Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta
Last Updated: Jul 24 2017 17:23, Started by
AndreyAlejandro
, Mar 26 2012 16:27
·
0
#19
Posted 26 March 2012 - 19:47
Eu la vale nu o las in liber.In afara ca creste consumul...niciodata nu stii ce se poate intimpla....
In zonele de coborare si cu multe viraje este mai recomandata frana de motor. Crezi ca daca motorul la o coborare este in 3000 de ture chiar sufera? |
#20
Posted 26 March 2012 - 20:14
Schimbi la 2000? presupun ca iti cade la 1000 rotatii in urmatoarea treapta. Nu nu tremura motorul? Da schimb undeva in jur de 2000 ....2000-2200 . Scade undeva pe la 1400-1500 si nu tremura motorul. La motorul de 2.0i(1396kg) schimb pe la 2500-2700 . Asa reusesc uneori sa am un consum de 5.6l/100km extraurban (aproape cat la fiesta ) |
#21
Posted 26 March 2012 - 20:19
AndreyAlejandro, on 26th March 2012, 20:29, said: mda. chiar de o fi consum mai mare c-o las pe liber la vale, imi place mult mai mult cum merge decat daca o ambalez cu o viteza anume cand cobor o vale. imi place sa folosesc inertia masinii pe cat posibil. toti coborati cu o viteza la vale? eu nu vad rostu, atat timp cat mi se pare ca pe liber coboara cel mai frumos, lin si aproape ca merge singura. doar din frana o controlez. Dupa cum spunea cineva, exista soferi si manuitori de volan. |
#22
Posted 26 March 2012 - 20:36
la o vale de 10 km sa presupunem, coboram cu 60km/h intr-0 treapta de viteza oricare(doar ca rpm`ul sa fie >1500) si consumul e 0 ,asta pentru ~ 10 minute. corect?
Pe relanti consuma cam 0.7l/h ,deci pentru 10 minute consuma cam ~0.11l de benzina la un pret de 6lei/l. asta inseamna ~70 banuti! Cam mare taraboiul pentru astia 70 banuti , pe care ii poti consuma cand pleci putin mai tare din 2 intersectii. EU merg mereu cu frana de motor,mai ales ca am motor diesel SDI ,in treptele inferioare opreste singur fara sa apas pedala ! ,dar asa ca idee... |
#23
Posted 26 March 2012 - 20:38
Ca idee, sa nu se supraincalzeasca franele si sa intre in fading, nu de altceva dar primul copac e cel mai interesant
|
#24
Posted 26 March 2012 - 20:48
corect , asta ar fi motivul principal pentru care trebuie sa cobori intr-o anumita viteza si nu pe liber . Daca e nevoie sa cobori mai mult se incing franele de incep sa miroasa
|
#25
Posted 26 March 2012 - 22:40
Pana la urma urmei nu e neaparat bai de cei 70 de bani consumati sau economisiti, dar daca pui la socoteala toti cei 70 de bani care se strang intr-o luna si vreo 1-2.000km cred ca se strange o suma, nu neaparat considerabila. Ideea e ca atunci cand cobori pe liber faci doua manevre complet inutile (scoti si apoi bagi in viteza), apoi la baza pantei vei avea o viteza mai mare deci trebuie franat mai puternic, placute tocite, efort inutil, intr-un cuvant INUTILITATE. Sa nu mai zic ca in frana de motor masina are aderenta mult mai buna si e mult mai stabila chiar si pe drum drept sau/si uscat.
La fel atunci cand iei o curba in care trebuie sa reduci viteza. De ex. in intersectie cand trebuie sa virezi stanga/dreapta la 90 grade. Consideram ca esti in treapta a 4-a. Inainte de a incepe virajul retrogradezi a 3-a (frana de motor) a.i. atunci cand intri in viraj sa fii deja in 3. Daca e nevoie mai corectezi din frana. Nu e o manevra inutila pentru ca o data ce ai luat virajul oricum trebuie sa retrogradezi ca ai viteza mai mica decat la intrare. Daca ai bagat a -3a dinainte, la iesire din viraj doar calci acceleratia. Din manevra asta rezulta consum mai mic (chiar daca e cantitate neglijabila se aduna la un nr de km) dar mai ales ai aderenta mai buna (obisnuindu-te asa, vei face manevra din reflex si iarna pe gheata/polei ceea ce e un mare plus) si tocesti placutele si discurile mai incet pentru ca folosesti frana de picior mai putin si astea nu sunt chiar ieftine. Ca sa nu dea masina in nas cand dai drumul la ambreiaj dupa retrogradare poti da un sprit de benzina inainte de a ridica ambreiajul ca turatia motorului sa mai creasca in ture. Masina nu va mai da in nas si nici subansablele nu le mai bruschezi. Nu iti va iesi din prima dar te obisnuiesti ca nu e greu. P.S. Frana de motor se cheama atunci cand masina sta intr-o treapta de viteza chiar si superioara FARA a apasa acceleratia. |
#26
Posted 27 March 2012 - 08:37
Citeam pe aici, cred ca printr-un topic cu utilitatea franei de motor, ca pe Transfagarasan miroase vara a ferodo incins, de la cei care coboara pe liber. Cat a fi de adevarat, nu stiu, ca n-am fost inca.
Pentru initiatorul topic-ului - daca vrei economie, uite aici: - coborat pantele pe liber -> consum ca la relanti + folosesti mai mult placutele de frana/sabotii, deci cheltuieli mai mari in ambele cazuri - coborat pantele in frana de motor -> consum 0, folosesti frana mai putin, deci economie si la benzina, si la placute |
#27
Posted 27 March 2012 - 08:58
polizei, on 26th March 2012, 17:53, said: .....schimb undeva pe la 2000 rot/min AndreyAlejandro, on 26th March 2012, 19:51, said: de obicei schimb aprox. la 2000, cu exceptia vitezei a 4-a spre a 5-a, unde de obicei astept sa trec de 2000. .... Sub 2000 o subturezi iar peste 3000 o supraturezi asta ca sa obtii putere suplimentara, intr-o depasire sau la o panta chiar ai nevoie la calutii pe care ii detii! Supraturarea poate fi o optiune insa subturarea e chiar un lesin costisitor complet fara rost! |
#28
Posted 27 March 2012 - 10:47
feribalint, on 26th March 2012, 20:47, said: Eu la vale nu o las in liber.In afara ca creste consumul...niciodata nu stii ce se poate intimpla.... In zonele de coborare si cu multe viraje este mai recomandata frana de motor. Crezi ca daca motorul la o coborare este in 3000 de ture chiar sufera? la mine e regula s-o scot din viteza cand vad o vale, pt. ca imi place s-o las sa mearga singura nu vad rostul sa ambalez intr-o viteza, daca merge singura la vale cu exceptia iernii, cand e gheatza sau alunecus, pericole, cand simt ca nu pot controla masina. starsteel, on 27th March 2012, 09:58, said: Omul a cerut sfaturi pt. economisire de combustibil nu pt. consum exagerat dublat de putere scazuta.....o masina de turatie nu are voie sa scada sub 2000 rot/min, motorul trebuie tinut intre 2000 - 3000 rot/min pt. un regim economic de functionare. Asta mentioneaza cartile tehnice! schimba la 3000 rot/min fara grija....nu te-ai saturat sa o vezi asa de lesinata? Sub 2000 o subturezi iar peste 3000 o supraturezi asta ca sa obtii putere suplimentara, intr-o depasire sau la o panta chiar ai nevoie la calutii pe care ii detii! Supraturarea poate fi o optiune insa subturarea e chiar un lesin costisitor complet fara rost! Edited by AndreyAlejandro, 27 March 2012 - 10:46. |
|
#29
Posted 27 March 2012 - 10:51
In general, daca e in viteza si cobori panta, nu depasesti o anumita viteza. Daca e scoasa pe liber, e posibil sa intri in curbe cu viteza mai mare decat ai dori, deci frana mai puternica - uzura sistemului de franare, inutila. Si ai si mai bun control al masinii, plus ca nu mai faci cele doua manevre in plus - scos din viteza la inceputul pantei, si selectarea treptei potrivite conform vitezei la sfarsitul pantei, unde daca nu nimeresti exact turatia poate si scuturi masina.
Deci vrei sfaturi despre consum mai mic, si primesti exact asta, plus sfaturi pentru uzura mai mica a placutelor de frana, si tu zici ca nu vezi rostul, ca asa e regula la tine. Interesant. Alte sfaturi pe care sa nu le urmezi vrei? |
#30
Posted 27 March 2012 - 12:45
am inteles ca ar fi mai bine sa cobor in viteza, dar eu prefer sa cobor pe liber, pt. ca merge mai frumos.
nici asa nu depasesc o anumita viteza daca franez cate putin, incat s-o controlez. |
#31
Posted 27 March 2012 - 12:47
Mda, ai o logica de fier, indiferent cat iti explica omul tu tot pe-a ta o tii, insa ceri sfaturi. Ce pot sa spun, succesuri la mersul pe liber, la tine argumentele nu tin pentru ca "nu iti place tie asa". E interesant sa traiesti in Romania, descoperi o gramada de ciudati.
|
#32
Posted 27 March 2012 - 13:43
aici e obligatoriu daca postez ceva sa si aplic ceea ce mi se spune? ca nu inteleg.
am spus ca am inteles ca ar fi mai bine sa cobor cu frana de motor, dar eu nu vad rostul, atat timp cat cobor mai bine pe liber. |
#33
Posted 27 March 2012 - 14:06
Rostul e ca ai masina mai stabila, uzura mai mica la frane, si consum zero. De fapt asta ai intrebat.
Dar ai zis ca nu are rost sa aplici sfaturile, asta e problema. Macar zi ok, si ramane la latitudinea ta sa aplici sau nu, nu sa spui ca nu vezi rostul, cand ti s-a explicat exact. Edited by daemon, 27 March 2012 - 14:07. |
|
#34
Posted 27 March 2012 - 14:12
#35
Posted 27 March 2012 - 15:08
#36
Posted 27 March 2012 - 15:10
Ai zis ca ai mai mult control iarna, in frana de motor. De ce nu ai avea si vara? Plus cel mai mic consum din lume, zero.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users