Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW
Last Updated: Jun 25 2017 09:39, Started by
tytel
, Jan 08 2012 18:55
·
0
#91
Posted 16 February 2012 - 08:36
#92
Posted 20 February 2012 - 12:00
Acele date date postate de valitudor sunt pt. diesel, dar sunt curios daca le-a optinut pe ceas sau doar din calcule?
|
#93
Posted 20 February 2012 - 12:17
Doar din calcule, dar am verificat prin sondaj la 2-3 turatii si trepte diferite. Teoria bate perfect cu practica, diferentele sunt foarte mici, gen 1-2 km/h. Oricum, cred ca am gresit putin ca am pus cauciucuri de iarna in loc de vara
|
#94
Posted 20 February 2012 - 12:40
Faci te rog un calcul?Is curios cum il faci, vreau sa imi calculez si eu.
|
#95
Posted 20 February 2012 - 20:12
valitudor, on 20th February 2012, 12:17, said: Doar din calcule, dar am verificat prin sondaj la 2-3 turatii si trepte diferite. Teoria bate perfect cu practica, diferentele sunt foarte mici, gen 1-2 km/h. Oricum, cred ca am gresit putin ca am pus cauciucuri de iarna in loc de vara DIESEL tr 1 - 27,96 km/h tr 2 - 50,49 km/h tr 3 - 79,62 km/h tr 4 - 107,89 km/h tr 5 - 135,10 km/h tr 6 - 169,36 km/h marsarier - 80,18 km/h Viteza reala, nu pe vitezometru tytel, on 20th February 2012, 12:40, said: Faci te rog un calcul?Is curios cum il faci, vreau sa imi calculez si eu. |
#96
Posted 21 February 2012 - 03:49
Hai mã lãsați-le dreaq de calcule!
Tytel, bagã moșule niște poze noi, lasã vraja asta cu turații și abureli! |
#97
Posted 22 February 2012 - 12:06
valitudor, on 20th February 2012, 20:12, said: Am refacut calculele pentru cauciucuri de vara, 215 55 R16, la 3000 rpm: DIESEL tr 1 - 27,96 km/h tr 2 - 50,49 km/h tr 3 - 79,62 km/h tr 4 - 107,89 km/h tr 5 - 135,10 km/h tr 6 - 169,36 km/h marsarier - 80,18 km/h Viteza reala, nu pe vitezometru Calculul este destul de simplu. Calculezi circumerinta rotii din datele cauciucului (215 55 R16), multiplici cu rpm-ul si il transformi in km/h dar nu inainte de a lua in calcul rapoartele de demultiplicare din cutie, pentru fiecare treapta. Banuiesc ca nu le stii, dar daca imi spui codul cutiei incerc sa ti le fac rost |
#98
Posted 22 February 2012 - 12:13
Recunosc ca in marsarier nu am testat sa vad daca teoria confirma practica. O sa ma uit azi
|
#99
Posted 22 February 2012 - 12:16
Daca mergi cu 80 cu spatele esti demn de o stire la tv
|
#100
Posted 22 February 2012 - 12:31
Spre deosebire de altii sunt suficient de inteligent sa merg doar cu 1000 rpm si sa inmultesc rezultatul cu 3
|
|
#101
Posted 22 February 2012 - 12:47
valitudor, on 20th February 2012, 20:12, said: Am refacut calculele pentru cauciucuri de vara, 215 55 R16, la 3000 rpm: DIESEL tr 1 - 27,96 km/h tr 2 - 50,49 km/h tr 3 - 79,62 km/h tr 4 - 107,89 km/h tr 5 - 135,10 km/h tr 6 - 169,36 km/h marsarier - 80,18 km/h Edited by closchkutza, 22 February 2012 - 12:47. |
#102
Posted 22 February 2012 - 13:18
Este foarte posibil sa fi folosit finaldrive-ul de la treptele 1-4 in loc de treptele 5-6 si de aici greseala. Sincer si mie mi se pare mare dar am sa verific imediat sa vad unde am gresit (daca am gresit)
|
#103
Posted 23 February 2012 - 20:30
Am verificat cat am putut in oras si am ajuns la o concluzie logica: AM GRESIT, dar nu stiu unde. Am verificat toate vitezele cu exceptia vit 6 (pt ca nu am iesit din oras) si toate bat cu calculele. Diferenta este de pana in 3 km/h, deci o presupun o eroare de citire
La marsarier inca nu stiu unde am gresit cu claculele insa, ciudat, viteza in marsarier pare identica cu cea din treapta I. Am sa reiau calculele si ams a rectific |
#104
Posted 05 March 2012 - 00:01
Mai pun niste poze, despre masina nu am ce sa spun prea multe, am 23.000 km fara probleme, masina merge ca-n prima zi, sper sa mai mearga inca muuuulti km
IMG_0841.JPG 899.03K 113 downloads IMG_0844.JPG 1.09MB 81 downloads IMG_0851.JPG 713.45K 78 downloads IMG_0852.JPG 833.27K 77 downloads IMG_0864.JPG 556.54K 125 downloads IMG_0922.JPG 743.85K 117 downloads Edited by tytel, 05 March 2012 - 00:02. |
#105
Posted 16 March 2012 - 15:36
undercoverbrother, on 8th January 2012, 22:53, said: .............. Cine baga niste timpi 80-120 pe a4a si pe a5a la Exeo si la alte masini de 1.8 ca sa se lamureasca problema? .............. Acuma am gasit informatiile pe seat.ro. Repriza 80-120 Km/h (s) in tr.V 11,6 ( 1.8 TSI 120 Cp ) 10,5 ( 1.8 TSI 160 Cp ) 9,3 ( 2.0 TSI 211 Cp ) |
|
#106
Posted 18 March 2012 - 14:33
Parerea mea ca o repriza mai buna pt. 80-120 km/h e a-III-a. In nici un ca a 4 sau a 5-a. Dar asta e parerea mea. Pentru econmie la carburant e ok a 5-a dar pentru timp scurt e mai ok a III-a.
|
#107
Posted 18 March 2012 - 18:40
Ina a 3-a si a 4-a e si normal sa ai o repriza mai buna, eu am pus doar datele care sunt pe site la seat, daca te uiti la marea majorotate reprizele de la 80-120 km/h sunt date in tr. V-a sau a VI -a.
|
#108
Posted 12 June 2012 - 22:09
Nu am mai scris de ceva vreme pe aici.Am momentan 25.000 km, masina merge foarte bine
Intre timp am mai adus ceva modificari/imbutatiri la masina, befor [ http://s15.postimage.org/rrhjxuqdj/poza_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] after [ http://s16.postimage.org/syqfslunl/prima_poza_d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] befor [ http://s11.postimage.org/q4q6gbbkv/lumina_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] after [ http://s15.postimage.org/kj5x8kdmv/lu_ima_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users