Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum se poate transforma un motor obisnuit sa functioneze pe GPL
Last Updated: Oct 15 2018 05:45, Started by
kyrrdan
, Feb 20 2012 21:13
·
0
#19
Posted 07 March 2012 - 18:15
Pentru un generator mic gasesti raspunsul aici cum se poate modifica: http://forum.softped...howtopic=846580 .Postase cineva pe aria asta cum ca ar avea un generator cu motor de Tico modificat pantone si care mergea cu motorina. Tin minte ca se lauda cu un consum foarte mic.
|
#20
Posted 11 March 2012 - 09:24
rusman, on 7th March 2012, 18:15, said: Pentru un generator mic gasesti raspunsul aici cum se poate modifica: http://forum.softped...howtopic=846580 .Postase cineva pe aria asta cum ca ar avea un generator cu motor de Tico modificat pantone si care mergea cu motorina. Tin minte ca se lauda cu un consum foarte mic. |
#21
Posted 11 March 2012 - 10:51
Postul cu motorul de tici modificat este pe aria Casa verde, in topicul cu panouri fotovoltaice. Nu ma descurc cu serch-ul avansat pe forum sa il gasesc exact. Pe aria agricola este vorba de o motopompa pe gpl dar se poate aplica metoda si la un generator care merge in sarcina constanta(ex: un redresor de baterii). Ca sa alimentezi consumatori de putere variabila nu prea se poate fiindca nu are cine modifica debitul gazului in functie de sarcina.
|
#22
Posted 12 March 2012 - 19:34
la partea de recuperarea caldurii degajate de un motor racit cu aer, ma gandeam la o nebunie, sa-i fac o cutie etansa din tabla silicon si cornier cu trei "gauri" in partea de sus - admisie, evacuare si alimentare cu combustibil. Si sa scufund intreaga cutie intr-un bazin cu apa putin mai mare decat cutia bine izolat, in care sa fie mentinuta apa la 40-60 de grade.
Prin adaugarea de beton pe fundul cutiei se poate ajunge la o flotabilitate cat mai aproape de neutru, adica ar sta "suspendata" in apa doar cu cateva puncte de sprijin elastice (arcuri/amortizoare slabe) si chestia asta presupun ca ar atenua destul de bine vibratiile. Cred. Recuperarea caldurii de esapament se poate face in acelasi bazin tot prin tevi (sau cutie ingusta) scufundate. Caldura practic nu are pe unde sa iasa decat prin (apa din) bazin, rezulta un nivel mare de recuperare al caldurii. Racordurile flexibile si demontabile permit scoaterea cutiei din apa, desurubarea capacului si lucrari de intretinere - curatat, schimbat ulei, etc.. Nu-mi dau seama de costuri. Poate pe interiorul cutiei mai trebuie atasate "aripioare" de aluminiu care sa imbunatateasca transferul de caldura de la aerul din cutie la pereti. Edited by blimpyway, 12 March 2012 - 19:35. |
#23
Posted 16 March 2012 - 18:41
blimpyway, on 12th March 2012, 19:34, said: la partea de recuperarea caldurii degajate de un motor racit cu aer, ma gandeam la o nebunie, sa-i fac o cutie etansa din tabla silicon si cornier cu trei "gauri" in partea de sus - admisie, evacuare si alimentare cu combustibil. Si sa scufund intreaga cutie intr-un bazin cu apa putin mai mare decat cutia bine izolat, in care sa fie mentinuta apa la 40-60 de grade. Ar mai fi partea de pornire, acumulator, cheie contact, fire curent generat... Ideea nu este chiar nebuneasca, dar cine o testeaza? |
#24
Posted 07 April 2012 - 17:40
Un chit de conversie cu GPL pentru orice motor sau moto-generator în 4 timpi la preț de 139 euro + transportul vreo 15 euro până în România dacă nu mă-nșel,de pe ebay.de.Un chit util pentru cei care pleacă în excursii și pot opta pentru diverși combustibili.
http://www.ebay.de/i...341904710612159 |
#25
Posted 10 April 2012 - 23:18
kyrrdan, on 16th March 2012, 19:41, said: Ar mai fi partea de pornire, acumulator, cheie contact, fire curent generat... Ideea nu este chiar nebuneasca, dar cine o testeaza? @viorel, cred ca acel kit e pentru motoare in patru timpi "clasice" cu carburator, nu cu injectie Edited by blimpyway, 10 April 2012 - 23:22. |
#26
Posted 10 April 2012 - 23:58
blimpyway, on 11th April 2012, 00:18, said: Scuze ca raspund intarziat. Buna intrebare, mai rumeg la ea. @viorel, cred ca acel kit e pentru motoare in patru timpi "clasice" cu carburator, nu cu injectie Păi nu este bun kit-ul de GPL pentru alea complicate cu injecție multipunct,ci motoare clasice care se găsesc pe generatoare în 4 timpi cu carburatoare,vechile motociclete,ATV-uri etc.Pe mine mă bate gândul să-mi iau un generator pe benzină cu carburator clasic,dar aștept să mi se ivească ceva bun cu pornire automată,nu la sfoară,vreau minim 2,5 kw și motor Honda musai.Am deja o bijuterie de generator diesel Ruggerini care are pe el 5 kw -380V ,4KW-220,Aparat de sudură 170A,12v încărcare,pornire automată cu electromotor etc,dar mă încântă ideea să am un generator care poate merge și cu GPL,de ce nu chiar biogaz filtrat din curtea proprie,pe aceeași instalație. |
#27
Posted 11 April 2012 - 20:37
Kituri ca asta gasisem si eu dar trebuie sa fii mana sparta sa dai 140 euro pe un regulator de gpl reglabil. Trebuie gasita o solutie pentru modificarea unui regulator gpl auto sa varieze presiunea-debitul in functie de sarcina generatorului.
|
#28
Posted 14 April 2012 - 19:33
rusman, on 11th April 2012, 21:37, said: Kituri ca asta gasisem si eu dar trebuie sa fii mana sparta sa dai 140 euro pe un regulator de gpl reglabil. Trebuie gasita o solutie pentru modificarea unui regulator gpl auto sa varieze presiunea-debitul in functie de sarcina generatorului. Nu scoti banii niciodata (150 euro cu tot cu transport). Mai bine bagi benzina de acesti bani, si functioneaza cativa ani. Sa nu uitam ca prin trecerea la GPL nu se reduce costul combustibilului la jumatate, asa cum se crede la prima vedere, ci doar cu 20-25 procente, fara sa mai vorbim si de alte inconveniente (uzura mai mare a motorului, functionare greoaie pe timp friguros, comutarea manuala de pe benzina pe GPL, etc.) Am avut eu GPL pe masina cu injectie, dar nu am fost deloc incantat. Am vandut masina caci nu mai mergea bine nici pe benzina, nici pe GPL, iar consumul era dezaaastru, nici vorba de economie la bani. Nu mai vorbesc de aspectul ca in alte tari nu gaseam niciodata la benzinarii modelul de supapa de umplere adecvat. Iarna mi-a inghetat frecvent si mergea groaznic. Nu mai vorbesc de mirosul permanent de gaze din masina... In concluzie, nu sare nimeni cu o solutie viabila de GPL pentru generatorul de curent, unde sarcina este relativ constanta, deci nu trebuie un sistem de alimentare prea sofisticat? |
|
#30
Posted 03 May 2012 - 21:16
Da-i capacul de la filtru jos, si pune-i gaz acolo, chiar la intrare in carburator. Ceva nu lucreaza bine la acel generator daca-i da voie sa se tureze asa de tare. Vezi surubul de minim relanti ca este prea strans. In mod normal ar fi trebuit sa se inchida clapeta de acceleratie si sa pastreze o turatie oarecum constanta. Da-i cu gaz din lampa si inchide robinetul de alimentare sa vezi daca il poti mentine doar pe gaz.
|
#31
Posted 04 May 2012 - 14:37
Eu l-am reglat mai turat decat in mod normal pentru ca altfel il opreste circularul la pornire.Pare mai turat si face galagie fiindca nu are toba de esapament. A mers pe gaz inainte sa fac filmuletul timp de ~ 5 minute. Incerc saptamana viitoare sa convertesc unul din generatoare pe gpl, am unul ceva mai obosit si este numai bun pentru experimente. Am intrat astazi intr-un magazin de bricolage sa cumpar un regulator pentru butelie cu presiune reglabila si era 150 de lei. Cu accesorii de 1/4" pentru aer comprimat-robinet, stut portfurtun si un niplu sa pot fixa robinetul pe carcasa filtrului de aer- ajungeam la 190.Cam scump asa ca renunt la solutia eleganta si adaptez ceva din cutia cu vechituri.
|
#32
Posted 07 May 2012 - 16:45
Am realizat kitul de conversie cu doar 20 de lei pana la urma. Cu presiunea reglata la minim si robinetul deschis doar un sfert de tura am pus pe el 2350w. Cu presiune mai mare din regulator a mers rotund cu 2650w , doar de proba, pentru ca este de 2,2kw ,maxim 2,5kw pentru 2 minute .Debitul de gaz necesar este mult mai mic decat al aragazului de camping de la care am luat robinetul.In fisiere se afla acelasi filmulet in formate diferite:
Edited by rusman, 07 May 2012 - 16:53. |
#33
Posted 07 May 2012 - 18:22
FELICITARI !
Se pare ca merge bine, mai ramane de vazut cum iese la consum, dar e mai putin important. Nu am reusit sa vad exact din film daca mai aveai filtrul de aer acolo (buretelul) sau injectai gaz direct la intrare in carburator ? Pornirea ai facut-o direct pe gaz ? Edited by keta, 07 May 2012 - 18:24. |
|
#34
Posted 07 May 2012 - 18:35
Buretelul este la locul lui, gaura in carcasa filtrului este data exact in dreptul admisiei in carburator. La pornire trebuie deschis robinetul de benzina cateva secunde altfel nu pleaca. Intr-o zi voi masura si consumul in kg/ora cu ajutorul unui cantar electronic.
|
#35
Posted 20 May 2012 - 15:01
Revin si cu un consum: 430g(+-10g) butan/ora la sarcina 1500w(75%). A durat putin pentru ca am inceput masuratorile cu un cantar de baie cu diviziune 0,1kg si aveam eroare mare de masurare. Am cumparat un cantar cu precizie de 10g si am efectuat masuratorile pe suma timpilor de functionare dintr-o saptamana ca sa am un rezultat cat mai exact. In aceleasi conditii aveam un consum pe benzina de ~1l(0.9l dat de producator), asadar reiese un avantaj de 50% pe GPL in fata benzinei, calcule facute la 70 de lei butelia de 13kg.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users