Evitati AGER service (autoglass.ro)
Last Updated: Jun 26 2019 07:05, Started by
PMW
, Jun 11 2012 11:06
·
0
#19
Posted 25 July 2012 - 15:29
PMW, on 17th July 2012, 15:55, said: De cate ori ai apelat la ANPC? Ai idee cat dureaza sa-ti solutioneze o problema? Eu stiu cam cat dureaza si cam cum funcioneaza mai ales pentru o firma mare ca a astora. Ei sunt protejati de garantie, garantie in care iti ofera garantia doar pentru montaj si ca nu apar denivelari pe parbriz, nu pentru crapataturi. In cazul crapaturilor nu iti ofera nicio garantie. Nu m-as fi dus la ei daca crapatura asta nu ar fi aparut imediat dupa ce l-au montat sau din cauza vreunei pitere/cauza mea. Eu la ANPC trebuia sa demonstrez ca s-a produs din cauza montajului sau a calitatii proaste. Plateste tu expertize sa demonstreziu lucru asta... Eu am apelat la Protectia COnsumatorului si mi-au raspuns in max 30 zile, in favoarea mea (aveam o problema de garantie cu Citroen Romania). Ref la problema ta, din punctul meu de vedere e treaba clara: daca nu exista nici o ciobitura pe parbriz care sa indice ca ai luat o piatra si de acolo a plecat crapatura, nu poate insemna decat 2 lucruri, ambele in defavoarea serviceului: 1) fie ti-au montat parbrizul gresit, ceea ce a produs tensiuni in geam si a pleznit 2) fie parbrizul a avut o problema, si asta trebuia sa fie acoperit de garantie, care e de 30 zile daca nu se mentioneaza altfel Faptul ca ai acceptat sa t-il schimbe cu altul pe care ai platit 3 mil, din puctul meu de vedere, e cumva ca o recunoastere a faptului ca fiecare din parti a gresit si fiecare acopera jumatate. |
#20
Posted 26 July 2012 - 09:16
Ma bucur ca ti-ai aparat drepturile si ti-ai rezolvat macar partial problema.
Oricum o nota foarte proasta pentru "sef". Probabil nu are experienta in functia sa. Nu asa se procedeaza. Cat trebuie sa fii de “interesat de binele firmei la care lucrezi” ca dupa ce stii ca nerezolvarea unei probleme ce ti-a adus deja prejudicii de imagine sa te apuci sa “ameninti ” cu datul in judecata? Un sef bun aplana cu eleganta din fasa orice conflict iar tu nici nu trebuia sa stii ca ei sunt la curent cu plangerile de pe forum. Mai rar ca la o firma mare patronul sa le permita angajatilor astfel de “derapaje”. Nu ar strica sa-l trimita la niste cursuri poate invata si el cum trebuie reactionat in diverse situatii. |
#21
Posted 26 July 2012 - 09:37
bogwol, on 25th July 2012, 16:29, said: Eu am apelat la Protectia COnsumatorului si mi-au raspuns in max 30 zile, in favoarea mea (aveam o problema de garantie cu Citroen Romania). Ref la problema ta, din punctul meu de vedere e treaba clara: daca nu exista nici o ciobitura pe parbriz care sa indice ca ai luat o piatra si de acolo a plecat crapatura, nu poate insemna decat 2 lucruri, ambele in defavoarea serviceului: 1) fie ti-au montat parbrizul gresit, ceea ce a produs tensiuni in geam si a pleznit 2) fie parbrizul a avut o problema, si asta trebuia sa fie acoperit de garantie, care e de 30 zile daca nu se mentioneaza altfel Faptul ca ai acceptat sa t-il schimbe cu altul pe care ai platit 3 mil, din puctul meu de vedere, e cumva ca o recunoastere a faptului ca fiecare din parti a gresit si fiecare acopera jumatate. Am acceptat sa mi-l schimbe pe 3 milioane pentru ca nu aveam alta optiune. Eu nu am gresit cu nimic, se vede in poza si chiar ei acolo mi-au recunoscut ca, crapatura nu e de la piatra sau din vina mea. Au bagat-o pe aia cu socul termic, ca sticla e imprevizibila bla bla. Niciodata nu au zis ca eu sunt vinovat dar nici ca ar fi ei. ticusor, on 26th July 2012, 10:16, said: Ma bucur ca ti-ai aparat drepturile si ti-ai rezolvat macar partial problema. Oricum o nota foarte proasta pentru "sef". Probabil nu are experienta in functia sa. Nu asa se procedeaza. Cat trebuie sa fii de “interesat de binele firmei la care lucrezi” ca dupa ce stii ca nerezolvarea unei probleme ce ti-a adus deja prejudicii de imagine sa te apuci sa “ameninti ” cu datul in judecata? Un sef bun aplana cu eleganta din fasa orice conflict iar tu nici nu trebuia sa stii ca ei sunt la curent cu plangerile de pe forum. Mai rar ca la o firma mare patronul sa le permita angajatilor astfel de “derapaje”. Nu ar strica sa-l trimita la niste cursuri poate invata si el cum trebuie reactionat in diverse situatii. Seful asta ultim cu care am vorbit am impresia ca era chiar patron. Daca erau o firma care se respecta schimbau un rahat de parbriz cu care sunt sigur ca ei il iau cu 3 milioane direct de la producator. El nu mi-a facut nicio reducere, el nu a pierdut nimic., mi l-a dat la pretul cu care il ia el si a zis ca mi-a luat ochii cu ce reducere mi-a facut el. Edited by PMW, 26 July 2012 - 09:42. |
#22
Posted 12 May 2014 - 14:27
Cam asta e nivelul firmei. Acum 1 an au trimis aceasi chestie... Oare nu s-au gandit cand si-au batut joc de client + amenintat ca s-ar putea sa se intample lucrul asta. Clientul sa posteze pe internet ce a patit cu marea firma AGER Service... Ce regret enorm este ca la vremea respectiva nu am postat pe toate forumurile auto. Asta este domnilior de la AGER Service, pentru un parbriz, bataie de joc + amenintari suportati consecintele. Cand veneam zilnic pe acolo nu erati asa interesati sa vorbiti cu mine...
Evitati AGER Service. Daca o sa aveti probleme cu un parbriz din cauza ca l-au montat prost o sa va spuna ca asa e cu sticla si go home sau plateste altul. Si asta la 3-4 zile dupa ce a fost montat, nu o luna sau mai mult. Ei recunoscund ca nu a fost de la piatra sarita sau un soc. In continuare EU nu recomand AGER Service http://www.autoglas.ro/ AS1.jpg 415.78K 210 downloads AS2.jpg 417.53K 206 downloads Edited by PMW, 12 May 2014 - 14:48. |
#23
Posted 12 May 2014 - 15:02
Notificare1
Notificare2 Asta ca sa vada si cei care nu au cont. Daca tot isi fac probleme ca e asa de vizitat threadul asta si le-a afectat imaginea. Edited by PMW, 12 May 2014 - 15:03. |
#24
Posted 12 May 2014 - 15:27
uite acuma dau si eu forward la colegii din firma..just to be known !! felicitari initiatorului!
|
#25
Posted 12 May 2014 - 16:29
Am fost si eu sa stopez craparea parbrizului. Mi-au eliminat crapaturile insa ciobitura/lovitura tot a ramas. (punct 1 mm albicios)
Prin 2003 am efectuat o astfel de reparatie in strada.Am sunat pe cineva care avea un anunt in ziarul Anuntul Telefonic , a venit omul unde era parcata masina si a efectuat reparatia .Am fost mai multumit decat de cei de la Autoglas pentru ca ciobitura nu mai era asa vizibila. In plus, mi se pare ca au marit si preturile (fata de acum cativa ani) Edited by polizei, 12 May 2014 - 16:39. |
#26
Posted 13 May 2014 - 23:06
Nu contest ca nu s-ar pricepe, poate chiar fac treaba buna. Eu am vrut doar sa-si recunoasca greseala in cazul meu. L-au montat gresit sa suporte si sa-mi puna altul gratis. In schimb m-au pus pe drumuri cateva zile ca ba nu e nu stiu ce sef, ba ca a uitat nu stiu ce... Ma rog, e toata povestea postata mai sus. Experienta MEA cu AGER Service www.autoglas.ro a fost una foarte neplacuta si nu recomand aceasta firma nimanui. Evitati aceasta firma. E punctul meu de vedere si o sa-l sustin indiferent de cate notificari trimit sau la ce amenintari or mai vrea ei sa recurga. Evitati AGER Service. In cazul meu: montaj gresit, amenintari, bataie de joc. Cam asta au facut cu mine.
Le-am spus ca o sa postez pe internet patania mea cu ei si au fost foarte indiferenti, ceva de genul "si ce?", cred ca erau fericiti ca scapa doar cu asta si nu mai trebuie sa dea un parbriz gratis. Cred ca regreta enorm acum... Edited by PMW, 13 May 2014 - 23:07. |
#28
Posted 14 May 2014 - 12:57
Eu am schimbat un parbriz la Ager si am avut norocul sa nu am probleme. Totusi, daca as fi vazut subiectul asta inainte de a monta parbrizul, probabil as fi cautat in alta parte. Ar fi cazul ca unii prestatori de servicii sa invete sa-si respecte clientii.
|
|
#29
Posted 21 May 2014 - 23:06
Corect, ieseau mai ieftin daca schimbau fara sa ceara cele 3 mil..... fata de efectul reclamei negative! Insa asta e mentalitatea unor intreprinzatori romani!
Cand am avut o problema cu masina in garantie (Peugeot) serviciile oferite au fost peste orice asteptare (ca promptitudine si calitate). Bineinteles ca am povestit mai departe... cineva a ales masina de la ei pe baza recomandarii. |
#30
Posted 21 May 2014 - 23:12
Pai zic sa trimitem mai departe ce baieti buni sunt, poate n-au nevoie de clienti si nu stiu saracii cum sa se exprime.
|
#31
Posted 21 May 2014 - 23:26
Ce notificari de rahat au trimis!
Doar pentru astea si merita evitati de la 10km. |
#32
Posted 24 May 2014 - 22:28
La demontare se poate observa stratul de cauciuc cu care a fost lipit.
Daca sunt diferente de grosime e clar ca parbrizul a stat tensionat. Practic firma asta nu ofera nicio garantie. De evitat ! |
#33
Posted 25 May 2014 - 06:58
tu ai vreo dovada la mana ca parbrizul crapat nu a fost de la o piatra?
actiunile tale (plata ulterioara a 300 de lei in garantie) denota ca te simteai si tu vinovat. presupunand ca ai fi avut dreptate si ca parbrizul, costul lui e de 300 de lei, in prima faza a castigat 400 de lei profit, apoi ti-a luat parbrizul tau si l-a trimis inapoi pe garantia firmei care produce parbrizul si a mai castigat gratis un parbriz de 300 de lei. ai fost o mana cereasca pentru ei. au montat 2 parbrize si au castigat 700 pe fundul tau, |
|
#34
Posted 25 May 2014 - 07:11
si eu care vroiam sa mi schimb parbrizul la ei:)))))) eram pe www.autoglas.ro si am zis sa dau o cautare. se pare ca mai bine iti plateau parbrizul
multumesc PMW |
#35
Posted 25 May 2014 - 15:20
tsunnami, on 25 mai 2014 - 06:58, said:
tu ai vreo dovada la mana ca parbrizul crapat nu a fost de la o piatra? actiunile tale (plata ulterioara a 300 de lei in garantie) denota ca te simteai si tu vinovat. presupunand ca ai fi avut dreptate si ca parbrizul, costul lui e de 300 de lei, in prima faza a castigat 400 de lei profit, apoi ti-a luat parbrizul tau si l-a trimis inapoi pe garantia firmei care produce parbrizul si a mai castigat gratis un parbriz de 300 de lei. ai fost o mana cereasca pentru ei. au montat 2 parbrize si au castigat 700 pe fundul tau, Ai citit threadul? Am fost la ei si seful lor de service l-a analizat si mi-a spus ca nu e de la piatra, crapatura pornind din margine, de sub guma. Se vede si in pozele care le-am pus... Bine, nici nu au spus ca e montajul gresit. Raspunul lor a fost "soc termic si stiti cum e cu sticla..." . Soc termic in plina vara cand temperaturile scad de la 30 la 0 grade ) Care garantie? Mi-au spus ca la sticla ei nu ofera garantie! ) Eu nu ma simteam vinovat in niciun fel. Am lasat-o cu geamurile deschise sa nu se incalzeasca, nu am mers cu ea dupa ce a fost montat. Ce trebuia sa fac mai mult de atat? Am acceptat oferta pentru ca nu mai puteam face altceva. Ce trebuia sa fac, sa ma duc la alta firma sa platesc alt parbriz? Sa-i dau in judecata? Am si alte lucruri de facut. Am considerat ca povestind aici si pe inca un forum ce am patit o sa-i potoleasca sa mai faca rahaturi din astea si pe viitor sa-si respecte clientii... Edited by PMW, 25 May 2014 - 15:34. |
#36
Posted 25 May 2014 - 15:35
o notificare stupida. plina de greseli gramaticale.
de cand este autorul notificarii un judecator sa spuna ce fapta este licita sau nu? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users