Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Evitati AGER service (autoglass.ro)
Last Updated: Jun 26 2019 07:05, Started by
PMW
, Jun 11 2012 11:06
·
0
#73
Posted 30 May 2014 - 21:36
izometric, on 30 mai 2014 - 07:43, said: Adica la o masina cu parbriz original de ce nu se parg geamurile din senin, atunci cand ploua, cand dai cu furtunul cu apa pe geamul cald, sau chiar cu apa calda iarna pe geamul rece? Geamul ala s-a spart de la calitatea mizerabila a sticlei combinata cu eforturi din deformarea caroseriei datorita lipirii necorespunzatoare. E suficient ca una din muchiile geamului sa fie atinsa de tabla caroseriei din cauza ca nu s-a centrat perfect sticla. pai cred ca ori procesul de fabricatie nu a fost respectat si eventual avea ceva hibe de calitate, sau a fost transportat defectuos si a aparut un inceput de fisura. asta cu lasatul geamului deschis si protejarea cu apa e pentru cei care au chiulit de la scoala si care au glanda in loc de creier, |
#74
Posted 16 January 2018 - 12:03
Un mic update. Dupa aproape 6 ani de cand am povestit aici experienta mea cu ei, m-au dat in judecata pentru ca le-am stricat imaginea si au pierdut.
Pararea mea ramane aceasi si fiecare trage ce concluzie vrea. Intre timp am inteles ca au intrat si in insolventa. Edited by PMW, 16 January 2018 - 12:15. |
#75
Posted 16 January 2018 - 14:35
pfft.
mai mult ca sigur parbrizul initiatorului a fost montat gresit si a stat tensionat, si asta a crescut riscul de crapatura...putea fi si de la soc mecanic..groapa etc,putea fi si de la soc termic, putea si si de la presiunea vantului pur si simplu. problema a fost de montaj. "IDENTIFYING THERMAL STRESS GLASS BREAKAGE A glass fracture can be identified as a thermal stress breakage if the start of the crack is at 90* to both the edge of the glass AND the face of the glass. Depending on the magnitude of the stresses involved, the crack may only travel for a few millimetres before branching out or veering off-line, so the 90° angle of the initial fracture may not always be immediately" De retinut : crapatura de la socul termic pleaca mereu perpendicular pe margine si perpendicular pe fata sticlei. am uitat sa adaug fisierul Attached Files |
#76
Posted 17 February 2018 - 22:52
#77
Posted 10 March 2019 - 09:57
Pff, bine ca am citit aici; ma pregateam sa merg la ei.
|
#78
Posted 11 March 2019 - 09:57
Si eu am mers la ei, mi-au dat ceva de curatat parbrizul, toamna trecuta.
Edited by aris86, 11 March 2019 - 10:16. |
#79
Posted 09 May 2019 - 20:27
Exista o singura necunoscuta... Sub ce noua denumire, o sa-si reia activitatea...
|
#80
Posted 26 June 2019 - 07:05
Omul are dreptate (cel cu postarea initiala) il cred pentru ca mai stiu un caz din 2018 in care finul meu pe care l-am trimis la ei sa isi schimbe parbrizul la un Mitsubishi Outlander (2008) . 850 lei cu totul , a doua zi , zbang , parbrizul fisurat peste noapte . Desigur aceeasi problema , montaj tensionat sau mai rau calitate proasta a parbrizului . Cert e ca , minune , firma a acceptat evenimentul si l-a schimbat gratis !!!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users