Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Peugeot 308 SW

- - - - -
  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#1
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
asa cum se vede de aici: http://forum.softped...t...820072&st=0 masina aleasa (cu ajutorul informatiilor primite pe acest forum) a ajuns in batatura.



Deocamdata nu am facut 200 km si deabia astept sa vina w/e ca e programata o excursie pana in Amsterdam

Masina aceasta este urmasa unui Logan motorizare benzina (1,6 MPI) si de aceea multe din aprecierile mele sunt in comparatie cu asa ceva.

Ce-mi place:
1. scaunele spate pot fi mutate in portbagaj exista gata montate centurile si sistemele de prindere, iar in acte masina este trecuta cu 7 locuri .... daca vreau pot sa cumpar cele 2 scaune suplimentare si cu asta basta nu e nevoie de omologare. un set de scaune era la optionale 500 Euro, nu stiu daca se pastreaza pretul asta si ulterior. Oricum e fain ca pot pozitiona scaunele pasagerilor unde vreau ... pot face de exemplu un mic salonas in mijlocul masinii
2. imi arata in bord cand trebuie schimbata viteza .... e ca la jocurile pe PC
3. hands free-ul integrat prin bluethooth

Nu-mi place:
1. oglinzile - foarte mici, mai mici parca si fata de Logan
2. vizibilitatea asupra manetelor pentru computer de bord si cruise control .... practic in mers cu volanul drept nu le vezi deloc, le operezi pe dibuite .... o sa mai incerc repozitionarea volanului poate gasesc totusi o pozitie mai buna.
3. vizibilitatea ceasurilor din bord, indeosebi pentru apa si carburant .... o sa vad si aici pozitionarea scaunului si a volanului;
4. butonul de dezactivarea a ECO (oprirea motorului la semafor) trebuie apasat dupa fiecare pornire .... o sa vad totusi daca nu poate fi setat altfel;
5. distributia in 3 locuri a diverselor beculete indicatoare .... fata de unul singur la Logan

Am si o intrebare .... martorul de autodiagnosticare motor (systeme d'autodiagnostic moteur) se aprinde cand pun contactul .... ramane aprins cand ceilalti martori se sting si se stinge deabia dupa ce pornesc motorul .... e normal asa? parca in primele zile nu facea asa .... deabia de marti am remarcat asta.
In manual scrie ca daca sta aprins sunt erori la motor si daca clipoceste la sistemul antipoluare .... la mine cum am precizat sta aprims doar cand pun contactulnu si dupa ce pornesc motorul.
Si inca o intrebare .... pot seta ca ECO (oprirea motorului la semafor) sa fie default dezactivata? ma seaca sa o tot opresc la fiecare plecare (oi fi eu retrograd dar nu ma poate nimeni convinge ca nu-i face rau motorului sa fie oprit si pornit de asa multe ori). In manual nu am gasit nimic in acest sens ... si parca nu m-as hazarda sa butonez meniul fara sa am cat de cat o directie.

Attached Files


Edited by Tarzy, 03 May 2012 - 17:44.


#2
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,375
  • Înscris: 28.09.2009
La cate turatii iti zice ca trebuie sa schimbi?

#3
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
peste 2000 si pana-n 2500

nu am analizat foarte bine dar cred ca la vitezele mai mici (I-a si-a II-a) mai aproape de 2000 iar la cele mai mari mai aproape de 2500

#4
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
S-o stapanesti sanatos! E frumoasa.

#5
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,375
  • Înscris: 28.09.2009
Si daca ii dai forja si schimbi pe la 3000-4000 ture se intampla ceva?

#6
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
pai logic ar fi sa consume mai mult si sa se uzeze mai repede motorul .... cel putin imediat dupa ce e pornit cand uleiul e inca rece

Ideea la astfel de motoare (diesel turbo) ar fi sa nu fie subturate .... dar acum nici sa te tii numai in rosu nu cred ca e bine

Cum indica el ..... 2000-2500 cred ca e ce trebuie, de altfel turatia coincide cu ce "simt" eu ca ar trebui sa fie pentru a schimba viteaza.

#7
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Imi place ca ai ascuns numerele. Sa nu cumva sa te prinda un softpedist in Belgia sa iti bage cheia in vopsea.

#8
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
:) .... masina o sa petreaca destul de mult timp si-n tara .... deci pentru pasionatii de incercat cheia pe vopsea nu e cazul sa faca plimbarea pana aici

#9
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
S-o stapanesti cu placere si fara probleme! Baga si tu niste poze cu interiorul.

#10
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Banuiesc ca ai aflat ca poti sa-ti faci cont pe Peugeot service box, introduci VIN-ul si aflii toata lista de optiuni a masinii si exact piesele care se potrivesc la masina ta.

Care este VIN-ul?

#11
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

View PostTarzy, on 3rd May 2012, 18:41, said:

Am si o intrebare .... martorul de autodiagnosticare motor (systeme d'autodiagnostic moteur) se aprinde cand pun contactul .... ramane aprins cand ceilalti martori se sting si se stinge deabia dupa ce pornesc motorul .... e normal asa? parca in primele zile nu facea asa .... deabia de marti am remarcat asta.
In manual scrie ca daca sta aprins sunt erori la motor si daca clipoceste la sistemul antipoluare .... la mine cum am precizat sta aprims doar cand pun contactulnu si dupa ce pornesc motorul.
dupa ce scrie "oil ok", pornesti motorul si martorul "check engine" se stinge.

#12
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
oki .... deci cu asta m-am linistit

maine o sa fac si poze la interior

#13
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
pune mana pe carte!

scrie acolo si despre martorii din bord...

#14
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
Da Carrman .... am citit, scrie dar nu-mi era clar daca chiar asa trebuie sa faca (sa se aprinda la contact si sa se stinga numai dupa ce porneste motorul) si-n plus in primele zile nu l-am vazut deloc aprins .... de altfel nici nu e de mirare ... una din pbe-le mele cu aceasta masina este vizibilitatea asupra indicatoarelor din bord.

#15
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
O alegere forte buna! Daca o exploatezi cum se cuvine ai sa vezi ca va contrazice tot ce se scrie (din habarnism) despre fiabilitatea Peugeot! Sa o stapanesti sanatos si sa-ti ofere numai satisfactii!

#16
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
Primul drum mai lung .... o mica excursie la Amsterdam .... plus ceva fataiala pe acolo si o preluare de la aeroport de aici din Bruxelles.
Conform CB 505 Km, 5,1 consum la suta, 78 Km/h viteza medie. Am mers respecand limitarile de viteza legale (In Belgia 120 Km/h iar in Olanda majoritatea la 100 Km/h) la dus am mers pe cruise control si obtinusem chiar 4,9 la suta dar la intoarcere a condus sotia si nu a folosit cruise-ul puls ca am avut ceva devieri din cauza de lucrari pe portiuni de autostrada.

Comportamentul masinii la drum lung este exact ceea ce-mi doream ... linistitoare si economica.

#17
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
ar trebui sa fie mai mic consumul la viteza aia...

#18
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
crezi? in aceleasi conditii Loganul ar fi consumat 7,5 - 8

viteza de croaziera a fost de 125 km/h sau 105 in Olanda (unde limita este de 100) dar austostrada a fost foarte aglomerata iar la intoarcere am avut multe portiuni cu lucrari unde limitele erau mai mici (90, chiar 70) si oricum se circula mai dificil. In plus masina este noua (deabia am sarit azi de 800 Km) noi nu suntem inca obisnuiti cu ea (sotia nu a reusit inca sa mearga pe cruise control) ... eu zic ca am scos un consum in parametrii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate