Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Ford Fiesta

- - - - -
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#1
AndreyAlejandro

AndreyAlejandro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,233
  • Înscris: 05.08.2010
Am si eu un Ford Fiesta model 2008, de 1.25 , 75 cp, benzina si m-ar interesa care este turatia potrivita pt. a schimba vitezele. aici includem si pt. consum cat mai redus de carburant. si in general, ce sfaturi mi-ati da pt. a economisi cat mai multa benzina.

Dar si ce pareri aveti despre aceasta masinutza  :kisstogether:

#2
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010

View PostAndreyAlejandro, on 26th March 2012, 17:27, said:

ce sfaturi mi-ati da pt. a economisi cat mai multa benzina.
Apesi frana cat mai rar/putin. ;)

Edited by Sir_Johnny, 26 March 2012 - 16:36.


#3
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 05.09.2005
ai ultimul model? 1.25, 82 CP?

#4
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
1.Atat in oras cat si in afara lui incearca sa mentiii o viteza constanta (in afara incearca sa o mentii undeva in jurul valorii de 90km/h).
2.Anticipeaza situatiile din trafic . Evita bruscarile si situatiile care te duc la franari/accelerari inutile (spre exemplu cand urmeaza ca semaforul sa se faca rosu, cand un participant la trafic urmeaza sa franeze sau sa schimbe banda,cand se apropie o localitate, etc)
3.Evita calatoriile pe distante foarte scurte (in oras)
4.Opreste motorul daca urmeaza sa stationezi mai mult de 10-15s.
5.Foloseste ulei cu vascozitate mai redusa (atat cat permite producatorul)
6.Verifica periodic presiunea in anvelope
7.Nu depozita in masina lucruri inutile .

Ce model ai ? MK5 fabricat pana in 2008 sau MK6 fabricat dupa 2008 ? Eu am MK6 1.25/82cp si consuma 7.5-8 in oras si 4.8-5 in afara.....schimb undeva pe la 2000 rot/min

L.E. acum am vazut 1.25/75cp (deci MK5). Daca este ingrijita cum trebuie si bagi carburant calitativ masina te va tine mai mult decat crezi. Nu mi-au  placut la ea farurile (in special umflaturile de langa pozitii care seamana cu niste negi )

Attached Files


Edited by polizei, 26 March 2012 - 17:02.


#5
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Schimbi la 2000? presupun ca iti cade la 1000 rotatii in urmatoarea treapta. Nu nu tremura motorul?

Ar mai fi si chestia ca franarile sa se faca in frana de motor, dar nu stiu cat exista asta la motorul de 1.2. Totusi, sa iti pui probleme de consum la un Fiesta cu motor 1.2 nu e un pic cam aiurea?

Edited by dan84, 26 March 2012 - 17:01.


#6
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010

View Postdan84, on 26th March 2012, 17:59, said:

Schimbi la 2000? presupun ca iti cade la 1000 rotatii in urmatoarea treapta. Nu nu tremura motorul?
Nu e diesel. :eek:

View Postdan84, on 26th March 2012, 17:59, said:

Ar mai fi si chestia ca franarile sa se faca in frana de motor, dar nu stiu cat exista asta la motorul de 1.2. Totusi, sa iti pui probleme de consum la un Fiesta cu motor 1.2 nu e un pic cam aiurea?
Cea mai aiurea chestie e fraza de mai sus... chiar nu ma asteptam la asa ceva din partea ta. :w00t:

Edited by Sir_Johnny, 26 March 2012 - 17:11.


#7
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 28.09.2009
Cel mai bine schimbi intre 2500-3000 rpm.
Eu asa schimb. Merge perfect.

Edited by eug3n92, 26 March 2012 - 17:19.


#8
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Cum sa fie diesel cu turatii pana la 6.000. E benzina toata ziua.

#9
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010

View Posteug3n92, on 26th March 2012, 18:19, said:

Cel mai bine schimbi intre 2500-3000 rpm.
Eu asa schimb. Merge perfect.
Este ok :OK:
Eu sub 3000 nu prea schimb viteza la masina mea(Mondeo 2L,benz).

#10
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010

View Postferibalint, on 26th March 2012, 18:45, said:

Este ok :OK:
Eu sub 3000 nu prea schimb viteza la masina mea(Mondeo 2L,benz).
Cade vreodata turatia sub 2000rpm, inafara de oprire ?

Edited by Sir_Johnny, 26 March 2012 - 17:53.


#11
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010
Sincer,nu m-am uitat la cat cade...dar verific maine.
Banuiesc ca te referi cand schimb viteza,nu?

Edited by feribalint, 26 March 2012 - 18:11.


#12
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010
da

#13
AndreyAlejandro

AndreyAlejandro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,233
  • Înscris: 05.08.2010

View Posteug3n92, on 26th March 2012, 18:19, said:

Cel mai bine schimbi intre 2500-3000 rpm.
Eu asa schimb. Merge perfect.
de obicei schimb aprox. la 2000, cu exceptia vitezei a 4-a spre a 5-a, unde de obicei astept sa trec de 2000.


cand era noua, in rodaj, aveam voie maxim la 3000 rot/min. / viteza.

am mai citit ceva mai sus legat cum ca in vale trebuie sa cobor cu frana de motor. eu niciodata nu procedez asa, desi am auzit ca maj. fac asa. eu doar pe liber cobor, cu exceptia ghetii / iernii cand cobor in maj. cazurilor in viteza 2 - frana de motor. imi place s-o las sa curga :D

iar la semafor niciodata nu opresc motorul pt. 30 sec, iar cand vad ca-i rosu sau urmeaza, scot din viteza din timp, si tot asa, folosind inertia masinii, ma apropii usor de semafor, cu frana usoara. sau chiar stau mai in spate de semafor si in functie de timpul ramas pana la verde, plec usor si numai bine pana se face verde am trecut.

am obs. ca maj. se duc fix la semafor si franeaza. eu nu procedez asa mai niciodata, decat cand am o masina in spate la mica distanta.

Edited by AndreyAlejandro, 26 March 2012 - 18:57.


#14
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

View PostSir_Johnny, on 26th March 2012, 18:10, said:

Nu e diesel. :eek:
Stiu ca nu e diesel, dar la toate benzinarele pe care le-am condus la 1000 ture in afara de treptele 1 si 2 vibrau motoarele de le luau dracii, asta inseamna subturare la benzinar (da, si benzinarul poate fi subturat).
Iar reducerile de viteza pot fi facute foarte bine in frana de motor (repet, nu stiu ce frana de motor face sfarleaza de 1.2) iar frana de picior se actioneaza la franari de urgenta, adica atunci cand nu mai e suficienta franarea de motor.
Oricum s-a discutat si rasdiscutat pe forum prin diverse topicuri.

#15
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010
De ce n-ar avea suficienta frana de motor 1,2-u ?

#16
AndreyAlejandro

AndreyAlejandro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,233
  • Înscris: 05.08.2010
nu stiu daca te refereai la postul meu.

eu frana de motor in vale o folosesc doar iarna, si doar cand e gheatza si simt ca-i pericol.

la mine e regula sa cobor doar pe liber, cu usoara frana, dupa caz. iar cand e vale merge singura, nici nu tre s-o bag in nicio viteza, mereu o scot din viteza la vale (asta, cand nu e gheatza sau alte pericole de aluncare).

va vine sa credeti ca din iulie 2008 , pana in martie 2012 , acush are 4 ani si am facut doar 20.000 de km ? :lol:

Edited by AndreyAlejandro, 26 March 2012 - 19:09.


#17
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Ei asta cu mersul pe liber la vale iarasi creste consumul. Tine-o in viteza in care esti si basta. De regula trebuie sa cobori in treapta cu care urci. Motorul va face automat frana de motor iar consumul va fi 0.  Doar mai corectezi din frana de picior cand e nevoie. De ce trebuie sa faci niste manevre inutile care iti mai si cresc consumul pe deasupra?
S-a intors subiectul pe toate partile aicii: http://forum.softped...howtopic=137576

Edited by dan84, 26 March 2012 - 19:19.


#18
AndreyAlejandro

AndreyAlejandro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,233
  • Înscris: 05.08.2010

View Postdan84, on 26th March 2012, 20:18, said:

Ei asta cu mersul pe liber la vale iarasi creste consumul. Tine-o in viteza in care esti si basta. De regula trebuie sa cobori in treapta cu care urci. Motorul va face automat frana de motor iar consumul va fi 0.  Doar mai corectezi din frana de picior cand e nevoie. De ce trebuie sa faci niste manevre inutile care iti mai si cresc consumul pe deasupra?
S-a intors subiectul pe toate partile aicii: http://forum.softped...howtopic=137576
mda.

chiar de o fi consum mai mare c-o las pe liber la vale, imi place mult mai mult cum merge decat daca o ambalez cu o viteza anume cand cobor o vale. imi place sa folosesc inertia masinii pe cat posibil.

toti coborati cu o viteza la vale? eu nu vad rostu, atat timp cat mi se pare ca pe liber coboara cel mai frumos, lin si aproape ca merge singura. doar din frana o controlez.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate