Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
SOBE de caramida, de zidarie, diverse sobe, focare
#13339
Posted 20 October 2016 - 11:44
ciobimar, on 20 octombrie 2016 - 11:05, said:
Gigi ..ce ti sa parut asa fenomenal si nu intelegi la soba lui ...nu am timp sa caut eu acea filmare... unde nu intelegi ...pune-o din nou aici ... Marinica! eu inteleg cum este cu mixta lui, adica am in cap traseul....vroiam sa stiu cum se comporta, in film zice ca nu are bubuituri si alte detonatiuni, si tu ai o soba cu ardere inversa, fi util si zi cum se comporta, daca ai avut asa ceva, de cand am postat tipul asta de ardere numai de BUM BUM am auzit, adica se laseaza o afirmatie dar nu este explicata pana la capat si nu se vine cu argumente, solutii, banuiesc ca A. Lesan a discutat cu confratele lui despre asta, nu era rau sa ne impartaseasca ceva din experienta lui, stati linistiti ca este pe undeva aici si spioneaza niste idei nu strica la casa omului. |
#13340
Posted 20 October 2016 - 11:51
Gigi stai linistit ...eu am explicat pe undeva cum e cu bubuiturile astea..fara o deschidere necontrolata prin care sa intre oxigen/aer..nu e nici o bubuitira ...
Am multa treaba ..dar mai intru si pe aici...intreaba-ma unde crezi tu ca ar fi aceste bubuituri si te lamuresc eu de ce si cand sunt... |
#13341
Posted 20 October 2016 - 11:55
dragancenusa, on 20 octombrie 2016 - 11:43, said:
eu ma gandeam sa izolez intre zidaria refractara si caramida. e ceva gresit? In ceea ce priveste izolatia sub soba, ai putea opta pt un rand de BCA peste care sa asezi direct primul rand caramida. |
#13342
Posted 20 October 2016 - 12:35
ciobimar, on 20 octombrie 2016 - 11:32, said:
Calea directa se face din focar direct la cos.. uforom89, on 20 octombrie 2016 - 11:55, said:
Daca nu te intereseaza sa lasi caramida aparenta (dpdv estetic), eu as opta pentru izolarea exteriorului sobei (asa am si facut eu la soba mea) cu vata bazaltica, apoi tencuit (adeziv pt polistiren cu plasa si apoi tinci). In felul acesta cresti masa de acumulare si mai mult. In ceea ce priveste izolatia sub soba, ai putea opta pt un rand de BCA peste care sa asezi direct primul rand caramida. Attached Files |
#13343
Posted 20 October 2016 - 12:58
dragancenusa, on 20 octombrie 2016 - 11:43, said:
clopotul 2 vreau sa incalzeasca separat un dormitor de 9m2. dormitorul va avea si un calorifer. eu ma gandeam sa izolez intre zidaria refractara si caramida. e ceva gresit? Hai sa-ti zic altfel .. Dupa perceptia ta ...Dormitorul se va incalzi de la peretele clopotului 2..? e clar pana aici... Daca tu razi clopotul doi ce ramane ...? Peretele focar care va fi captusit cu caramida ...are asta temperatura ..? ha..ha ... sinca cat...!!! mai mult decat ar putea avea vreodata peretele unui clopot... Asta e lacomia multora vor multifunctional cu schimbator si vor si multe clopote ...nejustificate |
#13344
Posted 20 October 2016 - 13:18
nu e zidit peretele. si m-am gandit si la solutia fara clopotul din dreapta. dar problema esta ca in cazul acesta voi avea usa de la soba la aprox 15 de cm de perete, va fi cam dificil de alimentat cu lemne, cam inghesuit. si cu lacomia... daca scap de un rand de caramida ies mai ieftin deci ar fi mai bine. dar... cred ca pot sa fac peretele gen nisa.. multumesc, e o idee de luat in calcul.
da ma gandeam ca avand si clopotul 2 pot controla temperatura gazelor mai usor opturand intrarea in clopot cu un siber reglabil, avand mai mult control asupra sistemului si mai multe posibilitati de reglaj. nu stiu daca rationamentul este corect. situatia esta ca locuinta a fost proiectata cu parter + mansarda si cu incalzire cu centrala in demisol. acum datorita situatiei financiare, de estetica si comfort ( nu neaparat in acesta ordine) am ales o soba. cu care voi incalzi doar parterul. mansarda va fi finalizata cine stie cand... atunci voi cauta alta solutie dar probabil tot cu soba. din cauza acesta sunt foarte limitat cu spatiul si cu accesul la cosul de fum gata construit si caut o solutie optima. Edited by dragancenusa, 20 October 2016 - 13:34. |
#13345
Posted 20 October 2016 - 13:56
dragancenusa, on 20 octombrie 2016 - 13:18, said:
nu e zidit peretele. si m-am gandit si la solutia fara clopotul din dreapta. dar problema esta ca in cazul acesta voi avea usa de la soba la aprox 15 de cm de perete, va fi cam dificil de alimentat cu lemne, cam inghesuit. si cu lacomia... daca scap de un rand de caramida ies mai ieftin deci ar fi mai bine. dar... cred ca pot sa fac peretele gen nisa.. multumesc, e o idee de luat in calcul. da ma gandeam ca avand si clopotul 2 pot controla temperatura gazelor mai usor opturand intrarea in clopot cu un siber reglabil, avand mai mult control asupra sistemului si mai multe posibilitati de reglaj. nu stiu daca rationamentul este corect. situatia esta ca locuinta a fost proiectata cu parter + mansarda si cu incalzire cu centrala in demisol. acum datorita situatiei financiare, de estetica si comfort ( nu neaparat in acesta ordine) am ales o soba. cu care voi incalzi doar parterul. mansarda va fi finalizata cine stie cand... atunci voi cauta alta solutie dar probabil tot cu soba. din cauza acesta sunt foarte limitat cu spatiul si cu accesul la cosul de fum gata construit si caut o solutie optima. Dupa mine e deajuns doar un clopot ...si ala este doar pentru schimbator ..restul peretilor focarului pot aduce aport radiant,,cu ocazia asta nu mai e nevoie sa se distribuie gazele , sa se imparta .sa se diminuieze puterea ......totul ar merge simplu si bine. Edited by ciobimar, 20 October 2016 - 13:59. |
#13346
Posted 20 October 2016 - 14:08
nu m-am simtit deloc ofensat. eu caut sa obtin o solutie optima pentru conditiile de fata fara costuri exagerate dar care sa imi ofere un minim comfort si siguranta in exploatare. condittile sunt date de spatiu, locatia sobei, finante.
inca o intrebare. am vazut ca exista pe piata semisamota. daca fac clopotul schimbatorului din semisamota pe lat in loc de samota pe cant nu voi obtine o masa de acumulare mai mare pentru registru? desigur, cu asigurarea rosturilor de dilatare necesare fata de focar. - aici intervin conditiile financiare ))))) Edited by dragancenusa, 20 October 2016 - 14:11. |
#13347
Posted 20 October 2016 - 14:33
Samota este o caramida refractara ...adica rezistenta la multe cicluri...semisamota aia nu stiu ce este..
Faci zidaria pe cant si o dublezi cu caramida ceramica rosie pe lat, atentie rost de dilatare intre ele 5mm..folosesti carton de ambalaj intre zidarii.. apoi izolezi zidaria de caramida... O varianta de soba... alta varianta Attached Files |
#13348
Posted 20 October 2016 - 14:55
Luvio a scris :
Jgheabul de condens nu era inox? Schimbatorul tau cum arata, aveai si tu mizerie multa pe el sau era o pelicula mai subtire Jgheabul era din tabla parca de CD , schimbatorul s a curatat perfect , dar totusi depunere cum se vede si jos cenuse cam un canciog . In rest fara probleme , focarul f. curat si nu am fisuri . Nu am ajuns , dar sa vad daca pot sa trimit o imagine de pe camera , cu zona unde incerc sa i adun pe baieti sa testam o " ardere inversa " si nu numai . Attached FilesEdited by tonyst, 20 October 2016 - 15:17. |
|
#13349
Posted 20 October 2016 - 14:59
poza 2 e mai ok datorita cosului de fum in pozitie favorabila.
acum calcule: un calcul de 14kw necesar termic pentru parter( acoperitor, a fost sugerat pe forum ca este prea mare) registru de 1,5 m2 rezulta 15 kw, tot dupa date aflate de pe forum. deci acoperitor si cu rezerva. focarul de 14 kw ar trebuii sa aiba un volum de 120 - 150 litri in functie de densitatea lemnelor, la 2 alimentari pe zi. suprafata radianta la soba 3m2 - 3,5m2 in functie de solutia aleasa, cu 2 clopote sau unu. ( am scazut partea cu registrul care va fi izolata) deci 1,5 - 2 kw la 2-3 focuri/zi. focarul desenat de mine va avea volumul de 100 litri determinat de dimensinea usii(deja achizitionata) si de spatiul exterior in care ma pot incadra cu soba. eu decid ca este ok. daca am gresit rationamentul... sariti pe mine Edited by dragancenusa, 20 October 2016 - 15:02. |
#13350
Posted 20 October 2016 - 16:32
dragancenusa, on 20 octombrie 2016 - 09:10, said:
polistirenul am vazut ca are punctul de topire de aprox 100 C. 2 randuri de caramida de la focar este suficient? scuzati intrebarile, dar vreau sa ma apuc de treaba si nu vreau sa fac vreo prostie Faci marginile soclului dintr-un rand de caramida si in centru umpli cu perlit amestecat cu pamant galben doar cat sa lege perlele de perlit. Perlitul rezista pana la 1200 grade celsius (una mie doua sute). . Edited by sandy76, 20 October 2016 - 16:34. |
#13351
Posted 20 October 2016 - 18:19
tonyst, on 20 octombrie 2016 - 14:55, said:
Jgheabul era din tabla parca de CD , schimbatorul s a curatat perfect , dar totusi depunere cum se vede si jos cenuse cam un canciog . In rest fara probleme , focarul f. curat si nu am fisuri . Ei daca jgheabul nu era inox se explica. Dupa cit timp au fost depunerile alea? Nu mi se pare atit de speriat. Eu zic ca-s acceptabile. Cristi40 parca zicea ca a desfacut si el clopotul sa vada schimbatorul si la el era totul curat de aceea am fost curios sa stiu cum a fost si la tine. Multumesc oricum pentru informatii. Edited by luvio, 20 October 2016 - 18:21. |
#13352
Posted 20 October 2016 - 19:09
#13354
Posted 20 October 2016 - 21:09
sandy76, on 20 octombrie 2016 - 16:32, said:
Daca folosesti perlit in loc de polistiren nu mai ai complexul asta cu temperatura... Perlitul rezista pana la 1200 grade celsius (una mie doua sute). .. sandy76, on 20 octombrie 2016 - 16:32, said:
Faci marginile soclului dintr-un rand de caramida si in centru umpli cu perlit amestecat cu pamant galben doar cat sa lege perlele de perlit.. |
#13355
Posted 20 October 2016 - 21:45
intreb si eu ca prostul, sunt total nestiutor in materialede genul: pelitu-ul de costructii e identic cu cel agricol? perlit pentru constructii nu prea am gasit in stare pura, doar in sape usoare.
si inca o intrebare: considerand ca va fi suficient un focar de 100-120 litri( 10 -14 kw, inca nu sunt lamurit cu datele diferite de densitate a lemnului, dar pe acolo e),unde gasesc o metoda de calcul pentru sectiunile aerului secundar si sectiunea evacuarii gazelor din focar? am ajuns pe la pagina 230 din topic, unele date am reusit sa le asimilez dar este o tona de informaite.. |
#13356
Posted 21 October 2016 - 16:02
andreilesan, on 20 octombrie 2016 - 21:09, said:
Perfect deacord. Am intalnit aceasta abordare la pasionatii de case naturale.. As putea sa aflu care este avantajul de a amesteca perlit-ul cu pamant galben? Ce calitati se imbunatatesc in asa fel? Pentru izolatie cat mai buna practic se varsa in interiorul cadrului format din caramizi, asta daca poti sa pui urmatorul strat de caramida (samota) pe ceva ce se poate dovedi un fel de "nisip miscator" dragancenusa, on 20 octombrie 2016 - 21:45, said:
intreb si eu ca prostul, sunt total nestiutor in materialede genul: pelitu-ul de costructii e identic cu cel agricol? perlit pentru constructii nu prea am gasit in stare pura, doar in sape usoare. Poate sa iei si din ala de sapa si in acest caz il torni intre caramizile ce stabilesc conturul sobei fara sa mai adaugi un alt liant pentru ca are deja! Edited by sandy76, 21 October 2016 - 16:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users