Tinichigerie
Last Updated: Jul 02 2012 13:29, Started by
bonygy
, Jun 28 2012 07:59
·
0
#1
Posted 28 June 2012 - 07:59
Salutare.
Cercetand cu atentie masina, am observat in 3-4 locuri ca deja a inceput sa dea rugina (la coltul portbagajului, in buza capotei motorului etc), pe suprafete de 4-5 cm patrati si ma gandesc sa incerc sa repar chestiile alea intrucat intentionez sa aplic o folie protectoare din aceea cu "carbon". Daca curat zona (tabla nefiind lovita), chituiesc si slefuiesc la nivel, este de ajuns, sau mai trebuie si vopsit pentru folia aceea? |
#2
Posted 28 June 2012 - 08:09
Daca slefuiesti rugina si chituesti la nivel "smecheros", daca vei pune folia nu se va vedea! Dar eu iti recomanda totusi sa aplici spritz kit dupa ce ai slefuit , sa pui folia totusi pe vopsea ! nu pe fier slefuit, ruginit sau chituit !
|
#3
Posted 28 June 2012 - 08:16
eu am cumparat chit si spray vopsea, am scos rugina (aveam multe puncte mici pe capota), am chituit, slefuit cu smirghel fin si am vopsit. arata ok numai ca mi-a cam scapat mana si in anumite locuri a curs vopseaua.
am reparat inclusiv portiera pe care am atins-o intr-un tarus. |
#4
Posted 28 June 2012 - 08:19
CorneliuRos, on 28th June 2012, 09:09, said: Daca slefuiesti rugina si chituesti la nivel "smecheros", daca vei pune folia nu se va vedea! Dar eu iti recomanda totusi sa aplici spritz kit dupa ce ai slefuit , sa pui folia totusi pe vopsea ! nu pe fier slefuit, ruginit sau chituit ! Tocmai ca ma interesa aspectul nu de vizibilitate ci cum afecteaza in timp. |
#5
Posted 28 June 2012 - 08:25
bonygy, on 28th June 2012, 07:19, said: Tocmai ca ma interesa aspectul nu de vizibilitate ci cum afecteaza in timp. Daca ai capota neagra, iar pata de rugina e pe mijlocul capotei iar spritzul kit este de culoarea alba sau de obicei gri , se va observa depinde de folia look " carbon " ! Pentru a nu risca , dupa ca smegheruiesti spritzul kit, vopseste doar respectiva "pata" cu un spray aproape la culoarea caroseriei originale(un strat subtire) lasa sa se usuce ,apoi monteaza folia! PS: in general service-urile auto si vopsitoriile sunt facaute in general sa coste mai putin manopera decat ai face-o tu cu mana ta! Iti trebuiesc ogramada de materiale , ajungi mai ieftin sa apelezi la o vopsitorie sau la un baietas cu un garaj pe la periferia orasului Edited by CorneliuRos, 28 June 2012 - 08:38. |
#6
Posted 28 June 2012 - 08:41
Pai am spus ca nu am de reparat denivelari, tabla este dreapta, doar ca a aparut rugina.
De asta cer sfaturi cum sa actionez mai bine. |
#7
Posted 02 July 2012 - 13:29
bonygy, on 28th June 2012, 08:59, said: Salutare. Cercetand cu atentie masina, am observat in 3-4 locuri ca deja a inceput sa dea rugina (la coltul portbagajului, in buza capotei motorului etc), pe suprafete de 4-5 cm patrati si ma gandesc sa incerc sa repar chestiile alea intrucat intentionez sa aplic o folie protectoare din aceea cu "carbon". Daca curat zona (tabla nefiind lovita), chituiesc si slefuiesc la nivel, este de ajuns, sau mai trebuie si vopsit pentru folia aceea? Intra la noi pe site si vezi ce spray iti trebuie , te putem ajuta click pe spray |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users