Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dispozitiv parbriz anti-orbire noaptea
Last Updated: Aug 24 2021 13:57, Started by
dotniet
, Apr 10 2012 21:03
·
0
#37
Posted 13 April 2012 - 13:52
undercoverbrother, on 13th April 2012, 11:38, said: Mie mi-e mai bine daca ma uit spre orizont (vorba vine ca e noapte) decat daca ma uit in dreapta jos. Poate un pic spre dreapta dar nu in jos. Unghiul in care vezi e mai mic pe verticala decat pe orizontala (daca vezi cu ambii ochi). Inca o chestie. Cauta o masina care merge ca tine si tine-te dupa ea. Te vor deranja farurile celorlalti doar cand vor fi foarte aproape, poate 1 secunda, iar atunci daca te uiti direct in stopurile aluia din fata cu atat mai putin. Stopurile celui din fata si lumina masinii tale care va lumina putin si masina celui din fata iti vor tine pupilele putin mai inchise decat daca esti primul. Aia cu tinutul dupa alta masina, se numeste " in plasa" ...lol La 8-9 ani citisem toate cartile bune care se gaseau despre masini scrise de personalitati... uite ce zice Motor Vehicle Lighting Council: Avoid glare - Instead of looking at oncoming headlights, look toward the right side of the road and watch the white line marking the outside edge of the traffic lane. When headlights from vehicles following you reflect in your rearview mirror, use the "day-night" feature on the mirror or adjust your mirror to cut out as much of the light as possible. sursa: http://www.roadandtr...drivingtips.htm Edited by xtremdriving, 13 April 2012 - 14:18. |
#38
Posted 14 April 2012 - 10:43
Am mers aseara in afara. Intr-adevar nu ma uit fata ci spre dreapta. Oricum, faceam traba asta instinctiv nu constient ca sa imi aduc aminte exact. Ceea ce e clar e ca nu admir gzenoanele alora din fata cum mai fac unii.
|
#39
Posted 14 April 2012 - 12:55
Nu mai stiu cui i-am spus acelasi lucru acum vreun an si mi-a raspuns ca " nu conteaza unde te uite, daca iti baga reflectorul in ochi"...
la asa raspuns, am renuntat sa mai continui discutia. nu stia nici macar unde sa priveasca ... multe lacune are pregatirea soferilor in ziua de azi... |
#40
Posted 14 April 2012 - 13:18
Am avut o lampa cu spectru violet(uv ) lipita pe parbriz - egal cu '0' , nici un efect
Vad ca in ultimul timp s-au inmultit nesimtitii cu xenon bagat in faruri concepute pentru becuri halogen - nu stiu cine si de ce ii lasa bineinteles daca sunt prinsi sau mai mult cine le da ITP-ul ??? la astia sa li se retraga utorizatia de a mai verifica itp si sunt multi credeti-ma Multi uituci pe drumurile patriei , uita faza lunga dar macar cu o simpla semnalizare scurta isi reamintesc . Exista si nesimtiti ordinari care daca ii atentionezi dinadins trec pe faza lunga si o tin asa pina treci de ei - pentru ei am ori far ce te sudeaza de asfalt si e linga oglinda asa ca pot sa-l directionez manual , ori efectiv ma duc spre ei pina le intra husa de la scaun in ..ur - sa simt si eu adrenalina Pina la urma tot privitul spre dreapta si reducerea vitezei ramin cele mai eficiente . |
#41
Posted 16 April 2012 - 12:39
Apropos de UV, ce parere aveti de niste proiectoare cu infrarosu si niste ochelari cu folie Congo blue (face vizibil spectru IR). Cu niste proiectoare IR foarte puternice (exista? costa? ca eu am vazut doar LEDuri IR) care pot bate oriunde ca nu ii vor deranja pe ceilalti, ar trebui sa mergi noaptea la fel ca ziua.
Eventual si o folie de primary red (anuleaza/tempereaza spectrul vizibil) ca sa nu te deranjeze chiar deloc farurile celorlalti (desi cred ca ar fi o problema cu stopurile celui din fata in caz ca pune frana sau ajungi la vreun semafor). Ce nu stiu este cat de nocive sunt radiatiile IR puternice atat pentru ochii tai cat si pentru cei de pe contrasens. Tancurile rusesti aveau proiectoare puternice IR si soldatii ochelari dintr-astia pasivi de night vision dar pe aia nu cred ca-i interesa daca mai orbeste cate un soldat. Edited by undercoverbrother, 16 April 2012 - 12:42. |
#42
Posted 16 April 2012 - 15:05
Ma gandeam si eu intr-un timp la asa ceva dar din cate stiu (nu mai stiu de unde), proiectoarele IR "lumineaza" pe distanta scurta si sunt mari consumatoare de energie. Sper sa fi retinut bine.
Periculoase nu cred sa fie decat la expunere indelungata. |
#43
Posted 16 April 2012 - 17:22
ati incercat sa mergeti cu lumina interioara (plafoniera) aprinsa ?
|
#44
Posted 16 April 2012 - 18:08
Da si ajuta ca-ti tine pupila putin mai inchisa. Din pacate se incinge repede.
Daca are masina, e mult mai bine cu lampa de lectura pentru pasager ca plafoniera iti bate si tie in ochi. Lampa nu. |
#45
Posted 16 April 2012 - 22:07
Si cind imi aduc aminte ca raposatul Petre Cristea nu avea atitea fantasme cu plafoniere, uv, ir si alte cele si recomanda ca in cazuri de genul asta sa se inchida ochiul sting...
|
#47
Posted 17 April 2012 - 10:27
Evergreen, on 16th April 2012, 23:07, said: Si cind imi aduc aminte ca raposatul Petre Cristea nu avea atitea fantasme cu plafoniere, uv, ir si alte cele si recomanda ca in cazuri de genul asta sa se inchida ochiul sting... trebuie alese cele mai bune solutii... |
#48
Posted 17 April 2012 - 11:13
mai taie din coada vulpii ca nu dai de 200 de d-astia la un drum...
undercover, treaba se aplica la cei care vad bine cu ambii ochi, dar poti pune un ochi de sticla in stinga stingului si il acoperi cu mina |
#49
Posted 24 August 2021 - 13:57
Dispozitiv din antiorbire
Apare în filmul Escapada din 1983 Nu mai apare de vânzare[ https://i.im.ge/2021/08/24/4eQ1Y.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users