Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Garantie Altex-nu vor sa inlocuiasca produsul

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012
In data de 29.04.2012 am cumparat de la Altex un Samsung Galaxy S plus.
Dupa cateva zile a inceput sa se inchida singur asa ca l-am dus la unul din serviceurile care figurau pe garantie. I-au efectuat o resoftare si l-am primit inapoi.
In aceeasi zi am constatat ca telefonul continua sa se inchida asa ca m-am intors cu el la Altex care l-au preluat si l-au trimis in service. L-am primit inapoi dupa ce l-au curatat si i-au schimbat bateria.
L-am tinut o zi si am observat ca telefonul are in  continuare aceeasi problema. A doua zi l-am adus la Altex, telefonul fiind a 3-a oara trimis in service. De data aceasta mi-au spus ca serviceul nu recunoaste problema. Nu am vrut sa ridic telefonul, le-am zis sa-l tina 24 de ore in magazin si daca nu se inchide o sa-l ridic. Cand m-am dus a doua zi sa-l iau si am verificat era abia deschis telefonul pe motiv ca l-au avut la incarcat inchis.
Am luat telefonul si l-am dus la alt service de pe certificat, aici i-au schimbat placa de baza.
Am in continuare aceeasi problema.
Astazi o sa merg la OPC pentru ca deja e bataie de joc. Din ce am observat telefonul se inchide cand semnalul se mai slab la telefon si numai cand are cartela bagata.
Mentionez ca telefonul nu a fost luat in rate.

Chiar nu mai stiu ce sa mai fac.
Sunt 2 luni de cand am luat telefonul si l-am folosit 5 zile in total, dar ei nu vor sa faca nimic.

#2
Danitos

Danitos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 599
  • Înscris: 16.11.2007
Pe ei, pe mama lor !!!

Nu ii slabii, si eu am avut de pierdut cu o garantie de la PC FUN, asa ca te indemn la rascoala.
Fa in asa fel incat sa iesi castigator, nu ii lasa sa te fraiereasca pe fata, arata-le ca iti cunosti drepturile!

Esti cetatean european si ai drepturi  :OK:

#3
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,662
  • Înscris: 26.11.2001
1. Mergi la OPC.
2. Cere hartii de fiecare data.
3. Cererea sa fie bine documentata.
4. Cumpara de pe net, in 10 zile poti sa il duci inapoi.
5. Cumpara iPhone :D

#4
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Din cate stiu eu, daca un produs se intoarce in garantie a 3-a oara cu acelasi defect, se considera ca produsul e lipsit de conformitate si trebuie inlocuit cu un produs similar nou sau contravaloarea returnata. Exista si un procent maxim din durata garantiei in care produsul poate sta in service, nu-l mai tin minte exact, cu aceleasi efecte.

Edited by Getodacul, 29 June 2012 - 10:12.


#5
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008

View PostCourage, on 29th June 2012, 11:07, said:

5. Cumpara iPhone :D
Nu trebuie neaparat iPhone. La defectul asta (restart din senin) Galaxy S Plus e campion. Iar un iPhone nou din magazin depaseste cu mult pretul unui SGS+.

#6
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012

View PostGetodacul, on 29th June 2012, 11:12, said:

Din cate stiu eu, daca un produs se intoarce in garantie a 3-a oara cu acelasi defect, se considera ca produsul e lipsit de conformitate si trebuie inlocuit cu un produs similar nou sau contravaloarea returnata. Exista si un procent maxim din durata garantiei in care produsul poate sta in service, nu-l mai tin minte exact, cu aceleasi efecte.

Da, asa mi-au zis  si mie. Ca de 3 ori in service cu aceeasi problema trebuie schimbat sau returnati banii, dar pentru asta trebuie serviceul sa trimita negatie si sa admita ca nu merge reparat.
Problema e ca nu primesc negatia pentru a fi inlocuit.

#7
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View PostCourage, on 29th June 2012, 11:07, said:

5. Cumpara iPhone :D


Ditto !  :thumbup:

#8
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012

View PostHider141, on 29th June 2012, 11:18, said:

Nu trebuie neaparat iPhone. La defectul asta (restart din senin) Galaxy S Plus e campion. Iar un iPhone nou din magazin depaseste cu mult pretul unui SGS+.

Nici macar nu e restartare. Se inchide si ramane asa. Uneori nu merge deschis decat daca ii scot bateria.

#9
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
Oricum ma indoiesc ca i-au schimbat aia placa de baza. e vrajeala.

Edited by onlyone, 29 June 2012 - 10:40.


#10
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
Asta se poate verifica comparand IMEI-ul de pe cutia telefonului sau certificatul de garantie si cel din telefon.

#11
NicoletaNicol

NicoletaNicol

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.06.2012

View Postonlyone, on 29th June 2012, 11:40, said:

Oricum ma indoiesc ca i-au schimbat aia placa de baza. e vrajeala.

Tot ce e posibil . Cert e ca e penibila toata situatia asta.
Telefon nou si incapatanarea unora care nu accepta defectul.

#12
EtnicUngur

EtnicUngur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 21.06.2012
Altex/Domo/Flanco - Firme frumoase cât timp nu ai nevoie de garanție de la ei.
Emag/DC-SHOP/PCgarage - Firme ok cât timp nu cumperi de acolo - După ce ai cumpărat de acolo ai face bine să stai cu mâna pe calendar să nu depășești alea 10 zile în care poți returna un produs că după astea 10 zile o să fie INTERESANT să lucrezi cu firmele astea.
Avantaje magazin fizic: Produsul poate să fie testat/văzut/pipăit în magazin - Nu pot să spun câte nu au fost CONFORME CU... la magazinele online și am cumpărat produse de aveau cablul de alimentare scurt, materialele lăsau de dorit - erau produse în Bulgaria - Cum văd Bulgaria pe pachet... automat o să fie nasoale.
Eu nu știu de ce faza cu 10 zile nu se extinde și către magazinele fizice... pe internet să cumpere nene aia de la țara care nu au acces la magazinele fizice.
Sau să faci o diferență între două magazine de la aceeași firmă: O să vezi persoanele băgate pe pila care SE SIMT CA ACASĂ și nu fac nimica + comportament obraznic.

#13
rinser

rinser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 03.11.2010
Sfaturi:
1) mergi cu OPC peste ei
2) nu mai cumpara de la Altex

#14
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011
Daca ai dreptate, citeste exact legea si vezi ce acte ai, da-i direct in judecata!
Eu am avut un AC defect, vandut defect, am mers cu ei la proces ca nu-mi acordau garantia pt ca nu era montat de ei, in lege fiind interzisa obligarea la garantie pt prestarea unui serviciu sau obligarea sa cumperi un serviciu daca ai cumparat un produs.
Oricum, mie mi l-au vandut deja stricat, si nu i-au facut nici proba de functionare pe banc, obligatorie prin lege!

Tot de la ei am mai luat o tastatura Logitech destul de scumpa cu spatiu defect, in sensul ca mergea apasat doar din partea stanga inspre mijloc, nu si din coltul drept! Tot un scalvete dasta arogant a refuzat sa mi-o inlocuiasca, i-am rupt-o efectiv in cap! Cea mai mare placere pt 19euro

#15
rinser

rinser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 03.11.2010

View Postonlyone, on 29th June 2012, 11:40, said:

Oricum ma indoiesc ca i-au schimbat aia placa de baza. e vrajeala.

Componentele sunt sudate pe placa de baza, si nu cred nici eu ca au schimbat-o.
Problema vine de la bios-ul placii cred.

#16
EtnicUngur

EtnicUngur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 21.06.2012
Acuma poate pricepe cineva de ce nu blamez pe aia care fac subiecte "Cum să prăjesc telefonul!" - Păi dacă la garanție îți fac nenorocirea asta... cum să nu îți vină ideea să faci praf tot telefonul să îl înlocuiască după singurul lor standard corect "Să nu mai pornească!" - La noi este un singur standard de nesimțire: Dacă produsul pornește și face belele o să ai durere de cap la garanție, dacă produsul nu mai pornește -> PF... gata nene înlocuire.
Concluzia: Prost să fie ăla care este corect în țara asta.

#17
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
@rinser: Nu cred ca e imposibil sa schimbe placa de baza, evident cu componentele de pe ea (cpu si ce alte componente se afla pe placa de baza). Din cate stiu dupa ce o schimba trebuie sa reconfigureze/recalibreze anumite piese si telefonul ar trebui sa mearga bine dupa aia, atat timp cat placa de baza avea probleme.
Cam la orice telefon recent poti schimba placa de baza daca se strica si telefonul e inca in garantie sau tii foarte mult la telefon si esti in stare sa cumperi o placa de baza de schimb.
Daca nu ma crezi poti consulta manualul de service al telefonului, e disponibil pentru download pe diverse site-uri.

@EtnicUngur:nu-i nevoie sa generalizam. Sunt fel si fel de magazine si service-uri. De exemplu unele service-uri ce se ocupa de telefoanele luate de la Orange iti repara telefonul si daca ai urme evidente ca telefonul e rootat si are custom ROM pe el. Aici totul tine de cat de mult iti respecti clientii si doresti ca ei sa revina pentru a mai achizitiona produse sau servicii de la tine.
Unul care se frige o data cu Altex/Domo/whatever iti garantez ca nu le va mai calca pragul si nu va recomanda acel magazin nici cunostintelor. In schimb, un client fericit ca n-a avut probleme cu produsul, sau in caz de defectiune i-a fost reparat/inlocuit fara probleme precis va recomanda magazinul si prietenilor sai.

Edited by Hider141, 29 June 2012 - 12:36.


#18
EtnicUngur

EtnicUngur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 21.06.2012
Normal că fiecare marcă are personalul ei caracteristic: Eu am avut treabă cu Germanos și s-au ridicat tot timpul la standard, dar pe lângă ăștia m-am lovit și de Internity... Telefonultau... lista de firme scârba poate să continue.
Eu mă gândesc la cele 6 drumuri făcute la magazin(3 dus - 3 întors: benzină, timp pierdut, frustrare)... mai bine rezolva telefonul cumva să nu mai pornească și aia îl înlocuiau cu ceva nou.

Edited by EtnicUngur, 29 June 2012 - 13:12.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate