Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Black Diamond - Mitsubishi Lancer Clasic
Last Updated: Aug 07 2017 10:31, Started by
Barboso
, Jun 17 2012 15:38
·
0
#1081
Posted 15 January 2017 - 15:55
Si, sub atenta moderare a lui Calin, mi-am luat inima-n dinti si-am schimbat (iar) becu' ala de pe stanga. Vad io la noapte daca si cu ce m-a ajutat asta.
|
#1082
Posted 15 January 2017 - 16:33
BUn, in curand mai facem si alte chestii pe la masini
|
#1083
Posted 16 January 2017 - 01:07
Deci lui Mitsu i-a priit plimbarea pe West Coast. Acum beculeste tot ce trebuie, prin masina. Intensitatea se mai schimba (normala/ 50%), da' beculeste. Probabil off-road-ul (pe asfalt) din CS.
Partea si mai buna este c-avem lumina. In fata, de la faruri, asa cum o stiam. Bec Narva de la Petrom, de tinut minte ! Si-am reusit sa bag si benzina de la Gazprom. Aaa, si-n continuare-s incantat si ma felicit pt chinezariile de Nankang-uri. Carosabil uscat / umed / (semi)inghetat, zapada batatorita... sunt ca pe sine. Ceea ce, la cum am tras de masina si-am abordat curbele, chiar inseamna ceva. Edited by Barboso, 16 January 2017 - 01:13. |
#1084
Posted 24 February 2017 - 18:06
Ziceam mai sus c-am reusit sa alimentez de la Gazprom. N-am sesizat diferente nici in comportamentul masinii, nici la consum - putin peste 13, vreo 60 km pe autostrada cu 50 - 80 km/h (era o ceata de, mergand pe banda I, abia vedeam parapetii) si restul in Bucuresti, prin zapezile de la mijlocul lui ianuarie.
Cam tot atunci, prin zapezi, am "reusit" intr-o seara sa parchez intr-un canal ramas peste noapte (c-o seara inainte era) fara capac. Tot e bine c-am comis-o aproape de pe loc - "Hai s-o dau cativa cm mai in fata" - si nu la plecare, pt ca am obiceiul sa plec mai in forta. Roata dreapta fata s-a dus in canal cu totul, am ramas sprijinit in spoiler. Am iesit fara ajutor de-acolo si, din fericire, nu s-a spart nimic, s-au rupt doar niste cleme de plastic ce fixeaza bara. Sunt cumparate, tre' sa-mi fac timp sa le schimb cu un amic, pt c-acum am si la asta luft. In alta dezordine de idei, pe 06.02, pe la 120.600 km, am ajuns oarecum de urgenta in service. Placutele spate incepusera sa huruie cam urat, iar la demontare, chiar daca mai aveau "carne" pe ele, una de pe stanga s-a spart in doua. OK, bine c-a dat semne si nu s-a spart pe drum, pus placute noi. Si pt ca oricum era in plan, s-a facut si revizia mare. Schimbat distributia (e cu doua curele ), inclusiv intinzatorul (exista doua variante de kit, cu si fara el) - Conti, schimbat filtrele - Knecht, schimbat uleiul la motor - Fuchs Titan GT1 5W40, schimbat toate celelalte fluide - la astea am mers pe mana mecanicului. Toate astea erau planificate. Neplanificat, s-au schimbat si rolele de la cureaua de accesorii si, daca tot s-a umblat, pompa de apa - chiar daca-i pe cureaua de accesorii, nu se-ajunge la ea fara demontarea distributiei. S-a mai igienizat climatizarea si, cu asta, halatul a ajuns la 2.643 lei. Dupa toate astea... nici nu stiu ce sa zic, trei calde si una mai rece. Calde: - Am scapat de zgomotele de pe spate, uruitul recent si scartaitul care se mai auzea uneori (m-am mai plans eu de el, parca), iar frana parca tine altfel... nu prea stiu cum sa descriu... mai "liniar". - Alternatorul parca incarca mai puternic. Iesea bine la masuratori si-nainte dar, de exemplu, telefonul cu BT si GPS / navi pornite (casca si Waze) tot se descarca. Mai lent, dar se descarca. Acum se incarca. - Motorul parca trage mai bine si mai de jos. Poate o fi placebo, dar asta-i senzatia mea. Nu ma plangeam de asta nici inainte, dar intotdeauna e loc de mai bine. Rece: - De pe la 3.000 rpm in sus parca se-aude /simte ceva rezonanta / vibratie. Un sunet infundat, de masina mai sport si mai potenta. Sau de evacuare custom. Facut revenire, primit masina mecanicului la schimb, verificat iar ce s-a lucrat, primit asigurari ca totu-i in regula si ca-i ceva de moment, pana se mai lasa / rodeaza putin tot ce s-a schimbat. N-am apucat sa mai fac prea multi km, deocamdata (doar vreo 700), dar pare sa se confirme. Parca s-a mai atenuat si si s-a dus totul mai sus, spre 4.000 rpm +. Tre' sa trag tare sa-l duc la 8 - 9.000. |
#1085
Posted 26 February 2017 - 21:33
Mi-am (ne-am... minitehnicus din mine fiind mai mult chibiţ) luat azi inima-n dinti si-am reasezat si barele, cu un amic de meserie. Retusurile de vopsitorie raman pt cand s-o mai incalzi afara, da' macar a-nceput Mitsu s-arate a masina... si-a recapatat formele, ca ma calcau pe nervi lufturile alea.
|
#1087
Posted 26 February 2017 - 22:53
Si io am aflat ca vin cu vreo patru ore inainte. Din care vreo doua am avut alte treburi si doar vreo doua sa fac si io un dus si-un bagaj.
Si pt ca ziceam de becurile alea de la climatizare... de cand m-am intors functioneaza normal, la 100% din intensitate si fara intermitente. A fost doar ceva contact slabit... o sa-i rog pe baieti sa mai umble la ele cand ma duc sa schimb navigatia. |
#1088
Posted 27 February 2017 - 18:39
Zic ca ai un chinez mic pe acolo ce ti-a facut noaptea alte filamente...
|
#1089
Posted 27 February 2017 - 19:16
Mai stii... tot ce se poate. Si s-a trezit de la zdruncinaturi.
Da' nu aici a fost, ci la voi, pe Coasta. |
#1090
Posted 09 March 2017 - 00:51
S-au mai adunat vreo 6 - 700 km. Dupa ce i-am aratat de vreo doua ori rosu (nu mai vazuse dupa ce-am schimbat distributia), Mitsu toarce tot mai frumos* iar zgomotul ala infundat de care ziceam s-a dus peste 5.000. Inca putin si-mi va semnaliza cand ajung in limitare, la vreo 8.000 rpm.
Si cred c-am dereglat ceva... ultimul consum a fost 13,00, exclusiv urban. Inca putin si-ajung sa consum ca-n carte. * Chiar m-a distrat intr-o zi un nene... Stateam pe-un colt de straduta, cu motorul pornit, ca de obicei, asteptand pe cineva, si vine asta (pieton) din fata, trece pe langa masina, dupa care-l vad ca se opreste in spate si-ncepe sa se benocleze la bara mea. Apoi vine la mine, la geam: - Aveti motorul pornit ? - Da, de ce ? - Ca nu se-aude nimic... mi s-a parut ciudat sa vad fum pe esapament. - Am mai vorbit vreo doua minute cu el, si-am ajuns amandoi la concluzia ca Solnita lui (mi-a si aratat-o, era parcata putin mai incolo) consuma in oras cel putin cat Mitsu. |
|
#1091
Posted 09 March 2017 - 06:29
Ai patit si tu ca mine cind un amic a venit sa asculte nu stiu ce zgomot, impreuna cu un alt vecin al lui-si ala posesor de veweu- si se minunau ce frumos merge tigaia mea. Le zisei si eu tare mindru: asta are motorul care e laudat de bisnitari la piata ))) vindeti-le si va astept cu intere$
|
#1092
Posted 09 March 2017 - 09:48
Iar eu am dezamăgit un taximetrist care m-a întrebat cât consumă Lupo în oraş: de la 10 în sus.
În altă ordine de idei, parcă mă bate un gând: https://www.olx.ro/o...html#199c6f6628 |
#1093
Posted 09 March 2017 - 12:26
Mai trebe la ea asa: turbina, injectoare cu debit marit, alta pompa de benzina, pistoane si biele forjate, ambreiaj cu 3 pad-uri, s.a.m.d.
|
#1094
Posted 09 March 2017 - 12:55
Arogantule, ala-i parcat pe Ritmului, il stiu.
Rechinule, n-ar fi stricat alea, dar la pachet cu AWD. Asa, FWD... |
#1095
Posted 09 March 2017 - 16:13
Pai na, intercooler,planetare, diferential blocant si tot asa.
|
|
#1096
Posted 09 March 2017 - 16:33
Decat sa m-apuc de toate astea, mai bine cumpar direct un Evo.
|
#1097
Posted 06 August 2017 - 08:40
125.000, si Mitsu iar a trecut in "somaj tehnic", doar cateva sute de km lunar.
IMAG0368.jpg 589.89K 35 downloads IMAG0369.jpg 743.56K 38 downloads |
#1098
Posted 06 August 2017 - 09:15
Daca o vinzi, sa-i dai km. inainte. Ca are prea putini si n-are cum. E teapa. Dar credeam ca l-ai vandut.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users