Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Peugeot 308
Last Updated: May 01 2008 07:07, Started by
romaximusro
, Oct 21 2005 21:37
·
0
#145
Posted 30 April 2008 - 13:25
aveam lista cu reviziile si pretul. nu o mai gasesc.
dar tin minte ca reviziile cele mai ieftine costau 388 de lei FARA CONSUMABILE deci ar insemna doar manopera. ce pret practica la consumabile nu cunosc. mai erau de 500 si ceva de lei si de vreo 800 si ceva(cred). toate fara consumabile. Edited by undercoverbrother, 30 April 2008 - 13:27. |
#146
Posted 30 April 2008 - 15:43
asa cum c4 e un 307 cu mici revizuiri, 308 e c4 cu alte mici revizuiri si alte motoare. lol, daca stam sa facem diferenta din motoarele disponibilie. uite-te la restul masinii si la platforma folosita. a aceeasi masrie doar cu alta palarie. in echipari asemanatoare nu c4 sau 307, sa fii mare snob sa dai banii pe 308 (care are alta caroserie).
peugeot si Citroen sunt una si aceasi firma doar cu design separat. motorizarile sunt ... comune. motoarele facute de BMW....vai cat de snobi sunt unii oameni. dar hdi-urile stii ca sunt acelasi motoare diesel de pe Ford si mazda? diferenta e cutia de viteze si alt soft (deh, fiecare cu ale lui)...sau ca utilitarele de la psa sunt acelasi cu fiat? deci nu iti iei Peugeot ci bmw frantuzesc? sau Mazda fratuzeasca ...mazda, ca si Nissan (masinile pt europa) a fost corupta de la nivelul de calitate la care se afla inainte. PS: cel mai tare e Jaguar care e Ford Mondeo (in principal) la un mare procent de subansamble |
#147
Posted 30 April 2008 - 16:03
da. motoarele 1.6 de la PUG si MINI au alezaj x cursa 77.0 x 85.8 mm indiferent ca sunt aspirate sau turbo.
cica ce a vrut PUG de la BMW nu a fost motorul in sine ci tehnologia pt VTI si mai ales pt VTI in combinatie cu turbo care se pare ca e o combinatie cam greu de dezvoltat. ce rost avea sa implementeze treburile astea pe un motor PSA daca tot s-a dat un ban. asa au luat cu totul si au scapat de o grija. "acuma, na. vreti motor de bmw, sariti cu banu' ". doar n-o sa dea masina proaspata in care s-au bagat ceva bani la pret de focus sau astra care si-au scos investia de mult si aduc profit bun producatorului. cu suspensia ce au mai dat-o in bara. daca tot nu merg pe sportivitate macar sa fie confortabila. daca nu-i nici asa nici asa... "PS: cel mai tare e Jaguar care e Ford mondeo (in principal) la un mare procent de subansamble" iar Audi un fel de skoda alfa romeo un fel de fiat lexus, infinity, un fel de... hai sa vedem si sensul in care se face transplantul. de sus in jos, de jos in sus, intre masini similare. sunt niste diferente printr-un transplant se poate incerca sa se imbunatateasca ceva(skoda, pug), sa se scoata o masina scumpa cu bani putini(audi, jaguar, japanaki de lux) sau o masina din acceasi clasa si la acelasi pret dar care e adresata altei clientele. Edited by undercoverbrother, 30 April 2008 - 16:16. |
#148
Posted 30 April 2008 - 18:39
Tracer, nu te supara, dar dupa mine daca motorul, cutia si caroseria sunt diferite, masinile sunt diferite. Chiar daca sasiul e acelasi. Si Vectra imparte sasiul cu Saab 93. Dar asa e ca sunt diferite?
Ei bine uite ca unii sunt snobi, eu sincer prefer un motor BMW, chiar daca n-am bani sa iau si sasiul, caroseria si cutia de la aceeasi firma. Pejo scrie pe unde poate ca are motoare de BMW, facute cica "in colaborare". Oare de ce s-or lauda atat? Ca pana acum dieselul nu au spus nimanui ca e facut cu Ford. PS: de ce urasti asa de mult Pejo? Doar sunteti frati de concern, nu-i asa? |
#149
Posted 01 May 2008 - 00:15
un amic de al meu are un 308 Feline. Stii cat costa un bec de la far fata? 8 milioane de lei, la Simode impex craiova.
|
#150
Posted 01 May 2008 - 00:32
#151
Posted 01 May 2008 - 00:40
atat costa, bine acum..Feline are xenon in standard dar oricum mi se pare prea mult.
|
#152
Posted 01 May 2008 - 07:07
frate de concern o fi pug cu citro, dar eu sunt client, nu am nimic de castigat pe urma niciunia dintre ei. nu urasc pug ci politica aplicata de hotie asupra clientilor. e aceeasi tehnologie folosita la contruirea masinii, si e aberant pretul de vanzare. mai departe preturile la piese e variabil de locul achizitiei. logic ca la dealer este de 2 ori mai scump decat la un centru care comercializeaza piese, tot noi...
308 e masina noua, zicese, si are pretentii prea mari de pret. offtopic: Jaguar avea prestanta si sa pui materiale de Ford mainstream mi se pare o mare porcarie. si chiar este. il face mai accesibil la pret, da. dar sa te sui intr-o masina cu prestanta si sa vezi manete ieftine si alte ceasuri si calandre folosite intr-un ford clasic te simti cam naspa ca proprietar. ah, imbunatatirea skoda cu tehnologie de la Audi (generatie precedenta, care oricum era excelenta) e un aspect pozitiv. dar nu e ok sa iti cumperi r8 sau rs4 si sa vezi ca ai (ex teoretic nu realitate) gurile de aerisire si butoanele de pe octavia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users