Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Peugeot 308 SW
Last Updated: Jan 11 2021 18:09, Started by
Tarzy
, May 03 2012 17:41
·
0
#19
Posted 06 May 2012 - 23:43
Eu zic sa nu mai stai cu ochii la consum, bucura-te de ea, exploateaza motorul pe toata gama de turatii, altfel te duci la service cu EGR-ul in 15-20.000Km.
|
#20
Posted 07 May 2012 - 10:43
nu tin musai la consum cu toate ca acest criteriu a fost unul determinant in alegerea masinii (mai degraba a motorizarii), cu atat mai mult nu vreau sa exploatez masina in mod necorespunzator.
adica: - schimb vitezele in jur de 22-25 sute de ture; - nu conduc subturat .... la 120 Km/h in a 6-a am peste 2200 ture; - nu opresc motorul imediat dupa ce ajung la destiantie, mai intai imi strang ce am de prin masina, desfac centura, trag obloanele (tavanul panoramic), etc; - evit cursele scurte - deocamdata mai avem Loganul aici si urmeaza sa-l inlocuiesc cu Tico pentru fataiala din oras; |
#22
Posted 07 May 2012 - 11:33
Tarzy, on 7th May 2012, 11:43, said: nu tin musai la consum cu toate ca acest criteriu a fost unul determinant in alegerea masinii (mai degraba a motorizarii), cu atat mai mult nu vreau sa exploatez masina in mod necorespunzator. la o viteza medie de 35km/h, cu ac non-stop, consumul mixt este de 5.6L/100Km. acest consum cuprinde si perioada de iarna, starzile din bucuresti, autostrada (130-150km/h), urcat de drumuri forestiere etc. cat mai multi km fara probleme!!! |
#23
Posted 07 May 2012 - 11:37
Cum frate sa-ti iei o franceza ?
E mai rau decat una germana. |
#25
Posted 07 May 2012 - 13:05
Speedo, on 7th May 2012, 11:15, said: Pai Tico non-Euro are voie sa circule pe acolo? de ce nu ar avea? pe aici nu e deloc de mirare sa vezi masini mai vechi pe strazi ... de la cele retro la cele din ani 90 .... nu-i intreaba nimeni de norma Euro .... iar impozitarea se face intradevar dupa norma de poluare si dupa kw (cai fiscali) .... dar la masini de mic litraj iesi pe ansamblu foarte oki (ceva de genu 200 Euro/an). Oricum Tico o sa ramana inregistrat in Ro .... chestia asta e cam pe marginea legii dar trag nedejde ca aceasta lege va fi schimbata (teoretic nu ai voie sa conduci masina inmatriculata in alta tara decat maxim 90 de zile / an, practic nu prea stie nimeni cand ai intrat cu masina in tara si cand ai iesit). Am fost (si inca nu mi-a trecut) tentat sa aduc Dacia 1100 (i-ar fi stat foarte mine pe langa suratele de acceasi varsta 2CV, mini, etc) dar nu prea se impaca sotia cu ea, o si inteleg de ce ... deh nu are servo, caldura e ceva abstract iar aici nu de putine ori si vara mai trebuie dat pe caldura, etc. Teribilist, on 7th May 2012, 11:37, said: Cum frate sa-ti iei o franceza ? E mai rau decat una germana. asa o fi .... insa sigur iti spun ca e mai ieftina Edited by Tarzy, 07 May 2012 - 13:10. |
#26
Posted 14 July 2012 - 23:16
masina se apropie de 5000 Km, consumul a ramas la valorile intiale, in oras in jur de 6,5 - 7 iar in afara un pic peste 5 in conditiile in care se merge mai mereu pe cruise control la cativa km-tri peste limita.
Mici problemute: .... haionul trebuie trantit ca sa ramana inchis - la 10.000 sunt chemat la revizie si o sa-i rog sa verifice acest aspect si una din roti pierde aer (cam 0,2 atmosfere in 2-3 saptamani), jantele se prafuiesc in negru in cativa Km-tri .... o sa insist sa verific la revizie placutele. In rest .... apa paie si bataie. |
#27
Posted 15 July 2012 - 08:05
Tarzy, on 15th July 2012, 00:16, said: masina se apropie de 5000 Km, consumul a ramas la valorile intiale, in oras in jur de 6,5 - 7 iar in afara un pic peste 5 in conditiile in care se merge mai mereu pe cruise control la cativa km-tri peste limita. Mici problemute: .... haionul trebuie trantit ca sa ramana inchis - la 10.000 sunt chemat la revizie si o sa-i rog sa verifice acest aspect si una din roti pierde aer (cam 0,2 atmosfere in 2-3 saptamani), jantele se prafuiesc in negru in cativa Km-tri .... o sa insist sa verific la revizie placutele. In rest .... apa paie si bataie. 1. Daca prescurtezi, km este suficient. km-tri este urat rau. Zgarie retina. Nu exista km-tri. 2. Nu exista masina la care sa nu se umple jantele de praf negru de la placutele de frana ecologice, fara azbest in ele. Nu ca ai avea de unde sa iei alt fel de placute. Obisnuieste-te cu praful negru. Toti ne-am obisnuit. Edited by Arkouda, 15 July 2012 - 08:06. |
#28
Posted 15 July 2012 - 10:20
Exista mai nou pe piata placute ceramice, dar sunt mai scumpe (desi cica ar tine mai mult) si unii sustin ca nu ar fi tocmai OK pana nu se incalzesc putin, implicit ca nu sunt recomandabile mersului de zi cu zi.
|
|
#29
Posted 15 July 2012 - 10:29
ticodriver, on 15th July 2012, 11:20, said: Exista mai nou pe piata placute ceramice, dar sunt foarte Am corectat eu pentru tine. Eu stiam ca placutelor si discurilor de frana ceramice le creste coeficientul de frecare cu temperatura, adica de ce ce incing d-aia franeaza mai bine. Adica invers decat sistemele clasice unde scade coeficientul de frecare cu temperatura. Dar nu am auzit nicaieri ca placutele sau discurile ceramice nu franeaza bine cand sunt reci. Edited by Arkouda, 15 July 2012 - 10:31. |
#30
Posted 16 July 2012 - 09:36
Nu le-am testat, de-asta am si zis ca "unii sustin", deci e cu titlu de zvon.
|
#31
Posted 16 July 2012 - 17:18
Arkouda, on 15th July 2012, 09:05, said: 1. Daca prescurtezi, km este suficient. km-tri este urat rau. Zgarie retina. Nu exista km-tri. 2. Nu exista masina la care sa nu se umple jantele de praf negru de la placutele de frana ecologice, fara azbest in ele. Nu ca ai avea de unde sa iei alt fel de placute. Obisnuieste-te cu praful negru. Toti ne-am obisnuit. 1. da sensibila retina d-le .... oki ... o sa tin cont de observatie 2. sa-mi .... bip in ele de placute ... nu ca as tine cine stie ce la cum arata masina .... dar prea arata ca dala negru de umbla cu smoala cu jantele de aluminiu asa inegrite ... in fine o sa ma obisnuiesc si-n plus pentru iarna oricum o sa cumpar un set de roti cu jante de otel cel mai probabil vopsite negru |
#32
Posted 04 September 2012 - 12:26
Revin dupa un concediu in care masina a parcurs aproape 7.000 Km care a cuprins Bruxelles - Berlin - Budapesta - Bucuresti + fataiala prin tara - Sunny Beach - fataiala prin Bulgaria - Bucuresti + fataiala prin tara - Budapesta - Bruxelles, total 6.903 Km, 6,1 litri la suta si 71 Km/h viteza medie.
Sunt incantat de alegerea facuta masina se comporta in mod exemplar la mersul pe autostrada, si decent pe drumurile din tari "emergente", poate nu sunt eu obisnuit cu motorizarea dar pe serpentine nu prea se poate conduce altfel decat batraneste, daca nu o turez e lesinata, daca o turez sare de fund. Totusi am cateva "noi" nemultumiri: - vizibilitatea stanga fata este ingreunata de stalpul fata - foarte incomod la trecerile de pietoni din oras si pe serpentine, deja mi-am facut reflex ca la astfel de situatii sa ma aplec eu in poala pasagerului din dreapta pentru vizibilitate ; - computerul de bord desi are 2 countare nu ofera in nici un fel informatii despre cantitatea totala de motorina consumata .... trebuie sa fac eu calcule ca sa vad de exemplu totalul pentru concediu ... nu e prea complicat dar comparativ cu Loganul aici ii dau nota in monus; - cotiera "scapa" daca te sprijini mai ferm (de fapt mai brusc) pe ea, banuiesc ca ar trebui reglat ceva dar inca nu am avut timp (sau mai degraba chef) sa bricolez la ea cu toate ca mi-a facut 1000 de nervi; - lumina marsalier - e ca si cum nu ar fi, in Belgia nu am simtit lipsa ca oricum e lumina naturala pana tarziu si oricum mai toate strazile sunt luminate, dar in Romania e o intreaga aventura sa parchezi masina fara sa vezi ce-i in spate; si cateva "consumuri" pe bucati: Bruxelles - Berlin: 799 Km, 6,4 consum. 100 Km/h; Berlin - Budapesta: 1527 Km, 6,0 consum, 91 Km/h Bruxelles - Bucuresti (via Berlin): 2876 Km, 6,0 consum, 87 Km/h Bulgaria (Bucuresti - Sunny Beach + imprejurimi - Bucuresti): 907 Km, 5,7 consum, 61 Km/h; Bucuresti - Budapesta: 859 Km, 5,8 consum, 72 Km/h; Budapesta - Bruxelles: 1407 Km, 6,4 consum, 105 Km/h Attached FilesEdited by Tarzy, 04 September 2012 - 12:43. |
#33
Posted 04 September 2012 - 14:07
Legat de consum, dar putin off-topic: tot in aprox 7000 km in concediu (RO-HU-SLO-IT-FR) eu am avut consum mediu calculat la pompa de 7,2. Motor pe benzina, 1500 cmc,110 cp. Vazand consumul tau cu doar 1l mai mic m-am convins inca o data ca diesel-ul nu mai e nici o afacere, doar o eventuala sursa de probleme costisitoare.
|
|
#34
Posted 04 September 2012 - 14:38
pai baga si germania (adica fara limita de viteza pe autostrada) in ecuatie si poate ca o sa-ti modifici parerea . Nu spun ca ar fi mare diferenta ... dar exista cu siguranta, la viteze de peste 150 Km/h bag mana in foc ca diferenta de consum e mult mai consistenta.
|
#35
Posted 04 September 2012 - 19:11
Ai dreptate, chiar de la 130-140 in sus diferenta de consum benzina-motorina creste exponential. Dar cu exceptia Germaniei, si nici acolo peste tot (fie din cauza restrictiilor, fie a traficului) nu ai unde sa mergi cu >140 km/h fara sa-ti asumi riscuri contraventionale. Cand merg in Elvetia trec prin Germania si acolo o mai calc pe la 160, cu varfuri de 180 si totusi nu-mi modifica semnificativ consumul total.
|
#36
Posted 04 September 2012 - 22:39
apoi vezi .... eu am de traversat Germania pe diagonala (cam 700 Km) si se simte, mai e si confortul la condus pe autostrada, masina asta la 150 Km/h (viteza mea de croaziera pe autobahn) are 2600 rotatii .... la Loganul benzinar saream de 4500.
Pe autostrazile din Belgia si Olanda (adica maxim 120 km si nici pe astia nu prea-i atingi din cauza de aglomeratie) consumul este in jur de 5 la suta. Asa la un calcul grosier as spune ca economia la diesel fata de benzina la stilul meu de condus si drumurile de parcurs ar fi de 2 litri la suta .... adica tot groso motto cam 3 Euro la suta de km ... asta la un drum de 5000 Km (dus intors in tara) ar insemna cam 3 x 50 = 150 Euro economie .... la o utilizare de 30.000 Km/an (oricum eu o sa-i depasesc) ar rezulta 900 Euro / an .... suficient consoider eu ca sa-ti asumi riscul unor eventuale probleme costisitoare. Edited by Tarzy, 04 September 2012 - 22:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users