Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Evitati AGER service (autoglass.ro)

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#19
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

 PMW, on 17th July 2012, 15:55, said:

De cate ori ai apelat la ANPC? Ai idee cat dureaza sa-ti solutioneze o problema? Eu stiu cam cat dureaza si cam cum funcioneaza mai ales pentru o firma mare ca a astora. Ei sunt protejati de garantie, garantie in care iti ofera garantia doar pentru montaj si ca nu apar denivelari pe parbriz, nu pentru crapataturi. In cazul crapaturilor nu iti ofera nicio garantie. Nu m-as fi dus la ei daca crapatura asta nu ar fi aparut imediat dupa ce l-au montat sau din cauza vreunei pitere/cauza mea. Eu la ANPC trebuia sa demonstrez ca s-a produs din cauza montajului sau a calitatii proaste. Plateste tu expertize sa demonstreziu lucru asta...


Eu am apelat la Protectia COnsumatorului si mi-au raspuns in max 30 zile, in favoarea mea (aveam o problema de garantie cu Citroen Romania).
Ref la problema ta, din punctul meu de vedere e treaba clara: daca nu exista nici o ciobitura pe parbriz care sa indice ca ai luat o piatra si de acolo a plecat crapatura, nu poate insemna decat 2 lucruri, ambele in defavoarea serviceului:
1) fie ti-au montat parbrizul gresit, ceea ce a produs tensiuni in geam si a pleznit
2) fie parbrizul a avut o problema, si asta trebuia sa fie acoperit de garantie, care e de 30 zile daca nu se mentioneaza altfel

Faptul ca ai acceptat sa t-il schimbe cu altul pe care ai platit 3 mil, din puctul meu de vedere, e cumva ca o recunoastere a faptului ca fiecare din parti a gresit si fiecare acopera jumatate.

#20
ticusor

ticusor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,097
  • Înscris: 25.01.2010
Ma bucur ca ti-ai aparat drepturile si ti-ai rezolvat macar partial problema.
Oricum o nota foarte proasta pentru "sef". Probabil nu are experienta in functia sa. Nu asa se procedeaza. Cat trebuie sa fii de “interesat de binele firmei la care lucrezi” ca dupa ce  stii ca nerezolvarea unei probleme ce ti-a adus deja prejudicii de imagine sa te apuci sa “ameninti ” cu datul in judecata? Un sef bun aplana cu eleganta din fasa orice conflict iar tu nici nu trebuia sa stii ca ei sunt la curent cu plangerile de pe forum. Mai rar ca la o firma mare patronul sa le permita angajatilor astfel de “derapaje”. Nu ar strica sa-l trimita la niste cursuri poate invata si el cum trebuie reactionat in diverse situatii.

#21
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012

 bogwol, on 25th July 2012, 16:29, said:

Eu am apelat la Protectia COnsumatorului si mi-au raspuns in max 30 zile, in favoarea mea (aveam o problema de garantie cu Citroen Romania).
Ref la problema ta, din punctul meu de vedere e treaba clara: daca nu exista nici o ciobitura pe parbriz care sa indice ca ai luat o piatra si de acolo a plecat crapatura, nu poate insemna decat 2 lucruri, ambele in defavoarea serviceului:
1) fie ti-au montat parbrizul gresit, ceea ce a produs tensiuni in geam si a pleznit
2) fie parbrizul a avut o problema, si asta trebuia sa fie acoperit de garantie, care e de 30 zile daca nu se mentioneaza altfel

Faptul ca ai acceptat sa t-il schimbe cu altul pe care ai platit 3 mil, din puctul meu de vedere, e cumva ca o recunoastere a faptului ca fiecare din parti a gresit si fiecare acopera jumatate.

Am acceptat sa mi-l schimbe pe 3 milioane pentru ca nu aveam alta optiune. Eu nu am gresit cu nimic, se vede in poza si chiar ei acolo mi-au recunoscut ca, crapatura nu e de la piatra sau din vina mea. Au bagat-o pe aia cu socul termic, ca sticla e imprevizibila bla bla. Niciodata nu au zis ca eu sunt vinovat dar nici ca ar fi ei.

 ticusor, on 26th July 2012, 10:16, said:

Ma bucur ca ti-ai aparat drepturile si ti-ai rezolvat macar partial problema.
Oricum o nota foarte proasta pentru "sef". Probabil nu are experienta in functia sa. Nu asa se procedeaza. Cat trebuie sa fii de “interesat de binele firmei la care lucrezi” ca dupa ce  stii ca nerezolvarea unei probleme ce ti-a adus deja prejudicii de imagine sa te apuci sa “ameninti ” cu datul in judecata? Un sef bun aplana cu eleganta din fasa orice conflict iar tu nici nu trebuia sa stii ca ei sunt la curent cu plangerile de pe forum. Mai rar ca la o firma mare patronul sa le permita angajatilor astfel de “derapaje”. Nu ar strica sa-l trimita la niste cursuri poate invata si el cum trebuie reactionat in diverse situatii.

Seful asta ultim cu care am vorbit am impresia ca era chiar patron. Daca erau o firma care se respecta schimbau un rahat de parbriz cu care sunt sigur ca ei il iau cu 3 milioane direct de la producator. El nu mi-a facut nicio reducere, el nu a pierdut nimic., mi l-a dat la pretul cu care il ia el si a zis ca mi-a luat ochii cu ce reducere mi-a facut el.

Edited by PMW, 26 July 2012 - 09:42.


#22
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012
Cam asta e nivelul firmei. Acum 1 an au trimis aceasi chestie... Oare nu s-au gandit cand si-au batut joc de client + amenintat ca s-ar putea sa se intample lucrul asta. Clientul sa posteze pe internet ce a patit cu marea firma AGER Service... Ce regret enorm este ca la vremea respectiva nu am postat pe toate forumurile auto. Asta este domnilior de la AGER Service, pentru un parbriz, bataie de joc + amenintari suportati consecintele. Cand veneam zilnic pe acolo nu erati asa interesati sa vorbiti cu mine...
Evitati AGER Service. Daca o sa aveti probleme cu un parbriz din cauza ca l-au montat prost o sa va spuna ca asa e cu sticla si go home sau plateste altul. Si asta la 3-4 zile dupa ce a fost montat, nu o luna sau mai mult. Ei recunoscund ca nu a fost de la piatra sarita sau un soc. In continuare EU nu recomand AGER Service http://www.autoglas.ro/

Attached File  AS1.jpg   415.78K   210 downloads

Attached File  AS2.jpg   417.53K   206 downloads

Edited by PMW, 12 May 2014 - 14:48.


#23
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012
Notificare1
Notificare2

Asta ca sa vada si cei care nu au cont. Daca tot isi fac probleme ca e asa de vizitat threadul asta si le-a afectat imaginea.

Edited by PMW, 12 May 2014 - 15:03.


#24
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
uite acuma dau si eu forward la colegii din firma..just to be known !! felicitari initiatorului!Posted Image

#25
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Am fost si eu sa stopez craparea parbrizului. Mi-au eliminat crapaturile  insa ciobitura/lovitura tot a ramas. (punct 1 mm albicios)

Prin 2003 am efectuat o astfel de reparatie in strada.Am sunat pe cineva care avea un anunt in ziarul Anuntul Telefonic , a venit omul unde era parcata masina si a efectuat reparatia .Am fost mai multumit decat de cei de la Autoglas pentru ca ciobitura  nu mai era asa vizibila.

In plus, mi se pare ca au marit si preturile (fata de acum cativa ani)

Edited by polizei, 12 May 2014 - 16:39.


#26
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012
Nu contest ca nu s-ar pricepe, poate chiar fac treaba buna. Eu am vrut doar sa-si recunoasca greseala in cazul meu. L-au montat gresit sa suporte si sa-mi puna altul gratis. In schimb m-au pus pe drumuri cateva zile ca ba nu e nu stiu ce sef, ba ca a uitat nu stiu ce... Ma rog, e toata povestea postata mai sus. Experienta MEA cu AGER Service www.autoglas.ro a fost una foarte neplacuta si nu recomand aceasta firma nimanui. Evitati aceasta firma. E punctul meu de vedere si o sa-l sustin indiferent de cate notificari trimit sau la ce amenintari or mai vrea ei sa recurga. Evitati AGER Service. In cazul meu: montaj gresit, amenintari, bataie de joc. Cam asta au facut cu mine.

Le-am spus ca o sa postez pe internet patania mea cu ei si au fost foarte indiferenti, ceva de genul "si ce?", cred ca erau fericiti ca scapa doar cu asta si nu mai trebuie sa dea un parbriz gratis. Cred ca regreta enorm acum...

Edited by PMW, 13 May 2014 - 23:07.


#27
suntfalita

suntfalita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.05.2014
cine dracu mai sunt si astia ager?

#28
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012
Eu am schimbat un parbriz la Ager si am avut norocul sa nu am probleme. Totusi, daca as fi vazut subiectul asta inainte de a monta parbrizul, probabil as fi cautat in alta parte. Ar fi cazul ca unii prestatori de servicii sa invete sa-si respecte clientii.

#29
T Irina

T Irina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,680
  • Înscris: 04.11.2006
Corect, ieseau mai ieftin daca schimbau fara sa ceara cele 3 mil..... fata de efectul reclamei negative! Insa asta e mentalitatea unor intreprinzatori romani!

Cand am avut o problema cu masina in garantie (Peugeot) serviciile oferite au fost peste orice asteptare (ca promptitudine si calitate). Bineinteles ca am povestit mai departe... cineva a ales masina de la ei pe baza recomandarii.

#30
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pai zic sa trimitem mai departe ce baieti buni sunt, poate n-au nevoie de clienti si nu stiu saracii cum sa se exprime.

#31
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Ce notificari de rahat au trimis!
Doar pentru astea si merita evitati de la 10km.
Posted Image

#32
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
La demontare se poate observa stratul de cauciuc cu care a fost lipit.
Daca sunt diferente de grosime e clar ca parbrizul a stat tensionat.

Practic firma asta nu ofera nicio garantie.
De evitat !

#33
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
tu ai vreo dovada la mana ca parbrizul crapat nu a fost de la o piatra?
actiunile tale (plata ulterioara a 300 de lei in garantie) denota ca te simteai si tu vinovat.

presupunand ca ai fi avut dreptate si ca parbrizul, costul lui e de 300 de lei, in prima faza a castigat 400 de lei profit, apoi ti-a luat parbrizul tau si l-a trimis inapoi pe garantia firmei care produce parbrizul si a mai castigat gratis un parbriz de 300 de lei.
ai fost o mana cereasca pentru ei. au montat 2 parbrize si au castigat 700 pe fundul tau, :lol:

#34
conu71

conu71

    Termopanist

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,067
  • Înscris: 22.06.2004
si eu care vroiam sa mi schimb parbrizul la ei:)))))) eram pe www.autoglas.ro si am zis sa dau o cautare. se pare ca mai bine iti plateau parbrizul

multumesc PMW

#35
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012

 tsunnami, on 25 mai 2014 - 06:58, said:

tu ai vreo dovada la mana ca parbrizul crapat nu a fost de la o piatra?
actiunile tale (plata ulterioara a 300 de lei in garantie) denota ca te simteai si tu vinovat.

presupunand ca ai fi avut dreptate si ca parbrizul, costul lui e de 300 de lei, in prima faza a castigat 400 de lei profit, apoi ti-a luat parbrizul tau si l-a trimis inapoi pe garantia firmei care produce parbrizul si a mai castigat gratis un parbriz de 300 de lei.
ai fost o mana cereasca pentru ei. au montat 2 parbrize si au castigat 700 pe fundul tau, Posted Image

Ai citit threadul? Am fost la ei si seful lor de service l-a analizat si mi-a spus ca nu e de la piatra, crapatura pornind din margine, de sub guma. Se vede si in pozele care le-am pus... Bine, nici nu au spus ca e montajul gresit. Raspunul lor a fost "soc termic si stiti cum e cu sticla..." . Soc termic in plina vara cand temperaturile scad de la 30 la 0 grade Posted Image)

Care garantie? Mi-au spus ca la sticla ei nu ofera garantie! Posted Image) Eu nu ma simteam vinovat in niciun fel. Am lasat-o cu geamurile deschise sa nu se incalzeasca, nu am mers cu ea dupa ce a fost montat. Ce trebuia sa fac mai mult de atat? Am acceptat oferta pentru ca nu mai puteam face altceva. Ce trebuia sa fac, sa ma duc la alta firma sa platesc alt parbriz? Sa-i dau in judecata? Am si alte lucruri de facut. Am considerat ca povestind aici si pe inca un forum ce am patit o sa-i potoleasca sa mai faca rahaturi din astea si pe viitor sa-si respecte clientii...

Edited by PMW, 25 May 2014 - 15:34.


#36
herske

herske

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 26.12.2001
o notificare stupida. plina de greseli gramaticale.

de cand este autorul notificarii un judecator sa spuna ce fapta este licita sau nu?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate