un motor de 2 litri? Ca doar e piesa de schimb si se potriveste. Eventual schimbi cu tot cu cutia de viteze ca sa nu fie complicatii. Oare ce zice registrul auto german?
|
#23
Posted 16 July 2012 - 13:06
cum e sa schimbi o roata in 4 prezoane cu una in 5? ca doar tot roata e?
Exact aceiasi comparatie ai facut-o si tu. |
#24
Posted 16 July 2012 - 14:36
Pai ce, e imposibil sa pui roti cu 5 prezoane in loc de 4? Schimbi butucul.
|
#25
Posted 16 July 2012 - 15:01
Da, schimbu butucul, schimbi sistemul de franare, la unele masini schimbi inclusiv planetarele. Asta inseamna ca se schimba si unghiul de fuga/cadere si pentru schimbarea sistemului de rulare ai nevoie de omologare.
Cand schimbi un motor cu altul,de acelasi tip este exact ca si cum ai schimba discurile de frana. |
#26
Posted 16 July 2012 - 15:55
Si cine zice ca-i acelasi tip motorul? Exista masini cu aceeasi capacitate cilindrica dar cu puteri diferite si cu norme de poluare diferite. Eu zic ca in nicio tara UE nu te lasa sa schimbi motorul fara sa omologhezi masina pentru a fi incadrata corect la norma de poluare si inplicit pentru a fi taxata corespunzator.
Deci cine zice ca oriunde in UE motorul este piesa de schimb, se insala. Edited by Arkouda, 16 July 2012 - 15:55. |
#28
Posted 16 July 2012 - 16:39
DarkAngelBv, on 16th July 2012, 16:01, said: Da, schimbu butucul, schimbi sistemul de franare, la unele masini inclusiv planetarele. Asta inseamna ca se schimba si unghiul de fuga/cadere si pentru schimbarea sistemului de rulare ai nevoie de omologare. Cand schimbi un motor cu altul,de acelasi tip este exact ca si cum ai schimba discurile de frana. Nu ai cum sa te intelegi cu omul daca nu stie ce e aia o piesa de schimb .....adica o piesa menită să înlocuiască altă piesă, identică Schimbarea motorului 1.6 cu un motor 2.0 sau cu un alt motor 1.6 cu alte caracteristici reprezinta o modificare .Modificarea trebuie omologata/certificata in orice tara ! Edited by polizei, 16 July 2012 - 16:41. |
|
#29
Posted 16 July 2012 - 16:47
Si schimbarea unui motor cu aceeasi capacitate cilindrica trebuie omologata. Din cauza de puteri diferite si de instalatii de reducere a poluarii diferite.
|
#31
Posted 17 July 2012 - 19:51
Zici tu asta. Nu si badea gheorge din Brandenburg.
D-aia leguitorului ii place sa vada masina daca i-ai schimbat motorul. Ca nu toti proprietarii sunt experti. D-aia exista un registru auto unde lucreaza experti. Si te rog abtine-te de la intepaturi de genul aia fumat ceva. Eu incerc sa discut intr-un registru civilizat. Incearca sa procedezi la fel. |
#32
Posted 17 July 2012 - 20:25
Discut civilizat cu oamenii cu ceva mai multa materie cenusie.
Motorul TREBUIE sa fie piesa de schimb. EU am vrut sa schimb la o masina un motor euro 2 cu unul euro 4 de aceiasi putere, aceeasi cilindree si cand am auzit la rar cat costa am lasat-o balta (~1200 euro). Dupa ce ca "vreau" sa poluez mai putin pe banii mei mai vor si ei bani (ca idee, pe motor dadea 600 de euro respectivul). |
#33
Posted 17 July 2012 - 20:30
|
#34
Posted 17 July 2012 - 20:53
Sunt suficient de dragut sa te banez pe tine definitiv daca mai fumezi ceva cand scrii pe forum.
|
#35
Posted 06 August 2012 - 13:09
Acu serios, arkouda, pe ce te bazezi cand sustii asa ferm ca motorul nu e piesa de schimb? Asa crezi tu ca e normal?
Numai ca te inseli, in majoritatea tarilor motorul se poate schimba. Desi a explicat clar cineva, mai repet, poate nu ai inteles. Trebuie sa fie ACELASI MODEL DE MOTOR care il ai in acte. Ei verifica tipul motorului, de exemplu x12sz. Asta ai in carte, asta trebuie sa ai si pe masina. Indiferent ca seria e 1234 sau 5555. E si normal, crapa blocul motor, il schimbi, e o reparatie obisnuita. |
#36
Posted 07 August 2012 - 13:08
Masinile americane nici macar nu au serie de motor, tocmai pe principiul ca e piesa de schimb.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users