Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Evitati AGER service (autoglass.ro)

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#1
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012
Acum cateva luni am luat o pietricica pe autostrada si m-am trezit cu o mica crapatura care in timp s-a facut foarte mare. Marti (saptamana trecuta) ma hotaresc sa-l schimb. Un prieten imi spune ca a montat la AGER service (autoglas.ro) si a fost multimit, in sensul ca l-au pus bine. Caut pe net, vad ca sunt firma mare (cred ca si de incredere) si ma hotaresc sa il schimb la ei. Ma duc la sediul din Calea Serban Voda 231A sa dau comanda, il monteaza, iau masina, toate bune si frumoase cu toate ca mi s-a parut ca in anumite parti parca era putin apasat spre mine. Ma gandesc sa nu mai ma duc si sa fac scandal ca oricum ma gandeam ca nu rezolv nimic.

Sambata, la 4 zile de cand mi-au pus parbrizul plec in afara orasului. Pe drum ma trezesc cu o crapatura care foarte repede s-a extins la vreo 20-30 de cm. Nu a sarit piatra, nu nimic, pur si simplu. Socat putin ma gandesc ca nu e nicio problema merg la service si sigur se rezolva pe garantie, avand in vedere ca nu a sarit vreo piatra, nu i-am facut nimic, nu a fost din vina mea.

Azi la prima ora ma prezint la service unde am o surpriza. Seful de service imi spune ca nu acopera garantia asa ceva. Pentru cateva secunde am crezut ca nu e adevarat. Ca se putea intampla de la soc termic, soc mecanic bla bla. Cum adica? In 5 ani am avut 4 masini si nu am avut soc termic sau mecanic la niciunul si nici nu prea am auzit de asa ceva. Nu, ca stiu ei mai bine ca patesc foarte des (probabil din cauza asta nici nu ofera garantie). Parerea mea e ca daca patesc foarte des inseamna ca produsele care le vand sunt de proasta calitate sau montajul prost, eu unul cumparand si varianta de producator european (mai scumpa si mai buna cica). Cer sa vorbesc cu un superior, nu este acolo sa vin maine. Intr-un final vazand ca sunt mai insistent probabil se decide sa-mi faca niste poze si sa le prezinte superiorilor iar daca superiorii vor din buna vointa (m-a asigurat ca este cam greu sa se intampela sa ceva) sa-mi schimbe parbrizul o sa ma sune.

Voua vi se pare corecta toata treaba asta? Pentru ce exista garantia aia daca ei nu ofera garantie pentru un produs care s-a defectat din punctul meu de vedere din cauza ca nu a fost pus bine sau produsul este de proasta calitate, avand in vedere ca s-a sparat de la margine. Nu am spalat masina 5 zile, am lasat-o si cu geamurile deschise ca sa nu se faca prea cald, mi-am luat toate masurile si consider ca nu e vina mea.

Cam asta e exprienta mea cu AGER service (autoglas.ro). Aveti grija.

Personal o sa incerc sa vorbesc cu un superior si daca nu se rezolva o sa merg la OPC/ANPC sau ce mai e pentru ca nu mi se pare corect.

Poze cu parbrizul, factura, sa nu creada cineva ca sunt de la concurenta sau ceva de genul...

Sunt nou aici dar am acelasi post pe un alt forum cunoscut unde am cateva sute de postari la activ...daca se indoieste cineva..

Attached Files



#2
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.08.2007
Parerea mea ar fi sa mai faci o incercare de solutionare civilizata cu seful de service, dupa care, in caz ca rezultatul este negativ, direct ANPC. Nu pierde timpul si nu lasa zilele sa treaca.

#3
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012

 paultt, on 11th June 2012, 12:13, said:

Parerea mea ar fi sa mai faci o incercare de solutionare civilizata cu seful de service, dupa care, in caz ca rezultatul este negativ, direct ANPC. Nu pierde timpul si nu lasa zilele sa treaca.

Eu i-am vorbit civilizat si acum si nici nu m-am gandit ca nu se rezolva. Acum astept sa ma sune, cu toate ca seful de service mi-a atras atentia de cateva ori ca nu crede ca o sa mi-l schimbe. Probabil mi-a facut poze sa scape de mine...

Edited by PMW, 11 June 2012 - 11:25.


#4
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
direct anpc si acum ,nu maine
nu mai sta sa te sune nimeni

#5
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007
ciudat sau nu am/avut aceeasi pb la un astra h.
am schimbat acum 2 ani parbrizul(la o alta firma) si acum 3-4 luni m-am trezit cu o crapatura asemanatoare(tot din senin) dar mai mica.
Intre timp s-a extins la 20-25 cm.
Urmeaza sa-l schimb insa pe casco.

#6
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012

 petre69, on 11th June 2012, 12:28, said:

direct anpc si acum ,nu maine
nu mai sta sa te sune nimeni

Astazi nu cred ca pot sa mai ajung, dar maine dimienata sigur o sa depun reclamatia.

@andreitdi Imagineaza-ti ca daca mi se intampla asta peste 2 ani nu ma duceam eu sa cer explicatii. S-a intamplat la 4 zile de cand l-au pus...

#7
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012
Astazi m-am dus iar la sediul firmei unde ma intampina acelasi sef de service spunandu-mi urmatoarele "Salut, am uitat sa dau hartiile superiorilor si sa-i intreb, ca a fost sefa doar 5 minute pe aici", vrajeala, i-am spus ca pot sa vin in fiecare zi la sediul lor, nu e o probelam asta. Daca eu nu ma duceam azi acolo sunt sigur ca nu mai ma suna cineva vreodata. Imi spune ca iar nu e acolo "sefa" si ca sa dea un telefon sa vorbeasca cu ea. Nu o gaseste si vine cu o doamna care nu am inteles ce era, destul de amabila totusi, ca si seful de service. Sa nu se inteleaga ca daca au fost amabili mi-au rezolvat problema. Doamna respectiva incercand sa-mi explice ca ei nu ofera garantie pe crapaturi. Am incercat sa-i explic ca fisura a aparut din cauza montajului necorespunzator iar raspunsul ei a fost sa-l intrebe pe seful de service daca a fost montat cum trebuie. Aici mai ca ma pufnea rasul. Pai ce sa zica angajatul? Ca l-a pus prost? Intreb daca nu e din cauza montajului atunci sa-mi spuna domnul sef de service cauza. Domnul sef de service o tinea cu socul termic. Ca daca dai cu apa rece pe el incins se crapa. Adica daca eu dau cu jet de parbriz sa-l sterg se crapa? Si cum vine asta cand eu nu am spalat masina pana sa se crape? Socul termic de unde? De la ploaie? Nu am patit la nicio masina asa ceva. Intr-un final imi spune ca nu se poate si gata. Le-am comunicat ca o sa le fac plangere la ANPC dupa care primesc o oferta de a cumpara alt parbriz de la ei cu o reducere si ca daca vreau sa-l caute pe cel mai ieftin (asta insemnand made in china) ca sa ies mai ieftin, lucru pe care nu l-am acceptat. Au mai continuat discutiile ca nu ma asteptam de la o firma asa de mare se patesc asa ceva si ca ma asteptam sa se rezolve problema de luni si nu sa ma tot amane. Ma rog, intr-un final a ramas sa ma duc maine sa vorbesc direct cu managerul ca el cel mai in cauza sa-mi spuna ce si cum. Plangerea pentru ANPC o am facuta, vreau sa mai adaug ce spune si doamna manager si inca o surpriza pe care nu o mai scriu aici. Sunt sigur ca seful de service stie cauza, si anume montajul necorespunzator, mie asa mi s-a parut din atitudinea lui. Cam asta e pe ziua de azi. Sper ca sefa sa fie mai intelegatoare.

Edited by PMW, 12 June 2012 - 10:45.


#8
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,496
  • Înscris: 13.10.2010
Si de ce nu depui plangerea?

#9
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Pai e simplu, spera la o intelegere amiabila!

#10
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012

 pustiu_22, on 12th June 2012, 17:09, said:

Pai e simplu, spera la o intelegere amiabila!

Exact. Daca maine o sa ma amane iar, reclamatie la ANPC si sa fie sanatosi.

#11
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012
Am fost azi acolo si am vorbit cu "sefa". Bagata aia cu socul termic iar...bla bla. A fost amabila, mi-a vorbit civilizat, nu am ce sa comentez, dar cu aceasi placa care o stiam de la seful de service. De schimbat nu il schimba gratis sub nicio forma. Mi-au oferit o reducere de cam 60% daca doresc sa pun altul pe care cred ca o sa o accept. Adica 3 milioane fata de 7 cat a costat initial. Acelasi model de parbriz. Probabil la pretul asta il iau ei de la producator fara TVA si alte nebunii...

#12
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Pai daca ti-au oferit o asa reducere inseamna ca au morcovul in cur!

#13
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,496
  • Înscris: 13.10.2010

 PMW, on 13th June 2012, 13:14, said:

Am fost azi acolo si am vorbit cu "sefa". Bagata aia cu socul termic iar...bla bla. A fost amabila, mi-a vorbit civilizat, nu am ce sa comentez, dar cu aceasi placa care o stiam de la seful de service. De schimbat nu il schimba gratis sub nicio forma. Mi-au oferit o reducere de cam 60% daca doresc sa pun altul pe care cred ca o sa o accept. Adica 3 milioane fata de 7 cat a costat initial. Acelasi model de parbriz. Probabil la pretul asta il iau ei de la producator fara TVA si alte nebunii...

Cum de sunt unii asa ingramaditi?!  :deadtongue:  :o
Dar stai ca ai facut afacere, ai luat doua parbrize la pretul unuia si jumatate! :coolspeak:
Si va mai mirati de ce consumatorii sunt tratati cum sunt tratati.... :naughty:

#14
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 23.06.2004
Sa-ti dea scris motivul pentru care iti refuza garantia - ca au verificat si ca sigur crapatura a aparut unui soc termic, caz neacoperit de garantie. Nu vorbe. Ia vezi, ii tine cureaua? Si spus in fata, de aici oricum plec direct la anpc. Vorba pustiului, de ce iti fac o asemenea oferta daca nu au nicio obligatie? Le place de moaca ta?
Dupa ei, cred ca 90% dintre masini ar trebui sa aiba parbrizele crapate de la socuri termice.

#15
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,496
  • Înscris: 13.10.2010
Si pana la urma cum a ramas?

#16
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012
Uite cum a ramas. Acum o saptamana si ceva ma duc sa pun parbrizul cu 3 milioane cat stabilisem cu ei. Ma duc acolo si seful de service imi spune ca vrea nu stiu ce sef sa vorbeasca cu mine inainte sa-l schimb si ca ma suna el cand e acolo. Dupa ce vorbisem cu 2 superiori ma gandesc ca asta o sa-mi ofere parbrizul gratis. Ma suna seful de service ca e seful acolo sa ma duc sa vorbesc cu el. Ajung acolo si visam cam mult la parbriz gratis, omul ma chemase sa ma ameninte (pe un ton civilizat, genul ala prieteneste). Ca vezi domne am fost luat de val si m-am grabit sa scriu pe internet, ca l-au sunat nu stiu cati parteneri de ai lui ca au vazut ce am scris eu pe net, ca i-am facut reclama negativa si ca daca stiu ca poate sa ma dea in judecata pentru lucru asta. I-am spus ca e invitatul meu, avand in vedere ca nu am mintit cu nimic. Mi-a vorbit vreo juma de ora despre firma lor si cum ca lucruri din astea nu se intampla...bla bla sa sterg ce am scris pe net. I-am spus ca lucru asta nu il pot face, sa contacteze administratorii forumurilor si daca ei considera ca trebuie sters asa sa fie. I-am spus ca singurul lucru pe care il pot face este sa scriu ca mi-au rezolvat problema schimbandu-mi parbrizul gratis, asta fiind din punctul meu de vedere solutionarea problemei. Ma rog, vorbaraie multa iar despre firma si despre cum se sparg parbrizele astea... L-am intrebat daca a citit forumul si daca a vazut parerile celorlalti si mi-a zis ca aia de pe forumu sunt unii care nu stiu ce, ca nu poti pune baza in ce spun ei si el avea deschis pe calculator un forum in care citea despre cum poate da pe cineva in judecata pentru prejudiciu de imagine . Ma cam plictisesem de tot ce imi spunea si il intreb cum o rezolvam, imi face aceasi oferta cu 3 milioane si ii spun ca nu mai am ce sa scriu pe forum pentru ca oferta asta mi-a facut-o si data trecuta. La care el imi zice ca sa mai reflectez asupra lucrurilor, ca am facut o greseala, sa mai ma gandesc si sa scriu asa peste o saptamana pe forum. Ceva de genul sa-mi dau seama ce greseala am facut si sa scriu aici :). Ma rog, am schimbat parbrizul cu 3 milioane si sper sa nu mai am nevoie sa apelez la firma asta in viata mea. Nu voiam sa mai postez dar atitudinea sefului asta m-a deranajt. Evitati AGER service www.autoglas.ro .

PS: am reflectat asupra lucrurilor o saptamana si am postat.

Edited by PMW, 17 July 2012 - 14:51.


#17
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
a) Pilkington;

B ) Saint-Gobain.

Edited by Carrman, 17 July 2012 - 14:51.


#18
PMW

PMW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 11.06.2012

 Carrman, on 17th July 2012, 15:51, said:

a) Pilkington;

B ) Saint-Gobain.

Pai ei au zis ca e acelasi model ca cel care l-au pus prima data, adica Pilkington. Am vazut ca pe factura era acelasi part number. Mai aveam o varianta pentru unul facut in China cu 250RON dar nu am vrut, am vrut modelul care l-am pus prima data.

 ccf_cristi, on 13th June 2012, 16:00, said:

Cum de sunt unii asa ingramaditi?!  :deadtongue:  :o
Dar stai ca ai facut afacere, ai luat doua parbrize la pretul unuia si jumatate! :coolspeak:
Si va mai mirati de ce consumatorii sunt tratati cum sunt tratati.... :naughty:

De cate ori ai apelat la ANPC? Ai idee cat dureaza sa-ti solutioneze o problema? Eu stiu cam cat dureaza si cam cum funcioneaza mai ales pentru o firma mare ca a astora. Ei sunt protejati de garantie, garantie in care iti ofera garantia doar pentru montaj si ca nu apar denivelari pe parbriz, nu pentru crapataturi. In cazul crapaturilor nu iti ofera nicio garantie. Nu m-as fi dus la ei daca crapatura asta nu ar fi aparut imediat dupa ce l-au montat sau din cauza vreunei pitere/cauza mea. Eu la ANPC trebuia sa demonstrez ca s-a produs din cauza montajului sau a calitatii proaste. Plateste tu expertize sa demonstreziu lucru asta...

Edited by PMW, 17 July 2012 - 15:05.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate