Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Garantie Altex-nu vor sa inlocuiasca produsul

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
Am facut si eu greseala sa iau un Nokia 5800 de la Quickmobile (un fel de telefonultau.eu), ca nu l-am gasit la alt magazin fizic si mi-au anulat garantia cand telefonul s-a defectat la cateva zile de la update cu NSU pe motiv de interventie software neautorizata. Dar daca telefonul era importat oficial in tara atunci aveam garantie originala nokia si ma durea fix in pix, ca garantia acoperea astfel de defecte.
Cel mai mare risc de teapa e la magazinele ce nu sunt distribuitori oficiali ai respectivelor marci de telefoane, si intotdeauna e bine sa te interesezi un pic pe net despre magazinul de unde vrei sa cumperi telefonul, ca doar nu iei o pereche de ciorapi, ci un telefon de cateva sute/mii de lei.
Iar o sursa relativ bun de informare e trustpilot.com unde poti vedea cam ce review a primit un anumit magazin de la clientii sai.

Edited by Hider141, 29 June 2012 - 13:23.


#20
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Reclamatie la OPC cu copie de pe certificatul de garantie (de cate ori a intrat in service, defectele constatate). In plus daca cei din service declara ca nu cunosc defectul, spune-le sa-ti ofere in scris, semnat, stampilat si cu numar de inregistrare, adresa pe care bineinteles o vei oferi celor de la OPC. O sa le treaca repejor.

#21
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012

 Hider141, on 29th June 2012, 11:45, said:

Asta se poate verifica comparand IMEI-ul de pe cutia telefonului sau certificatul de garantie si cel din telefon.

Acum am verificat. E acelasi IMEI. Asta inseamna ca nu i-au schimbat placa de baza?

#22
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Da, e aceeasi placa.

#23
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

 Josef_Mengele, on 29th June 2012, 12:35, said:

Eu am avut un AC defect, vandut defect, am mers cu ei la proces ca nu-mi acordau garantia pt ca nu era montat de ei, in lege fiind interzisa obligarea la garantie pt prestarea unui serviciu sau obligarea sa cumperi un serviciu daca ai cumparat un produs.
Oricum, mie mi l-au vandut deja stricat, si nu i-au facut nici proba de functionare pe banc, obligatorie prin lege!
Cum vrei sa iti probeze aerul conditionat la bancul de proba? In alta ordine de idei, este posibil si chiar foarte probabil, ca montat de nepriceputeanu, un AC sa se defecteze.

#24
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012
Dupa ce l-au tinut la Germanos (aceasta fiind celalalt service  autorizat Samsung care au zis ca i-au schimbat placa de baza) 3 zile fara cartela, m-au chemat sa-l ridic pentru ca nu se inchisese. Le-am specificat ca se inchide doar cand are cartela  in el si semnalul de retea e mai slab.
Le-am lasat iat telefonul sa faca proba cu cartela GSM. Dupa 3 zile mi-au zis ca intr-adevar telefonul se inchide, dar serviceul lor nu poate da negatie si nici nu pot sa-mi dea nimic la mana in acest sens.
In final l-am lasat azi iar la Altex, care mi-au transmis ca ei nu pot face nimic pana nu obtin negatia din service.
Maine dimineata o sa depun si plangerea la OPC in speranta ca intr-un final se va solutiona ceva.

#25
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012

 DjMx, on 30th June 2012, 02:07, said:

Da, e aceeasi placa.

Am sunat acum la service la ei si mi-au zis ca la ei placile de baza vin cu IMEI 0 si scriu ei IMEI-ul.

#26
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012
Update: am lasat telefonul la Altex, pentru a 5-a oara cu acte doveditoare. Am facut si reclamatia la OPC, dupa care m-am dus la ei sa le inmanez notificarea cum ca au termen 15 zile pentru a rezolva problema pe cale amiabila.

Sa vedem care e rezultatul acum...

#27
hnicolae

hnicolae

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 08.02.2008
Am achizitionat de la Altex, online un televizor Samsung 55ES7000.
Punct rosu pe ecran. Modulul wireless nu functioneaza. Raspunsul celor de la Altex a fost ca sa zic merci ca televizorul merge cat de cat si nu acorda garantie pentru defecte minore.
Oare chiar nimeni nu apara consumatorul platitor?
Trebuie sa-mi angajez avocat sau sa nu mai cumpar de la Altex. Sau poate sa nu mai cumpar Samsung?

#28
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
Raspunsul corect e: sa nu mai cumperi de la Altex. Sunt niste nesimtiti ce-i au probabil si pe cei de la OPC pe statul de plata, asa ca isi permit sa faca ceva pe relatia magazin-client. Nici nu-i de mirare ca inchid magazin dupa magazin in unele orase.
In legatura cu pixelul aprins, asta tine de fiecare producator. Unii nu admit niciun pixel defect/aprins, si astfel la primul pixel defect iti schimba/repara TV-ul, dar altii tin cont de standardele acceptate si permit un anumit numar de pixeli aprinsi/defecti pana sa-ti repare/inlocuiasca produsul.
Dar daca spui ca si modulul wireless e defect atunci in alta parte ti-ar accepta produsul in service.
Vezi ce rezolvi, poate reusesti sa bagi frica-n ei daca-i ameninti cu OPC-ul, sau incearca sa vorbesti cu managerul magazinului, poate e o persoana cu capul pe umeri, nu stie ce fac subalternii sai si va rezolva cumva sa-ti fie trimis produsul in service.

Edited by Hider141, 21 August 2012 - 11:17.


#29
Lucsanda

Lucsanda

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.09.2009
Am cumparat un expresor pentru cafea de la Altex, magazinul din Mall Rm. Valcea. Am ales modelul si vanzatorul a spus ca il aduce din depozit. S-a intors din depozit si m-a rugat sa astept 15 minute. Am asteptat  si am plecat cu el acasa. Mi-au spus ca il pot returna in 24 de ore. Cand l-am pus sa functioneze ..... dezastru total. Curgea pe la toate butoanele, pe la toate incheeturile. Evident am mers cu el inapoi. De cum m-a vazut casierita a inceput sa zambeasca duplicitar. Un "specialst" mi-a spus : Domnule, dumneavoastra nu stiti sa-l folositi. Bineinteles, s-a adunat toata floarea din altex si au inceput sa-si dea cu parerea. Intrun final aparatul a cedat de tot. S-a scurs toata apa din el pe unde a nimerit. Am vrut sa-mi iau bani inapoi, deoarece sigur au stiut ca este defect si au incercat sa dea vina pe mine. Acum mi-au cerut un cont pentru a-mi returna banii in 15 zile. Deci 15 zile se folosec de banii mei si singura mea vina este aceea ca am cumparat din magazinul unor marlani, altfel nu ar tratat clietii cu asa "respect" Acum astept.   CONCLUZIA - EVITATI MAGEZINELE ALTEX.

PS. Am mai avut astfel de experiente la altex. Acum m-am convins ca este rea voita.

#30
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,849
  • Înscris: 26.02.2010

 Lucsanda, on 20 ianuarie 2013 - 12:17, said:

Am cumparat un expresor pentru cafea de la Altex, magazinul din Mall Rm. Valcea. Am ales modelul si vanzatorul a spus ca il aduce din depozit. S-a intors din depozit si m-a rugat sa astept 15 minute. Am asteptat  si am plecat cu el acasa. Mi-au spus ca il pot returna in 24 de ore. Cand l-am pus sa functioneze ..... dezastru total. Curgea pe la toate butoanele, pe la toate incheeturile. Evident am mers cu el inapoi. De cum m-a vazut casierita a inceput sa zambeasca duplicitar. Un "specialst" mi-a spus : Domnule, dumneavoastra nu stiti sa-l folositi. Bineinteles, s-a adunat toata floarea din altex si au inceput sa-si dea cu parerea. Intrun final aparatul a cedat de tot. S-a scurs toata apa din el pe unde a nimerit. Am vrut sa-mi iau bani inapoi, deoarece sigur au stiut ca este defect si au incercat sa dea vina pe mine. Acum mi-au cerut un cont pentru a-mi returna banii in 15 zile. Deci 15 zile se folosec de banii mei si singura mea vina este aceea ca am cumparat din magazinul unor marlani, altfel nu ar tratat clietii cu asa "respect" Acum astept.   CONCLUZIA - EVITATI MAGEZINELE ALTEX.

PS. Am mai avut astfel de experiente la altex. Acum m-am convins ca este rea voita.


Cred ca depinde foarte mult si de noroc. Eu am cumparat atat de la emag, altex si flanco. Singura mare dezamagire a venit de la emag, cand am avut o problema cu laptop-ul, probabil legata de placa de baza, pe care nu a vrut sa mi-o rezolve. In fine, revenind la subiect, sunt foarte multumit de obiectele cumparate de la ei. Am avut o problema cu un aspirator philips luat din altex, dar cu sprijinul philips romania, mi l-au reparat de 2x in service, odata inlocuit motorul si a doua oara placa electronica si motorul aduse din olanda.

#31
dobrems

dobrems

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.02.2014

 Josef_Mengele, on 29 iunie 2012 - 11:35, said:

Daca ai dreptate, citeste exact legea si vezi ce acte ai, da-i direct in judecata!
Eu am avut un AC defect, vandut defect, am mers cu ei la proces ca nu-mi acordau garantia pt ca nu era montat de ei, in lege fiind interzisa obligarea la garantie pt prestarea unui serviciu sau obligarea sa cumperi un serviciu daca ai cumparat un produs.
Oricum, mie mi l-au vandut deja stricat, si nu i-au facut nici proba de functionare pe banc, obligatorie prin lege!

Tot de la ei am mai luat o tastatura Logitech destul de scumpa cu spatiu defect, in sensul ca mergea apasat doar din partea stanga inspre mijloc, nu si din coltul drept! Tot un scalvete dasta arogant a refuzat sa mi-o inlocuiasca, i-am rupt-o efectiv in cap! Cea mai mare placere pt 19euro

hahahah proba la aer conditionat la banc de probe - ESTI TARE !!! =))))) iar pe garantie daca scrie ca doar montand cu firma agreeata - normal ca sa benificezi de garantie trebuie sa montezi cu ei , daca nu firma care ti-a montat ac-ul ei iti raspund de garantie - mergand frumos la service-ul autorizat si comandant piesele contracost

#32
oharezu

oharezu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.09.2014
Am cumparat un tv samsung si nu mi-au dat decat bonul de casa..trebuia sa-mi dea si garantia separat?

#33
danutz_rdc

danutz_rdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 18.10.2010
Fugiti de Altex cat puteti !

Vor sa returnati produsele doar sigiliate, aveti grija cu termenii si conditiile lor.
Telefoanele si tabletele nu mai pot fi returnate, nici pana in 24 de ore.

Edited by danutz_rdc, 19 November 2014 - 01:09.


#34
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Normal. Daca nu l-ai achizitionat online nu il poti returna cum vrea muschiu' tau, ci doar in baza unei legislatii

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate