Peugeot 308 SW
Last Updated: Jan 11 2021 18:09, Started by
Tarzy
, May 03 2012 17:41
·
0
#1
Posted 03 May 2012 - 17:41
asa cum se vede de aici: http://forum.softped...t...820072&st=0 masina aleasa (cu ajutorul informatiilor primite pe acest forum) a ajuns in batatura.
Deocamdata nu am facut 200 km si deabia astept sa vina w/e ca e programata o excursie pana in Amsterdam Masina aceasta este urmasa unui Logan motorizare benzina (1,6 MPI) si de aceea multe din aprecierile mele sunt in comparatie cu asa ceva. Ce-mi place: 1. scaunele spate pot fi mutate in portbagaj exista gata montate centurile si sistemele de prindere, iar in acte masina este trecuta cu 7 locuri .... daca vreau pot sa cumpar cele 2 scaune suplimentare si cu asta basta nu e nevoie de omologare. un set de scaune era la optionale 500 Euro, nu stiu daca se pastreaza pretul asta si ulterior. Oricum e fain ca pot pozitiona scaunele pasagerilor unde vreau ... pot face de exemplu un mic salonas in mijlocul masinii 2. imi arata in bord cand trebuie schimbata viteza .... e ca la jocurile pe PC 3. hands free-ul integrat prin bluethooth Nu-mi place: 1. oglinzile - foarte mici, mai mici parca si fata de Logan 2. vizibilitatea asupra manetelor pentru computer de bord si cruise control .... practic in mers cu volanul drept nu le vezi deloc, le operezi pe dibuite .... o sa mai incerc repozitionarea volanului poate gasesc totusi o pozitie mai buna. 3. vizibilitatea ceasurilor din bord, indeosebi pentru apa si carburant .... o sa vad si aici pozitionarea scaunului si a volanului; 4. butonul de dezactivarea a ECO (oprirea motorului la semafor) trebuie apasat dupa fiecare pornire .... o sa vad totusi daca nu poate fi setat altfel; 5. distributia in 3 locuri a diverselor beculete indicatoare .... fata de unul singur la Logan Am si o intrebare .... martorul de autodiagnosticare motor (systeme d'autodiagnostic moteur) se aprinde cand pun contactul .... ramane aprins cand ceilalti martori se sting si se stinge deabia dupa ce pornesc motorul .... e normal asa? parca in primele zile nu facea asa .... deabia de marti am remarcat asta. In manual scrie ca daca sta aprins sunt erori la motor si daca clipoceste la sistemul antipoluare .... la mine cum am precizat sta aprims doar cand pun contactulnu si dupa ce pornesc motorul. Si inca o intrebare .... pot seta ca ECO (oprirea motorului la semafor) sa fie default dezactivata? ma seaca sa o tot opresc la fiecare plecare (oi fi eu retrograd dar nu ma poate nimeni convinge ca nu-i face rau motorului sa fie oprit si pornit de asa multe ori). In manual nu am gasit nimic in acest sens ... si parca nu m-as hazarda sa butonez meniul fara sa am cat de cat o directie. Attached FilesEdited by Tarzy, 03 May 2012 - 17:44. |
#3
Posted 03 May 2012 - 17:58
peste 2000 si pana-n 2500
nu am analizat foarte bine dar cred ca la vitezele mai mici (I-a si-a II-a) mai aproape de 2000 iar la cele mai mari mai aproape de 2500 |
#5
Posted 03 May 2012 - 18:14
Si daca ii dai forja si schimbi pe la 3000-4000 ture se intampla ceva?
|
#6
Posted 03 May 2012 - 18:54
pai logic ar fi sa consume mai mult si sa se uzeze mai repede motorul .... cel putin imediat dupa ce e pornit cand uleiul e inca rece
Ideea la astfel de motoare (diesel turbo) ar fi sa nu fie subturate .... dar acum nici sa te tii numai in rosu nu cred ca e bine Cum indica el ..... 2000-2500 cred ca e ce trebuie, de altfel turatia coincide cu ce "simt" eu ca ar trebui sa fie pentru a schimba viteaza. |
#7
Posted 03 May 2012 - 18:59
Imi place ca ai ascuns numerele. Sa nu cumva sa te prinda un softpedist in Belgia sa iti bage cheia in vopsea.
|
#8
Posted 03 May 2012 - 19:06
.... masina o sa petreaca destul de mult timp si-n tara .... deci pentru pasionatii de incercat cheia pe vopsea nu e cazul sa faca plimbarea pana aici
|
#9
Posted 03 May 2012 - 21:59
S-o stapanesti cu placere si fara probleme! Baga si tu niste poze cu interiorul.
|
#11
Posted 03 May 2012 - 22:08
Tarzy, on 3rd May 2012, 18:41, said: Am si o intrebare .... martorul de autodiagnosticare motor (systeme d'autodiagnostic moteur) se aprinde cand pun contactul .... ramane aprins cand ceilalti martori se sting si se stinge deabia dupa ce pornesc motorul .... e normal asa? parca in primele zile nu facea asa .... deabia de marti am remarcat asta. In manual scrie ca daca sta aprins sunt erori la motor si daca clipoceste la sistemul antipoluare .... la mine cum am precizat sta aprims doar cand pun contactulnu si dupa ce pornesc motorul. |
#12
Posted 03 May 2012 - 22:26
oki .... deci cu asta m-am linistit
maine o sa fac si poze la interior |
#13
Posted 04 May 2012 - 07:38
pune mana pe carte!
scrie acolo si despre martorii din bord... |
#14
Posted 04 May 2012 - 10:05
Da Carrman .... am citit, scrie dar nu-mi era clar daca chiar asa trebuie sa faca (sa se aprinda la contact si sa se stinga numai dupa ce porneste motorul) si-n plus in primele zile nu l-am vazut deloc aprins .... de altfel nici nu e de mirare ... una din pbe-le mele cu aceasta masina este vizibilitatea asupra indicatoarelor din bord.
|
#15
Posted 04 May 2012 - 10:39
O alegere forte buna! Daca o exploatezi cum se cuvine ai sa vezi ca va contrazice tot ce se scrie (din habarnism) despre fiabilitatea Peugeot! Sa o stapanesti sanatos si sa-ti ofere numai satisfactii!
|
|
#16
Posted 06 May 2012 - 13:52
Primul drum mai lung .... o mica excursie la Amsterdam .... plus ceva fataiala pe acolo si o preluare de la aeroport de aici din Bruxelles.
Conform CB 505 Km, 5,1 consum la suta, 78 Km/h viteza medie. Am mers respecand limitarile de viteza legale (In Belgia 120 Km/h iar in Olanda majoritatea la 100 Km/h) la dus am mers pe cruise control si obtinusem chiar 4,9 la suta dar la intoarcere a condus sotia si nu a folosit cruise-ul puls ca am avut ceva devieri din cauza de lucrari pe portiuni de autostrada. Comportamentul masinii la drum lung este exact ceea ce-mi doream ... linistitoare si economica. |
#18
Posted 06 May 2012 - 23:10
crezi? in aceleasi conditii Loganul ar fi consumat 7,5 - 8
viteza de croaziera a fost de 125 km/h sau 105 in Olanda (unde limita este de 100) dar austostrada a fost foarte aglomerata iar la intoarcere am avut multe portiuni cu lucrari unde limitele erau mai mici (90, chiar 70) si oricum se circula mai dificil. In plus masina este noua (deabia am sarit azi de 800 Km) noi nu suntem inca obisnuiti cu ea (sotia nu a reusit inca sa mearga pe cruise control) ... eu zic ca am scos un consum in parametrii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users