Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta
#1
Posted 26 March 2012 - 16:27
Am si eu un Ford Fiesta model 2008, de 1.25 , 75 cp, benzina si m-ar interesa care este turatia potrivita pt. a schimba vitezele. aici includem si pt. consum cat mai redus de carburant. si in general, ce sfaturi mi-ati da pt. a economisi cat mai multa benzina.
Dar si ce pareri aveti despre aceasta masinutza |
#2
Posted 26 March 2012 - 16:34
#4
Posted 26 March 2012 - 16:53
1.Atat in oras cat si in afara lui incearca sa mentiii o viteza constanta (in afara incearca sa o mentii undeva in jurul valorii de 90km/h).
2.Anticipeaza situatiile din trafic . Evita bruscarile si situatiile care te duc la franari/accelerari inutile (spre exemplu cand urmeaza ca semaforul sa se faca rosu, cand un participant la trafic urmeaza sa franeze sau sa schimbe banda,cand se apropie o localitate, etc) 3.Evita calatoriile pe distante foarte scurte (in oras) 4.Opreste motorul daca urmeaza sa stationezi mai mult de 10-15s. 5.Foloseste ulei cu vascozitate mai redusa (atat cat permite producatorul) 6.Verifica periodic presiunea in anvelope 7.Nu depozita in masina lucruri inutile . Ce model ai ? MK5 fabricat pana in 2008 sau MK6 fabricat dupa 2008 ? Eu am MK6 1.25/82cp si consuma 7.5-8 in oras si 4.8-5 in afara.....schimb undeva pe la 2000 rot/min L.E. acum am vazut 1.25/75cp (deci MK5). Daca este ingrijita cum trebuie si bagi carburant calitativ masina te va tine mai mult decat crezi. Nu mi-au placut la ea farurile (in special umflaturile de langa pozitii care seamana cu niste negi ) Attached FilesEdited by polizei, 26 March 2012 - 17:02. |
#5
Posted 26 March 2012 - 16:59
Schimbi la 2000? presupun ca iti cade la 1000 rotatii in urmatoarea treapta. Nu nu tremura motorul?
Ar mai fi si chestia ca franarile sa se faca in frana de motor, dar nu stiu cat exista asta la motorul de 1.2. Totusi, sa iti pui probleme de consum la un Fiesta cu motor 1.2 nu e un pic cam aiurea? Edited by dan84, 26 March 2012 - 17:01. |
#6
Posted 26 March 2012 - 17:10
dan84, on 26th March 2012, 17:59, said: Schimbi la 2000? presupun ca iti cade la 1000 rotatii in urmatoarea treapta. Nu nu tremura motorul? dan84, on 26th March 2012, 17:59, said: Ar mai fi si chestia ca franarile sa se faca in frana de motor, dar nu stiu cat exista asta la motorul de 1.2. Totusi, sa iti pui probleme de consum la un Fiesta cu motor 1.2 nu e un pic cam aiurea? Edited by Sir_Johnny, 26 March 2012 - 17:11. |
#7
Posted 26 March 2012 - 17:19
Cel mai bine schimbi intre 2500-3000 rpm.
Eu asa schimb. Merge perfect. Edited by eug3n92, 26 March 2012 - 17:19. |
#8
Posted 26 March 2012 - 17:22
Cum sa fie diesel cu turatii pana la 6.000. E benzina toata ziua.
|
#9
Posted 26 March 2012 - 17:45
#10
Posted 26 March 2012 - 17:53
|
#11
Posted 26 March 2012 - 18:10
Sincer,nu m-am uitat la cat cade...dar verific maine.
Banuiesc ca te referi cand schimb viteza,nu? Edited by feribalint, 26 March 2012 - 18:11. |
#13
Posted 26 March 2012 - 18:51
eug3n92, on 26th March 2012, 18:19, said: Cel mai bine schimbi intre 2500-3000 rpm. Eu asa schimb. Merge perfect. cand era noua, in rodaj, aveam voie maxim la 3000 rot/min. / viteza. am mai citit ceva mai sus legat cum ca in vale trebuie sa cobor cu frana de motor. eu niciodata nu procedez asa, desi am auzit ca maj. fac asa. eu doar pe liber cobor, cu exceptia ghetii / iernii cand cobor in maj. cazurilor in viteza 2 - frana de motor. imi place s-o las sa curga iar la semafor niciodata nu opresc motorul pt. 30 sec, iar cand vad ca-i rosu sau urmeaza, scot din viteza din timp, si tot asa, folosind inertia masinii, ma apropii usor de semafor, cu frana usoara. sau chiar stau mai in spate de semafor si in functie de timpul ramas pana la verde, plec usor si numai bine pana se face verde am trecut. am obs. ca maj. se duc fix la semafor si franeaza. eu nu procedez asa mai niciodata, decat cand am o masina in spate la mica distanta. Edited by AndreyAlejandro, 26 March 2012 - 18:57. |
#14
Posted 26 March 2012 - 18:51
Sir_Johnny, on 26th March 2012, 18:10, said: Nu e diesel. Iar reducerile de viteza pot fi facute foarte bine in frana de motor (repet, nu stiu ce frana de motor face sfarleaza de 1.2) iar frana de picior se actioneaza la franari de urgenta, adica atunci cand nu mai e suficienta franarea de motor. Oricum s-a discutat si rasdiscutat pe forum prin diverse topicuri. |
#16
Posted 26 March 2012 - 19:00
nu stiu daca te refereai la postul meu.
eu frana de motor in vale o folosesc doar iarna, si doar cand e gheatza si simt ca-i pericol. la mine e regula sa cobor doar pe liber, cu usoara frana, dupa caz. iar cand e vale merge singura, nici nu tre s-o bag in nicio viteza, mereu o scot din viteza la vale (asta, cand nu e gheatza sau alte pericole de aluncare). va vine sa credeti ca din iulie 2008 , pana in martie 2012 , acush are 4 ani si am facut doar 20.000 de km ? Edited by AndreyAlejandro, 26 March 2012 - 19:09. |
#17
Posted 26 March 2012 - 19:18
Ei asta cu mersul pe liber la vale iarasi creste consumul. Tine-o in viteza in care esti si basta. De regula trebuie sa cobori in treapta cu care urci. Motorul va face automat frana de motor iar consumul va fi 0. Doar mai corectezi din frana de picior cand e nevoie. De ce trebuie sa faci niste manevre inutile care iti mai si cresc consumul pe deasupra?
S-a intors subiectul pe toate partile aicii: http://forum.softped...howtopic=137576 Edited by dan84, 26 March 2012 - 19:19. |
#18
Posted 26 March 2012 - 19:29
dan84, on 26th March 2012, 20:18, said: Ei asta cu mersul pe liber la vale iarasi creste consumul. Tine-o in viteza in care esti si basta. De regula trebuie sa cobori in treapta cu care urci. Motorul va face automat frana de motor iar consumul va fi 0. Doar mai corectezi din frana de picior cand e nevoie. De ce trebuie sa faci niste manevre inutile care iti mai si cresc consumul pe deasupra? S-a intors subiectul pe toate partile aicii: http://forum.softped...howtopic=137576 chiar de o fi consum mai mare c-o las pe liber la vale, imi place mult mai mult cum merge decat daca o ambalez cu o viteza anume cand cobor o vale. imi place sa folosesc inertia masinii pe cat posibil. toti coborati cu o viteza la vale? eu nu vad rostu, atat timp cat mi se pare ca pe liber coboara cel mai frumos, lin si aproape ca merge singura. doar din frana o controlez. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users