Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Black Diamond - Mitsubishi Lancer Clasic

- - - - -
  • Please log in to reply
1115 replies to this topic

#1063
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005

View PostBarboso, on 03 decembrie 2016 - 17:34, said:

In linii mari, prefer sa consum benzina decat altele (sa stau cu muzica / avariile "pe baterie", sa frec ambrejaiul si aprinderea cu porniri multiple).
Adica:
- Am de setat navigatia / dat un telefon inaintea plecarii  -  intai pornesc motorul si pe urma fac astea.
- Am de curatat zapada (ca vine acum sezonul) sau geamurile  -  idem.
- Am de asteptat in masina pe cineva sau ceva ("pe traseu" cum ar veni)  -  nu mai opresc motorul.

Ora de saptamana asta, de exemplu:
- M-a rugat un prieten sa-i dau o cana de curent, ca l-a lasat bacteria.  Am pornit si masina lui, apoi am mai stat vreo 10 minute de vorba, intre masini... n-am mai oprit motorul.  In cele 10 minute ne-am hotarat sa mergem chiar atunci sa-si ia bacterie; el coborase fara acte si bani, asa ca l-am mai asteptat vreo 10 minute sa-si ia actele si sa scoata si niste bani "din perete", tot cu motorul pornit.
- A trebui sa ma vad cu cineva intr-o zona necunoscuta pt mine, si nici respectivul nu stia adresa exacta, stia doar s-ajunga acolo.  M-am urcat in masina si-am pornit motorul, apoi l-am sunat sa-l anunt ca plec si sa-mi spuna unde tre' s-ajung.  Cred c-a durat vreo 5 minute discutia, intai incercand sa-mi dea indicatii, apoi cautand (el) pe net adresa exacta, s-o bag in navigatie ca sa nu bajbai.  Apoi l-am mai asteptat vreo 5 minute, cand am ajuns, si-am mai stat de vorba vreo 10 minute, in masina.
- Am ajuns cu cineva (o cunostinta, nu un apropiat, da' nu-l puteam lasa sa crape langa mine) la Urgenta.  Am intrat direct la UPU, explica-le alora care-i problema, asteapta s-aduca un scaun (nu prea se tinea pe picioare omu') cu rotile, negociaza cu paza sa-ti gaseasca un loc de parcare  -  au mai trecut vreo 15 minute.
- Sedinta (text) pe WhatsApp, vreo 10 minute  -  am tras doar pe dreapta, n-am mai oprit motorul.
- Mers undeva cu sora-mea  -  o sun sa iasa, cand ajung, si-o astept tot cu motorul pornit, 5 minute.
- Inca vreo 5 minute am mutat masina pt a face loc altora de niste manevre, asteptat sa termine si parcat la loc...

Multam.! parca ai diesel, asa o conduci:)
stiu ca stiidar..vezi ca intervalul de revizii scade cu cat ai consmul " pe ora" in loc de " pe 100 km ":)

Eu sunt super incantat de Mitsu meu. 3 ani si 70.000 km . Europa la greu. Oras vede doar cand merge la mecanic la revizie. deci orele de motor pornit dau o medie de ~ 70 km / h . in vacante media ..sare:)

#1064
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Ei... scoteam pistoanele prin capota, la diesel, la turele pe care le vede Mitsu.   :P
Cred c-am reusit intr-o dimineata (nu ca mi-as fi propus vreodata sa fac asta, da' am vrut sa ies dintr-un pluton de mormoloci, ca nu-i mai suportam) s-o duc si-n limitare, in treapta I.  Imi pare rau ca nu stiu turele (cred ca vreo 8.000) si viteza, da' eram atent la drum, nu la astea.

#1065
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Deci...

1. Mos Nicolae mi-a adus cadou o bara spate.  De polishat...  Posted Image
O saptamana mai tarziu, exact peste argintiul de la Mos, a mai aparut si-un pic de rosu.
Ambele in parcare, masina parcata.  Bag picioru', cred c-asa o las pana-n primavara.  Mai nasol e c-a facut si-un pic de luft.   Posted Image   Din cate stiu eu, sunt niste capse de cativa lei bucata, se poate pune bara la loc.

2. Pierdut B8-ul de la RCA.  Nu, n-am pocnit-o... schimbare, in acte, de proprietar / titular asigurare.  B0 acum, 450 lei pt 6 luni.  Si 300 rata CASCO  -  si asta a crescut putin, din aceleasi motive  -  pt trei luni.

3. Am ajuns sa pun si benzina de la Socar.  Nu se remarca prin nimic, dar cu ocazia prilejului am constatat punctul 4...

4. Am bec la benzina si chiar beculeste.  Era sa fac plinu', cand mi-a picat fisa ca a doua zi am drum pe la Socar, asa c-am renuntat, cu dedicatie.  Cu ce m-am mai invartit in seara aia, am ajuns acasa beculind intermitent.  Vreo 38 - 39 de litri parc-au mai intrat, ceea ce-ar insemna ca-n cel mai pesimist scenariu, bazat pe consumul maxim de pana acum, as mai avea macar 70 - 75 km autonomie in oras, dupa ce se-aprinde becul.

5. Ma lasa becurile (leduri ?) de prin masina, mai exact, cele care-mi lumineaza comenzile climatizarii.  Se mai aprind (in general) doua din trei (cateodata se aprinde si-al treilea), si alea cam la jumatea intensitatii de pana acum.  Posted Image
Adevaru-i ca-mi plac asa, cu lumina mai difuza, dar ma enerveaza ca nu merg toate.  Le rezolv in curand, la pachet cu punctul 6.

6. Ma pregatesc sa schimb unitatea multimedia.  Cred c-am mai zis, pt actualul Pioneer nu exista harti cu Europa de Est.  Asa c-am primit cado' de la un vechi prieten ce-a mai ramas din fosta lui masina  -  unitatea multimedia.  Cu DVD, TV, BT, GPS (IGO), micro (sau mini, n-am fost atent) USB, AUX, SD, ecran rabatabil... fiţe.   Posted Image
Se prezenta ea sub forma de puzzle (a desfacut-o amicul in vreo noua bucati) si fara vreo schema, dar, mare boier si mare meserias, dupa ce alti doi specialisti m-au refuzat, Wzzz a reusit "reconstituirea".  Mestere, raman dator vandut...   Posted Image   Tre' sa vad cum ma revansez.  Posted Image

7. Parca s-ar cere schimbat ambreiajul.  Nu urgent, da' anu' asta...   Posted Image

8. Au aparut ceva greierasi prin bord.  Ori sunt ledurile de la pct 5, ori faptu' c-am facut recent ordine in torpedo... tre' sa mai fac inca o data.

9. Mansonul de piele de pe maciulia schimbatorului, desi arata inca bine (lustruite cifrele, da' alea oricum nu ma intereseaza) a inceput sa se roteasca.

10. Farurile mele, de care eram extrem de multumit, s-au cam dus.  S-a ars becul pe stanga, l-am schimbat de urgenta (maxim 5 minute, imi vine sa ma pup singur ca am Mitsu si nu Renault) cu un Bosch (altceva n-am gasit), intr-o benzinarie, da' nu-s multumit de el.  Avand in vedere cat sunt de talentat si faptul ca pare a fi, totusi, la fel de luminos ca si celalalt, e foarte posibil ca, desi el nu se misca, sa nu-l fi pus eu chiar bine.  Parca bate cam in pamant si-n dreapta.

11. Nu mai am mult pana la "revizia mare"  -  distributie + toate fluidele si filtrele.  Poate si ambreiajul tot atunci... sa vedem.
Acum am 118.204 (sau ceva de genul asta), la 120.000 fac revizia.


Am uitat sa notez km la schimbarea anului... probabil erau cam 118.170, ca dupa revelion n-am umblat mai deloc.

Edited by Barboso, 04 January 2017 - 19:51.


#1066
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ai ceva treaba la ea. Cu farul tre sa ma vad cu arogantu saptamana asta, sa rezolv si la mine, asa ce ne putem vedea toti 3 :). La ambreiaj o sa te coste kitul cat manopera :). In rest nu-i nimic de speriat :).

#1067
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Mai mult ma sperie distributia decat ambreiajul.

Da' o duc la Mitsu, ar trebui sa nu fie probleme.   :)

#1068
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
M-am suparat azi si-am scos becul ala nou ca sa-l pun la loc.  Nici o imbunatatire.
Oare ar putea fi becul cu ceva defect de fabricatie ?  Nu stiu... filamentele intr-o pozitie aiurea, astfel incat oglinda sa preia si sa concentreze lumina aiurea ?   :scratchchin:

#1069
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
N-am avut Bosch-uri, dar la Valeo, am prins si rebuturi. Asa ca, zic ca e posibil...
La partea cu luminile din bord, esti fericit, la tine se pot schimba :)
La mine la bus, trebuie schimbata complet masca de la comenzile climatizarii, ca nu se poate scoate becul. Ma rog, se poate si masacra si baga un led acolo...

Edited by calinkgb, 05 January 2017 - 21:28.


#1070
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Trebuie pus in o anumita pozitie, ai si ghidaje, si te uiti prin sticla farului sa fi intrat cum trebuie. Nu prea are ce sa fie busit la bec. Ne uitam la ea daca vrei, numai ca zilele astea se pare ca o sa fie distractiv :D

#1071
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postcalinkgb, on 05 ianuarie 2017 - 21:26, said:

N-am avut Bosch-uri, dar la Valeo, am prins si rebuturi. Asa ca, zic ca e posibil...
Am mai luat unu' (am un lipsus acum ce, dar nu e "firma") din alt Petrom, o sa-l incerc si pe ala.
Posibil sa fie ce-am pus acum opt ani, ultima data cand mi s-a ars.   :)


View PostRealThing, on 05 ianuarie 2017 - 21:26, said:

Trebuie pus in o anumita pozitie, ai si ghidaje, si te uiti prin sticla farului sa fi intrat cum trebuie.
Asta stiu si-am facut-o de prima data.  Rasucit clar nu l-am pus, ma gandeam ca poate l-am pus eu usor oblic  -  ma cam incurca arcul ala care fixeaza becul.

View PostRealThing, on 05 ianuarie 2017 - 21:26, said:

zilele astea se pare ca o sa fie distractiv Posted Image
Mda... si se pare ca io tre' sa ies un pic din oras, maine.    :)

#1072
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004
Si eu care m-as dedulci la japoneza gazata, cind citesc de-astea ma ia ameteala.....

Edited by Evergreen, 05 January 2017 - 22:30.


#1073
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pai de aia ti-am zis sa te uiti prin sticla farului daca intra soclul becului cum trebuie bre! :)

#1074
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Asa pare.  Incerc maine si cu celalalt bec.

#1075
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Prima dată când am schimbat un bec la Loganu' nou de acasă, tot aşa l-am pus şi eu: strâmb! :w00t: Bătea foarte jos.

#1076
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Totusi cam multa treaba la ea pt doar 120k km.si fiindca ma mananca limba n-am inteles aluzia la Renault de mai sus la becuri.eu am un Clio si se schimba f usor un bec.si am 164000km si inca ambreiajul original, n-am schimbat nici un bec din consola centrala de cand a fost fabricata masina, de 14 ani si merg toate.

#1077
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Hmm, am avut eu Clio pe mana, 6 ani parca, 1.5 DCI. Becurile au reusit sa le schimbe aia de la reprezentanta numai cu dat bara + faruri jos ultima data Posted Image (eu le-m zis, da' ei nu, batman batman), si pe la 120k mi s-a ars unul din becurile din consola centrala - de la comenzile climatizare (care sunt si multe, adica doua Posted Image ), le-am schimbat cu manutele mele pe amandoua, ambreiajul a fost la revedere pe la 130k, poate tu ai benzinar, la ala ai si spatiu de schimbat becuri far.

Edited by RealThing, 05 January 2017 - 23:23.


#1078
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

Quote

eu am un Clio si se schimba f usor un bec
Esti primul pe care-l aud zicand asta.

Quote

am 164000km si inca ambreiajul original
Multi inainte !
Ambreiajul este un fel de consumabil, si viata lui e influentata de stilul de conducere.  Al meu nu-i cel mai "pasnic", iar masina a mai avut un proprietar.

Quote

n-am schimbat nici un bec din consola centrala
Ale mele-s schimbate (tuning interior facut de fostul), si-nclin sa cred ca-s doar slabite.  Asta sa fie marea mea problema, mai ales ca oricum tre' s-ajung la baieti pt navi !   :)

P.S.  Iar becurile alea, la mine, stau aprinse permanent  -  eu merg doar cu farurile aprinse.  Posibil sa aiba mai multe ore de functionare decat la masina ta.   ;)

#1079
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Cu scuze de off
@Real, daca vorbim de Clio-ul ala pe care-l stiu io, atunci da, e distractie maxima sa schimbi becurile, la fel de cretin gestionat spatiul, ca la Megane 2...
La varianta anterioara, insa, Clio Symbol, si cel "normal", se schimba mai usor totusi, ai cat de cat loc sub capota...

#1080
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Ei, Shef, azi sau maine poate-ti arat cum se schimba la Mitsu.  Vreau sa dau jos Bosch-ul ala, ca n-am apucat inca.   :P

Altfel... B - TM 6:46 h, din care vreo 40 de minute pauze, ars un rezervor si ceva, da' tare mi-a placut.  Si drumul, si cum se-aseaza si se-ntinde Mitsu la el.   :P

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate