Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Black Diamond - Mitsubishi Lancer Clasic

- - - - -
  • Please log in to reply
1115 replies to this topic

#1081
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Si, sub atenta moderare a lui Calin, mi-am luat inima-n dinti si-am schimbat (iar) becu' ala de pe stanga.  Vad io la noapte daca si cu ce m-a ajutat asta.

#1082
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,546
  • Înscris: 06.02.2006
BUn, in curand mai facem si alte chestii pe la masini :lol:

#1083
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Deci lui Mitsu i-a priit plimbarea pe West Coast.  Acum beculeste tot ce trebuie, prin masina.  Intensitatea se mai schimba (normala/ 50%), da' beculeste.  Probabil off-road-ul (pe asfalt) din CS.

Partea si mai buna este c-avem lumina.  In fata, de la faruri, asa cum o stiam.  Bec Narva de la Petrom, de tinut minte !

Si-am reusit sa bag si benzina de la Gazprom.   Posted Image

Aaa, si-n continuare-s incantat si ma felicit pt chinezariile de Nankang-uri.  Carosabil uscat / umed / (semi)inghetat, zapada batatorita... sunt ca pe sine.  Ceea ce, la cum am tras de masina si-am abordat curbele, chiar inseamna ceva.   ;)

Edited by Barboso, 16 January 2017 - 01:13.


#1084
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Ziceam mai sus c-am reusit sa alimentez de la Gazprom.  N-am sesizat diferente nici in comportamentul masinii, nici la consum  -  putin peste 13, vreo 60 km pe autostrada cu 50 - 80 km/h (era o ceata de, mergand pe banda I, abia vedeam parapetii) si restul in Bucuresti, prin zapezile de la mijlocul lui ianuarie.

Cam tot atunci, prin zapezi, am "reusit" intr-o seara sa parchez intr-un canal ramas peste noapte (c-o seara inainte era) fara capac.  :(   Tot e bine c-am comis-o aproape de pe loc  -  "Hai s-o dau cativa cm mai in fata"  -  si nu la plecare, pt ca am obiceiul sa plec mai in forta.
Roata dreapta fata s-a dus in canal cu totul, am ramas sprijinit in spoiler.  :huh:   Am iesit fara ajutor de-acolo si, din fericire, nu s-a spart nimic, s-au rupt doar niste cleme de plastic ce fixeaza bara.  Sunt cumparate, tre' sa-mi fac timp sa le schimb cu un amic, pt c-acum am si la asta luft.


In alta dezordine de idei, pe 06.02, pe la 120.600 km, am ajuns oarecum de urgenta in service.  Placutele spate incepusera sa huruie cam urat, iar la demontare, chiar daca mai aveau "carne" pe ele, una de pe stanga s-a spart in doua.  :w00t:   OK, bine c-a dat semne si nu s-a spart pe drum, pus placute noi.

Si pt ca oricum era in plan, s-a facut si revizia mare.  Schimbat distributia (e cu doua curele  :huh: ), inclusiv intinzatorul (exista doua variante de kit, cu si fara el)  -  Conti, schimbat filtrele  -  Knecht, schimbat uleiul la motor  -  Fuchs Titan GT1 5W40, schimbat toate celelalte fluide  -  la astea am mers pe mana mecanicului.  Toate astea erau planificate.
Neplanificat, s-au schimbat si rolele de la cureaua de accesorii si, daca tot s-a umblat, pompa de apa  -  chiar daca-i pe cureaua de accesorii, nu se-ajunge la ea fara demontarea distributiei.  :bigwhitegrin:

S-a mai igienizat climatizarea si, cu asta, halatul a ajuns la 2.643 lei.


Dupa toate astea... nici nu stiu ce sa zic, trei calde si una mai rece.   :scratchchin:

Calde:

- Am scapat de zgomotele de pe spate, uruitul recent si scartaitul care se mai auzea uneori (m-am mai plans eu de el, parca), iar frana parca tine altfel... nu prea stiu cum sa descriu... mai "liniar".

- Alternatorul parca incarca mai puternic.  Iesea bine la masuratori si-nainte dar, de exemplu, telefonul cu BT si GPS / navi pornite (casca si Waze) tot se descarca.  Mai lent, dar se descarca.  Acum se incarca.

- Motorul parca trage mai bine si mai de jos.  Poate o fi placebo, dar asta-i senzatia mea.
Nu ma plangeam de asta nici inainte, dar intotdeauna e loc de mai bine.   :P

Rece:

-  De pe la 3.000 rpm in sus parca se-aude /simte ceva rezonanta / vibratie.  Un sunet infundat, de masina mai sport si mai potenta. Sau de evacuare custom.
Facut revenire, primit masina mecanicului la schimb, verificat iar ce s-a lucrat, primit asigurari ca totu-i in regula si ca-i ceva de moment, pana se mai lasa / rodeaza putin tot ce s-a schimbat.   :huh:
N-am apucat sa mai fac prea multi km, deocamdata (doar vreo 700), dar pare sa se confirme.  Parca s-a mai atenuat si si s-a dus totul mai sus, spre 4.000 rpm +.  Tre' sa trag tare sa-l duc la 8 - 9.000.   :lol:

#1085
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Mi-am (ne-am... minitehnicus din mine fiind mai mult chibiţ) luat azi inima-n dinti si-am reasezat si barele, cu un amic de meserie.  Retusurile de vopsitorie raman pt cand s-o mai incalzi afara, da' macar a-nceput Mitsu s-arate a masina... si-a recapatat formele, ca ma calcau pe nervi lufturile alea.   :)

#1086
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
Aflu dupa o luna c-ai fost prin Cimișoara..

#1087
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Si io am aflat ca vin cu vreo patru ore inainte.  Din care vreo doua am avut alte treburi si doar vreo doua sa fac si io un dus si-un bagaj.

Si pt ca ziceam de becurile alea de la climatizare... de cand m-am intors functioneaza normal, la 100% din intensitate si fara intermitente.   A fost doar ceva contact slabit... o sa-i rog pe baieti sa mai umble la ele cand ma duc sa schimb navigatia.

#1088
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Zic ca ai un chinez mic pe acolo ce ti-a facut noaptea alte filamente... :lol:

#1089
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Mai stii... tot ce se poate.  Si s-a trezit de la zdruncinaturi.   :lol:  
Da' nu aici a fost, ci la voi, pe Coasta.

#1090
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
S-au mai adunat vreo 6 - 700 km.  Dupa ce i-am aratat de vreo doua ori rosu (nu mai vazuse dupa ce-am schimbat distributia), Mitsu toarce tot mai frumos* iar zgomotul ala infundat de care ziceam s-a dus peste 5.000.  Inca putin si-mi va semnaliza cand ajung in limitare, la vreo 8.000 rpm.  :P

Si cred c-am dereglat ceva... ultimul consum a fost 13,00, exclusiv urban.   :huh:
Inca putin si-ajung sa consum ca-n carte.   :w00t:


* Chiar m-a distrat intr-o zi un nene...  Stateam pe-un colt de straduta, cu motorul pornit, ca de obicei, asteptand pe cineva, si vine asta (pieton) din fata, trece pe langa masina, dupa care-l vad ca se opreste in spate si-ncepe sa se benocleze la bara mea.  :huh:
Apoi vine la mine, la geam:
- Aveti motorul pornit ?
- Da, de ce ?
- Ca nu se-aude nimic... mi s-a parut ciudat sa vad fum pe esapament.
- :D
Am mai vorbit vreo doua minute cu el, si-am ajuns amandoi la concluzia ca Solnita lui (mi-a si aratat-o, era parcata putin mai incolo) consuma in oras cel putin cat Mitsu.   :P

#1091
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Ai patit si tu ca mine cind un amic a venit sa asculte nu stiu ce zgomot, impreuna cu un alt vecin al lui-si ala posesor de veweu- si se minunau ce frumos merge tigaia mea. Le zisei si eu tare mindru: asta are motorul care e laudat de bisnitari la piata :)))) vindeti-le si va astept cu intere$

#1092
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Iar eu am dezamăgit un taximetrist care m-a întrebat cât consumă Lupo în oraş: de la 10 în sus. :lol:

În altă ordine de idei, parcă mă bate un gând:
https://www.olx.ro/o...html#199c6f6628

#1093
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Mai trebe la ea asa: turbina, injectoare cu debit marit, alta pompa de benzina, pistoane si biele forjate, ambreiaj cu 3 pad-uri, s.a.m.d. :)

#1094
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Arogantule, ala-i parcat pe Ritmului, il stiu.   :)

Rechinule, n-ar fi stricat alea, dar la pachet cu AWD.  Asa, FWD...

#1095
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Pai na, intercooler,planetare, diferential blocant si tot asa. :)

#1096
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Decat sa m-apuc de toate astea, mai bine cumpar direct un Evo.

#1097
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
125.000, si Mitsu iar a trecut in "somaj tehnic", doar cateva sute de km lunar.

Attached File  IMAG0368.jpg   589.89K   35 downloads   Attached File  IMAG0369.jpg   743.56K   38 downloads

#1098
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,140
  • Înscris: 08.12.2008
Daca o vinzi, sa-i dai km. inainte. Ca are prea putini si n-are cum. E teapa. :D Dar credeam ca l-ai vandut.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate