Ford Fiesta
#37
Posted 27 March 2012 - 15:34
daemon, on 27th March 2012, 16:10, said: Ai zis ca ai mai mult control iarna, in frana de motor. De ce nu ai avea si vara? Plus cel mai mic consum din lume, zero. daca nu fac precum majoritatea inseamna ca nu-s sofer bun ? la urma urmei conduc cum vreau, nu cum imi spun altii. Edited by AndreyAlejandro, 27 March 2012 - 15:38. |
#38
Posted 27 March 2012 - 15:38
AndreyAlejandro, on 27th March 2012, 14:43, said: am spus ca am inteles ca ar fi mai bine sa cobor cu frana de motor, dar eu nu vad rostul, atat timp cat cobor mai bine pe liber. Iti recomand sa cobori Transfagarasanul....pe liber.... PS.Si atunci de ce mai vrei sfaturi pt un consum economic daca tu o ti..... Edited by feribalint, 27 March 2012 - 15:39. |
#39
Posted 27 March 2012 - 15:38
Am vazut motivele, ziceai ca nu iti place sa o ambalezi. Sper ca stii ca la vale in frana de motor nu atingi acceleratia, nu? Si mai ziceai ca folosesti inertia masinii. In frana de motor asta se face, inertia masinii face ca tu sa ai consum zero.
Dar am inteles ca nu iti place, si gata. |
#40
Posted 27 March 2012 - 15:39
orice drum uscat sau chiar umed, dar fara gheatza sau alunecos, il pot cobora pe liber.
nu inteleg ce-i asa mare faza ca eu cobor pe liber. |
#41
Posted 27 March 2012 - 15:40
Hai s-o luam de la inceput
AndreyAlejandro, on 26th March 2012, 17:27, said: Am si eu un Ford Fiesta model 2008, de 1.25 , 75 cp, benzina si m-ar interesa care este turatia potrivita pt. a schimba vitezele. aici includem si pt. consum cat mai redus de carburant. si in general, ce sfaturi mi-ati da pt. a economisi cat mai multa benzina. Boon, ti s-a recomandat sa folosesti cat mai mult frana de motor, in conditiile in care masina este mult mai sigura in frana de motor, si consumul este 0 (ti s-a indeplinit si dorinta si mai ai un beneficiu). Pana aici e perfect, acum insa uite cam care este explicatia ta la mersul pe liber: AndreyAlejandro, on 27th March 2012, 11:47, said: eu de 4 ani de cand o am doar asa conduc si n-am avut absolut nicio problema. o controlez perfect doar din frana. si ii place se pare nu am avut niciodata nicio problema. la mine e regula s-o scot din viteza cand vad o vale, pt. ca imi place s-o las sa mearga singura nu vad rostul sa ambalez intr-o viteza, daca merge singura la vale ti s-a explicat: consumul, stabilitatea masinii, menajarea franelor, dooh Ti s-au oferit niste argumente clare, tu ai venit cu avioane de gagici gen: asa imi place mie, nu am avut niciodata nicio problema. Sincer, esti o pierdere de timp pentru oamenii de aici care incearca sa te ajute. Iar cu partea cu sofatul esti perfect paralel. Ultimul post pe topicul asta, nu meriti timpul nimanui. |
#42
Posted 27 March 2012 - 15:43
Cobori cum vrei tu, ca doar e masina ta. Din partea mea poti cobori dealul si sa stai pe bancheta din spate, mi-e totuna.
Ideea e ca ajuta la consum mult de tot sa cobori in frana de motor, reduce uzura placutelor (la liber prinzi viteza mult mai usor, deci folosesti mai mult frana), si eviti fenomenul de fading, care poate fi periculos. Atat. Dar ai cerut sfaturi despre minimizarea consumului, asta e unul din ele. |
#43
Posted 27 March 2012 - 16:50
Daca aveai o masina cu masa de peste o tona si ceva, iti spun ca nu mai coborai dealurile fara frana de motor iar in plus, nu cred ca ai mers vreodata pe vreun munte. Toti iti spunem sa mergi in frana de motor, tu nu vrei. Da o tura pe Transalpina sau Tranfagarasan, poate inveti cum e cu muntele si nu cu dealul.
Sa nu comparam valea cu coborarea unui munte. O vale mai merge sa lasi masina pe liber, dar la munte NU! Timpul si distanta de franare este mai mica cand folosesti frana de motor , vorbim cand coboram un munte, decat cand este pe liber. |
#44
Posted 27 March 2012 - 16:57
Eu in fiecare zi urc si cobor un deal in drum spre munca. La coborare, daca as merge pe liber, as prinde 70km/h foarte rapid, care e viteza cam mare pentru curbele stranse de pe deal. Altfel, in frana de motor, ma invart pe la 60, si cu putina frana pot lua usor curbele. Altfel ar trebui sa tin piciorul pe frana toata coborarea, ca sa iau curbele fara scartait de cauciucuri (care iarna ar insemna parapet luat).
|
#46
Posted 27 March 2012 - 17:18
Nu stiu la ce va mai chinuiti cu raspunsuri....
Am impresia ca initiatorul a deschis acest topic la mishto.... Edited by feribalint, 27 March 2012 - 17:34. |
|
#47
Posted 27 March 2012 - 19:01
gozmyn, on 27th March 2012, 17:50, said: Daca aveai o masina cu masa de peste o tona si ceva, iti spun ca nu mai coborai dealurile fara frana de motor iar in plus, nu cred ca ai mers vreodata pe vreun munte. Toti iti spunem sa mergi in frana de motor, tu nu vrei. Da o tura pe Transalpina sau Tranfagarasan, poate inveti cum e cu muntele si nu cu dealul. Sa nu comparam valea cu coborarea unui munte. O vale mai merge sa lasi masina pe liber, dar la munte NU! Timpul si distanta de franare este mai mica cand folosesti frana de motor , vorbim cand coboram un munte, decat cand este pe liber. vai usoare sa spunem asa. nu prea sunt prin iasi sau prin imprejurimi vai ca pe munti vai normale, care le pot cobora fara probleme pe liber. inainte sa vad o vale, o scot din viteza si media de viteza e pe la 40 km/h si merge singurik. in general, nu merg cu viteza, nu ma pasioneaza deloc viteza, decat rar mai fug cu ea iar atunci cand ma grabesc, bineinteles ca o bag in viteza la vale si merg oricum, pt. mine masina e o placere, o conduc cum imi place cum ii place si ei Edited by AndreyAlejandro, 27 March 2012 - 19:05. |
#48
Posted 27 March 2012 - 19:24
#49
Posted 27 March 2012 - 21:29
AndreyAlejandro, on 27th March 2012, 20:01, said: eu ma refeream la vai. in iasi nu stiu sa fie munti. De asta am zis sa nu confundam coborarea unui munte, unde chiar necesita punerea in viteza inferioara altfel de duci drept, si coborarea unui fals plat sau eventual o usoara coborare.Sunt lucruri total diferite. In concluzie, tot tu platesti placutele de frana, nu noi asa ca poti sa conduci masina cum doresti, chiar si la vale. |
#50
Posted 27 March 2012 - 21:39
gozmyn, on 27th March 2012, 22:29, said: De asta am zis sa nu confundam coborarea unui munte, unde chiar necesita punerea in viteza inferioara altfel de duci drept, si coborarea unui fals plat sau eventual o usoara coborare.Sunt lucruri total diferite. In concluzie, tot tu platesti placutele de frana, nu noi asa ca poti sa conduci masina cum doresti, chiar si la vale. o am de de 4 ani si n-am avut nicio problema de acest gen. feribalint, on 27th March 2012, 20:24, said: Esti sigur ca ii place si masinii? evident doar e FIESTA, party-car mereu vesela asa cum exprima si farurile din fatza (Cine a vazut/are fiesta stie) |
#51
Posted 27 March 2012 - 22:47
Flacau, nu stiu daca 4 ani are masina sau tu...
E simplu, ceea ce faci tu e periculos,masina nu se lasa pe liber. Hai pa si sa pleci singur! |
|
#52
Posted 28 March 2012 - 10:24
melcu79, on 27th March 2012, 23:47, said: Flacau, nu stiu daca 4 ani are masina sau tu... E simplu, ceea ce faci tu e periculos,masina nu se lasa pe liber. asta denota inca o data ca toti va luati unii dupa altii precum turma si nu va dati drumu la idei noi, la ceva original. minunata programarea asta sociala surpriza si eu cand faceam scoala de soferi mergeam cum imi spunea instructorul, dar de cand am luat masina pe cont propriu, mi-am dat seama ca se poate si altfel, si surpriza!! functioneaza ideile mele. si nu doar atat, chiar exceptional. voi nici macar nu vreti sa incercati, avand idei preconcepute ca sa vezi...cat de periculos e sa-ti dai drumu la creier sa mai si gandesti in afara programarii sociale...of of. si e atat de periculos...incat de 4 ani de cand am masinutza asta doar asa o conduc si merge impecabil. mai sa fie! Edited by AndreyAlejandro, 28 March 2012 - 10:30. |
#53
Posted 28 March 2012 - 12:26
AndreyAlejandro, on 28th March 2012, 11:24, said: voi nici macar nu vreti sa incercati, avand idei preconcepute Si ce vrei sa incerc?Consum mai mare la masina?Uzura prematura a placutelor de frana?Eventuale probleme la cutia de viteza.... Ai citit manualul de utilizare a masinii? Interesant,ai zis tu ceva cu instructorul...o fi prost si ala? Ia intreaba un mecanic cu experienta...cum e mai bine?Sau o fi prost si ala...... Prefer sa am idei preconcepute decat sa incerc ceva ce nu face bine masinii. Edited by feribalint, 28 March 2012 - 12:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users