Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Turkish Airlines ( THY )
Last Updated: Feb 18 2024 09:29, Started by
raul_6776
, Jun 18 2012 22:45
·
1
#109
Posted 06 August 2019 - 11:24
Guys, am o curiozitate, probabil s-a mai discutat dar nu inteleg cum functioneaza. Logic oricat as incerca ma bate.
Se dau 2 zboruri, alese relativ random, dar in aceleasi date. 1. Bucuresti - Colombo 28 ianuarie 2020 - 5 februarie 2020 455 euro. Are 2 escale: Istanbul si Maldive(aici coboara cei din al 2 lea zbor). 2. Bucuresti - Maldive 28 ianuarie 2020 - 5 februarie 2020 630 euro. Are 1 escala la Istanbul si se opreste evident in Maldive. De ce este mai scump zborul catre Maldive avand in vedere ca este fizic acelasi zbor catre Colombo, dar fara segmentul Maldive-Colombo. Orele sunt aceleasi, avionul este acelasi evident. Diferenta o face unde cobori din avion. Asteptarea era sa coste mai mult zborul cu mai multe segmente/mai lung, DAR NU. De ce platesti mai mult ca sa zbori mai putin? Asta in timp ce esti in acelasi avion. |
#110
Posted 06 August 2019 - 12:31
Pretul este calculat pentru destinatie, nu pentru kilometri parcursi/escalele incluse. Deobicei functioneaza chiar invers. Si, cel mai important, preturile sunt dictate chiar de piata, pe o logica foarte clara.
Pentru exemplul tau: 1. Pentru Maldive/Sri Lanka, in mod evident cei care merg in Sri Lanka sunt ceva mai "budget-conscious" decat cei care merg in Maldive, din motive evidente. Drept urmare zborurile spre Colombo sunt ceva mai ieftine decat cele spre Maldive. 2. Daca vrei sa cumperi un zbor catre Colombo, in mod evident solutia propusa de Turkish care include un stop tehnic in Male este dezavantajata in fata unor zboruri "directe" ale concurentei, drept urmare trebuie sa fie semnificativ mai ieftina pentru ca cineva sa o aleaga. Cine vrea sa stea cu 2-3h mai mult in avion, daca are de ales? Deci, dupa cum vezi, cu cat zbori mai mult (in comparatiile cu alternativele oferite) cu atat platesti mai putin. De exemplu, daca o sa te uiti la aceleasi zboruri cu plecare din Istanbul, nu din Bucuresti, o sa ai surpriza ca preturile pentru zborurile directe Istanbul - Maldive (sau Colombo, sau ce vrei tu) o sa coste mai mult decat aceleasi zboruri cu plecare din Bucuresti, pentru aceleasi date. Desi zborul din Bucuresti include si segmentele pana in Istanbul. Ca o regula de baza, mai mereu un zbor direct pe o ruta va costa mai mult decat un zbor cu escala, desi, in mod clar, timpul petrecut zburand e mai mare la zborul cu escala, si include si niste cheltuieli suplimentare pentru companie (doua "randuri" de mese, etc). Alte situatii "clasice": - cererea pe o ruta. O sa ai surpriza ca un zbor pana la Sarajevo, de exemplu, sa coste similar cu un zbor pana la Beijing. Cine zboara la Sarajevo deobicei zboara cu treaba, si oferta este mult limitata (avioane mici, operatori putini). - Puterea de cumparare a pietii unde se vand biletele. De exemplu, un zbor Bucuresti-Tokyo-Bucuresti o sa coste mult mai putin decat acelasi zbor Tokyo-Bucuresti-Tokyo. Sper ca te-am lamurit, cat de cat, si acum ti se par logice situatiile, fiindca sunt. Edited by alexxxxx, 06 August 2019 - 12:34. |
#111
Posted 06 August 2019 - 13:05
Multumesc, dar sunt partial lamurit.
Sunt si eram aware de preturil ein functie de puterea de cumparare. Zborurile Bucuresti - X sunt mai ieftine decat X - Bucuresti unde X este o un oras dintr-o tara din vest cu un nivel de trai mai ridicat. Sunt si eram aware de preturile in functie de cerere. E ceva general valabil unde pretul este dictat de cerere si oferta. Inainte sa scriu m-am tot uitat la fiecare ruta luata separat. Inclusiv la zbor one-way care este mai scump decat zborul retur. Da, un zbor one way Bucuresti - Colombo este 630 euro, iar unul retur este 455 euro. Deci iti cer pe un drum doar dus mai mult decat daca ai vrea sa te si intorci. Asta nu are nicio logica pentru mine oricat as vrea sa inteleg artificiile lor de politica de preturi. Pana la urma o companie urmareste sa faca profit consumand cat mai putine resurse. Aceste aspecte sunt in contradictie totala aici. Inteleg partea de zbor direct si faptul ca este mai scump, e normal. Dar este vorba de aceeasi companie si acleasi zbor pana la urma. Pe ei ii costa mai mult sa te duca pe tine din Bucuresti in Colombo decat ii costa sa il duca pe un turc in Maldive, desi pretul biletului este in totata opozitie. PS: Urmaream un zbor in Colombo/Seychelles/Mauritius inca nu sunt hotarat de destinatie. In Maldive am ajuns deja, nu tineam sa ma intorc deocamdata. Doar ca am dat peste scenariul asta care mi-a dat cu virgula si imi da in continuare. Inteleg anumite aspecte, dar altele sunt pur si simplu...fara logica. Edited by Tz3posu, 06 August 2019 - 13:07. |
#112
Posted 09 November 2020 - 19:21
In perioada 09-22 noiembrie, biletul dus-intors Bucuresti-Istanbul costa 109€
|
#113
Posted 09 November 2020 - 20:31
#114
Posted 09 November 2020 - 22:18
Este in meniu la Turkish, sau Istanbulul este plin?
|
#115
Posted 11 May 2023 - 15:47
https://www.imperato...o-449-euro.html
389 euro – Delhi 449 euro – New York si Toronto 499 euro – Jakarta, Mauritius, Havana, Chicago si Miami 509 euro – Cancun 529 euro – Zanzibar 539 euro – Kuala Lumpur 549 euro – Johannesburg si Kilimanjaro Quote
Perioada in care gasesti astfel de tarife – pana pe 18 mai (Atentie – numarul de bilete la preturi promotionale este limitat, asa ca trebuie sa va grabiti daca gasiti preturi care sa va faca cu ochiul) Perioada de calatorie – 1 noiembrie 2023 – 31 martie 2024 (cum ziceam, pentru la iarna) Biletele pot fi achiztionate de pe site-ul Turkish Airlines sau de la agentiile de bilete on-line. |
#116
Posted 26 August 2023 - 10:18
Salutare!
Am un zbor cu Turkish unde la datele pasagerului este inversat numele cu prenumele. Credeti sa fie probleme deosebite la imbarcari? Din ce am citit nu ar trebui. Deasemenea, nu am trecut al doilea prenume (de obicei nu il trec aproape niciodata si nu am avut probleme). Dar am citit undeva ca astia la Turkish ar vrea neaparat si al doilea prenume. |
#117
Posted 26 August 2023 - 10:51
Daca zbori spre SUA, s-ar putea sa fie o mica problema. As suna la ei.
|
#118
Posted 26 August 2023 - 12:54
Nu e spre SUA.
Le-am scris, solutia lor este sa iau alte bilete ptr aceleasi date(cu pret egal sau mai mare) si apoi imi vor rambursa biletele initiale (mai putin "service fee" care nu au zis cat este). |
|
#119
Posted 26 August 2023 - 13:48
Fereasca Dumnezeu, asa customer support ca la astia eu nu am intalnit.
Deci cum spuneam, le-am scris despre situatie si mi-au oferit solutia absurda ca sa cumpar alte bilete (mai scumpe evident acum) ptr aceleasi date si aceeasi ruta. Ca sa pun sda cumpar si apoi sa le trimit numarul de bilet si ei imi vor rambursa complet biletul vechi, mai putin o taxa de serviciu. Evident ca le-am scris din nou, intreband cat este aceasta taxa de serviciu, sa nu am surprize sa fie de sute de euro. Raspunsul lor ulterior m-a lasat masca, pe scurt, au scris ca "biletul dvs vechi nu permite refund, primiti doar taxele de aeroport"... Na poftim...astia se contrazic intre ei. Bine ca nu am dat curs solicitarii de cumparare intre timp , ca ramaneam si cu biletul vechi si cu cel nou mai scump. Totul ptr ce? Ca in loc de X Y apare Y X la numele pasagerului. De fapt, numele cum apare acum pe rezervare la ei la datele pasagerului este fix in ordinea din pasaport... Edited by danigoleman, 26 August 2023 - 13:56. |
#120
Posted 27 August 2023 - 09:42
Stie cineva, numarul ptr call-centerul Turkish 08503330849 este cu tarif normal sau cu suprataxa?
|
#121
Posted 16 February 2024 - 22:23
Se pare ca ptr Turkish Airlines Romania e tara de bastani..
Caz concret: zboruri la pachet IST-X si Y-IST, cost 800 lei ( ambele zboruri de aprox 3 ore) Aceleasi zboruri cu plecare din Bucuresti si escala Istanbul: OTP-IST-X si Y- IST-OTP, in aceleasi zile, 3200 lei!Deci 2400 lei in plus ptr 2 zboruri de 50 minute... si nu pare caz izolat, am simulat pe multe date, diferenta e peste 2000 lei de fiecare data Se pare ca suntem vaca buna de mult ptr astia, si mai ziceam de Tarom ca are preturi exagerate... Edited by danigoleman, 16 February 2024 - 22:24. |
#123
Posted 18 February 2024 - 01:59
danigoleman, on 16 februarie 2024 - 22:23, said:
Se pare ca ptr Turkish Airlines Romania e tara de bastani.. Caz concret: zboruri la pachet IST-X si Y-IST, cost 800 lei ( ambele zboruri de aprox 3 ore) Aceleasi zboruri cu plecare din Bucuresti si escala Istanbul: OTP-IST-X si Y- IST-OTP, in aceleasi zile, 3200 lei!Deci 2400 lei in plus ptr 2 zboruri de 50 minute... si nu pare caz izolat, am simulat pe multe date, diferenta e peste 2000 lei de fiecare data Se pare ca suntem vaca buna de mult ptr astia, si mai ziceam de Tarom ca are preturi exagerate... Preturile la zboruri nu au nimic in legatura cu distanta. Distanta e irelevanta. Indiferent de compania aeriana. Ce e relevant e cererea pe ruta A - B si tipul de pax. Din RO cu THY majoritatea merg A - IST - B, adica in tranzit spre Asia si America. De asta THY prefera sa aiba doar pax in tranzit din RO care genereaza revenue semnificativ decat sa se complice cu pax cu revenue mic care merg doar pana la IST. |
|
#124
Posted 18 February 2024 - 09:29
Da, pai exact de tranzit ar fi vorba, eu nu vreau doar pana la IST.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users