Turkish Airlines ( THY )
Last Updated: Feb 18 2024 09:29, Started by
raul_6776
, Jun 18 2012 22:45
·
1
#1
Posted 18 June 2012 - 22:45
Poate cea mai mare companie aeriana din sud-estul Europei.
Spun asta deoarece hub-ul principal este aeroportul international Ataturk ( IST ), situat in localitatea Yesilkoy, la 24 de km vest de centru Istanbul in partea europeana a orasului. Hub-urile secundare sunt: - aeroportul international Esenboga din Ankara ( ESB ), - aeroportul international Sabiha Gökçen din Istanbul ( SAW ), - aeroportul international Antalya ( AYT ). Flota companiei aeriene Turkish Ailines detine la data de 18.06.2012 - 173 de aeronave functionale de diverse tipuri: - Airbus A310 - cele mai vechi ( peste 20 de ani ), - Airbus A319 - vechime intre 1-7 ani, folosite pentru zboruri scurte locale sau spre Europa, - Airbus A320 - vechime intre 3-7 ani, folosite pentru zboruri scurte locale sau spre Europa, - Airbus A321 - vechime intre 0-7 ani, folosite pentru zboruri scurte catre Europa, Africa, Orientul Mijlociu, tarile din Caucaz, - Airbus A330 - vechime intre 0-7 ani, folosite pentru zboruri lungi catre Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Orientul Indepartat, - Airbus A340 - vechime intre 12-20 ani, folosite pentru zboruri lungi catre Africa, Orientul Indepartat, SUA, - Boeing 737 - vechime intre 0-21 ani, folosite pentru zboruri scurte si medii, - Boeing 777 - vechime intre 0-2 ani, folosite pentru zboruri catre Honk Kong, Singapore si Londra. |
#2
Posted 18 June 2012 - 23:58
Is mult mai ok decat alte companii cu pretentii(din umila mea experienta)
|
#4
Posted 20 June 2012 - 15:26
Care este scopul acestui mini-rezumat incomplet?
raul_6776, on 18th June 2012, 22:45, said: Poate cea mai mare companie aeriana din sud-estul Europei. Quote Hub-urile secundare sunt: - aeroportul international Esenboga din Ankara ( ESB ), - aeroportul international Sabiha Gökçen din Istanbul ( SAW ), - aeroportul international Antalya ( AYT ). Quote Flota companiei aeriene Turkish Ailines detine la data de 18.06.2012 - 173 de aeronave functionale de diverse tipuri: - Airbus A310 - cele mai vechi ( peste 20 de ani ), - Airbus A319 - vechime intre 1-7 ani, folosite pentru zboruri scurte locale sau spre Europa, - Airbus A320 - vechime intre 3-7 ani, folosite pentru zboruri scurte locale sau spre Europa, - Airbus A321 - vechime intre 0-7 ani, folosite pentru zboruri scurte catre Europa, Africa, Orientul Mijlociu, tarile din Caucaz, - Airbus A330 - vechime intre 0-7 ani, folosite pentru zboruri lungi catre Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Orientul Indepartat, - Airbus A340 - vechime intre 12-20 ani, folosite pentru zboruri lungi catre Africa, Orientul Indepartat, SUA, - Boeing 737 - vechime intre 0-21 ani, folosite pentru zboruri scurte si medii, - Boeing 777 - vechime intre 0-2 ani, folosite pentru zboruri catre Honk Kong, Singapore si Londra. A330 este singurul avion de cursa lunga care merge pe rute intra-europene, si anume numai IST-LHR. Nu mai zboara cu 777 de cand le-au dat inapoi la jet Airways, anul trecut in Aprilie. Zboara A330 catre Asia la greu, vezi Bangkok, Singapore, India. A340 are numai 2, care alterneaza intre Afrtica de Sud si Seul. 737 are mai multe configuratii, printre ele fiind si 2 avioane noi 737-900 cu care opereaza curse lungi catre Africa (Nairobi) si Orientul Indepartat (tarile -ISTAN). 777 zboara saracul pe o gramada de rute, si anume tot ce inseamna America (New York, Los Angeles, Chicago, Sao Paolo) si Asia (Tokyo, Hong-Kong, Bangkok, China). 777 NU zboara la Singapore decat in situatii exceptionale, iar cu Londra am lamurit-o mai sus. Pentru informatii la zi, verifica http://www.turkishai...ll-flight-fleet. Acolo scrie ca TK are 182 avioane acum. |
#5
Posted 20 June 2012 - 15:36
Sper sa nu mi-o ia in nume de rau initiatorul, insa nu prea vad rostul topicelor si posturilor astea gen wikipedia, cum e si cel cu aeroporturile unde zboara Aegean, cu compania cutare are enspe avioane de enspe tipuri si zboara pe cutare aeroporturi. Adica nu vad cui i-ar folosi informatiile astea, aici lumea ori are intrebari ori povesteste experiente (bune/proaste). Daca vreau sa zbor cu Turkish oricum vad/stiu ca are hub la Istanbul si vad si tipul de avion cu care urmeaza sa zbor...
De exemplu mi se pare mai interesant de mentionat ca la ultimele zboruri luate cu ei (spre China, d.ex) am avut dreptul la 2 x 20 Kg la Economy fara status fara nimic. |
#6
Posted 20 June 2012 - 16:14
raul_6776, on 18th June 2012, 23:45, said: Poate cea mai mare companie aeriana din sud-estul Europei. Spun asta deoarece hub-ul principal este aeroportul international Ataturk ( IST ), situat in localitatea Yesilkoy, la 24 de km vest de centru Istanbul in partea europeana a orasului. Hub-urile secundare sunt: - aeroportul international Esenboga din Ankara ( ESB ), - aeroportul international Sabiha Gökçen din Istanbul ( SAW ), - aeroportul international Antalya ( AYT ). Flota companiei aeriene Turkish Ailines detine la data de 18.06.2012 - 173 de aeronave functionale de diverse tipuri: - Airbus A310 - cele mai vechi ( peste 20 de ani ), - Airbus A319 - vechime intre 1-7 ani, folosite pentru zboruri scurte locale sau spre Europa, - Airbus A320 - vechime intre 3-7 ani, folosite pentru zboruri scurte locale sau spre Europa, - Airbus A321 - vechime intre 0-7 ani, folosite pentru zboruri scurte catre Europa, Africa, Orientul Mijlociu, tarile din Caucaz, - Airbus A330 - vechime intre 0-7 ani, folosite pentru zboruri lungi catre Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Orientul Indepartat, - Airbus A340 - vechime intre 12-20 ani, folosite pentru zboruri lungi catre Africa, Orientul Indepartat, SUA, - Boeing 737 - vechime intre 0-21 ani, folosite pentru zboruri scurte si medii, - Boeing 777 - vechime intre 0-2 ani, folosite pentru zboruri catre Honk Kong, Singapore si Londra. Turkish Airlines este cea mai buna companie raport calitate pret din cele 45 de companii (IFE, mancare, servicii) cu care am zburat pana acum. Ultima data in ianuarie 2012 am zburat cu un 777 de la HKG la IST si cu un 320 de la IST la OTP. |
#7
Posted 20 June 2012 - 16:21
Voi avea si eu 4 zboruri cu ei in iulie, scurte ce-i drept, dar imi fac o impresie . Nu cred ca se poate spune ceva de rau de ei oricum .
|
#8
Posted 21 June 2012 - 07:20
CAlex, on 20th June 2012, 16:26, said: --- Care e insa legatura cu aeroportul?--- --- Alea sunt aeroporturi din Turcia, insa nici macar cele mai mari, si cu siguranta nu huburi ale TK. --- --- Pentru informatii la zi, verifica http://www.turkishai...ll-flight-fleet. Acolo scrie ca TK are 182 avioane acum. |
#9
Posted 21 June 2012 - 07:30
zbor des cu THY și-s mulțumit, cel mai lung zbor cu ei a fost istanbul-tokyo cu un A340
|
#10
Posted 21 June 2012 - 09:09
Inca nu am folosit TK si auzeam pe cineva, ca pilotii turci nu au o faima prea grozava...
Stie cineva nationalitatile pilotiilor de la TK ? Cred ca predomina turcii, dar oare piloteaza si romanii pentru TK, asa cum lucreaza si pentru companii aeriene arabe ? Cei care ati zburat cu Turkish Airlines, ati avut parte de intamplari mai aparte ? |
|
#11
Posted 22 June 2012 - 22:58
raul_6776, on 21st June 2012, 10:09, said: Inca nu am folosit TK si auzeam pe cineva, ca pilotii turci nu au o faima prea grozava... Stie cineva nationalitatile pilotiilor de la TK ? Cred ca predomina turcii, dar oare piloteaza si romanii pentru TK, asa cum lucreaza si pentru companii aeriene arabe ? Cei care ati zburat cu Turkish Airlines, ati avut parte de intamplari mai aparte ? Da, acum 2 ani cand lucram in Turcia avionul a aterizat pe Ataturk cu viteza cam mare, a franat violent, lumea a fost impinsa spre scaunele din fata, iar pilotul nu a mai putut sa faca dreapta spre terminal, noroc ca pista e lunga. In rest alte 15 zboruri fara probleme. Edited by razvanait99, 22 June 2012 - 23:00. |
#12
Posted 25 June 2012 - 14:29
Am zburat si eu cu THY, de 6x pana acum ( 2 zboruri intercontinentale ) si am fost multumit de servicii/zboruri. Mi-au pierdut un bagaj si l-au gasit a 2-a zi, noroc ca au 3 zboruri/zi IST-OTP si le aduc repede. In rest totul ok, mai nou au si B737-800, superscula, pacat ca este zborul scurt si nu poti sa te bucuri de sistemul multimedia. Muzica la inceputul si sfarsitul zborurilor te poate indemna sa te tai cu lama...daca esti f. obosit, peste 30 ore si 3 zboruri legate. Pe mine m-a dat cu capul de scaune un LH, pe o cursa transatlantica, asa incat nu poti trage o concluzie. Am zburat si eu cu A340 ( 4 motoare ) si mi-a placut, la fel de ok a fost si A330 ( 2 motoare ). FA sunt insa cam uratele...dar daca nu ai de gand sa-ti alegi o nevasta...
O sa mai zbor cu THY daca voi mai prinde oferte interesante. |
#13
Posted 28 June 2012 - 17:13
ultima 13 ani folosesc TK , intern Extern - Honk Kong / Beijing / Guangzhou
nu am avut nici o problema, Da ca cumparati bilet in timp preturile sunt f OK , Trebuie urmarit |
#14
Posted 07 July 2012 - 17:19
imi amintesc ca au fost, acu cateva luni, articole in presa daneza, despre slaba pregatire a pilotilor turci...acuzatii care veneau chiar din partea pilotilor straini angajati Turkish...erau acuzati ca nu stiu engleza satisfacator, plus ca au lacune in pregatirea tehnica...ma rog.eu am zburat cu ei Europa-Asia si nu am avut probleme.
|
#15
Posted 07 July 2012 - 19:48
raul_6776, on 21st June 2012, 08:09, said: Cei care ati zburat cu Turkish Airlines, ati avut parte de intamplari mai aparte ? Edited by fabian23, 07 July 2012 - 20:09. |
|
#16
Posted 08 July 2012 - 10:50
fabian23, on 7th July 2012, 20:48, said: N-am zburat cu ei dar relativ recent a avut un eveniment tragic pe [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nBo1QOoESUw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]. |
#17
Posted 08 July 2012 - 17:47
rottweiler2007, on 8th July 2012, 11:50, said: aici nu au murit decit pilotii |
#18
Posted 09 July 2012 - 10:13
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users